اونس طلا2302.52
مظنه14,601,000
18 گرم3,370,600
ارزش سکه32,896,053
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم23,600,000
ربع14,800,000

اگر کسی به شما گفت این غذا ها سالم است حرف او را باور نکنید

این روز ها بسیار سخت شده است که بتوان در فروشگاه های مواد غذایی به سلامتی خودمان توجه کنیم. در واقع بسیاری از اوقات آن چیزی که فکر می کنیم برای مان مفید است با آن چیزی که واقعا برای ما مفید است بسیار متفاوت است.

اگر کسی به شما گفت این غذا ها سالم است حرف او را باور نکنید


این روز ها بسیار سخت شده است که بتوان در فروشگاه های مواد غذایی به سلامتی خودمان توجه کنیم. در واقع بسیاری از اوقات آن چیزی که فکر می کنیم برای مان مفید است با آن چیزی که واقعا برای ما مفید است بسیار متفاوت است.

ما در اینجا قصد داریم تا هشت غذایی که گفته می شود مفید هستند ولی در واقع بسیار مضر هستند را به شما معرفی کنیم.

1. نوشیدنی های ورزشی یا اسپرت درینک: اکثر این نوشیدنی ها تنها از قند زیاد، مواد شیمیایی و نمک تشکیل شده اند و می توانند مشکلات متعددی را برای بدن انسان ایجاد کند. شما می توانید به جای این نوشیدنی ها از آب نارگیل استفاده کنید.

2. شیر بادام: بیشتر شیر های بادام موجود در بازار حاوی ماده ای بسیار مضر به نام کاراگینان می باشند که می تواند برای دستگاه گوارش شما مشکلات متعددی را ایجاد کند. شما می توانید شیر بادام را خود در خانه تهیه کنید یا به دنبال برندی بگردید که حاوی کاراگینان نباشد.

3. ماست منجمد: در برهه ای بسیاری اعتقاد داشتند ماست های یخ زده از بستنی بهتر هستند اما این ماست ها پر ازقند و ساید مواد فرآوری شده می باشند که می تواند سلامتی شما را تحت تاثیر قرار بدهد. بهترین راه حل برای شما این است که یک بستنی ساز کوچک در خانه داشته باشید و بستنی و ماست یخ زده خود را خودتان تهیه کنید.

4. شیر کم چرب: مطالعات اخیر نشان داده است که شیر کم چرب حاوی مقادیر زیادی قند بوده و در عین حال شیر پرچب حاوی چربی های سالمی هست که می تواند سلامتی شما را حفظ کرده و وزن مناسب تری نیز به شما بدهد. بهترین کار این است که شیر کامل یا 2 درصد مصرف کنید.

5. برگر بوقلمون: با وجود این که این برگر ها از چربی اشباع کمتری برخوردارند اما سدیوم بسیار بالایی دارند. به علاوه شما با مصرف این برگر ها با مواد شیمیایی مختلف و هورمون ها سر و کار دارند. بهترین راه حل برای شما این است که اگر می خواهید برگر بوقلمون مصرف کنید حتما از انواع ارگانیک آن استفاده کنید.

6. کره بادام زمینی با چربی پایین: کم شدن میزان چربی این محصول معمولا مساوی است با روغن های نیمه هیدروژنه، قند های اضافه شده و کربوهیدرات ها و سدیوم که می تواند عوارض بسیار زیادی برای سلامتی شما داشته باشد. بهترین کار مصرف یک کره بادام زمینی کامل و ارگانیک است.

7. سوشی: میزان زیادی برنج سفید در سوشی وجود دارد که قند خون را افزایش می دهد. همچنین میزان پروتئین پایینی داشته و باعث می شود تا ارزش غذایی چندانی به شما ارائه ندهد. پیشنهاد ما به شما این است که از انواع سوشی بدون برنج استفاده کنید.

8. آجیل مخلوط: آجیل های مخلوط بازاری یا همان گرانولا برخلاف اینکه به نظر می رسند بسیار مضر می باشند چراکه حاوی میزان زیادی قند و روغن می باشند. شما می توانید خودتان آجیل های مختلف را تهیه کرده و آنها را با هم مخلوط کنید تا یک میان وعده سالم داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد