سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1859.3
مظنه4,477,000
18 گرم1,033,500
ارزش سکه10,086,681
قدیم (بهار)10,250,000
جدید (امامی)10,470,000
نیم5,650,000
ربع3,600,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

قیمت سکه و طلا افزایش خواهد یافت؟ شما به ما بگویید

قیمت طلا در چند روز اخیر برای بار دیگر سیری صعودی پیدا کرده است. به نظر شما قیمت طلا دوباره صعود خواهد کرد یا این افزایش قیمت فعلی موقتی است؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

قیمت سکه و طلا افزایش خواهد یافت؟ شما به ما بگویید


قیمت طلا در چند روز اخیر برای بار دیگر سیری صعودی پیدا کرده است. به نظر شما قیمت طلا دوباره صعود خواهد کرد یا این افزایش قیمت فعلی موقتی است؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم و قیمت طلا دستخوش تغییرات فراوانی شد که در نتیجه آن قیمت طلا به شکل نسبتا قابل توجهی صعود کرد.

با افزایش قیمت دلار سکه افزایش یافته و برای بار دیگر در سطح 12 میلیون تومان مستقر شد.

از طرف دیگر انس جهانی نیز به بالای سطح 1800 دلار بازگشت که می تواند نوید افزایش هرچه بیشتر قیمت طلا باشد.

حال نظر شما چیست؟ آیا قیمت طلا دوباره افزایش خواهد یافت و شاهد سکه 16 میلیون تومانی و انس بالای 2000 دلار خواهیم بود؟ یا خیر و همه چیز دوباره سقوط خواهد کرد؟

آخر هفته و سرمایه گذاری پرسودی داشته باشید

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 1

خوشه سه سال میگه :

تاریخ: 1399/10/10 ساعت 19:35
تو کشور ما هیچی ارزون نمیشه
اینو دیگه همه میدونن

1 0

بازارساز ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/10/10 ساعت 11:44
بریم رو خریدامون لذت ببریم
اون چیزی که کاهش پیدا میکنه وزن فتاح زرگره خخخ

2 0

بازارساز ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/10/10 ساعت 11:41
زرگر زرگر زرگر
غه غه غه غه
هههههههههه

4 0

رویداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 19:05
خلیل تلمبه سال 96 بدو بدو میومد 4تا لاستیک تنظیم باد می کرد میشد 1000 تومن بعد اگه بش 2000 میدادی ذوق می کرد امسال وقتی میری تنظیم باد خرامان خرامان میاد میگه 8000 هزار تومن یعنی 8 برابر بعد دیشب اومده اینجا چرتکه میندازه طلا از مهر 96 تا الان رشدش بیشتر از حد معمول بوده و باید ریزشی باشه

8 4

احمد. پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 14:01
دولت تلاش سنگینی برای کاهش سود دهی سکه راه انداخته و هرچی انس بالا می ره قیمت دلار را کاهش می دهد در دوهفته گذشته انس بیش از ۱۰۰ دلار افزایش داشته این وسط فقط کسانی که دلار خریدند ضرر می کنند اما خوبی طلا اینه که مثل یک سد مستحکم است و دولت تمام بودجه خودش را صرف کنه حریف طلا نمی شود تجربه تلخ ۶۰ تن طلا را که سکه کردند تا قیمت را مهار کنند هنوز فراموش نشده
با تمام توان طلا بخرید که طلا رنگ کاهش را نخواهد دید و انس بصورت روز افزون افزایشی است و کاری از دست دولت بر نمی آید و بورس بسیار خطرناک است وارد نشوید

6 4

Golden matin چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:57
شنبه ها معمولا کاهشی اما شنبه این هفته راهی جز افزایش ندارد

4 3

همتی، دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:59
منم با نظر شما موافقم دوست عزیز

2 1

Avenjers چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:55
من فقط شنبه رو رصد کردم هر هفته شنبه صبح تا ۲ ظهر کاهشی هست بعد کمی نوسان بالایی میده
نظر شما چیه؟؟؟

1 2

همتی، دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:57
دوست عزیز اصلا نمیشه با قاطعیت گفت شنبه کاهشیه تا دو ،،،منتها نظر من اینه شنبه یه بالایی داریم

10 6

همتی، دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:52
نظرسنجی ،،،،،،،،،،،،، دوستان شنبه افزایشیه مثبت ،شنبه کاهشیه منفی ،،،متشکرررم

10 1

ذاکر 1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:42
قطعنامه محکومیت ایران به علت نقض فاحش حقوق بشر، در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد با ۸۲ رای موافق، ۳۰ رای مخالف و ۶۴ رای ممتنع تصویب شد.
همه رو ول کن نخ یمن رو بگیر که رای مثبت داده خخخخخخخ
فقط حوثی ها ..............

4 1

احمد. پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 14:05
جالبه دانشمند ما را ترور می کنند و حتی محکوم نمی کنند اما جاسوس آنها را اعدام می کنیم حتی سازمان ملل هم محکوم می کنه!

9 6

عدالتخواه یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:29
سلام بر همگی
علیرغم میل باطنی مجبور شدم نکته‌ای را خدمت عزیزان عرض کنم فعلا تا مدتی بازار دستوری است و قیمت آبشده هم در حدود 4800 تا 5100 میباشد اونس حتی اگر بالای 2000 هم برسد دولت دلار را پایین می آورد تا قیمت در همین حدود بماند اونس پایین بیاید دلار را بالا می برد.

5 6

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:28
یه خوبی این سایت داره که خیلی خوبه.
درس عبرت بهت میده فراوان.
من از درس عبرتی که گرفتم کلا روانم پاک شد رفت.
مراقب باشین تازه واردهااااا

0 8

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:25
راستی راسته که «رومن پابلیو چنکو»
فوت شده.!؟

6 5

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:20
الهی بگم خدا چیکارتون کنه دلالان عزیز.
راه ابو نان به مردم بستین.
اینقدر که به من جوالق بخاطر از خجالتتون در اومدن مثبت میدن.
دلالای بی مقدار
شما یزید زمانه اید

2 0

احمد. پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 14:30
شما ریال کردی و منتظر کاهشی که دوباره بخری اما فرصت را از دست نده چون کاهشی در کار نیست و رشد انس مداوم است و هرروز گرانتر می شود تا جایی که کاهش قیمت دلار هم اثری نداشته باشد موفق باشید

3 1

Avenjers چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:51
منظورت از دلال بزرگ دلال اعظم (دولته)؟؟

6 5

Twelve شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:21
خودم از دستتون میخاستم برم بهشت که نشد.
خییییلی نامردین بخدا دلالان عزیز

6 8

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:12
یه سوال.
چرا امروز به من مثبت میدین؟؟
فرق من با دیروز چی؟
من همون خاک بر سر دیروزم.
چتونه پس؟

9 2

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:16
الان از شکست دلال حرف زدید همه خوشحال شدند
شخصا مالدارم اما مشخصه هر چی بی ثباتی هست زیر سر دلال است و ما هم نظاره گر سودهای میلیاردی این زالو صفتها

3 5

Twelve شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:13
یا شما مریضین یا من خوب شدم.
هه

3 1

جاسپر سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:12
جالبه ها چرا بعدازظهر ها کاهشی میشه

4 2

Batman doost یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:12
سلام و عرض ادب
چند ماهی هست به دلیل معامله ای که کردم و طرف معامله به جای پول بهم آبشده دادند و من به طور ناخواسته وارد بازار طلا شدم البته انموقع گرم ۶۹۰ و ۸۷۰ برای من حساب کردند که الان بالطبع باید تو سود باشم ولی همسر آماتور من بدون مشورت با من طلاهایمان را با خرید فروش همراه باضرر از ۳۲۰ گرم به ۲۲۰ گرم رساندن
الان نمیخام سرتون را درد بیارم آخرین بار خریدشون رو گرم ۱۳۱۷ بود و متاسفانه الان به پولمون نهایتا تا دهم دی نیاز داریم
میخاستم از اساتید این حرفه نظر بخام که احتمال اینکه تا ده روز دیگه بازار صعودی بشه چقدره؟
واقعا دیگه از این همه استرس خسته شدم

8 0

جاسپر سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:13
باور کن فقط خدا میدونه.بازار خودش الان گیج تر از ماست

3 3

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:09
بیت کوین توی دو روز ۲۵ درصد رشد کرده!!!!

7 4

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:04
کانال طلای دوازده دات ای ار:
به گزارش کانال دوازده دات ای ار قراره به زودی حال دلالان عزیز طی مراسم باشکوهی گرفته بشه.
دبیر سایت با اعلام این خبر«دبیر خودمم» عرض کردن که دلان به چوخ خواهد رفت.

3 3

Gold321 هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:02
ﺳﺮ ﺑﺮ ﺷﺎﻧﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺗﺎ ﻗﺼﻪ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﭼﻨﺎﻥ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ ...

10 4

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 13:00
مالداران دلال
الهی بریزه کله پابشین.
هه
صرفا ارزو

7 4

Bipooli سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:56
نخرین نخرین نخرین بازار گو گیجه گرفتس

2 3

چی بگم والا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:55
من ی حسی بهم میگه کاهش در راهه ولی منطقم میگه تو ایران کاهش؟
گرچه من سال ۹۱ یادمه زمان احمدی نژاد ک گرمی ۱۶۰رفته بود اومد رو ۹۰ و خورده و یک سالی ثابت بود بعد با تورم کم کم رسید ۱۵۰...

4 2

همتی، دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:54
من صدگرم دوروز پیش خریدم 4915

10 10

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:45
اونقدری که چندتا کاربر متوهم توی این سایت از ماندن ترامپ طرفداری متعصبانه می کنند... خانواده خود ترامپ نمی کنند!
خاک بر سر شما کردند...
صبح تا شب پای گوشی و لب تاب...اینم شد زندگی!
یبوست نگیری!

6 4

Avenjers چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:57
جناب کهنه کار احترام احترام متقابل میاره
اینجا هر کسی نظر میزاره بدون بی احترامی
جوجه رو اخر پاییز می شمرد
لطفا فیک نیوزها رو دنبال نکنید
اگه کمی دایره اطراف خود را وسیعتر کنید قطعا نظری غیر این داشتید

10 14

اعظم ۶۰ سال یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:43
فقط بخرید که جا می مونید هدف سکه۱۳۸۰۰

12 9

Hadi.so دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:40
بخرین
.
بخرین
.
بخرین
.
فرصت رو از دست ندین بازار سعودیه

8 4

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:31
کاش روند جوری بشه که بی مایه های ضرر کرده خوشحال بشم

15 2

مهدی دی تی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:31
چند ماه پیش دلار حدود 20 تومن بود انس 1800 من طلا گرفتم گرمی 1180 الان 5 تومن دلار گرونتر 60 دلار طلا در انس ولی قیمت طلا 40 تومن پائینتر هر گرمش.خر تو خر که میگن اینو میگن

8 2

الله یار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:36
با حال گفتی ??????

4 7

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:26
از مزه گذشته انگار صعودیه

6 6

Twelve شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:26
من فروختم حالا میره به اسمون مث فواره

16 6

افشین پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:10
نظر شخصی من اینه که اگر ترامپ انتخاب میشد احتمال توافق بیشتر بود چون ایران تحمل 4 سال تحریم دوباره رو نداشت شاید یه جورایی کوتا میومد ولی بایدن وعده وعید زیاد میده آخرشم همون سیاست ترامپ رو دنبال میکنه(طبق میل لابی صهیونیست )

3 3

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:34
نظرت عالی است موافقم

11 4

یعقوب کوماندو ۷۶۵ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:09
خودتون و خسته نکنید تا اخر ماه همین داستان خواهد بود ، از من به شما نصیحت خانگی در این اعداد فروش نداره مالتو سفت بچسب
آبشده دلار کویت

8 2

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:53
اونس ۱۸۸۰
مقاومت پیش رو ۱۹۲۵

10 10

علی ایزدی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:46
دوستان بایدن رئیس جمهور شد
و دیگه دلتون را به ترامپ خوش نکنید .

3 5

Hadi.so دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:38
ترامپ برندس . ۶ ژانویه این تاریخ رو به یاد داشته باشین

17 4

الله یار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:51
چه ترامپ و چه بایدن وضع همینه که هست

7 22

علی ایزدی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:44
حواستون باش بوی توافق میاد

13 5

الله یار دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:48
کباب نیست خر داغ میکنن

20 6

انتخابات پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:03
آخرین تلاشهای ترامپ برای ماندن در کاخ سفید »»»»
ترامپ: من از بایدن حامله ام:))

10 9

Twelve شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:28
ترامپ در میاد.
هرچند من دوس دارم بایدن بشه

4 10

Twelve شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:54
امروز حباب ترکونه

6 1

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:53
سال ۲۰۲۰ اقتصاد آمریکا ۵ درصد کوچک تر شده ولی شاخص داو جونز ۲۵ درصد رشد کرده!!!
از بس دلار تزریق کردند به بازار

6 5

M1370 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:31
سایت چرا اینجوری شده قیمتارو اشتباه میزنه مظنه با گرم و انس رفته بالا سکه میاد پاایین چراااا

5 6

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:30
مجری فاکس بیزینس : منبعی اطلاعاتی به من گفته است ، ترامپ برنده انتخابات شده است ‼️
ماریا بارتیرومو، مجری شبکه Fox Business در برنامه دوشنبه ۱۴ دسامبر گفت که منبعی اطلاعاتی به او خبر داده است که ترامپ برنده انتخابات شده است و اکنون نوبت دادگاه عالی است که پا پیش بگذارد
او همچنین مدعی شد که :
‏با گزارش منابع اطلاعاتی و در صورت نپذیرفتن شکایت در دادگاه عالی، دستور اجرایی Insurrection Act که بخشی از قانون حکومت نظامی است اجرا خواهد شد و ارتش مسئول بررسی فارنسیک دستگاههای رای گیری و شمارش دقیق آرا خواهد شد

9 4

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:29
فاصله اجتماعی را رعایت کنید!
از آدم مشکوک به کرونا ۲ متر؛
از آدم دروغگو ۱۰ متر
از آدم ریاکار ۱۰۰ متر
از آدم متعصب ۱۰۰۰ متر
از آدم حسود ۱۰/۰۰۰متر
از آدم جاهل و خرافاتی همیشه
فاصله را رعایت کنید تا جسم و روان‌تان از هر آفتی مصون باشد.

مجمع فعالان اقتصادی

11 10

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:28
هادی وقتی راند پال که هیچ گرایشی به جمهورخواها نداره میگه تقلب شده کار برای بایدن سخته شب کودتا بگو بازار در کنار ترامپه.

6 5

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:57
منم میگم که ما پیچش مو رو میبینیم رواسای دنیا مو خالی رو . یا علی

10 5

Hadi.so دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:53
اعظم ترامپ صدرصد برندس دیشب یک ویدیو دیدم که مطمئن شدم ۶ ژانویه کنگره به ترامپ رای میده

11 3

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:26
اونس‌عالیه
مهمترین مقاومت قبل از ۱۹۲۵ رو تاچ کرده
۱۳۷۵ فیوچر رو‌بشکونه میره واسه ۱۹۲۵

8 5

Golden matin چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:22
پنجشنبه ها بازار مات هست
نه توصیه ای به خرید در این روز دارم نه فروش

5 4

Hadi.so دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:16
? #آبشده‌ بازار: 5,000,000
? #گرم‌طلا: 1,163,492
? #آبشده‌جهانی: 5,040,016
? #انس‌طلای‌جهانی: 1870.61
? #سکه: 11,950,000 ?
? #هرات: 25,840
? #سبزه: 25,790
⏰ 1399/09/27 - 10:16:11
?

10 4

Hadi.so دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:17
بازار داره همتونو جا میزاره
امروز اخرین فرصت خرید

5 9

فتاح زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:16
✨ به نام خداوند بخشنده مهربان ✨
?روز: پنجشنبه
?شمسی: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
?میلادی: ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ - ۲۰۲۰/۱۲/۱۷
?ذکر امروز: لا اِلهَ اِلّا اللهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین

14 3

مهندس رضا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:14
سلام و عرض ادب
صبحتون بخیر خانومها و آقایون محترم
باز پنجشنبه است و چشمان منتظر به پیچ جاده "امن یجیب"
روحشان شاد و یادشان گرامی
ـــ
برخی با استفاده از ادبیات مدرن، مدعی "اصلاحات عمیق" و آغاز کاهش فرسایشی قیمت در مارکت‌های مهم اقتصاد، از جمله سکه و طلا هستند!
خب طبعاً بنده هم قلباً دوست دارم همه چیز مفت، فراوان و ارزان شود تا حلاوت زندگی به کام خودم و هموطنانم بنشیند. اما...
1ـ "اصلاحات عمیق" زمانی "عمیق" است که سایر نهادهای اجتماعی (چون سیاست، فرهنگ، آموزش و ...) دچار همان "اصلاحات عمیق" شوند، یعنی وقتی شما حرف از "اصلاحات عمیق" میزنی و همزمان داری در پستوی بانکی، چندصد هزار میلیارد تومان پول زبان‌بسته چاپ میکنی برای جبران کسری بودجه، اعلام دیدگاه شما فقط موجب تفریح و خنده دیگران می‌شود.
2ـ این افراد حدود نیم قرن است که حرف از "اصلاحات عمیق" می‌زنند؛ اما نهایت اصلاحشان به یکماه تا دو سال می‌‌رسد.
خب اگر مبنای قیاس شما، همان معیار سال 1393 باشد که عالی است. شاخص بورس در آن سال حدود 65 هزار بود، الان چند است؟! چند برابر شده؟! حجم نقدینگی چقدر بود؟! الان چقدر است؟! قیمت مسکن؟! خوراکی؟! دستمزد؟! بیمه؟! لوازم خانگی؟! هزینه خدمات؟! بهداشت و درمان؟! و ...
3- من منکر این نیستم که سکه ممکن است به کانال 8 و 7 و حتی 2 و 3 میلیون تومان هم برسد، حباب منفی بگیرد و اصلا گیرم مجانی شود(!) اما مدت آن بقدری کوتاه و برق‌آساست که به شما فرصتی برای خرید نمی‌دهد؛ حتی وقت ندارید کارت بانکی خودتان را از جیب درآورید. چرا؟! چون هرگونه کاهش پایدار و مطمئن باید منطقی، ریشه‌ای و مبتنی بر سه اصل مهم اقتصاد (تولید، توزیع و مصرف) باشد نه بر مبنای سخنرانی و بگیر و ببند یا خبر و فاند از لبخند کدخدا و ناخدا.
آنان که روز پذیرش قطعنامه 598 را بخاطر دارند، دقیقاً می‌دانند بنده چه می‌گویم.
بله؛ شما اگر در ژاپن و سوئیس این دیدگاهتان را مطرح بفرمایید حتماً برای شما هورا می‌کشند اما اینجا مزد کارتان یک لبخند تلخ، حاصل این قیاس شماست.
4ـ رفتار اقتصادی مردم به عنوان کنشگران اصلی اجتماعی و اقتصادی جامعه عوض شده است. آنها را نمی‌توان حتی با 6 ماه پیش قیاس کرد چه رسد به سال 92 که خزانه کشور لبریز از اسکناس‌های نفت 150 دلاری بود.
از طرفی اتفاقات ریز و درشت (مانند وضع ناگهانی مالیات سنگین بر خریداران سکه از دولت) اعتماد آنان را عمیقاً خدشه‌دار کرده است. بازگشت این اعتماد، بدون تردید کاری سخت و پرهزینه است.
مثلاً اگر جامعه حس کند قیمت کالایی (مثل پفک و زردچوبه؛ طلا که جای خود دارد) نسبت به ارزش ذاتی آن کمتر است، زنبیل به دست هجوم خواهد آورد تا قیمتها به سرعت افزایشی شود؛ تغییر این رفتار به سالها وقت نیاز دارد. لذا یکی از مهمترین عوامل حدوث "اصلاحات عمیق" مورد نظر شما یک کلمه است: "اعتماد".
.
* تأکید می‌کنم مطالب بنده صرفاً "احتمالات" و نظر شخصیه و هیچ توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش یا نگهداری ندارم. اگر با دیدگاه من جلو بروید ممکن است ضرر کنید.
شنگول باشید

1 0

مهدی دی تی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 12:25
عالی گفتید

14 4

Milad پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 10:10
خرید بگیرید میره بالا

16 1

شاشا دو سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:43
البته قانون نانوشته ای متاسفانه در کشور ما وجود دارد:"هر قیمتی تاچ بشه دوباره دیده خواهدشد."برای اونهایی که رو قیمتهای بالا خرید زدند.

5 0

sharza سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:50
دقیقا یه زمانی طلا گرمی ۶۰۰ رو دید و بعد اومد رو ۳۰۰ همه گفتن دیگه تمومه طلا عمرا بالا بیاد گرمی ۶۰۰ میدونید یعنی چی؟؟ دقیقا به سال نرسید و طلا گرمی ۱۵۰۰ رو هم دید حالا بازم بگید ۱۵۰۰ میدونید یعنی چی؟؟؟

2 1

Tara56 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:31
چرا انس بالا رفته ولی طلا پایین اومده تو ایران؟

2 0

sharza سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 11:51
هی این دلار رو میارن پایین تا انس رو بگیره اما یه جا کش دلار و انس از دستشون در میره دیگه

3 2

مدافع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:33
دلار را میارن پایین عزیز

9 1

اس محمد زرگر یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:04
خلیل تلمبه بعد ااز خوندن نظرات گوهربارت پشمام ریخت .

4 0

Hamed2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:09
اون پیش عمومیه متخصص بالاتره.

6 1

مدافع سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:08
نه بابا توتال بادی حدود ۴۰۰ تومنه

6 0

Hamed2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 09:06
الان لیزر total body می خواستی بری بالای یک میلیون هزینت می شد.

8 3

مدافع سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 08:28
قراره شنبه به مناسبت روز پرستار قطارها و اتوبوس ها و کشتی ها برامون سوت و بوق بزنن یکی نیست بگه آقا ما جیغ و سوت و دست و هورا نمی‌خوایم معوقاتمون را بدید حقوق و کارانه عقب افتادمون را بدید
کاش فقط وعده نمیدادن بهمون

5 2

انتخابات پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 07:29
رسد پایان پاییز و از آغاز
هزاران جوجه نشمرده داریم

10 3

انتخابات پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 07:31
اصلا نمی دونم چی میشه
اما حسم میگه اگر تا شب یلدا کاهشی نداشته باشیم دیگه محال قیمت طلا کاهش پیدا کنه

20 8

ماكان یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 07:29
سلام
________
امروز سکه نقدی کف بازار ،،
۱۱۷۰۰ جارو کنید ،،
برای هدف ۱۳۸۰۰
_____
M

4 4

Ramin 4444 چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 07:11
قیمت‌ مسکن در اصفهان به تهران رسید..!
قیمت آپارتمان‌های نوساز در اصفهان از متری ۱۰میلیون تومان شروع و به متری ۱۲۰میلیون تومان هم می‌رسد.
اصفهان از طریق زاینده رود به دو بخش تقسیم می‌شود. نکته جالب در خصوص قیمت مسکن در اصفهان این است که محله‌های جنوبی آن از محله‌های شمالی گران‌تر است.
به گفته یک کارشناس مشاور املاک، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز در مردوایج از متری ٣٠ الی ٣۵میلیون تومان شروع می‌شود.
قیمت مسکن در محله ملاصدرا برای واحدهای نوساز از متری ۴۰ میلیون تومان شروع می‌شود.
قیمت مسکن در مراکز استانها و بخصوص استانهای که کمبود زمین مس**** در آنها مشهود است با توجه به نیاز وتقاضا وهمچنین تورم ساخت، روبه افزایش است. دولت بیشتر به گفتار درمانی روی آورده است و سعی در دستکاری در قیمت ها . در حالیکه مشاهدات میدانی حاکی از پیروی نرخ ها در مراکز استانها ، در راستای دنباله روی از نرخ مسکن تهران است.
با توجه به وضعیت نامساعد بورس و همچنین طلا وارز بخش مسکن پیشرو در افزایش قیمت در شرایط تورمی در ماههای پیش رو خواهد بود.

4 12

ال ناز ///Gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 03:01
امشب پياماشو داشتم ميخوندم
به ياد رفيقم
( م )
هر شب يادشم
دلم براش خيلي تنگ شده
واقعا دلم تنگ شده

11 5

ونسا ون هلسینگ شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:18
دوستان ببینید یک عده افراد بی تجربه و فاقد اطلاعات کافی مانند اقا خلیل و ال ناز گلد و ...مدام تحلیل های غلط و البته به نظر من تحلیل های وارونه تحویل میدهند که لازم است توضیحاتی ارایه کنم ...ببینید دوستان بازار طلا چه در جهان چه در ایران تابع فاکتورهای مختلفی است و به طور مستقیم تحت تاثیر فاکتورهای امنیت سیاسی و اقتصادی یعنی سرمایه گذاری و رشد اقتصادی و بیکاری و تورم و بیماری و تولید داخلی و ....قرار دارد یعنی شاخص ارزش طلا میتواند رشد چند صد درصدی را طی کند در زمانی که کشور درگیر این فاکتورها باشد ولی بازار های دیگر مانند مسکن خودرو و بورس سقوط داشته باشند این تحلیل خیالبافی نیست شاهد ان پر کردن خزانه بانکهای مرکزی جهان به خصوص چین از طلا ....بنابراین دوستان توجه داشته باشید طلا به زودی جهش های سنگینی خواهد داشت اقتصاد ما با مذاکره هم به جایی نخواهد رسید در بهترین حالت تورم 40 درصدی تا 10 سال اینده تثبیت خواهد شد البته اگر گفتگو شود و تحریم ها کاسته شود وگرنه رشد فزاینده نقدینگی و خلق پول تا یکسال اینده مجددا جهش قیمت ارز و طلا را به بار خواهد اورد....حقیقتا قیمت مسکن و خودرو تا همینجا هم مدیون قیمت گذاری دستوری دولت و بانک مرکزی است و همینجور که انتظار میرفت معاملات خودرو طبق نظر رییس نمایشگاهداران تهران در 6 ماه اخیر به صفر مطلق میل کرده است این یعنی پراید 100 میلیونی هم مشتری ندارد ...به نظر من به زودی شاهد جدا شدن بازار طلا از سایر بازار ها خواهیم بود مگر اینکه دولت دست بجنباند و سریعا وارد مذاکره شود و تحریمها لغو گردد اگر این اتفاقات رخ ندهد ارزش خودرو و ارزش مسکن سقوط سنگین و غیر قابل باوری را تجربه خواهند کرد و البته طلا صعود نفسگیر

10 4

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:51
کامنت تان کاملا درست و علمی است.
متاسفانه فضای مجازی پر شده از نظرات بدون پشتوانه علمی و سطحی.
اساس اینکه بازار طلا با بازارهای دیگر مقایسه می شود و طبق آن نتیجه گیری می شود نادرست است. چرا این نوع مقایسه در کشورهای دیگر نیست!!! به قول شما، گاهی بازار طلا رونق دارد، اما بازار بورس، خودرو و مسکن ندارد. گاهی بازار بورس رونق دارد ولی بازار طلا ندارد. رونق در یک بازار را باید به عوامل درونی آن بازار با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و سیاسی و حتی عوامل اجتماعی در نظر گرفت.
اما در ایران این موضوع وجود ندارد. چون وجود ندارد، برخی از این تحصیل کرده های امروزی به جای اینکه به دنبال درست کردن شرایط باشند،به توجیه علمی و مضحک موضوع می پردازند. مثلا می گویند چون خودرو این قدر رشد کرده باید مسکن هم این قدر رشد کند!!!! این ها چه ارتباطی به هم دارد. شاید دلیل افزایش قیمت خودرو کاهش تولید بوده، شاید افزایش تقاضا بوده، شاید افزایش قیمت قطعات بوده و هزار شاید دیگر و کاهش قیمت مسکن شاید به دلیل افزایش تولید مسکن بوده، کاهش تقاضا بوده و دلایل دیگر. ولی توی ایران می آیند می گویند چون ماشین این قدر رشد کرده مسکن هم باید این قدر رشد کند!!!!!!!!!!!!
* چرا در زمان کرونا، در تمام بازارهای دنیا ما شاهد رکود بودیم اما در بازار طلا رونق داشتیم، اما در ایران همه ی بازارها افزایشی شد؟؟؟ یک بخشش ربط به تورم دارد، ولی بخش دیگرش به قول شما اقدامات دستوری است. الان هم دارند به طور دستوری طلا و سکه را کاهش می دهند. همان نظریه سرنیزه که گفتم.

15 5

اعظم ۶۰ سال یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:04
فقط تا فردا کاهش داریم از شمبه افزایش شروع میشه

11 5

مهدی دی تی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:03
وقتی بایدن اومد سر کار و بسته محرک مالی آمریکا تصویب شد خواهید دید که انس به راحتی به 2300 دلار خواهد رسید

3 9

شیمی‌دان شکاک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:58
جناب گلد 60 یا عددتو بگو یا برو بخواب

6 2

ونسا ون هلسینگ شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:23
امامی 13.8

9 1

رویداد چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:55
سید خلیل فراموش کرده سال 96 ، اونس 550 دلار نسبت به امروز ارزانتر بوده
و حباب سکه صفر بوده و شرایط اقتصادی و ثبات در سال 96 با امروز قابل مقایسه نیست
اگر مظنه امروز با دلار 26000 و اونس سال 96 محاسبه کنیم حدود 1400000 ارزانتر می شود

2 9

شیمی‌دان شکاک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:48
اگه این عددو بگی که معلومه تو کارهستی و با روند ورود و خروج پول آشنایی داری و میدونی جریان طلا به کدوم سمت در حال حرکته والا عدد اشتباه نشون میده که شما ... بله از داستان پرتی

10 1

Gold60 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:52
چی زدی شیمی دان مواد صنعتی مختو پوک میکنه نکن این کارو

3 9

شیمی‌دان شکاک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:46
یه چیز میگم و میرم اما هرکی جواب منو داد من بهترین کار ممکن رو بهش میگم والله
شما اگر به من یه عدد بگی که باهاش بشه روند بازار طلا رو صعودی کرد من خداشاهده میگم الان خودم مشغول چه کاریم و برنامه ام چیه
ولی یه عدد و نقدینگی بگو که نزدیک عدد من باشه ها یعنی این عدد باید بیاد تو بازار طلا تا باعث رشدش بشه

3 12

سید خلیل tolombe شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:41
طلا و دلار در ایران در سه سال اخیر متاثر از جو روانی (اکنون این جو روانی پایان یافته است )فراتر از ارزش ذاتی خود قیمت گذاری شده است
از انجا که در اقتصاد حباب ها محکوم به ترکیدن و ریزش هستند و یک کالا و خدمات نمی تواند برای مدت زمان طولانی فراتر از ارزش ذاتی خود قیمت گذاری شود محکوم به اصلاح و ریزش می باشند
در راند صعودی سه سال اخیر در اقتصاد ایران ( از پاییز ۱۳۹۶ تا پاییز ۱۳۹۹) شاهد امیانگین فزایش قیمت ۴ برابری کالا و خدمات بوده ایم که این موضوع برای دلار ۷ تا ۸برابر و برای سکه و طلا ( با اغماض از افزایش انس ) ببن ۱۰ تا ۱۲ برابر بوده است
از انجا که بر مبنای مبانی بدیهی اقتصاد هر افت و خیزی در اقتصاد کلان و مبحث قیمت ها از« پیشرانه و اینرسی » واحدی تبعیت می کند هر کاالا و خدماتی که کمتر از این میزان رشد داشته مجبور به صعود و پر کردن این گپ و هر کالا و خدماتی که فراتر از متوسط تورم افزایش قیمت داشته محکوم به ریزش و اصلاح خواهد بود
پرداختن به دلایل دیگری که اصلاح و راند نزولی قیمت ها را اجتناب ناپذیر می کند به خصوص از منظر سیاست و روابط بین الملل ان شاالله در فرصتی دیگر

12 2

همتی، دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:49
جناب تلمبه استدعا دارم ازتون لطفا به سایتwww.tolombe.irمراجعه کرده وانجا تحلیل ونظر بزارید ،متشکرررم

4 13

ال ناز ///Gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:37
خليل جون با قدرت تحليلاتو بذار معركه اي

9 2

مهدی دی تی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:36
زمانی که بورس 600 درصد سود داد طلا 200 درصد سود دهی داشت ولی پول بورس رفت رو هوا ولی طلا چون کاغذ نیست نمیتونن دود کنن بره هوا

4 13

فتاح زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:35
تو را به پرواز در رویاهای زیبا دعوت می کنم
★★شب بخیر★★

4 1

مهدی دی تی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:31
در ایران طلا 25 درصد کاهش رو تجربه میکنه در حالی که هیچ مارکتی آنقدر افت قیمت نسبت به خلق پول 2000 میلیارد تومانی در روز و قدرت خرید اینقدر کاهش نداشته.الان طلا رو شما با قیمت جهانی میخرید ولی اجناس دیگه رو با احتساب تورم میخرید.اگه با احتساب تورم حساب کنیم همین الان طلا حدود 20 درصد زیر قیمت تورم ارزشگذاری شده

10 2

همتی، دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:31
جناب تلمبه بنظرم شما درزمینه صنف خودتون یعنی پنجرگیری و تلمبه بسیار بیشتر از طلا تبحر وتخصص دارین وبه شما اکیدا توصیه میکنم اگه تحلیل و نظری دارین به همکاران خودتون درصنف تلمبه وپنجرگیری یاری رسانده و از تحلیلای نابتون درانجا بکاربرده و ملتی رو خشنودفرمایید ،باتشکر

1 8

شیمی‌دان شکاک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:25
چندنفری اومدن و من بهشون گفتم
یکی دونفر هم اومدن و نصفه و نیمه بحث موند خلاصه خوشبحال اونایی که امشب با اگاهی سرشونو رو بالش میذارن اون و سه نفری هم که بحثشون نیمه کاره موند شاید فردا جوابشونو بگیرن

5 0

بهار1355 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:22
سلام بالاخره طلا گرون میشه یا ارزون ☹️

2 11

سید خلیل tolombe شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:18
برخلاف مغلطه و چرتکه اندازی سطحی که برخی دوستان در عقب بودن بازار طلا و سکه از سایر بازارها دارند واقعیت چیز دیگری می گوید
درمهرماه ۱۳۹۶ قیمتهر دلار ۳۸۰۰ تومان سکه یک میلیون و دویست و قیمت پراید ۲۱ میلیون و متوسط هر متر منزل مس**** در تهران ۵ میلیون تومان بود
در حال حاظر قیمتهر دلار ۲۶۰۰۰ تومان سکه ۱۲ میلیون قیمت پراید ۱۰۰ میلیون و متوسط هر متر منزل مس**** در تهران نزدیک به ۲۰ میلیون تومان شده است
یعنی در حالیکه در این راند صعودی قیمت دلار۷ برابر و قیمت سکه ۱۰ برابر شده است قیمت پراید به نمایندگی از بازار خودرو ۵ برابر و قیمت ملک کمتر از ۴ برابر شده است
ایا معنی نگاه بلند مدت که « شبه روشنفکران » این سایت ادعای ان را دارند عقب بودن قیمت طلا در بازه یکماه اخیر است یا افزایش بسیار فراتر از متوسط تورم طلا در سه سال اخیر
ایا بهتر نیست کمی در استفاده از واژگانی چون« تحلیل بلند مدت » و متهم کردن دیگران به بی توجهی به ان تجدید نظر بفرماییم

5 2

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:17
مشخص است نظرات بنده را دقیق نمی خوانید.
1. مبنای مقایسه بنده با نرخ تورم بود. بازار طلا از نرخ تورم 17/4 عقب افتاده است. چه شما دوست داشته باشید و چه نه این یک واقعیت است. بخشی از افزایش ها تحت تاثیر تورم صورت می گیرد. شما می خواهید کاهش دهید، اول تورم را درست کنید. این مدل کاهش، اسمش نابود کردن سرمایه ی مردم است. تورم از یک طرف دارد بالا می رود، اما از طرف دیگر طلا و سکه کاسته می شوند.
2. خرید در قیمت های پائین را همه توصیه می کنند.
3. کامنت در مورد کاهش قیمت براساس سرنیزه را با دقت بیشتر مطالعه کنید.

1 8

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:10
من با نظرات کوچه خیابانی خود مظنه زیر ۴ سکه زیر ۹ را به شما سرور ارجمند و فرهیخته و روشنفکر تحویل میدم

2 7

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 02:04
عصبانی نشوید جناب دیپلمات
این حضرتعالی هستید که از عقب ماندن بازار طلا در یکماه قبل نسبت به دیگر بازارها گفتید
ایا عقل سلیم ( اگر در این وانفسا م.جود باشد ) حکم نمی کند اگر کسی قصد خرید . سرمایه گذاری د ر این مارکت را دارد در قیمت های پایین تر وارد شود حتی اگر پشت قضیه دولت و به فرمایش حضرتعالی بسیج باشد
خدا رحمت کند مرحوم ایرج پزشکزاد را. با شاهکار دایی جان ناپلئونش را

8 1

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:47
توضیحی در مورد کامنت شما
بی اساس ترین و سطحی تر روش بحث کاری است که شما دارد انجام میدهد. قیمت مسکن را با قیمت طلا در یک بازه زمانی خاص می آورد و بعد از طریق مغالطه نتیجه گیری می کند. چون این دو برابر شده، آن نیز باید دو برابر شود!!! چون آن سه برابر شده این نیز باید سه برابر شود!!!
امثال شما همین حرفهای سطحی را زدند که بورس را به اینجا رساندند. در زمانی که شاخص حدود 800 هزار بود بنده عرض کردم بورس کشور آینده دار است اگر خرابش نکنند. امثال شما باسوادهای "امروزی" بحثی مضحک را راه انداختند به اسم اینکه چون فلان این قدر رشد کرده، بورسم باید این قدر رشد کند، حالا توی آن مانده اند.
............
واقعا می گویم نظرات شما فاقد مبانی اقتصادی و سیاسی است. کاملا عامیانه و سطحی می باشد. قدیمی ها می گفتند کوچه خیابانی . پشتوانه نظرات ایشان "سرنیزه" و " توپ" و "تانک" است و لاغیر. یعنی اینها با زور و بگیر و ببند می خواهند کاهش یا افزایش بدهند و برای نظرات خود هم دلایل می سازند. شما عرض کنید اگر توپ و تانک دولت را نداشتید بر چه اساسی می خواستید نظر بدهید؟
1. شما به بنده عرض کنید چه چشم انداز سیاسی مثبتی می بینید؟
2. چه چشم انداز اقتصادی مثبتی؟
یک لحظه خودتان را بدون سرنیزه و بسیج و بگیر و ببند در نظر بگیرید، آیا کاهش قیمت ها تا این اندازه را هم منطقی می دانید؟ چه چیزی در کشور تغییر کرده است که باید قیمت ها کاسته شود؟ چه تغییر اقتصادی محسوسی؟ چه تغییر سیاسی محسوسی؟ چه برنامه اقتصادی؟
...
* به طور کلی، افزایش ها و کاهش ها به عوامل مختلفی از قبیل، عرضه و تقاضا، تورم و رکود، قیمت جهانی (در مورد طلا)، افزایش نرخ ارز بستگی دارد.

2 12

ال ناز ///Gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:21
يبار منم همين مطلبو گفتم ارزش سكه و دلار نسبت به ساير ماركت ها سه برابر شده از سال پيش تا الان مسكن دو برابر شده سكه سه برابر طلا بيش تر از هم ماركتي بالا داده الان يه ماركت ١٠٠٪؜ سوخته هست

8 5

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:15
ما هم دلمون خوشه سرمایه گزاری کردیم!!!
اون از وضع تولید این هم از طلا!!!
واسه طلا که میاییم چرت و پرت های فتاح و اعظم زرده و اوسکولای حقوق بگیر رو باید تحمل کنیم!!!!
خدایا شکرت

4 4

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:11
دوستی دارم ۳-۴ سال قبل دارایی ما با هم برابر بود من طلا خریدم و کار تولیدی شروع کردم اون بیت کوین خرید.الان منتظره تا سال بعد بیت کوین هاش بشه ۱۷۰،۰۰۰ دلار و با ۳۵ میلیون دلار بازنشسته بشه
الان که بهم این پیام رو داد شرمنده شدم از سرمایه گزاری که کردم.
اگه امکانش رو دارید ۵-۱۰ درصد از سرمایه گزاری خودتون رو به ارزهای دیجیتال اختصاص بدید.
دنیا رسما دیوونه خونه است!!!

4 7

ال ناز ///Gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:19
دنيا شايد عاشقانه و زيبا باشه
ولي قطعا عادلانه نيست
خاندان بني هاشم از قدرت مند ترين قبايل عرب از تيره اسماعيل فرزندان ابراهيم
با ١٢ تا امام كلا ٤ سال و ٩ ماه خلافت مسلمين رو بر عهده داشتن
جهان ما جهان عادلانه اي براي امامان نبوده چه برسه به ما از گذشته تا به الان همين بوده و همين خواهد بود

2 10

ال ناز ///Gold چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:09
سلام خدا قوت
من روي نمودارام هرات ٢٥٧٠٠ دارم
كه اين هرات به من حباب ٧٨٠ داده
با امامي ١٢٠٠٠
حالا
؟؟؟
هرات الان ٢٥٧٠٠
حباب ٦٨٠
با امامي ١١٩٠٠
؟؟؟؟؟
ما يه ١٠٠ هزار تومن اختلاف داريم اين وسط
با اينكه سكه فردايي ١٢٠٠٠ زده شده
پيوت ١٢١٠٠
اين ١٠٠ هزار اختلاف عددي يه پيغامه
به قرآن يه پيغامه
يه چيزي اين وسط جور در نمياد چرا همين هرات من با برابري ارزاي ديگه حباب ٧٨٠ ميده الان ٦٨٠ ميده
چرا اين تخليه حباب رو ١٠٠ بيشتر انجام داده كه امامي رو بياره زير ١٢ بشه ١١٩٠٠
؟؟؟؟؟
پيغامه اين ١٠٠ هزار اختلاف
داره يه حهتي رو نشون ميده به بازار

2 4

مهدی دی تی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:07
انس 1865 برو واسه 2000 اگه ترامپ گورش رو گم کنه

10 3

رخداد شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:38
دوست گرامی، جناب خلیل:
1. مقایسه اقتصاد امروز ایران با اقتصاد 93 مقایسه ای نادرست و خبرنگاری می باشد. بیشتر به درد افراد ناشی و غیر حرفه ای می خورد. کدامیک از پارامترهای الان اقتصاد ایران مثل سال 93 است که شما چنین مقایسه ای می کنید. نرخ تورم، بیکاری، رشد نقدینگی، پایه پولی، نرخ ارز، را با هم مقایسه کنید. ایران در حال حاضر در ابرتورم است، آن موقع تورم بود. در آن موقع ذخایر ارزی کشور فوق العاده مناسب بود در حال حاضر ما با هزار مشکل روبرو هستیم. این مقایسه از اساس مشکل دارد.
2. در گذشته فرمودید در سال 92 ریزش تا 50 درصد قیمت بود. ظرف 2 ماه اخیر، نزدیک به 40 درصد بازار طلا و سکه ریخته است. همه ی اینها در شرایطی بود که بازارهای موازی به این اندازه نریخت. طبق تورم ماهیانه بازار سکه و طلا 17/4 درصد از تورم ماهانه عقب افتاده است. یعنی همین الانم براساس نرخ تورم ماهانه حساب کنیم طلا و سکه از مابقی بازارها عقب تر افتاده است.
3. مظنه به 4495 رسید، و بعد از چند روز به 5175 رسید. این نشان می دهد بازار با مظنه ی زیر 4900 مشکل دارد. خودتان هم فکر کنید متوجه می شوید در این شرایط اقتصادی که بازارها نسبت کاهش واکنش بسیار محدودی انجام داده اند کاهش بیش از 2 میلیون تومان در مظنه غیرعقلائی خواهد بود.
4. نظرات شما به مانند نظرات جناب زرگر صرفا متوجه سرمایه گذاری در کوتاه مدت است و در میان مدت و بلند مدت با توجه به مشکلات بی شمار اقتصادی و سیاسی در ایران کارآیی ندارد.
5. بنده، شما، جناب زرگر و ال ناز گلد روی ریزش در زمان سکه 16700 اتفاق نظر داشتیم. بنده با شماها تا مظنه ی 5 میلیون تومان موافق بودم و در کنار هم بودیم. اما شما ها بعد از مظنه ی 5 میلیون تبدیل شدید به یکسری افراد متعصب و غیرمنطقی و البته رویا پرداز. شاید ادعا کنید که مظنه به 4995 رسید و حرف شما ها درست بود. بنده قبول می کنم که مظنه از عدد مورد نظر بنده پائیین تر آمد، اما خود شما دیدید در کمتر از یک هفته مظنه دوباره رسید به 5 میلیون تومان. هنوزم می گویم زیر 5 میلیون تومان برای طلا منطقی نیست. برای سکه هم زیر 11 میلیون تومان منطقی نیست.
6. شما را آدم منطقی اوایل می دیدم. متاسفانه نگاهتان به اقتصاد و سیاست خیلی سطحی شده است و چالشهای عمیق سیاسی و اقتصادی پیش روی کشور را نمی بینید.
7. به هر حال از حضورتان و خواندن کامنت هایتان همیشه خوشحال می شوم.

5 1

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:11
دوست گرامی،
لطفا بحث را شخصی نکنید. به جای نقد "شخص" بنده، نظراتم را نقد کنید.
شما هنوز به هیچ یک از مطالبی که ذکر کرده ام پاسخی نداده اید و صرفاً خود بنده و دانشم را زیر سئوال می برید. بنده از شما و دیگر می خواهم اگر نقدی است، به افکار و نظرات افراد بشود و نه شخصیت یا مسائل حاشیه ای و بی فایده.
.....
شما می فرمائید: "تمام شواهد چه از منظر فاندامنتال چه از نگاه نمودار و تکنیکال و حتی از منظر اقتصاد سیاسی از استارت خوردن یک اصلاح عمیق در اقتصاد ایران میگوید".
.
.
*کدام شواهد و مستندات؟ چندتایش را نام ببرید؟ چند تا از مستندات سیاسی و چند تا از مستندات اقتصادیتان که ادعا می کنید را نام ببرید؟

2 6

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 01:03
بنده به اوضاع کشور خوشبین نیستم حضرتعالی خیلی بدبین و همه چیز را ازدست رفته می بینید
حضرتعالی برخلاف ادعایتان از الفبای اقتصاد به خصوص اقتصاد ازاد و تئوری های رایج و مرسوم در آن به ظاهر بیگانه اید
در نظراتتان تلاش دارید بر مبنای مبانی فاندامنتال و بنیادین به تحلیل بپردازید اما متاسفانه درک و برداشت درستی از فاند و خبر ندارید و تحلیل هایتان اکثرا متاثر از پوزیشن و منطق معاملاتی خودتان است
فاندامنتال ان چیزی نیست که مبنای نظرات شما می باشد
به ظاهر از تکنیکال و چارت نیز چندان سررشته ی ندارید
تمام شواهد چه از منظر فاندامنتال چه از نگاه نمودار و تکنیکال و حتی از منظر اقتصاد سیاسی از استارت خوردن یک اصلاح عمیق در اقتصاد ایران میگوید که پرداختن به جزییات ان مجالی جداگانه می خواهد

8 4

گلدممد هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:59
درود به رخداد جان
خیلی منطقی و عقلانی

5 1

مهدی دی تی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:56
مهمتر از کاهش یا افزایش ثبات هست و کمترین نوسان که دولت در اجرای ثبات نه عظمی دارد و توان تثبیت و در این میان خود دولت برای جبران کسری بودجه متوسل به نوسانگیری از خودرو گرفته تا مسکن و طلا و دلار میکند که بزرگترین ضربه به اقتصاد و پر کردن چیزهائی دارد که از رانت اطلاعاتی برخوردار هستن و این پولها به جیب دولت و اطرافیان دولت سرازیر میشود

5 11

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:50
بنده انسان غیر منطقی و متعصب مظنه زیر ۴ میلیون سکه زیر ۹ میلیون را به شما تحویل میدهم
شما متوجه یک پارادیم شیفت در الگوی اقتصادی ایران نیستید
سکه از ۱۶۲۰۰ به ۱۰۶۰۰ رسید و به اعداد بسیار کمتر که خارج از تصور شما هست نیز خواهد رسید اما شما و جناب اعظم ۲ و ...به زعم خودتان بدون تعصب همان حرف های سکه ۱۶۲۰۰ را پژواک می کنید و جالب تر اینکه «نعل وارونه »زده و خود را دلسوز دیگران نیز میدانید
جناب رخداد بهتر است به جای دلسوزی برای به زعم خودتان مالداران دلسوز و نگران « مالباختگان و متضررینی » بیگناه و بازی خورده باشید
فقط جسارتا در صورت رویت این عدد در تعریفتان از واژگانی چون منطق و تعصب تجدید نظر بفرمایید و بیشتر به همان مباحث تئوریکال و دانشگاهی خود مشغول باشید

9 2

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:48
* کسی در بازار طلا سرمایه گذاری می کند ال بر این است که به دنبال یک پناهگاه امن برای سرمایه خود است چرا که شرایط اقتصادی کشور را مثبت نمی بینید. حالا شما ها که ادعا دارید بازار طلا دارد به رکود می رود به بنده ثابت کنید که چه چشم انداز سیاسی و اقتصادی روشنی پیش روی کشور می بینید که چنین ادعایی را می کنید. آیا تحریم ها کمتر شده است؟ برنامه کشور برای فرا-برجام چه می باشد؟ صحبت های امروز رهبری را شنیدید، نظرتان چه است؟ اوضاع بودجه 1400 را می دانید؟
بنده ایراد نمی گیرم از افراد به خاطر اینکه مثل بنده آدم پرسشگر و انتقادی نیستند، ولی دوست دارم بدانم که شما ها براساس چه منطق اقتصادی و سیاسی تا این حد به اوضاع کشور خوشبین هستید.
واقعا دلایل خوشبینی خود را ذکر کنید.

7 2

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:42
جناب خلیل اگر می خواهید به نظرات بنده پاسخ دهید، لطفا تک تک آنها را با ذکر شماره بیان کنید.
لطفا پاسخ کلی ندهید.

1 13

شیمی‌دان شکاک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:25
میدونم همه دنبال کسب سودن اما اینجا خیلیا منتظرن با خبر افزایشی خودشون مردمو معطل نگه دارن
در ضمن اون چیزی رو که میخوام بیان کنم اینجا نمیگم تا اونایی که مردمو معطل خودشون کردن با امروز میره بالا و فردا میره بالا هم سود بکنن فقط به اونایی که خودم میدونم میگم البته اونا منت بزارن بیان دایرکت تا بهشون بگم دقیقا چیکار کنن
مسلما اونی که فکر سرمایه اش هست اگه شب یه ساعت دیرتر بخوابه اما با اگاهی و تصمیم گیری درست بخوابه فردا صبح بهتری در پیش داره و میدونه باید چیکار کنه پس خواهشا دار و دسته افزایشی نیان بپرسن که برنامه ام چیه فقط اونایی که میدونم بهشون تو دایرکت میگم والسلام خیلی پرحرفی کردم

7 2

مهدی دی تی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:51
شما خیلی مردم رو به سهام تشویق میکردین در حالی که همین امروز سهام 50 هزار واحد ریخت

7 2

Hamed2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:28
جووون رپتور هم اندازه تو پنهانکار نیست .

10 6

همتی، دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:16
جناب گلدن متین ازنظرمن ،،سیدخلیل تولومبه =سولیس=حبیب=شاشا=اقا پویا چهارسال،،،،این ها مردان همواره کاهشی ان ،توعمر کاربری شون یبارم نشده که دم ازافزایش بزنن،،،

12 6

Golden matin چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:09
کاربر های با عمر کاربری دو ماه و بالاتر میدانند
سید خلیل=ال ناز گلد

6 10

ال ناز ///Gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:28
نه دادا تو تازه کاری اکانتا ۵ ۶ ساله منو ندیدی برو بچه سه روزه اومدی تو سایت فک کردی محقق شدی

4 9

ماجد پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:13
نگارش سید خلیل کجا ال ناز کجا جناب متین.

7 4

Avenjers چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:13
استاد اعظم ۱ هم الناز

5 11

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:12
توهم بد دردی هست
الهم اشف کل مریضنا و مجنونا

5 4

همتی، دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:08
انس که آنچنان تاثیر نداره رو قیمت طلا توایران جناب شادزی ،یادمه چندماه پیش انس بالای 2000هزاربود ولی قیمت ابشده زیر 5میلیون بود،بیشتر فاندهای منفی و دلار آمریکن تو قیمت طلا توایران تاثیرگذاره

5 1

شادزی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:32
وقتی حباب سکه داره صفر میشه قیمت طلا توی ایران مستقیما متاثر از اونس میشه
اونس و دلار

3 12

سید خلیل tolombe شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:06
سناریوی 92دقیقا در حال شبیه سازی هست
طلا در ایران وارد یک روند نزولی فرسایشی طولانی مدت شده است
یکماه قبل عرض کردم روزی خواهد رسید که افزایش 100دلاری انس هم قیمت طلا و سکه را در ایران تکان نخواهد داد
الان هم تاکید دارم به زودی حباب منفی سکه به یک میلیون تومان خواهد رسید
اگر در سه سال اخیر نوسانگیران و اسکالپرها نوسان را از «خرید به فروش» می گرفتند در سه سال سال آینده نوسانگیران حرفه ای نوسان را از «فروش به خرید» خواهند گرفت
به زبان ساده تر هر بالایی فروش دارد
شب خوش وعزت زیاد

4 6

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:18
جناب همتی بدون تعارف شما بسیار مبتدی و کم تجربه به نظر می رسید
بدترین وضعیت برای یک معامله گر و تریدر آن است که دیگران برایش تصمیم بگیرند
نظرات بنده و دیگران را بخوانید و شخصا تصمیم بگیرید
با این روحیه و منطق مباحثاتی و محاسباتی که در شما می بینم شما در این « گرگ بازار » سلاخی خواهید شد

3 10

سید خلیل tolombe شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:13
بنده از سکه ۱۶۲۰۰ خدمت شما و ایشان ارادت دارم
این ارادت با رسیدن قطعی سکه به ۸۷۰۰ هم کم نخواهد شد

5 5

همتی، دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:11
کاملا با حرفتون مخالفم ،ازنظر من نظرشما کاملا غیرمنطقی و غیر کارشناسی هست،جناب رخداد تبحر زیادی دراین زمینه ها دارند،بزودی میان وجواب دندان شکنی رو درپاسخ به کامنت شما میدند.

2 12

فتاح زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:55
☆⊱⊱✦
شکر ایزد را که دیدم روی تو
یافتم ناگه رهی من سوی تو
چشم گریانم ز گریه کند بود
یافت نور از نرگس جادوی تو
حضرت عشق مولانــــا

1 6

ماجد پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:07
تو هم اهل شعری زرگر

9 4

Tara56 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:52
خسته شدم خسته شدم خسته شدم
چیه این زندگی ک بخوای واسه ی بخور و نمیر همش دست و پا بزنی و استرس بکشی...چرا ما نباید مث بقیه مردم دنیا راحت باشی؟؟

2 1

خانم شکیبا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:28
به قول جناب ماله کش اعظم (ظریف)
ما خودمون انتخاب کردیم:-(

1 9

زاویه یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:51
امروز بازار بودم میخواستم پنجاه گرم آب شده که داشتم را بفروشم ولی بهونه میآوردند نخرند مثلا می گفتند چک شنبه میدیم ولی بازم سکه با اینکه حدود یک میلیون حباب داره اما بازم بهتر جابجا میشد

11 2

Gold60 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:50
بخاطر بورس دلار احتمال زیاد شنبه بالا میکشه اگه اونس یاری کنه از شنبه افزایش قیمت داریم

9 10

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:48
کل نوشته های اینجا ارزش یک دست تره و نعنا هم نداره!

1 2

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:45
میشه لطفاجواب بدین دوستان محترم

3 0

Hamed2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/27 ساعت 00:23
سوالت در مورد دفاع شخصی در برابر هل؟ یا دنبال مبلی می گردی نوکش تیز نباشه؟یا دنبال مسکن واس جای زخمی؟

1 2

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:40
یه سوال
لطفادقیق جواب بدین دوستان
ممکنه سکه حبابش صفربشه اما بازم بره پایین یااصلاهمچین چیزی امکان نداره؟

2 3

Gold60 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:43
فکر کردم سوال آشپزی میخواین بپرسین

6 3

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:36
با تایید حمایت از خرید اوراق توسط پاول دوباره اونس صعودی شد شدید

6 2

شادزی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:37
داره میره برای ۱۸۷۰

6 4

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:37
اینو میگن خبر
تا حال باد هوا بود

1 3

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:33
الان کی خودشو فروخت؟
طلارو بگید

5 1

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:45
من فعلا پله هاے ترقی رودارم میرم بالا
کسے نیست هولم بده
برادررررو

4 3

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:39
شما چی ؟
خواهر

6 2

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:37
شمام برو بخواب الان شوهرت بیدار میشه هااااااااا

5 2

ماجد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:32
خود را بفروشی به کسانی به چه قیمت؟
از خان فلک خوردن نانی به چه قیمت؟
یک روز به این‌سوی دگر روز به آن‌سوی
لنگان خرَک خویش برانی به چه قیمت؟
هرجا به چراگاه رسیدی فکنی بار
چشم و شکمت را بچرانی به چه قیمت؟
در بند کشی مردم آزاده دوران
تاخویشتن از بند برانی به چه قیمت؟
این چرخ فسون کارتر از توست حذر کن
مشت تو شود باز زمانی به چه قیمت؟
از آن خودت باش که ارزنده‌ترینی
خود را بفروشی به کسانی به چه قیمت

7 3

الله یار دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:32
فردا بازار کمی افزایش داره
نظر شخصی

1 3

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:30
هیچکس پیداش نیس
گویا همه خوابن یااعصابشون خورده
نمیدونم

6 2

ماجد پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:33
ایشالا اونا ک تو ضررن جبران شه براشون.

5 2

Gold60 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:33
هممون امشب کتک خوردیم حال حوصله نداریم جای زخمامون درد میکنه

0 3

ماجد پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:28
آیا نام کاربری رو میشه تغییر داد؟

3 2

اس گلاب نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:22
آقا شیمیدان
خوابم میاد کجایی پس؟

1 3

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:31
ایشان هیچ سرو کاری با سرکاری ندارن

2 2

فافا عبیدی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:22
سرکاریه
.
وگرنه میگفت

2 2

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:21
دلارصبح۲۶۱۵۰ بود
الان۲۵۷۸۰
یعنی۳۹۰ در یک روز کم کردن

7 2

رضا اصفهانی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:23
جناب با این اعدادی که دادی ریاضی خیلی ضعیف یکبار دیگه حساب کن

5 1

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:19
اونس ۲۰۰۰ هم بشه اینا ب دلخاه خودشونه
مث امروز اونس بالابود اینااوردن پایین سکه رو۵۰۰ هزارتمن
عجیبه
فقط مردمو بدبخت میکنن

3 2

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:15
ایران ب اونس کارنداره همه چیش رو دلاره
بخاد تن تن میبره بالا
نخادمیاره دلارو روزی ۵۰۰ تا۱۰۰۰ پایین
دلخاهشونه

8 1

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:18
کـــیلویی هم میاره پایین همه رو بدبخت میــکنه

3 1

نياكان یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:09
فدرال رزرو نرخ بهره را در ٠.٢٥ درصد ثابت نگه داشته است و اعلام کرد به خرید اوراق تا اهداف مورد نظر ادامه خواهد داد.

6 5

ال ناز ///Gold چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:12
این یعنی افزایش انس

3 1

فافا عبیدی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:12
ببخشیدیعنی چی این حرف؟
توضیح میدین؟ب نفع ایران یاضرر

10 7

رضا اصفهانی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:06
دوستان کاهشی فکر کنید بایدن فردا برگشت به برجام تا دوسال دست کم طول میکشه که تحریم برداشته شود دوران اوباما یک هواپیما پر دلار فرستاد این وضع مملکت به لطف کلید حسن همه صندوق مملکت خالی شده بدهی نفت ایران فردا صبح که بدهند عراق سوریه یمن لبنان در اولویت فکر نمیکنم به ایرانی چیزی برسد یک مقدار صبور باشید میفهمید

7 5

رضا اصفهانی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:17
حسن با اوباما رفت به برجام کدام تحریم ایران برداشتند که منفی میدی چی این مملکت درست شد بگو

13 3

رضا اصفهانی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:15
حرم زاده تر از ترامپ بایدن ببین کی گفتم

1 3

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:06
اعصاب خوردیه طلا.نترس خوابه

2 4

فافا عبیدی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:02
اونس اومد ۱۸۴۸
وای بایدبفروشن ک همه اه چه مملکتیه

10 2

Hamed2 پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:05
اقاتون کتکتون نزنن الان بیدارین؟

6 1

مهدی دی تی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:50
دوستان مشکل اقتصاد ایران این هست که احتیاج به جراحی عمیق داره ولی همیشه با استدلال خام فروشی نفت و چسب زخم و استامینوفن به دنبال مرهم کوتاه مدت هستند.مثل از این ستون به اون ستون فرج همیشه مبنا اقتصاد کشور شده .و تا زمانی که فساد و روابط بین الملل و دوستی با همسایگان و خرج پول نفت برای حل مشکلات اقتصاد در زمینه اشتغال و تولید و زیر ساخت نباشه و برای کسری بودجه و حقوق کارمند ها و غیره هزینه باشه و فساد که در تار و پود اقتصاد ایران ریشه دوانده از ریشه قطع نشه هر راه حلی کوتاه مدت خواهد بود.تنها راه برون رفت از اوضاع اقتصاد حل ریشه ای هست و من توان این کار رو در مسئولین دولت نمی بینم و فقط با این کارها صورت مساله رو پاک میکنند و مساله همیشه پابرجا خواهد موند.ما نیاز به بانکداری شفاف و توضیع مساوی ثروت در جامعه و امکان استفاده مردم بدون رانت و فساد و گروه بازی از تسهیلات بانکی هستیم و هرکس بنا به استعداد در پستها باید قرار گیرد نه با رانت و فساد

4 1

شادزی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:48
گزارش ایسنا، روزنامه شهروند نوشت: «کرونا تا دو سال دیگر هم در دنیا وجود دارد. این گفته پروفسور داریوش فرهود است. او را همه به‌ عنوان پدر علم ژنتیک ایران می‌شناسند اما فقط پدر علم ژنتیک ایران نیست و همین حالا پدر معنوی ۸۰هزار کودک است که طی این سال‌ها با تشخیص و تأیید مهر سلامت او به این دنیا آمده‌اند.

3 5

رضا اصفهانی دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:47
جناب سا اج از خودت مایه بذار هزار بار گفتم این سه کیلو طلا ت خ م چ پ م بدبخت برو به فکر خودت باش ما خدا را شکر خدا همجوره برا من کم نذاشته از چهار جا منبع در امد دارم سن۳۷ سال تا اخر عمر که دلار طلا بخورم تمام نمیشه این سه کیلو طلا بهتر از پول تو بانک ایران با این اوضاع فقط به لطف بزرگ خدا فقط

10 2

آرش آزاد دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:46
تا اینجانتیجه نظرسنجی سرمایه گذاری اکثریت کاربران محترم درازمدت است...

7 2

آوااا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:45
دوستان لطفا دست بردارید از دو دستگی کاهشیها و افزایشیها. خیلی خنده داره واقعا. همه کسانی که میخرن، یه موقع میخوان بفروشن و برعکس. پس لطفا دوستانی که فعال بازارن یا رانت قوی دارن یا تکنیکال بلدن، هم به وقت کاهش و هم زمان افزایش، درست راهنمایی کنن.
حالم دیگه داره بد میشه از دو دستگی کاهشیها و افزایشیها.
بازار نه همیشه افزایشیه و نه همیشه کاهشی. جفتش برای راهنمایی افرادی که به سایت سر میزنن برای خرید و فروش عالیه. پس لطفا چه مالدارین و چه ریال دار، بدون تعصب نظر بذارین و بدون تعصب بخونین.

7 18

فتاح زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:35
ارش من نیامدم اینجا مثبت یا منفی جمع کنم عزیز هدف اطلاع رسانی برای کاربران .در ضمن جو سایت را رقابتی نکنید★ رخداد دوست و برادر من هست با نظر متفاوت

8 4

آرش آزاد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:40
جناب فتاح برادر بزرگ همینطور که جناب رخدادگفت تحلیل شما موقتی درسته

10 1

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:37
تو اطلاع رسان کے بودے
زرگـــرے

4 3

آرش آزاد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:37
هر دو درست میگویید شکی ندارم

3 4

آرش آزاد دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:36
شما هم برادر خوب من هستی فتاح عزی

13 6

Milad پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:33
امروز همه خبر ها به نفع طلا و سکه بود اما کاهشی شد بخرید که فرصت از دست میره

4 3

خانم مریلا. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:32
شیمی
بگــو میخام برم بخوابـم .....
زود تند سریع

7 4

saye سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:22
شیمی دان شکاک آسمتون خیلی خنده داره ببخشید البته .بعدشم من ی سنی ازم گذشته شبا باید زود بخابم میشه الان بگید تا من برم بخابم و منم از نظراتتان مستفیذ فرمایید با تشکر

4 3

اس گلاب نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:27
من هم میخواستم همینو بگم

17 7

مترصد1 شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:21
درود بر شما
عزیزان نوسانگیر صبح خدمتتون عرض کردم در محدوده اعداد صبح تا 12 سکه که به این عدد هم رسیدیم تست خرید بزنید با رعایت حد ضرر و سود. البته در صورت صلاحدید.
عزیز خانگی با توجه به نظر شخصی خودتون حفظ سرمایه بفرمایید.
ضمن اینکه بنده حدود یک ماه پیش عرض کردم در اواسط بهمن ماه به احتمال 90 درصد سقف جدید خواهیم داشت.
این نظرات شخصی بنده است که عرض کردم و احتمال هرکونه خطایی هست. پس با در نظر گرفتن همه جوانب اقدام به معامله بفرمایید.
شبتان آرام و در کنار خانواده محترمتان شاد باشید.

3 3

رضا اصفهانی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 23:32
اگر وسط بهمن نشد سال اینده انشالله خدا وکیلی فعلا تا افزایشی نشده نظر ندید شما استاد اعظم۲ خیلی را رو سکه۱۶۲۰۰مالدار کردید به این قیمت که رسید بیاید نظر بدهید لطفا به خواست خدا کرونا از بدن رفت بیرون

4 5

خانم شکیبا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:34
درود بر شما سلامت باشید

6 9

شیمی‌دان شکاک هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:13
آخر شب یه پیام مهم دارم شاید به مذاق بعضی خوش نیاد اما میگم

4 2

Gold60 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:35
فرمول جدید کشف کردی شیمیدان

4 3

Gold60 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:34
آخر شب چرا الان که اعضا هستند بگو خواهشا

12 4

رضا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 19:21
فتاح مطابق منفی هایی که میخوری تو این سایت
حقوقی که بهت میدن بابت این چرت و پرت هایی که می نویسی حرامه!!!
خخخ

1 1

رضا اصفهانی دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:39
جناب سااج از خودت مایه بذار با چیز مردم قیافه نگیر

7 6

آریا 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 21:58
دو نظر متفاوت در این سایت است طرفداران فتاح زرگر .طرفداران رخداد بگذاریم این دو نفر جواب بدهند وباهم به اجماع برسند.....خخ

6 2

Gold60 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:32
کاربر رخداد همیشه منطقی و با برهان تحلیل میزارن

8 4

رخداد شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/09/26 ساعت 22:15
جناب آرش آزاد
ابتدائاً ممنون از شما به خاطر نظر لطفتان نسبت به بنده.
خدمت شما عرض کنم، نظرات جناب فتاح عموماً کوتاه مدت می باشد و شاید تا حدودی برای نوسانگیر مفید باشد. اما بنده اصلا سرمایه گذاری در طلا را یک امر کوتاه مدت نمی دانم.
سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت. متاسفانه جناب زرگر و دوستانشان اصلا با واقعیات اقتصادی کشور ظرف یک سال آینده نظر نمی دهند. تمام حرفشان این است که امروز چه می شود، ماه دیگر چه می شود.
وگرنه شما از ایشان دیده اید که نظری در مورد کاهش تورم بدهد؟ برنامه دولت برای فراجام چه است؟ دولت چه پاسخی می خواهد در مورد مناقشه موشکی بدهد؟ دولت چه برنامه ای برای تامنی بودجه 1400 دارد؟ نظام چه تدبیری برای مذاکره با امریکا و رفع تحریم ها دارد؟ هیچ پاسخ درستی این ها ندارند.
امروز خود رهبری صحبت از خنثی سازی تحریم ها کرد. یعنی هنوز در نظام، بحث مذاکره با امریکا حل نشده است. توی این شرایط دوستان می آیند و نظراتی می دهند که گویی قرار است فردا ایران، کویت شود.


اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا