اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آجیل‌ شب یلدا را در حراجمعه ارزان بخرید!

هنگامی که صحبت از بلک فرایدی یا حراجمعه می‌شود، ناخودآگاه ذهنمان به سمت خارج از کشور سوق داده می شود که محصولات و کالای خود را با تخفیفات ویژه به مشتریان ارائه می دهند، اما در ایران نیز این شرایط برای شما مهیا شده است.

این روزها که به بلک فرایدی یا جمعه سیاه نزدیک می‌شویم، بهترین فرصت برای خرید اقلام و خوراکی‌های موردنیاز به ارزان‌ترین حالت ممکن به ذهنمان می‌رسد. در جمعه سیاه می‌توانید بسیاری از محصولات را با نازل‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید، پس بهتر است که فرصت را از دست ندهید.

شاید کمتر جایی دیده باشید که قیمت خشکبار و آجیل همراه با تخفیف ویژه به مشتریان بفروشند؛ اما، بارجیل این کار را برای شما کرده است. این فروشگاه آنلاین تصمیم گرفته، پرفروش‌ترین مغزیجات و خشکبار خوشمزه را با تخفیف بسیار عالی در خدمت مشتریان خود بگذارد. از آنجایی که به شب یلدا زمان زیادی نمانده، این فرصت طلایی را از دست ندهید و با بهترین قیمت، آجیل‌ مورد علاقه خودتان و عزیزانتان را خریداری کنید.

همین حالا وارد سایت بارجیل شوید و از تخفیف‌های جذاب حراجمعه لذت ببرید.

آجیل را درب منزل، رایگان تحویل بگیرید

با شرایط فعلی و همه‌گیر شدن ویروس کرونا شاید اغلب افراد تمایل به خرید حضوری نداشته باشند، که قطعا کار درستی است؛ اما، نگران نباشید، می‌توانید محصولات موردنظر خود را علاوه بر اینکه ارزان می‌خرید، بدون هیچ زحمتی درب منزل تحویل بگیرید، آن هم رایگان!

همه مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور می‌توانند از تمامی تخفیف‌ها بهره‌مند شوند و محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرند. اما دوستانی که در تهران ساکن هستند با یک شرایط ویژه‌تر می‌توانند اقلام موردنظر خود را با تخفیفاتی که در بلک فرایدی در نظر گرفته شده، به‌صورت کاملا رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

بنابراین، بهتر است که این فرصت خرید بی‌نظیر از فروشگاه آنلاین را از دست ندهید؛ با تنوعی بالا و بی‌نظیر این فروشگاه قطعا می‌توانید تمامی خوشمزه جات را به‌راحتی سفارش دهید.

خرید ارزان و کاملا بهداشتی

رعایت بهداشت و با کیفیت بودن محصولات همیشه یکی از مهم‌ترین مسائل و مواردی است که هر کسی هنگام خرید خشکبار به آن توجه دارد، حال با شرایط فعلی، در واقع وجود ویروس کرونا باید بیش از پیش اصول و نکات بهداشتی رعایت شود.

بهداشت و کیفیت همیشه از موارد مهمی برای فروشگاه بارجیل بوده است و همین امر باعث می‌شود که همه مشتریان از خرید خود کاملا رضایت داشته باشند. در حال حاضر که کسب و کارها به‌دلیل بیماری تعطیل شده است، می‌توانید خشکبار و آجیل‌های خود را به‌صورت غیرحضوری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید.

محصولاتی را که می‌توانید زیر قیمت خریداری کنید

اغلب محصولات جز تخفیفات ویژه حراجمعه بارجیل قرار گرفته‌اند تا بتوانید خریدهای خودتان را با کمترین قیمت خریداری کنید. محصولاتی که در اندازه‌های ۲۵۰ تا ۵۰۰ گرمی بسته بندی شده‌اند و با قیمت فوق العاده به فروش می‌رسند، به شرح زیر است:

چهار مغز
مغز ایرانی خام
برشته پودری
شیرین مغز
شش مغز
مغز بادام خام
آجیل میوه خشک
مغز بادام ایرانی خام

کلیه محصولات را می‌توانید با تخفیف ویژه %20 به‌صورت آنلاین و با بهترین کیفیت ممکن خریداری کنید.

برای استفاده از تخفیف‌های حراجمعه بارجیل کلیک کنید!

از فروشگاهی با تنوع بی نظیر، خرید خود را انجام دهید

زمانی که برای خرید آجیل و خشکبار به فروشگاه‌های محلی می‌روید، قطعا به‌دلیل اینکه فضای کافی ندارند، قادر به عرضه تنوع بالای محصولات نیستند و ممکن است شما خشکبار و آجیل مورد نظر خود را پیدا نکنید. کافی‌ست در منزل بنشینید و بدون زحمت، با بررسی و مقایسه بین تنوع بالای محصولات، نوع مورد علاقه خود را با تخفیفی که برای شما در نظر گرفته شده، خریداری کنید.

هر آنچه که شما مدنظر داشته باشید، می‌توانید به‌صورت آنلاین بررسی و تنها در چند دقیقه سفارش خود را ثبت کنید.

مالیات مغازه را شما نپردازید!

زمانی که حضوری به مغازه جهت خرید آجیل یا خشکبار می‌روید، این شما هستید که باید اجاره مغازه، مالیات و بسیاری از این موارد را پرداخت کنید، شاید برایتان سوال ایجاد شود که چگونه چنین چیزی ممکن است؟

قیمتی که روی محصولات مغازه مشاهده می‌کنید، همگی با احتساب این موارد برای مشتریان تعیین شده است. در واقع باید بیش از آن چیزی که ارزش قیمت محصولات مورد نظر شماست، پرداخت کنید. اما به‌جای این سبک خرید به راحتی از داخل منزل تنها در چند دقیقا تعداد زیادی از محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و نوعی که مدنظرتان است با بهترین کیفیت و همراه با تخفیف خرید کنید.

هدف فروشگاه‌های آنلاین جلب رضایت مشتریان است تا بتوانند با ارائه بهترین خشکبار و نازل‌ترین قیمت ممکن شما را راضی نگهدارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد