اونس طلا2232.37
مظنه14,416,000
18 گرم3,327,900
ارزش سکه32,479,248
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

لاکچری ترین مدل های حلقه نامزدی و ازدواج سال۲۰۲۰ کدامند؟

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی، کار خرید و فروش کالا را در بسیاری از زمینه‌ها ساده کرده‌اند و بدین صورت توانسته‌اند جایگاه مناسبی در ذهن کاربران اینترنتی کسب نمایند. از جمله مزایای این شیوه خرید و فروش، این است که به راحتی و بدون صرف وقت می‌توان خرید مناسب خود را انجام داد. از جمله خرید و فروش‌هایی که به واسطه فروشگاه‌های اینترنتی قابل انجام دادن است، خرید طلا و جواهر از این سایت‌ها است.

خرید طلا و جواهر به خصوص برای مراسم نامزدی، توسط عروس و داماد، از حساسیت زیادی برخوردار است و بسیاری از افراد در این زمینه وسواس زیادی به خرج می‌دهند. چنانچه یک فروشگاه معتبر اینترنتی برای خرید این طلا و جواهرات موجود باشد که انواع مختلف ست نامزدی را در خود جمع آورده باشد به انتخاب بهتر عروس و دامادها کمک بسیاری خواهد نمود.

گالری اینترنتی طلای ماندگار برای پاسخ به این نیاز عروس و دامادها طراحی شده است. در این گالری می‌توانید انواع و اقسام طلاها، با انواع طرح و نقش و سبک مورد نیاز برای مراسم ازدواج به خصوص مراسم نامزدی را مشاهده نمایید و از قیمت آن مطلع گردید و سپس توضیحات لازم پیرامون طلای ست مورد نظرتان را بخوانید و به انتخاب مناسب‌ترین گزینه، دست بزنید. پس از خرید اینترنتی ست حلقه نامزدی‌تان از گالری طلای ماندگار، می‌توانید به فاصله چند روز طلای مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

انواع حلقه نامزدی در گالری ماندگار

حلقه‌های نامزدی گالری ماندگار، جزو خاص‌ترین ست‌ها هستند. این حلقه‌ها از یک حلقه زنانه و یک حلقه مردانه تشکیل شده‌اند و این موضوع، کار انتخاب حلقه را برای شما بسیار ساده کرده است. حلقه‌های نامزدی گالری ماندگار، انواع و اقسام مختلفی دارند که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

حلقه ست رینگی

این حلقه از سبک‌ترین مدل‌های حلقه طلای نامزدی در گالری اینترنتی ماندگار به شمار می‌رود. حلقه رینگی طلا، در وزن 570/2 گرم، توسط گالری ماندگار طراحی و تولید شده است و مناسب برای استفاده عروس و داماد هاست.

حلقه ست رینگی، از مدل‌های ساده است که به صورت توخالی ساخته شده است. البته این حلقه این قابلیت را دارد که بنابر سفارش شما به صورت توپر هم طراحی شود که کار طراحی و ساخت آن را نیز گالری ماندگار انجام خواهد داد. در این صورت، حلقه سنگین‌تر میشود و بر میزان استقامتش نیز افزوده می‌گردد.

از دیگر قابلیت‌های این حلقه، قابلیت انجام دادن حکاکی بر روی آن است که آن هم بنابر سفارش شما، توسط گالری ماندگار، انجام شدنی است. حکاکی اسم توسط این گالری اینترنتی بر روی حلقه نامزدی، به صورت رایگان انجام می‌شود. این حلقه قیمت مناسبی هم دارد.

حلقه ست طلا سفید نگین دار

گالری اینترنتی ماندگار، حلقه ست طلا سفید را مناسب برای نامزدی طراحی کرده است. این حلقه‌ها حلقه‌هایی بسیار ساده و درعین حال شیک هستند که به رنگ سفید تهیه شده‌اند. کاربرد چند نگین اتمی بر روی این حلقه‌ها به زیبایی و درخشندگی طلا، افزاده است.

حلقه ست طلا سفید را گالری اینترنتی ماندگار می‌تواند بنابر سفارش شما در وزن‌های سبک‌تر نیز طراحی و تولید نماید. از قابلیت‌های این حلقه این است که می‌توان بر روی آن، اسم و تاریخ مورد نظر شما را حکاکی کرد. این کار هم توسط گالری ماندگار به راحتی انجام می‌پذیرد.

حلقه ست کارتیه

حلقه رینگی کارتیه در سایزهای مختلف و رنگ بندی‌های متعدد در سایت اینترنتی طلای ماندگار، قابل مشاهده است. وزن این حلقه 250/5 گرم است و برای استفاده خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. این حلقه بسیار ساده و در عین حال زیباست و به همین دلیل هم طرفداران بسیاری دارد.

حلقه ست کارتیه به صورت‌های دیگر هم در سایت طلای ماندگار قابل خریدو فروش می‌باشد. از جمله ست طلای النگو دستبندی کارتیه، نیم ست کارتیه و دستبند کارتیه. تمامی این مدل‌ها در سایت اینترنتی و گالری طلای ماندگار قابل مشاهده، انتخاب و خرید است.

حتی می‌توانید ست مورد علاقه‌تان را با سایز مورد نظرتان به گالری ماندگار سفارش دهید تا در اسرع وقت، کار طراحی و تولید آن انجام بگیرد.

حلقه ست نامزدی

در گالری اینترنتی ماندگار می‌توانید انواع حلقه‌های ست نامزدی را بیابید و با توجه به سلیقه شخصی و سرمایه‌ای که در اختیار دارید حلقه مورد نظر را سفارش دهید.

از جمله این طرح‌ها حلقه ست طلا سفید نگین دار، پشت حلقه طلا سفید، حلقه ست آدرین، حلقه طلا مهر، حلقه طلا آیین، ابتسام، شانا، اهورا، برسام، ثمین و... را می‌توان نام برد که هر کدام، بسیار جذاب و دیدنی هستند و به راحتی می‌توانید حلقه ست مناسب برای نامزدی‌تان را انتخاب و خریداری نمایید.

اپلیکیشن طلای ماندگار

یکی از امکاناتی که گالری ماندگار برای خدمت به مشتریانش اندیشیده است طراحی اپلیکیشن این گالری اینترنتی است. کاربران می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن، انواع جواهرات را در طرح و نقش‌های مختلف، مشاهده کنند و به انتخاب مورد نظر دست یابند.

در فروشگاه اینترنتی طلای ماندگار، می‌توانید علاوه بر خرید حلقه ست نامزدی برای خرید سایر جواهرات از قبیل سرویس طلا و جواهرات، دستبند، زنجیر، نیم ست، گوشواره، النگو، آویز و... نیز اقدام فرمایید. برای خرید هدیه مناسب برای کودکان نیز مشاهده و خرید جواهرات این گالری، انتخاب مناسبی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد