اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ: دیوان عالی ما را ناامید کرد!

رئیس‌جمهور آمریکا دیوان عالی این کشور را به اقدام به دور از شجاعت و حکمت در ارتباط با پروژه تقلب انتخاباتی خود متهم کرد و باعث ناامیدی خود خواند.

به گزارش سایت طلا،دونالد ترامپ پس از آنکه آخرین تیرش برای ابطال نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به سنگ خورد، دیوان عالی آمریکا را به اقدام بزدلانه متهم کرد.

رئیس جمهور فعلی آمریکا، که این روز‌ها هر چه برای ماندن در کاخ سفید می‌کارد ثمره‌ای نمی‌دهد، در حساب توئیتری خود آورد: دیوان عالی ما را ناامید کرد. (دیوان عالی) بهره‌ای از حکمت و شجاعت نبرده است.

ترامپ در ادامه در توئیت دیگری مدعی شد که بیش از هر رئیس جمهور دیگری در تاریخ آمریکا در انتخابات سوم نوامبر رای کسب کرده است، اما گویی انتخابات را واگذار کرده است. وی بار دیگر موضوع تقلب و مداخله در انتخابات را پیش کشید و از اینکه دیوان عالی آمریکا از ادعای او حمایت نکرد، گله‌مند شد.

دادگاه عالی آمریکا بامداد شنبه درخواست ایالت تگزاس و ستاد انتخاباتی رئیس جمهور این کشور را مبنی بر ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت آمریکا مردود اعلام کرد. هر سه قاضی از سوی دونالد ترامپ در این دادگاه منصوب شده اند که هر سه همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا، با درخواست ایالت تگزاس و همچنین ستاد انتخاباتی ترامپ مخالفت کردند.

شکایت ایالت تگزاس از حمایت ۱۲۷ نماینده جمهوری خواه و ۱۹ دادستان ایالت‌های دیگر که طرفدار حزب جمهوری خواه بودند برخوردار، و قوی‌ترین شکایت علیه پیروزی بایدن تلقی می‌شد. با رد شکایت تگزاس در دیوان عالی آمریکا بایدن یک گام بلند به کاخ سفید نزدیکتر شد.

علی‌رغم شکایات متعدد تیم انتخاباتی ترامپ درباره روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا در چندین ایالت، نتیجه انتخابات در ایالت‌های مختلف از جمله ایالت‌های مورد مناقشه یکی پس از دیگری تأیید شده و در نهایت روز چهارشنبه ۹ دسامبر (۱۹ آذر) رسانه‌های آمریکایی به نقل از مراجع رسمی گزارش دادند که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تمامی ۵۰ ایالات این کشور و همچنین منطقه کلمبیا (واشنگتن پایتخت آمریکا) به تأیید مقامات مربوطه رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد