اونس طلا2342.12
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

راز میلیونر شدن را از زبان میلیونر ها بشنوید

هرکسی می خواهد که میلیونر شود. پولدار شدن به هیچ وجه مسیر ساده ای ندارد اما ممکن است و شما می توانید با تلاش و حرکت در یک مسیر برنامه ریزی شده میلیونر شوید.

راز میلیونر شدن را از زبان میلیونر ها بشنوید


هرکسی می خواهد که میلیونر شود. پولدار شدن به هیچ وجه مسیر ساده ای ندارد اما ممکن است و شما می توانید با تلاش و حرکت در یک مسیر برنامه ریزی شده میلیونر شوید.

یکی از مهم ترین چیز ها درباره میلیونر شدن این است که ببینیم میلیونر ها چه عاداتی داشته و دارند که توانسته اند میلیونر شوند. ما در اینجا قصد داریم تا از این راز پرده برداریم.

1. میلیونر های خودساخته یا همان ها که خود برای میلیونر شدن تلاش کرده اند هر ماه دو یا بیش از آن کتاب می خوانند. خواندن کتاب باعث توسعه فردی شده و در مسیر پولدار شدن نقش بسیار مهمی دارد.

2. افراد پولدار تنها یک راه درآمد ندارند. بلکه آنها راه های مختلفی را برای درآمد ایجاد می کنند. به علاوه آن ها نقش کاملا فعالی در تمامی این روش های درآمد ندارند. برای مثال آنها مقداری پول را در بورس سرمایه گذاری کرده، مقداری را صرف فروش محصولات در سایت کرده، مقداری را از اجاره دادن املاک به دست آورده و مقداری را نیز از مالکیت معنوی به دست می آورند.

3. یک میلیونر برای دخل و خرج خود برنامه ریزی می کند و برای یادگیری جریان پول هزینه آموزش می بینند. میلیونر ها یک میزان بودجه ماهانه برای خود تعیین کرده و هیچ جوره از آن بودجه خارج نمی شود.

4. میلیونر ها عادت دارند که پرداخت مالیات خود را تا حد ممکن کاهش دهند. در نتیجه آنها سعی می کنند در شرکت و البته کشور هایی سرمایه گذاری کنند که مالیات بر درآمد ندارند.

5. پرداخت نقدی شیوه محبوب میلیونر هاست چراکه از پرداخت هرگونه سود و بهره معاف می شوند. به علاوه آنها به هیچ عنوان زندگی عجیب غریبی ندارند و تمام پول خود را برای رزرو هتل ها و پرواز های لوکس خرج نمی کنند زیرا آنها به پول خود برای سرمایه گذاری نیاز دارند.

6. میلیونر ها عادت دارند تا اهداف کوتاه مدت برای خود تایین کنند. اهداف کوتاه روزانه و هفتگی به آنها کمک می کنند تا به اهداف بزرگ خود برسند. در ادامه می توانید در این باره بیشتر بخوانید تا به تمامی اهدافتان در زندگی برسید.

7. و در نهایت افراد پولدار و میلیونر ها تظاهر به پولدار بودن نمی کنند. برای مثال ثروتمندان ماشین هایی را خریداری می کنند که توان خرید آن را دارند نه ماشینی که باعث شود زیر پرداخت وام بروند. برای آنها پولدار بودن مهم نیست بلکه مؤثر بودن مهم است و در کنار این پولدار بودن نیز به وجود می آید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد