اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

همین حالا از خوردن بیسکوییت دایجستیو دست بردارید

یکی از خوراکی هایی که در هنگام لاغری و داشتن رژیم و حتی برای داشتن بدنی سالم توصیه به خوردن آن ها می شود بیسکوییت های دایجستیو است. مفید، کم کالری و سالم که می تواند در هضم و گوارش کمک کننده باشند. اما بنظر شما این یک دروغ بزرگ است؟

دروغ های بزرگ بیسکوییت دایجستیو، از خوردن آن ها دست بردارید


یکی از خوراکی هایی که در هنگام لاغری و داشتن رژیم و حتی برای داشتن بدنی سالم توصیه به خوردن آن ها می شود بیسکوییت های دایجستیو است. مفید، کم کالری و سالم که می تواند در هضم و گوارش کمک کننده باشند. اما بنظر شما این یک دروغ بزرگ است؟

آیا به خوردن بیسکوییت های دایجستیو در یک میان وعده با نوشیدنی خود علاقه مندید؟ آیا آن ها واقعا به گوارش شما کمک می کنند ؟ هضم غذا را آسان تر می کنند؟ در ادامه بخوانید تا بفهمید این خوراکی ها تا چه حد برای شما سالم هستند.

بهتر است یک ماده غذایی را فقط با نام ان قضاوت نکنید. در معرفی این نوع بیسکوییت ها به واژه هضم اشاره شده است که باعث می شود شما فکر کنید بیسکوییت های دایجستیو می توانند به هضم شما کمک کنند.

در قرن 19 این خوراکی را از نان قهوه ای درشت تهیه می کردند که در فرایند هضم موثر بوده است اما امروزه این خوراکی با با آرد گندم سبوس دار تهیه می شود.

علاوه بر استفاده از آرد گندم سوبوس دار این بیسکوییت ها سرشار از شکر، روغن نباتی، شیر بدون چربی و جوش شیرین هستند. جوش شیرین به علت پخت در دمای بالا خاصیت خود را از می دهد و دیگر خاصیت هضم کنندگی ندارد.

شاید فکر کنید این بیسکوییت ها خوراکی ای با فواید زیاد سلامتی هستند اما این اشتباه بزرگی است. این بیسکوییت های در جدول ارزش غذایی نیز با توجه به میزان مصرف و کالری که به شما می دهد اصلا گزینه مناسبی برایی مصرف نیستند. یک عدد بیسکوییت دایجستیو حاوی 70 کالری است که در مقابل ارزش غذایی کم آن بهتر است از خوردن آن چشم پوشی کنید.

این بیسکوییت ها حاوی مقدار زیادی قند هستند اما بازهم در ردیف قند متوسط قرار دارند همچنین علاوه بر کالری بالا حاوی چربی های ناسالم هستند. از طرف دیگر سدیم موجود در چهار عدد از این خوراکی ها مساوی با یک بسته چیپس است.

آن ها فاقد ویتامین و مواد معدنی هستند و شیر بدون چربی موجود در آن ها نیز فاقد کلسیم است و همچنین این بیسکوییت ها حاوی چربی اباع شده از روغن های گیاهی تغییر یافته هستند که برای بدن ناسالم هستند.

معمولا این بیسکوییت ها با روکش شکلات نیز ارائه می شوند که تفاوتی با دیگر مدل خود ندارند مگر بر این که مدل ساده ان ها حاوی 70 کالری و شکلات آن ها 90 کالری است.

تنها فایده ای که می توان برای این بیسکوییت ها نام برد این مسئله است که با غلات کامل تهیه می شوند و می توانند به کنترل بهتر دیابت کمک کننده و فیبر موجود در این خوراکی می تواند در ایجد احساس سیری موثر باشد و مورد دیگر از فایده این بیسکوییت ها با یبوست می توانند مقابله کنند و در افراد با فشار خون کم به علت وجود سدیم دارای مزایا است. در نهایت از آن ها می توانید تنها برای رفع گرسنگی بهره ببرید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد