اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برخلاف تصور همه ارزش سهام این شرکت به 2 میلیارد دلار رسید

با بهبود اقتصاد جهانی و کمرنگ شدن طلا برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران به سمت بازار های ریسک پذیر به خصوص بازار سهام حرکت می کنند که اگر بتوان درست پیش بینی می توان به سود های بسیار بزرگی رسید.

برخلاف تصور همه ارزش سهام این شرکت به 2 میلیارد دلار رسید


با بهبود اقتصاد جهانی و کمرنگ شدن طلا برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران به سمت بازار های ریسک پذیر به خصوص بورس و بازار سهام حرکت می کنند که اگر بتوان درست پیش بینی می توان به سود های بسیار بزرگی رسید.

شرکت دارو سازی MindMed برخلاف انتظار بسیاری از افراد از سال گذشته افزایش ده برابری ارزش سهام خود را تجربه کرده و کل ارزش شرکت را به 2 میلیارد دلار رسانده است.

این شرکت دارویی در تولید دارو های اعصاب و روان نقش دارد و می توان گفت اهمیتی به همان اندازه شرکت های واکسن کویید19 دارد.

با توجه به محدودیت های طولانی مدت مربوط به بیماری کووید19 ناشی از ویروس کرونا مشکلات مربوط به سلامت روان به شدت افزایش یافته و باعث شده تا سهام این شرکت دارویی افزایش یابد.

کارشناسان پیش بینی می کنند که حتی اگر بیماری کووید19 با واکسن آن به پایان برسد ما همچنان تا سال ها درگیر مشکلات روانی ناشی از آن خواهیم بود که باعث می شود تا سهام این شرکت در بلند مدت سود ده باشد..

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد