اونس طلا2323.47
مظنه15,261,000
18 گرم3,523,000
ارزش سکه34,383,033
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

پس از خواندن این خبر دیگر از هیچ فردی نه نخواهید شنید

نه گفتن و نه شنیدن از مهم ترین توانایی هایی است که هر فردی لازم است از کودکی آن را آموزش ببیند اما این بدان معنا نیست که نه شنیدن یک امر خوشایند می باشد. برخی از راهکار ها می تواند به شما کمک کند که درخواست های تان همیشه با پاسخ مثبت رو به رو شود.

پس از خواندن این خبر دیگر از هیچ فردی "نه" نخواهید شنید


نه گفتن و نه شنیدن از مهم ترین توانایی هایی است که هر فردی لازم است از کودکی آن را آموزش ببیند اما این بدان معنا نیست که نه شنیدن یک امر خوشایند می باشد. برخی از راهکار ها می تواند به شما کمک کند که درخواست های تان همیشه با پاسخ مثبت رو به رو شود.

شنیدن پاسخ نه می تواند در تمای بخش های زندگی حضور داشته باشد. برای مثال کودکی که با پاسخ منفی مادر مواجه می شود و یا جوانی که پس از ابراز علاقه پاسخ منفی می شنود.

اما لازم است بدانید که با رعایت برخی از نکات می توان تا حد زیادی این پاسخ های منفی را مثبت تبدیل کرد. در ادامه قصد داریم برخی از این راهکار ها را به شما آموزش دهیم.

1. مؤدبانه درخواست کنید. به شکلی برخورد نکنید که کمک به شما وظیفه عمومی دیگران است.

2. از کلمات خواش می کنم و یا لطفا استفاده کنید.

3. بسته به موقعیت درخواست خود را نرم و یا محکم بیان کنید. هیچگاه شرایط را از یاد نبرید. برای مثال درخواست در خانه لازم است با مهربانی باشد اما سرکار باید محکم باشد.

4. نسبت به کمک دیگران متواضع باشید تا در صورت لزوم باز هم به شما کمک کنند.

5. شرایط پاسخ مثبت شنیدن را فراهم کنید. برای مثال اگر می خواهید از فردی پاسخ مثبت برای ازدواج را بگیرید او را به مکان مورد علاقه اش برده و آنجا درخواست خود را به او بگویید.

6. هدیه دادن را هیچگاه فراموش نکنید. هدیه دادن از شما چهره بسیار خوبی می سازد و دیگران درخواست های شما را با پاسخ مثبت اجابت می کنند.

7. با مهربانی و علاقه با دیگران برخورد کنید. هرچقدر شما فردی دوست داشتنی تری باشید، پاسخ های منفی ای که می شنوید نیز بسیار کمتر خواهد شد.

8. به درخواست های دیگران پاسخ مثبت بدهید. (البته تا جایی که خودتان آزار نبینید)

9. از دیگران کمک بخواهید. مشورت های دیگران در رسیدن به پاسخ مثبت می تواند بسیار کمک کنند باشد.

10. و در آخر عاقلانه از دیگران انتظار داشته باشید و از آنها نخواهید کار های شما را به دوش بکشند. یادتان نرود که شما مسئول زندگی خودتان هستید و باید آن را به بهترین شکل برای خودتان بسازید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد