اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا نان سنگک بهترین نانی است که باید بخوریم؟

در ایران نان های محلی زیادی در گوشه های کشور درحال پخت هستند که هرکدام دارای طعم و عطر خاصی هستند. اما چند نوع نان رایج هستند که همگی با ان ها آشنا هستیم: نان بربری، نان تافتون، نان لواش و در نهایت نان سنگک که طرفداران زیادی را از قدیم داشته است چرا که به داشتن سبوس فراوان مشهور است که می تواند برای بدن مفید باشد. اما دلایل دیگری نیز برای این که نان سنگک بهترین نانی است که باید آن را مصرف کنید

چرا نان سنگک بهترین نانی است که باید بخوریم؟


در ایران نان های محلی زیادی در گوشه های کشور درحال پخت هستند که هرکدام دارای طعم و عطر خاصی هستند. اما چند نوع نان رایج هستند که همگی با ان ها آشنا هستیم: نان بربری، نان تافتون، نان لواش و در نهایت نان سنگک که طرفداران زیادی را از قدیم داشته است چرا که به داشتن سبوس فراوان مشهور است که می تواند برای بدن مفید باشد. اما دلایل دیگری نیز برای این که نان سنگک بهترین نانی است که باید آن را مصرف کنید.

اما چرا باید نان سنگک را برای خوردن انتخب کنیم؟ نان سنگک خاصیت ضدسرطان روده و کلسترول است. گنجاندن نان سنگک در برنامه روزانه به ویژه وعده صبحانه می‌تواند موجب ثابت ماند میزان قند خون شده و به بهبود حال مبتلایان به دیابت کمک کند.

نان سنگک دارای سطح بالایی از ویتامین ها مانندکلسیم، پروتئین و آهن است. از دیگر فواید نان سنگک می‌توان به طعم، عطر، مغذی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن اشاره کرد. فیبر و سبوس زیاد موجود در نان سنگک باعث هضم بهتر غذا و درمان یبوست می‌شود.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد