اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تا سی سالتان نشده لازم است که چهار درس را درباره بدنتان یاد بگیرید

بسیار از دختران و حتی زنان بزرگتر تلاش های بسیار زیادی را برای زیبا شدن انجام می دهند که حتی در بعضی مواقع ممکن است به خودشان آسیب وارد کند.

چهار درسی که خانم ها باید تا قبل از سی سالگی درباره بدن بیاموزند


بسیار از دختران و حتی زنان بزرگتر تلاش های بسیار زیادی را برای زیبا شدن انجام می دهند که حتی در بعضی مواقع ممکن است به خودشان آسیب وارد کند.

ما در اینجا قصد داریم تا تجربه بسیاری از زنان بالای چهل سال را برایتان بیان کنیم که به چهار درس بزرگ رسیده اند. در ادامه این چهار درس را برای شما خواهیم گفت.

1. به دلایل درست از خود مراقبت کنید

توجه داشته باشید که شما تنها یک بدن دارید پس از لازم است در مراقبت از آن بسیار دقیق باشید. هیچ گاه ظاهر را به سلامتی ترجیح نداده و در دام زیبایی های دروغین نیوفتید.

همیشه به سلامتی خود اهمیت دهید و آ را در درجه اول قرار دهید. برای مثال برای زیبایی به دنبال افزایش یا کاهش وزن نروید بلکه برای پیشگیری از بیماری های مختلف این کار ها را انجام دهید.

2. از بدن خود محافظت کنید

بدن خود را برای افراد دیگر و یا به دلیل حرف یک همکار یا هر فرد دیگری تغییر ندهید. این کار ها می تواند در سن های بالا تر مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند.

3. قدرتمند باشید

ورزش کنید و به کار هایی که بدنتان را قوی می کند بپردازید. شما هیچ تفاوتی با دیگران ندارید و یک بدن قدرتمند می تواند احساس قدرت بسیار زیادی به شما بدهد.

4. اصیل باشید

به آن چه که هستید وفادار باشید و یک زندگی واقعی را تجربه کنید. زیبایی خوب و مهم است اما همه چیز نیست. دقت کنید که در بسیار از اوقات مهربان بودن دوست داشتنی تر از زیبا بودن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد