اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بایدن پیروز انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شد

شبکه خبری سی ان ان و خبرگزاری آسوشیتدپرس که اخبار انتخابات آمریکا را لحظه به لحظه دنبال می کنند، لحظاتی پیش اعلام کردند جو بایدن با کسب اکثریت آرای الکترال و با شکست دونالد ترامپ، چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا شد.

به گزارش سایت طلا ،خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز که از معتبرترین رسانه های آمریکا در خصوص اعلام اخبار انتخابات این کشور، از پیروزی بایدن در این انتخابات خبر داد.

شبکه فاکس نیوز هم لحظاتی پیش تعداد آرای الکترال بایدن را 290 رای تا این لحظه اعلام کرد. هر نامزدی که موفق به کسب ۲۷۰ رای شود، پیروز انتخابات خواهد بود.

این نامزد حزب دموکرات در سومین دور نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در انتخاباتی نفس‌گیر ابتدا با هم‌حزبی‌های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ رئیس جمهوری چهل و پنجم و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

وی توانست با ایجاد اتحادی از گرایش‌های مختلف در حزب دموکرات و همچنین بهره‌مندی از حمایت برخی از چهره‌های مشهور جمهوریخواه همچون کالین پاول وزیر دفاع جورج دبلیو بوش پسر ،استفاده از سناتور کامالا هریس سیاهپوست برای جذب آرای رنگین‌پوستان آمریکا و استفاده علنی از محبوبیت باراک اوباما رئیس جمهوری سابق این کشور، کفه ترازو در مبارزات انتخاباتی را به نفع خود سنگین سازد.

بایدن با سرمایه‌گذاری بر ایالت‌هایی که در ۲۰۱۶ با اختلاف اندکی نتایج را به ترامپ واگذار کرده بودند، استراتژی خود را بر این ایالت‌های رقابتی، هدف‌گذاری کرد و حتی با پیشرانی افرادی همچون بتو اورورک که در ۲۰۱۸ رقابت تنگاتنگی را با سناتور جمهوریخواه تد کروز در ایالت تگزاس داشت، کار را در این ایالت هم برای ترامپ سخت کرد.

فشار بایدن برای کسب آرای فلوریدا هم باعث شد تا توان عملیاتی ترامپ بر این دو ایالت قرمز متمرکز شود تا خود بتواند در ایالت‌هایی همچون مینه‌سوتا، میشیگان، ویسکانسین، نوادا و پنسیلوانیا فضای بیشتری را در اختیار بگیرد.

کارزار انتخاباتی بایدن حتی در کارولینای شمالی و جورجیا هم برای ترامپ مزاحمت ایجاد کردند و با وجود تبلیغات همه جانبه ترامپ در پنسیلوانیای نفت‌خیز علیه مخالفت بایدن با فرکینگ(نوعی استخراج نفت)، از تلاش دست برنداشت و توانست با دست یافتن به حداقل ۲۷۰ رای الکترال، از سد ترامپ بگذرد؛ هرچند که تیم حقوقی ترامپ برای بازشماری آرا یا ابطال آن اقدام کرده است.

آخرین گزارش‌ها مربوط به اعلام نتایج آرا در ایالت‌های مختلف و معلوم شدن تکلیف آرای الکترال را در ادامه بخوانید.

حمایت قاطع مسیحیان انجیلی از ترامپ

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۴

به نقل از اسپوتنیک، مسیحیان انجیلی در انتخابات حمایت راسخ خود از ترامپ را نشان داده‌اند. از هر ۱۰ رای این طیف آمریکایی، ۸ رای مربوط به ترامپ بوده و به عبارتی ۲۳ درصد از آرای ترامپ متعلق به این شاخه از مسیحیت گزارش شده است.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۹

دونالد ترامپ در پیام توئیتری دیگری نوشت: «در این انتخابات با اختلاف زیادی پیروز شده‌ام».

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۲

توییتر باز هم توییت‌های ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را از دید عموم مخفی کرد!

نتایج انتخابات آمریکا، پوشش لحظه به لحظه+ تصاویر و جدول

نشست خبری «بزرگ» تیم وکلای ترامپ درباره نتایج انتخابات

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۲

رئیس‌جمهور آمریکا که همچنان به روند شمارش آرای انتخابات این کشور اعتراض دارد، اعلام کرد امروز ساعت ۱۱:۳۰ به وقت محلی (نزدیک به ساعت ۸ به وقت تهران) در فیلادلفیا تیم حقوقی او «نشست خبری بزرگی» خواهد داشت!

ترامپ: نتایج انتخابات در بسیاری از ایالتها به نفع بایدن تغییر کرده!

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۰

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتر بار دیگر از وقوع تقلب گسترده در شمارش آرای انتخابات به نفع رقیب انتخاباتی خود گفت.

او نوشت: در طول ساعاتی که به شکلی بی‌رحمانه و خبیثانه‌ای اجازه ورود تیم نظارت داده نشد، چیزهای خیلی بدی اتفاق افتاد.

همه درها و پنجره‌های اتاقهای شمارش آراء را با مقواهای ضخیم پوشانده بودند، بنابراین ناظران نمی‌توانستند ببینند در موقع شمارش آراء چه اتفاقی می‌افتد. چیزهای خیلی بدی در آن اتاقها اتفاق افتاد. تغییرات بسیار بزرگی رخ داده است.

این شیوه شمارش نتایج انتخابات را در بسیاری از ایالتها از جمله پنسیلوانیا تغییر داده است؛ همه آن ایالتهایی که شب انتخابات تصور می‌شد به راحتی ما پیروز می‌شویم، به یک‌باره همه آنها ناپدید شدند، بدون اینکه به کسی اجازه نظارت داده شود.

روز انتخابات و پس از ساعت 8 بعدازظهر روز سه‌شنبه ده‌ها هزار برگه رأی به صورت غیرقانونی وارد شعب رأی شد که به سادگی و به کل نتایج نهایی در ایالت پنسیلوانیا و دیگر ایالتها را تغییر داد.

موضوع دیگر اینکه به ناظران انتخاباتی (جمهوری‌خواهان) اجازه داده نشد که بر صدهاهزار رأی غیرقانونی نظارت داشته باشند.

نتایج انتخابات آمریکا، پوشش لحظه به لحظه+ تصاویر و جدول

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۸

برخی منابع خبری در آمریکا از بازداشت یک عنصر چپگرای افراطی در شهر پورتلند خبر می دهند که ادعا می شود در سامان دهی برخی شورش ها در این شهر دست داشته است.

این فرد همچنین متهم به خرابکاری در ساختمان شهرداری پورتلند نیز بوده و در برخی آشوب های تابستان گذشته در پورتلند نیز به عنوان عضوی از آنتفا حضور و نقش آفرینی داشته است.

بازداشت این عضو در کنار برخی آرایی که به تازگی شورای شهر پورتلند گرفته بود خشم آنتفا را در پی داشت.

جو متشنج کاخ سفید

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۹

شبکه کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد: با اعلام نتایج شمارش آرا و احتمال پیروزی جو بایدن، نماینده حزب دموکرات در انتخابات، جَو کاخ سفید متشنج شده است و دونالد ترامپ مدام بر سر همگان فریاد می‌زند و از آنها می‌خواهد شمارش آرا متوقف شود.

برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا: کسی باید جلوی ترامپ را بگیرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۱

مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ در مصاحبه با کانال ۴ تلویزیون انگلیس گفت: باید از کار‌هایی که ممکن است دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پس از مواجه شدن با شکست در انتخابات انجام دهد، نگران بود. او اضافه کرد: رهبر یک کشور نومیدانه سعی می‌کند انتخابات را بی اعتبار کند. این کار زننده است و کسی باید بیاید و جلوی او را بگیرد.

آخرین بروز رسانی شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۳

۴ صبح در سواحل شرقی آمریکا: نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا با اختلاف ۷،۲۴۸ رای، در پنسیلوانیا با ۲۸،۶۳۳ رای؛ در آریزونا با ۲۹،۸۰۰ رای و در نوادا با ۲۲،۶۵۲ از ترامپ جمهوری خواه پیش است.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۰

فاکس نیوز و نیویورک پست، دو رسانه اصلی محافظه کار آمریکایی که روپرت مرداک سرمایه گذار اصلی آنهاست، طی ساعت‌های اخیر برای نخستین بار از سال ۲۰۱۶ از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، فاصله گرفته اند و شاید این نقطه عطفی در سیاست‌های این دو رسانه باشد.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۱

دادستان ایالتی پنسیلوانیا در واکنش به طرح شکایت ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد دعوی حقوقی دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات کذب است.

اختلاف بایدن با ترامپ در جورجیا به ۷۲۴۸ عدد رای رسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۵۴

موسسه تحقیقاتی ادیسون روز شنبه اعلام کرد در ایالت مهم جورجیا اختلاف آرای جو بایدن با دونالد ترامپ به هفت هزار و ۲۴۸ رای رسیده است.

شمارش آرا در این ایالت همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۳۴

برادرزاده ترامپ در مصاحبه با کانال چهار تلویزیون انگلیس گفت باید از کار‌هایی که ممکن است دونالد ترامپ پس از مواجه شدن با شکست در انتخابات انجام دهد، نگران بود.

او گفت: ما در یک بازه زمانی هفتاد و شش روزه دشوار قرار داریم و من در ذهنم تردیدی ندارم که (در این مدت) چالش‌های حقوقی وجود خواهد داشت که عمدتا نتیجه‌ای نخواهند داشت و میزان عصبانیت او را افزایش خواهند داد. من همچنین نگرانم که ما احتمالا شاهداین باشیم که افراد او را ترک می‌کنند که این هم سطح عصبانیت او را افزایش خواهد داد.

حامیان ترامپ: این دزدی را تمام کنید!

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۱:۲۴

حامیان ترامپ در لاس وگاس شعار می‌دهند: این دزدی را تمام کنید.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۵

حامیان ترامپ مقامات را به کلاهبرداری گسترده انتخاباتی در بیرون از مرکز شمارش آرا در شهرستان مریکوپا، آریزونا متهم کردند.

بایدن به پیروزی نزدیک است

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۱

نامزد دموکرات‌ها با ادامه شمارش آرا در ایالت‌های آریزونا، جورجیا، نوادا و پنسیلوانیا به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک شده است.

چند ساعت مانده تا اعلام نتایج رسمی شبه‌نهایی انتخابات آمریکا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۰:۰۰

اسکای نیوز عربی اعلام کرد بایدن با ۴ هزار و ۴۳۰ رای بر ترامپ در ایالت جورجیا همچنان پیشتاز است. کمتر از ۷۰۰ رای مانده تا شمارش آرا در این ایالت به اتمام برسد. نتایج رسمی شبه‌نهایی درباره انتخابات آمریکا تا ساعات آینده اعلام می‌شود.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۹

تدابیر امنیتی در فیلادلفیا افزایش یافته و خیابان‌ها بسته است و در اطراف مرکز همایش‌های پنسیلوانیا تدابیر امنیتی اجرا می‌شود و نیرو‌های امنیتی سعی می‌کنند مانع ورود تظاهرکنندگان به داخل مرکز شوند.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۴۹

توئیتر پیام‌هایی را که در آن دموکرات‌ها ادعا کرده بودند جو بایدن به پیروزی دست یافته است، آن هم درحالی که شمارش آرا همچنان ادامه دارد، نشانه‌دار کرد.

جمهوری‌خواهان اشتباه نرم‌افزاری را موجب افزایش آرای بایدن در میشیگان دانستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۳

جمهوری‌خواهان می‌گویند یک اشتباه نرم‌افزاری سبب افزایش آرای بایدن در میشیگان شده است.

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۲

وب سایت خبری وکس با انتشار این عکس، جو بایدن را پیروز انتخابات آمریکا معرفی کرد.

سندرز: باید کشوری بر اساس عدالت ایجاد کنیم نه حرص و تعصب

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۴

برنی سندرز، سناتور دموکرات آمریکایی، در توئیتی نوشت: جوانان کشور، فرماندهی نبرد برای عدالت اقتصادی، اجتماعی، نژادی و محیط زیستی را برعهده دارند. آن‌ها با شرکت گسترده در انتخابات زمینه‌ساز تغییر شدند. بله، وقتی ما در کنار یکدیگر بایستیم می‌توانیم کشوری براساس عدالت ایجاد کنیم نه حرص و تعصب.

بایدن در پنسیلوانیا فاصله خود با ترامپ را بیشتر کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۲

جو بایدن با ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۶۹ رای در ایالت پنسیلوانیا، فاصله خود با رقیب جمهوری‌خواهش با ۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۱۹۲ رای افزایش داد.

آخرین نتایج رای‌گیری در آمریکا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۷

بر اساس گزارش‌ها بایدن تاکنون ۷۴.۷۹۵.۳۰۰ (۵۰.۶ درصد) رای کسب و ترامپ هم ۷۰,۵۳۳,۲۰۷ (۴۷.۷ درصد) آرا را از آن خود کرده‌اند. آرای الکترال هر دو نیز همچنان به ترتیب ۲۶۴ و ۲۱۴ عدد است.

بایدن: ما پیروز انتخابات خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۵۶

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات اعلام کرد با شمارش تمامی آرا پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود.

بر این اساس، وی در سخنرانی در شهر ویلمینگتون در ایالت دلاور گفت: در هر سه ایالت کلیدی پنسیلوانیا، نوادا و آریزونا پیروز خواهم شد. ما بیش از ۳۰۰ رای الکترال را کسب خواهیم کرد و در نهایت پیروز انتخابات خواهیم شد. ما آرای ۷۴ میلیون آمریکایی را کسب کردیم که در تاریخ کشور بی سابقه است.

بایدن تاکید کرد: ما نخستین دموکرات‌هایی خواهیم بود که در ۲۴ سال گذشته موفق به پیروزی در ایالت آریزونا شده است. ما نخستین دموکرات‌هایی هستیم که توانسته در ۲۸ سال گذشته در ایالت جورجیا رای اکثریت را به خود اختصاص دهد. ما در مسیر پیروزی قرار داریم.

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: من می دانم که تنش ها پس از برگزاری انتخابات سختی که گذشت به شدت افزایش یافته است. ما به آرامش نیاز داریم. صبر داشته باشید و اجازه دهید فرآیند شمارش تمامی آرا ادامه یابد. ما باید اهداف سیاسی خود را به یاد داشته باشیم و بدانیم که به هیچ وجه به دنبال جنگ و مجادله نیستیم.

بایدن در ادامه با تاکید بر حفظ آرامش از سوی هر طرفداران هر دو جناح، گفت: ما رقبای یکدیگر هستیم اما به هیچ عنوان دشمن هم نیستیم. ما آمریکایی هستیم. به زودی و زمانی که شمارش تمامی آرا به پایان رسید پیروزی خود را اعلام خواهم کرد.

وی با اشاره به برنامه های دولت آتی خود، خاطر نشان کرد: ار روز نخست تصدی گری سکان ریاست جمهوری برای تدوین طرح و برنامه ریزی به منظور مبارزه با ویروس کرونا تلاش خواهم کرد.

تیراندازی در میان تجمع طرفداران ترامپ در فلوریدا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۲۴

درپی تیراندازی در میان طرفداران ترامپ در ایالت فلوریدا، دو زن زخمی شدند.

رای نظامیان آمریکایی به بایدن در پنسیلوانیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۲۲

از مجموع ۹۲۸۸ رای نظامیان ارتش در ایالت پنسیلوانیا، ۷۳۰۰ رای به جو بایدن، نامزد دموکرات اختصاص یافته است.

طرفداران ترامپ هشتگ «دزدی آرا متوقف کنید» ایجاد کردند

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۴۸

طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور، هشتگ «دزدی آرا را متوقف کنید» را در فیسبوک کلید زدند. در این هشتگ از ساکنان ایالت‌های جورجیا، پنسیلوانیا و نوادا، که کار شمارش آرا در آن‌ها هنوز خاتمه نیافته است، خواسته شده بود که تظاهرات کنند.

این هشتگ تنها ۴۸ ساعت دوام آورد و فیسبوک آن را فیلتر کرد. فیسبوک تصریح کرد: «این گروه بر اساس مشروعیت زدایی از روند انتخابات شکل گرفته بود و ما شاهد آن بودیم که برخی از اعضای این گروه پیام‌هایی را در ترویج خشونت نشر می‌دادند.»‌ گروه‌های طرفدار ترامپ، این اقدام فیسبوک را سانسور توصیف کردند.

طرفداران ترامپ هشتگ «دزدی آرا متوقف کنید» ایجاد کردند

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۴۸

طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور، هشتگ «دزدی آرا را متوقف کنید» را در فیسبوک کلید زدند. در این هشتگ از ساکنان ایالت‌های جورجیا، پنسیلوانیا و نوادا، که کار شمارش آرا در آن‌ها هنوز خاتمه نیافته است، خواسته شده بود که تظاهرات کنند.

این هشتگ تنها ۴۸ ساعت دوام آورد و فیسبوک آن را فیلتر کرد. فیسبوک تصریح کرد: «این گروه بر اساس مشروعیت زدایی از روند انتخابات شکل گرفته بود و ما شاهد آن بودیم که برخی از اعضای این گروه پیام‌هایی را در ترویج خشونت نشر می‌دادند.»‌ گروه‌های طرفدار ترامپ، این اقدام فیسبوک را سانسور توصیف کردند.

شهردار فیلادلفیا: اتهامات ترامپ درباره تخلف انتخاباتی، بی اساس است

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۲۹

جیم کنی، شهردار فیلادلفیا مرکز ايالت پنسيلوانيا در سخنانی در جمع خبرنگاران درباره شمارش آرا در انتخابات آمریکا گفت: شمارش آرا همچنان ادامه خواهد داشت. همه آرای معتبر اعم از آرای پستی، آرای غیابی و آرای موقت (در نظام انتخاباتی آمریکا به آرایی اطلاق می‌شود که درباره صلاحیت رای دهنده پرسش‌هایی مطرح است و تا وقتی این مسائل حل نشود این آرا در شمارش لحاظ نمی‌شود) شمارش خواهند شد.

در نتیجه، با اینکه برخی از افراد از جمله رئیس جمهور (ترامپ)، همچنان ادعا‌های بی اساسی مبنی بر تقلب را از دهان خود خارج می‌کنند، بررسی‌های تیم‌های نظارت هیچ سرسوزنی از شواهد مبنی بر تخلف را پیدا نکرده اند. آنچه ما در فیلادلفیا شاهد آن هستیم صرفا و صرفا دموکراسی است.

پلیس فیلادلفیا دو مرد مسلح را بازداشت کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۱۹

پلیس فیلادلفيا، دو مرد مسلح را قبل از ورود به مرکز شمارش آرا بازداشت کرد. این دو فرد مسلح در روز پنجشنبه به یک مرکز شمارش آرا نزدیک شدند که پلیس آن‌ها را بازداشت کرد.

دانیله اوتلا، کمیسر پلیس فیلادلفیا در روز جمعه در کنفرانس خبری گفت این دو فرد که یکی ۶۱ ساله و دیگری ۴۲ ساله بود از ویرجینیا به فیلادلفیا آمده بودند.

پلیس اعلام کرد این افراد مجوز حمل سلاح نداشتند و بزودی برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهند شد.

دستور قاضی دادگاه عالی برای جدا کردن برخی آرا در ایالت پنسیلوانیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۵:۰۹

ساموئل آلیتو، قاضی دادگاه عالی آمریکا، به شورا‌های ایالتی در پنسیلوانیا دستور داد، آرایی را که پس از روز انتخابات دریافت کردند از آرای دیگر جدا کنند.

مقام مسئول در ایالت جورجیا: همه آرای قانونی شمارش می‌شوند

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۴:۵۲

مسئول دستگاه دیپلماسی ایالت جورجیا در سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: رای دهندگان جورجیا شایسته شفافیت هستند. رای دهندگان در جورجیا شایسته آن هستند که نتایج صحیح و واقعی انتخابات را دریافت کنند. فعالان برگزاری انتخابات در سراسر این ایالت، با صداقت کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند همه آرای قانونی شمارش شوند و هیچ رای غیرقانونی شمارش نشود.

وی افزود: در حال حاضر، رقابت در ایالت جورجیا بسیار فشرده‌تر از آن است که بتوان نتیجه‌ای اعلام کرد. از مجموع بیش از پنج میلیون رای به صندوق ریخته شده، اختلاف با چند هزار رای است. تمرکز ما در حال حاضر این است که همه آرای قانونی شمرده شوند و به گونه‌ای درست، ضبط شوند. در مقطع کنونی، نتیجه نهایی شمارش آرا در جورجیا، پیامد‌های عظیمی برای کل کشور به همراه خواهد داشت. این مسئله بسیار حائز اهمیت است. فضای احساسی هم در همه طرف‌ها بسیار داغ است.

تجمع مخالفان ترامپ در نزدیکی کاخ سفید

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۴:۳۶

مخالفان ترامپ نزدیک کاخ سفید تجمع کردند. با نزدیک شدن قطار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به ایستگاه آخر و اعلام نتیجه قطعی، اعتراضات به رئیس جمهور کنونی آمریکا که در حال حاضر از رقیب دموکراتش عقب افتاده، به مقابل کاخ سفید کشیده شده است.

معترضان در خیابان‌های نزدیک کاخ سفید تجمع کردند و در محکومیت مواضع ترامپ که سلامت انتخابات آمریکا را زیرسوال برده است، شعار دادند و خواستار احترام او به دموکراسی شدند.

از آرای ۴ ایالت سرنوشت ساز آمریکا چه خبر؟!

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۴۱

جدیدترین نتایج شمارش آراء در ۴ ایالت سرنوشت ساز آمریکا شامل؛ جورجیا، پنسیلوانیا، نوادا و آریزونا به شرح زیر است:

ایالت جورجیا: تعداد آرای جو بایدن ۴۲۲۴ رای بیشتر از ترامپ است.

ایالت آریزونا: آرای جو بایدن ۳۸۴۵۵ رای بیشتر از ترامپ است.

ایالت پنسیلوانیا: با ادامه شمارش آرای این ایالت فاصله رای بایدن و ترامپ به ۱۶ هزار و ۸۲۵ رای رسیده است.

پنسیلوانیا دارای ۲۰ رای الکترال است.

در حال حاضر بایدن در پنسیلوانیا ۴۹.۶ درصد آرا را در اختیار دارد در حالی که ترامپ ۴۹.۳ درصد از آرای شمرده‌شده را به دست آورده است.

ایالت نوادا: آرای جو بایدن ۲۲۶۵۷ رای بیشتر از ترامپ است.

بایدن در این ایالت به نسبت ۴۹.۸ به ۴۸ درصد آرا از ترامپ پیشی گرفته است.

ایالت نوادا دارای ۶ رای الکترال است.

فاصله آرای بایدن و ترامپ در ایالت جورجیا کم شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۳۲

به نقل از خبرگزاری سی ان ان، یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی ایالت جورجیا از تداوم شمارش آراء در این ایالت خبر داد و گفت: اختلاف آراء میان بایدن و ترامپ به ۱۶۰۳ رای رسیده است.

باوجود کاهش اختلاف آرای بایدن و ترامپ در این ایالت، جو بایدن همچنان از رئیس جمهور فعلی آمریکا پیش است

ترامپ: شب انتخابات من پیشتاز بودم و حالا عقب افتاده ام!

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۳:۰۵

ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت:

در اواخر شب انتخابات در تمامی این ایالت‌ها پیشتاز بودم، اما با گذشت چند روز پس از انتخابات به طرز عجیبی شاهد عقب افتادنم بودم.

شاید این پیشتازی با پیشبردن روند قانونی دوباره بازگردد.

اشتباه در شمارش آرا در میشیگان/ اختصاص ۵ هزار رای ترامپ به بایدن!

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۲:۴۸

به نقل از سایت خبری فدرالیست: برخی مقامات برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، در ایالت میشیگان از بروز اشکالی در برنامه شمارش آرا خبر دادند.

این خبر در حالی منتشر شده است که، فاصله آرای ترامپ و بایدن در ایالت میشیگان در حدود ۱۵۰ هزار رای بوده است.

این موضوع سبب شده تا حدود ۵ هزار رای متعلق به دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان به اشتباه به نفع جو بایدن و دموکرات‌ها خوانده شود.

گفته می‌شود، از این برنامه کامپیوتری در ۴۷ روز رای‌گیری نیز استفاده شده است.

ترامپ خطاب به بایدن: هنوز نباید ادعای ریاست جمهوری را داشته باشی!

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۲:۲۶

دونالدترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به بایدن نوشت:

جو بایدن نباید ادعای ریاست جمهوری و دفتر ریاست جمهوری را داشته باشد.

من هم می‌توانم این ادعا را داشته باشم.

روند قانونی تازه آغاز شده است!

نتایج انتخابات آمریکا، پوشش لحظه به لحظه+ تصاویر و جدول

برگزاری تظاهرات در فیلادلفیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۱:۳۰

به نقل از المیادین شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا شاهد برگزاری تظاهرات است.

جو بایدن در این ایالت که شمارش آرا هنوز در آن به اتمام نرسیده است از رقیب جمهوری خواه خود جلو است.

تخلیه محل نزدیک به شمارش آرا در فیلادلفیا به دلیل تهدید بمبگذاری

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۱:۱۶

به نقل از پایگاه خبری هیل، یک مرکز فروش در شهر فیلادلفیا واقع در ایالت پنسیلوانیا که در نزدیکی محل شمارش آراست، بعلت تهدید به بمبگذاری از سوی پلیس این شهر تخلیه شد.

اداره پلیس شهر فیلادلفیا با اعلام این خبر، از بررسی این موضوع و صحت و سقم آن خبر داد.

براین اساس، پلیس واحد‌های مربوطه را در این محل بازرسی کرده، اما تاکنون هیچ وسیله انفجاری یافت نشده است.

پلیس شهر فیلادلفیا اعلام کرد که، تاکنون دو تماس درباره این تهدید دریافت کرده است.

برخی منابع خبری نیز از دستگیری دو فرد مسلح به دلیل ورود به محل شمارش آرا در فیلادلفیا خبر دادند.

کمیسیون انتخابات جورجیا: هرگونه ادعای نقض قانون را بررسی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۵۰

کمیسیون انتخابات ایالت جورجیا اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد لفاظی‌ها مانع کار ما شود و هرگونه ادعای نقض را بررسی می‌کنیم.

مدیر انتخابات این ایالت گفت: حدود 18 هزار رای پستی نظامیان را دریافت کردیم و منتظر دریافت تعداد بیشتری از آنها هستیم.

وی افزود: بایدن تاکنون با 1585 رای از ترامپ پیش است.

درصد آرای ترامپ و بایدن در آریزونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۳۰

مرکز پژوهش‌های ادیسون در آمریکا اعلام کرد: پس از شمارش ۹۳ درصد از آرای ایالت آریزونا، جو بایدن به ۴۹.۹ درصد آرا و ترامپ به ۴۸.۶ درصد آرا دست یافته است.

حکم دادگاه تجدید نظر پنسیلوانیا درباره آرای شمارش نشده

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۲۵

دادگاه تجدید نظر پنسیلوانیا با صدور حکمی اعلام کرد شمارش آرایی که نیاز به بازبینی دارند باید به طور موقت متوقف شوند

ابراز تردید درباره اکتریت سنا در دور بعد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۳:۰۱

میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا و لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه در کنفرانس‌های خبری جداگانه‌ای گفتند مشخص نیست کدام حزب اکثریت سنا را به دست بگیرد.

مسئول سابق کمیته حزب جمهوری‌خواه در کارولینای شمالی: معتقدم جو بایدن پیروز می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۶

دالاس وودهاوس، مسئول سابق کمیته حزب جمهوری‌خواه در کارولینای شمالی می‌گوید: معتقدم جوبایدن پیروز می‌شود.

افزایش اختلاف آرای بایدن با ترامپ در پنسیلوانیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۵

جو بایدن با اختلاف ۱۳۴۰۰ رای از دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا پیش است.

نانسی پلوسی بایدن را رئیس جمهور منتخب دانست

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۹

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: کاش ماسک نداشتیم تا می‌دیدیم چه قدر هیجان‌انگیز است که بایدن با ماموریتی فوق‌العاده پیش شما می‌آید و به زودی او از مقام معاون ریاست جمهوری به رئیس جمهور منتخب مردمی می‌رسد.

وی افزود: امروز روز خوبی برای کشورمان است چون بایدن معتقد به اتحاد است، او تمایل دارد مردم را گرد هم آورد و به تمام دیدگاه‌ها احترام بگذارد.

ترامپ: هرگز در جنگیدن برای آمریکا و مردم تسلیم نخواهم شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۲۴

دونالد ترامپ طی بیانیه‌ای گفت: مردم آمریکا باید با شفافیت کامل در جریان شمارش آرا باشند.

وی افزود: تمام اقدامات قانونی را برای شماری آرای قانونی و تضمین اعتماد آمریکایی ها به دولت خود به کار خواهیم بست.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرگز جنگیدن برای آمریکا و مردم را متوقف نخواهم کرد

ترامپ: مردم آمریکا مستحق شفافیت در شمارش آرا هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۳

دونالد ترامپ با انتشار بیانیه ای گفت: مردم آمریکا مستحق شفافیت در شمارش آرا هستند.

مک کانل: در صورت پیروزی بایدن انتقال قدرت باید مسالمت‌آمیز انجام شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۱۱

«میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنای آمریکا، در مصاحبه با خبرنگاری از ایالت کنتاکی، اعلام کرد انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌های کشورش، امری قطعی و مسلم است.

اختلاف آرای بایدن و ترامپ در پنسیلوانیا افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۲:۰۵

مرکز تحقیقاتی ادیسون اعلام کرد که پیشتازی بایدن بر ترامپ در ایالت پنسیلوانیا به بیش از ۱۳ هزار رای افزایش یافت.

شرکت ۲۱ هزار مُرده در انتخابات آمریکا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۳۷

رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ با بازنشر گزارشی مستند در توییتر نوشت: "حداقل ۲۱ هزار رای در ایالت پنسیلوانیا ثبت شده که صاحبان آنها سالها پیش فوت کرده‌اند."

به نوشته وب‌سایت "بریت‌بارت": "۹۲۱۲ نفر از این افراد دست‌کم ۵ سال پیش، ۱۹۹۰ نفر دست‌کم ۱۰ سال پیش، و حداقل ۱۹۷ نفر ۲۰ سال پیش فوت کرده‌اند".

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان و ستاد انتخاباتی او می‌گویند دموکراتها با "تقلب گسترده در انتخابات از جمله آرای افراد متوفی می‌خواهند پیروزی آنها را بدزدند تا جو بایدن رئیس‌جمهور شود".

شهردار فیلادلفیا: احتمالا بایدن در پنسیلوانیا پیروز انتخابات است

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۹

شهردار فیلادلفیا اعلام کرد: بر اساس آماری که مشاهده کرده‌ایم بر این عقیده هستیم که بایدن در پنسیلوانیا پیروز خواهد شد.

ترامپ: چه بر سر آرای نظامیان در جورجیا آمده است؟

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۸

ترامپ ئدر توییتر خود نوشت: آرای نظامیان در جورجیا کجا هستند؟ چه اتفاقی برای آنها افتاده است؟

کمیسیون انتخابات پنسیلوانیا: روند شمارش آرا ادامه می‌یابد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۲۰

کمیسیون انتخابات پنسیلوانیا اعلام کرد: روند شمارش آرا تا زمانی که تمامی رای‌ها شمارش شوند ادامه خواهد یافت. رئیس جمهور ما را به فساد متهم می کند اما ما به کار خود ادامه می دهیم و به انتقال مسالمت آمیز قدرت کمک خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواه: دموکرات‌ها می‌خواهند نقص‌های آشکار رای‌گیری را نادیده بگیرند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۱۴

رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه می‌گوید: حزب دموکرات می‌خواهد نقص‌های آشکار در رای‌گیری را نادیده بگیرد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.

رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواه: دموکرات‌ها می‌خواهند نقص‌های آشکار رای‌گیری را نادیده بگیرند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۸

رئیس کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه می‌گوید: حزب دموکرات می‌خواهد نقص‌های آشکار در رای‌گیری را نادیده بگیرد و ما اجازه این کار را نخواهیم داد.

بایدن جمعه شب سخنرانی خواهد کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۵

خبرگزاری رویترز گزارش داد که جو بایدن احتمالا امشب برای مردم آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

مشاور ترامپ: در صورت پیروزی بایدن انتقال قدرت مسالمت آمیز خواهد بود .

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۱:۰۴

«لری کادلو»، مشاور اقتصادی ترامپ، می‌گوید که در صورت پیروزی نامزد دموکرات، انتقال مسالمت‌آمیز قدرت وجود خواهد داشت.

ایوانکا ترامپ: تمامی آرای قانونی باید شمارش شوند اما آرای غیر قانونی نه

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۵

ایوانکا، دختر ترامپ و مشاور وی در توییتر نوشت: تمامی آرای قانونی باید شمارش شوند اما آرای غیر قانونی نه. این مسئله جای بحث ندارد، این مسئله مربوط به حزبی خاص نیست .انتخابات آزاد و منصفانه و بر پایه دموکراسی است.

کاهش اختلاف آرای بایدن و ترامپ در آریزونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۹

اختلاف آرای جو بایدن و ونالد ترامپ در ایالت آریزونا به بیش از ۴۳ هزار رای رسید.

حملات لفظی ترامپ به دموکرات ها در توییتر

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۹

دنالد ترامپ در توییتر خود نوشت: با حمله حزب چپ و رادیکالِ دموکرات به مجلس سنای جمهوری‌خواه، ریاست جمهوری اهمیت بیشتری پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: این تمام چیزی است که ما می‌دانیم. باید دوباره به سطح ایالتی بازگردیم و ببینیم چگونه این لجنزار درست شده است.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: پنسلیوانیا بی‌قانونی وحشتناکی انجام داده است و خوشبختانه دادگاه عالی آمریکا به این مسئله رسیدگی خواهد کرد. در ضمن این طولانی شدن شمارش آرای پستی نیز غیرقانونی است. همان چیزی که رئیس جمهور آمریکا بارها بر آن تاکید داشت. دیوان عالی کشور در شرایطی حسساس توانسته در چند روز تصمیم‌گیری کند.»

اختلاف آرای بایدن و ترامپ در نوادا به ۲۲ هزار رای رسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰

اختلاف رای جو بایدن با دونالد ترامپ در ایالت نوادا در مقایسه با آمار قبلی با افزایش ۲ برابری به بیش از ۲۲ هزار رای رسید.

احتمال بازشماری آرا در پنسیلوانیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۹

خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد که احتمال بازشماری آرا در ایالت پنسیلوانیا وجود دارد.

پلوسی بایدن را «رئیس‌جمهور منتخب» خواند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۴۳

در حالی که نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هنوز به صورت رسمی مشخص نشده، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی از جو بایدن به عنوان «رئیس‌جمهور منتخب» یاد کرد.

تهدید ستاد انتخاباتی بایدن به خارج کردن ترامپ از کاخ سفید

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۳۸

ستاد انتخاباتی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد چنانچه دونالد ترامپ از قبول شکست امتناع کند او را مجبور خواهند کرد که از کاخ سفید خارج شود.

بازشماری آراء در ایالت جورجیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۶

به گفته وزیر امور داخلی ایالت جورجیا، آرای این ایالت بازشماری خواهد شد.

ریچارد هاس: آمریکا یک کشور با دو ملت است

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۱۱

ریچارد هاس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا: انتخابات امسال نشان داد که آمریکا اکنون یک کشور با دو ملت است. آن‌ها مجبور به همزیستی هستند، اما اینکه آیا می‌توانند با یکدیگر کار کنند یا خیر را باید در آینده ببینیم.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۹:۰۸

واشنگتن پست در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ ممکن است روز جمعه، وزیر دفاع و رئیس سازمان سیا را از سمت‌هایشان برکنار کند.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۱۶

پس از اعلام خبر پیشتازی جو بایدن در ایالت پنسیلوانیا، کارزار انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که هنوز انتخابات به پایان نرسیده است.

بایدن در پنسیلوانیا از ترامپ پیش افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۱

جو بایدن با اختلافی بالغ بر پنج هزار رای از دونالد ترامپ در ایالت پنسیلوانیا پیش افتاد.

تداوم ناآرامی‌ها در نیویورک

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۷:۰۱

در دومین شب از اعتراضات انتخاباتی آمریکایی‌ها در نیویورک و در پی درگیری پلیس و معترضین این شهر، ۱۸ نفر بازداشت شدند. طولانی شدن اعلام نتیجه نهایی و اظهار نظرات دو طرف مبنی بر بروز تقلب از جمله دلایل اعتراضات آمریکایی‌ها است.

دستگیری پستچی نیویورکی که آرای پستی را مخفی کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۶:۴۸

اداره پست از دستگیری یک پستچی نیویورکی خبر داده که در حال خارج کردن ۸۰۰ بسته پستی بوده است. در میان این بسته‌ها، آرای انتخاباتی نیز وجود داشته است. این فرد قصد خروج این بسته‌های پستی را از مرز کانادا داشته است.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۷

نشریه پولیتیکو در مطلبی نوشت: بایدن در آستانه پیروزی قرار دارد، اما با یک ملت عمیقا متفرقی و همچنین حریفی که از پذیرش نتیجه امتناع می‌کند، روبروست.

رد شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ در فیلادلفیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۲

یک قاضی فدرال شکایت فوری ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ برای توقف شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در فیلادلفیا را رد کرد.

رد شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ در فیلادلفیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۲

یک قاضی فدرال شکایت فوری ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ برای توقف شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در فیلادلفیا را رد کرد.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۱

اختلاف بایدن و ترامپ در جورجیا به هزار و ۹۶ رای رسید. بایدن اوایل امروز پیشتازی ترامپ در جورجیا را از او گرفت.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۴

روزنامه نیویورک تایمز نوشت در صورت تداوم پیشتازی بایدن، جورجیا راه رسیدن ترامپ به ۲۷۰ رای الکترال را سد می‌کند.

بر اساس قوانین انتخابات آمریکا، هر کدام از نامزدها که ۲۷۰ رای در کالج الکترال کسب کند رئیس‌جمهور بعدی این کشور خواهد بود.

جدیدترین نتایج شمارش آرا ۴ ایالت سرنوشت‌ساز

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۳۲

جورجیا (شمارش ۹۹ درصد آرا) بایدن با ۹۱۷+ رای پیش است.

نوادا (شمارش ۸۹ درصد آرا) بایدن با ۱۱۴۳۸+ رای جلو است.

پنسیلوانیا (شمارش ۹۴ درصد آرا) ترامپ با ۱۸۲۲۹ رای پیش است.

آریزونا (شمارش ۹۰ درصد آرا) بایدن با ۴۷۹۵۲ رای پیش است.

بایدن: جورجیا اکنون آبی است!

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۶

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از پیشتازی خود در ایالت جورجیا استقبال کرد و در توئیتی نوشت: جورجیا اکنون آبی (رنگ حزب دموکرات) است.

مقام سابق کاخ سفید: ترامپ ۲۰۲۴ به عرصه سیاسی برمی‌گردد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۳

یک مقام سابق کاخ سفید اعلام کرد در صورت شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری، او ۴ سال بعد به عرصه سیاسی بازخواهد گشت.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۸

اختلاف آرای مردمی ترامپ و بایدن به ۳.۸۶۵.۸۴۱ رای رسید.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۸

اختلاف آرای مردمی ترامپ و بایدن به ۳.۸۶۵.۸۴۱ رای رسید.

رقابت تنگاتنگ بایدن و ترامپ در آریزونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۲۸

اختلاف آرای دونالد ترامپ با جو بایدن در ایالت آریزونا به ۴۶ هزار رأی به نفع بایدن کاهش یافت.

مشاور مذهبی کاخ سفید: شیاطین می‌خواهند پیروزی ترامپ را بدزدند!

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۱۰

مشاور مذهبی دونالد ترامپ در نیایش جنجال برانگیز مدعی شد که شیاطین دموکرات پیروزی رئیس‌جمهور فعلی را از او به سرقت برده‌اند.

ترامپ علاقه‌ای به ترک کاخ سفید ندارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۱

نشریه آلمانی اشپیگل در کاریکاتوری به انتخابات آمریکا و عدم علاقه ترامپ به واگذاری قدرت پرداخت.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۰

در ایالت نوادا حامیان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقابل محل شمارش آراء تجمع کرده‌اند.

بایدن در جورجیا از ترامپ جلو افتاد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۲:۵۵

بایدن با ۲ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۷۱ رای در جورجیا از ترامپ با ۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۵۴ رای پیش افتاد.

اختلاف آرای بایدن با ترامپ در جورجیا به زیر ۵۰۰ رای رسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۲:۲۳

با ادامه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اختلاف آرای جو بایدن با دونالد ترامپ در ایالت جورجیا به ۴۶۳ رای رسید.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۲:۱۴

ده‌ها تن از طرفداران و مخالفان ترامپ روز پنجشنبه در شرایطی در مقابل مرکز همایش‌های فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا تجمع کردند که شمارش آرا در این ایالت کلیدی همچنان ادامه دارد.

حمایت دو سناتور نزدیک ترامپ از ادعای او درباره تقلب

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۷

لیندسی گراهام و تد کروز، دو سناتور جمهوری‌خواه، به شدت از رئیس جمهور حمایت کردند.

گراهام که سه‌شنبه پس از رقابتی دشوار در ایالت کارولینای جنوبی بار دیگر به مجلس سنا راه یافت گفت من امشب اینجا هستم تا همان طور که ترامپ از من حمایت کرد من نیز از او حمایت کنم.

کروز هم در برنامه «شان هنتی» که یکی از برنامه‌های محبوب ترامپ است، گفت: من می‌توانم به شما بگویم رئیس جمهور خشمگین است و من هم خشمگینم. رای‌دهندگان هم باید خشمگین باشند.

توئیتر بار دیگر پیام های ترامپ را نشان دار کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۵۸

توئیتر پست جدید ترامپ که مدعی پیروزی در انتخابات و دزدیدن آرا شده بود را در ذیل این هشدار که محتوای این توئیت «مناقشه انگیز» است و «ممکن است گمراه کننده باشد»، پنهان کرد.

ترامپ در این توئیت نوشته بود: من به راحتی با رای گیری قانونی برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شوم. به ناظران انتخاباتی به هیچ شکل و روشی اجازه حضور ندادند تا کار خود را انجام دهند و از این رو آرایی که در این مدت اخذ شده اند باید غیرقانونی قلمداد شوند. دیوان عالی باید تصمیم گیری کند.

عکس معنادار آسوشیتدپرس

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۷

عکس معناداری که ایوان ووچی، عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس از کنفرانس خبری دونالد ترامپ گرفته است؛ حاشیه ساز شد.

فاصله بایدن با ترامپ در جورجیا به زیر ۷۰۰ رأی رسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۶

شبکه سی ان ان گزارش داد که با شمارش ۹۹ درصد آراء در ایالت جورجیا، پیشتازی ترامپ نسبت به بایدن به ۶۶۵ رأی کاهش پیدا کرده است.

آخرین نتایج انتخابات کنگره آمریکا

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۴

مجلس نمایندگان:

جمهوری‌خواهان: ۱۹۳ کرسی دموکراتها: ۲۰۸ کرسی

نتایج ۳۴ کرسی دیگر هنوز اعلام نشده است.

مجلس سنا:

جمهوریخواهان: ۴۸ کرسی

دموکراتها: ۴۸ کرسی

نتایج ۴ کرسی دیگر هنوز اعلام نشده است.

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۱

لَری هوگان ، فرماندار جمهوری خواه مریلند در توییتر خود اظهارات ترامپ در نشست خبری پنج شنبه شب کاخ سفید را محکوم کرد و گفت که "هیچ دفاعی از رئیس جمهور که روند دموکراتیک ما را تضعیف می کند، وجود ندارد."

او گفت: "آمریكا در حال شمارش آراست و ما باید مانند همیشه به نتایج احترام بگذاریم."

واکنش تند ترامپ به احتمال مسدود شدن حساب توئیترش

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۱

دونالد ترامپ در واکنش به احتمال مسدود شدن حساب توئیترش بعد از باخت در انتخابات در توئیتی نوشت: «توئیت

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد