اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با مزایای ساخت اکانت پی پال بیزینس آشنا شوید

سیستم پی‌پال یک سیستم بین المللی نقل و انتقال پول است که امکان تراکنش و تبادلات مالی با تمام دنیا را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

در حال حاضر اکثر فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی در سراسر دنیا از جمله ebay یا آمازون از درگاه‌های پرداخت پی‌پال استفاده می‌کنند. پی‌پال سعی کرده است با افتتاح انواع حساب‌های کاربری قدمی فراتر از نقل و انتقال پول یا معاملات تجاری بردارد. در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با مزایای افتتاح اکانت بیزینس پی‌پال آشنا کنیم و از مزایای تبدیل حساب شخصی به حساب بیزینس بگوییم.

مزایای استفاده از حساب بیزینس پی‌پال

در حال حاضرساخت اکانت پی پل بیزینس از توجه و اهمیت بیشتری نسبت به سایر حساب‌های این سیستم برخوردار است و فعالان اقتصادی و دنیای تجارت بیشتر از این نوع حساب استفاده می‌کنند. مزایای استفاده از حساب‌های بیزینس بی‌شمار است و ما سعی می‌کنیم در این بخش به برخی از این مزایا اشاره کنیم.

امکان پرداخت محصول

در حساب بیزینس پی‌پال علاوه بر امکان استفاده از امکانات اولیه پی‌پال امکان پرداخت محصول نیز برای کاربران فراهم است، به این معنا که این سیستم به کاربر درگاه پرداخت اینترنتی به منظور فروش خدمات و محصولات ارائه می‌کند. نکته مهم دیگر امکان اتصال حساب بانکی، کارت اعتباری و یا دبیت کارت به اکانت پی‌پال است.

شخصی سازی صفحه پرداخت

یکی دیگر از مزایای استفاده از اکانت بیزینس در پی‌پال امکان استفاده از لوگوی تجاری و نام شرکت در صفحه پرداخت اینترنتی این سیستم است.

مناسب برای کارهای شراکتی

برای کسانی که به صورت شراکتی فعالیت می‌کنند امکان اتصال چند حساب بانکی به اکانت بیزینس فعال است.

ویژگی‌های انفرادی حساب

از دیگر مزایای حساب‌های بیزینس پی‌پال می‌توان به امنیت، مدیریت حساب‌ها و پیگیری تراکنش‌ها و همچنین محبوبیت این حساب نسبت به سایر اکانت‌های موجود در پی‌پال اشاره کرد. این ویژگی‌ها اکانت بیزینس پی‌پال را به خوبی از دیگر اکانت‌های این سیستم متمایز می‌کند.

امکان پرداخت دسته جمعی (mass payment)

نکته مهم دیگر در استفاده از حساب‌های بیزینس پی‌پال امکان پرداخت‌های دسته جمعی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان به چندین حساب مختلف واریز وجه داشته باشد. این نوع پرداخت‌ها برای مدیرانی که قصد واریز حقوق به کارمندان خود را دارند و یا تاجرانی که قصد دارند از تخفیفات عمده برای تمام خریداران استفاده کنند کاربرد دارد.

امکان برداشت وجه از خودپرداز

دارندگان حساب‌های بیزینسی پی پال این امکان را دارند که وجه مورد نیاز خود را از دستگاه های ATM برداشت کنند.

کارمزد مشخص و ثابت

همانند سایر حساب‌های در گردش بانکی در حساب بیزینس پی پال ماهیانه مبلغی به عنوان شارژ ماهیانه یا کارمزد کسر نمی‌شود و تنها برای هر تراکنش کارمزد مشخصی کسر می‌شود. در واقع مبلغ کارمزد در حساب‌های بیزینس به صورت از پیش تعیین شده و ثابت است و برخلاف دیگر حساب‌های رایج بانکی کارمزد پنهانی به این حساب تعلق نمی‌گیرد.

امکان استفاده از حساب بیزینس پی پال در ایران

برای ایرانیان استفاده از خدمات پی پال به دلیل تحریم‌ها با محدودیت‌های زیادی همراه است، با این حال راه‌هایی وجود دارد که می توان از آن طریق اقدام به افتتاح حساب پی پال کرد. یکی از راه‌ها این است که برای راه‌اندازی سایت تجاری خود از سرورهای مجازی استفاده کرده و دامنه .ir انتخاب نکنید. همچنین در زمان تکمیل کردن فرم‌ها در invoice به ایرانی بودن خود اشاره‌ای نکنید.

استفاده از شرکت‌های ارائه دهنده حساب پی پال می‌تواند یک گزینه مناسب برای افتتاح حساب کاربری باشد. توجه داشته باشید که تایید اطلاعات حساب نیاز به وریفای حساب بانکی و اطلاعات افرادی در خارج از کشور دارد. امیدواریم در آینده با رفع تحریم‌های ظالمانه ایرانیان نیز به آسانی بتوانند اکانت پی پال بیزینس یا پرسونال برای خود ایجاد کنند.

در حال حاضر از طریق سایت شرکت جی‌ادز (g-ads.org) می‌توانید برای ساخت اکانت پی پال و همچنین نقد کردن درآمد ارزی کیف پول پی پل خود اقدام کنید.

تغییر اکانت پرسونال به اکانت بیزینس در پی‌پال

این سوال برای بسیاری از کاربران وجود دارد که امکان تبدیل حساب در پی پال وجود دارد یا خیر. در جواب این سوال باید گفت بله، امکان تبدیل حساب‌ها در پی‌پال به صورت نامحدود وجود دارد، این به آن معنا است که کاربر می‌تواند اکانت پرسنال یا شخصی خود را به یک اکانت بیزینسی تغییر دهد البته حالت برعکس آن نیز وجود دارد.

برای تبدیل اکانت شخصی به یک حساب بیزینسی یا حساب پرامیر باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا به اکانت حساب خود در پی‌پال وارد شوید.
سپس از منو سمت راست گزینه "Upgrade to a business account" را انتخاب کنید.
در صفحه‌ای که مقابل شما باز می شود گزینه "Upgrade" را انتخاب کنید.

البته باید توجه داشته باشید که به شما امکان افتتاح یک حساب بیزینسی کاملا جدا نیز داده می‌شود.

تفاوت حساب‌های شخصی و بیزینسی در پی پال

برای نقل و انتقالات مالی و یا خرید آنلاین داشتن یک اکانت کاربری شخصی کفایت می‌کند و نیازی به ارتقاء حساب‌های کاربری نیست اما استفاده از حساب پرامیر میتواند برای کسب و کارهای کوچک مناسب باشد، ضمن این که اگر برند تجاری کسب و کار خود را ثبت کرده باشید بهتر است از حساب‌های بیزینسی استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید نام شرکت و لوگوی تجاری خود را در صفحه پرداخت اینترنتی پی‌پال استفاده کنید.

امکان دی اکتیو کردن حساب بیزینس پی‌پال

اگر نیاز داشته باشید که حساب خود را ببندید می‌توانید بعد از خالی کردن حساب کاربری، آن را دی اکتیو یا غیرفعال کنید. نکته مهم در این مورد خالی کردن حساب قبل از غیرفعال کردن آن است، در غیر این صورت سرمایه شما غیرقابل بازگشت خواهد بود.

نکات مهم حساب‌های کاربری پی پال

- این امکان برای یک کاربر وجود دارد که چندین حساب متفاوت پی‌پال داشته باشد. تنها کافی است برای افتتاح هر حساب یک ایمیل منحصربه فرد وارد کنید. در این صورت می‌توانید چندین حساب با کاربری شخصی، تجاری یا پرامیر داشته باشید.

- تبدیل کاربری حساب ها در پی‌پال نیاز به پرداخت هزینه ندارد و این امکان برای کاربران به صورت نامحدود و رایگان وجود دارد.

- یکی از سوالات بسیار متداول کاربران پی پال این است که تفاوت میان حساب کاربری بیزینس و پرامیر در چیست. در جواب به این سوال باید بگوییم این دو اکانت کاربری تقریبا خدمات یکسانی دارند، تنها تفاوت برای افتتاح این دو حساب این است که در اکانت پرامیر بازکننده حساب می‌تواند یک شخص، گروه یا شرکت باشد، در صورتی که در حساب‌های بیزینس این امکان فقط برای شرکت و گروه تجاری فراهم شده است. نکته دیگر این که در حساب‌های بیزینسی امکان دسترسی چند نفر به یک حساب و همچنین امکان اتصال اطلاعات بانکی متفاوت از چند حساب به یک اکانت برای کاربر فراهم است.

جمع‌بندی نهایی

استفاده از سیستم معاملاتی پی‌پال می‌تواند دریچه ای به سوی خرید و فروش و همچنین پرداخت و انتقالات مالی بدون محدودیت به سراسر دنیا باشد. ضمن این که استفاده از حساب های کاربری در پی‌پال می تواند به فراهم آمدن امکانات بسیاری برای کابران منجر شود که مهمترین آنها تراکنش های مالی در بستری امن و با سرعت بالا است.

برای کسب و کارهای متوسط و کوچک استفاده از حساب پرامیر پی‌پال توصیه می‌شود، همچنین در این موارد می‌توانید از حساب شخصی یا پرسونال استفاده کنید، اما در صورتی که فعالیت تجاری بالایی دارید بهتر است از اکانت‌های بیزینسی بهره‌مند شوید، این حساب‌های کاربری دارای مزایای بی شماری است که مهمترین آنها اعتبار بخشی به کسب و کار شما و همچنین امکان تعاملات تجاری در کوتاهترین زمان با کارمزد کم در سراسر دنیا است.

اگرچه اکثر فعالیت‌های پی‌پال از جمله افتتاح حساب در ایران به دلیل اعمال تحریم‌های امریکا با دشواری‌هایی همراه است اما همچنان راه‌هایی وجود دارد که می‌توان از خدمات این سیستم گردش مالی در ایران نیز استفاده کرد. البته به عنوان یک ایرانی برای خرید و فروش‌های ارزی خود می‌توانید از وب‌سایت های جایگزینی مانند وبمانی که ایران را تحریم نکرده‌اند نیز استفاده کنید، اما با توجه به گستردگی و مزایای استفاده از حساب پی پال، ارزش هزینه کردن را دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد