اونس طلا2302.52
مظنه14,551,000
18 گرم3,359,100
ارزش سکه32,783,403
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

نمرات دبیرستان دانش آموزان در دوران مهدکودک آنها مشخص می شود

مهدکودک را می توان اولین دوره تحصیلی کودکان دانست که در آن اولین آموزه درباره زندگی و تحصیل را فرا می گیرند. دانشمندان طی تحقیقی بلند مدت کشف کردن که بسیاری از چیز ها درباره آینده کودکان از جمله نمرات دبیرستان آنها در مهدکودک مشخص می شود.

نمرات دبیرستان دانش آموزان در دوران مهدکودک آنها مشخص می شود


مهدکودک را می توان اولین دوره تحصیلی کودکان دانست که در آن اولین آموزه ها درباره زندگی و تحصیل را فرا می گیرند. دانشمندان طی تحقیقی بلند مدت کشف کردن که بسیاری از چیز ها درباره آینده کودکان از جمله نمرات دبیرستان آنها در مهدکودک مشخص می شود.

محققان همچنان کشف کردند که دوران مهدکودک با میزن مصرف مواد مخدر، نوشیدن الکل، رفتار مجرمانه و بیکاری ارتباط داشته و اگر کودکی دوران مهدکودک خود را خوب گذرانده باشد همه موارد بالا کاهش می یابد.

دکتر ایلان شاپیرو عضو آکادمی اطفال آمریکا می گوید ما وقتی بزرگ سال هستیم همه چیز در ذهن ما هک شده است و به سختی می توان آن را تغییر داد اما ذهن کودک مانند کاغذ سفیدی می باشد که تازه قرار است چیز های مختلفی بر روی آن هک شود. در نتیجه در آن سن می توان بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها را از بین برد.

یکی از این مثال ها سیگار کشیدن است که متاسفانه در میان جوانان نیز بسیار رایج شده است. در بزرگ سالی بسیار سخت است تا عادت سیگار کشیدن را تغییر دهیم اما در کودکی می توان عادات سالم را تقویت کرد و یک سبک زندگی سالم بدون سیگار کشیدن را درون ذهن آنها ایجاد کرد.

محققان کشف کردند که یادگیری مهارت های ریاضی در مهدکودک می تواند درگرفتن نمرات بالا تر در دوران دبیرستان و کم شدن میزان ترک تحصیل تاثیر بسیار زیادی دارد.

همچنین درگیر شدن کودکان با کلاس های مهد کودک می تواند باعث افزایش فعالیت بدنی آنها در بزرگسالی، ارتباط بهتر در مدرسه و تمایل کمتری برای مصرف مواد مخدر شود.

اگر والدین کودکان خوردسال هستید حتما به دوران مهدکودک آنها توجه ویژه ای داشته باشید چراکه این دوران بزرگسالی کودکان شما را تعیین می کد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد