اونس طلا2337.71
مظنه15,127,000
18 گرم3,492,000
ارزش سکه34,081,131
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,400,000
ربع14,700,000

یک نارنجی خوشمزه، یک تقویتی فوق العاده برای سلامت شما

برای داشتن بدنی سالم شما نیازمند مصرف روزانه خوارکی و موادغذایی سالم هستید. برخی از شما به علت اینکه برخی مواد غذایی را دوست ندارید و یا به آن آلرژی دارید ان ها راکنار می گذارید. یکی از این خوراکی های مغذی هویج است که یک تقویتی ویژه برای سلامتی شما است.

یک نارنجی خوشمزه، یک تقویتی فوق العاده برای سلامت شما


برای داشتن بدنی سالم شما نیازمند مصرف روزانه خوارکی و موادغذایی سالم هستید. برخی از شما به علت اینکه برخی مواد غذایی را دوست ندارید و یا به آن آلرژی دارید آن ها را کنار می گذارید. یکی از این خوراکی های مغذی هویج است که یک تقویتی ویژه برای سلامتی شما است.

همانطور که گفته شد برخی از افراد بعضی از مواد غذایی را به دلایل مختلف از رژیم غذایی خود حذف می کنند در حالی که می توانند از آن ها و یا ترکیب آن ها با دیگر مواد غذایی از فواید آن ها بهره ببرند.

هویج منبع عالی از ویتامین ها، مواد مغذی و فیبر است. اما برای دریافت این فواید غذایی لازم نیست هویج بخورید. نوشیدن آب هویج راهی آسان برای افزودن هویج به رژیم غذایی است. شما می توانید با افزودن آبمیوه های مختلف به آن از فویاد هردوی آن ها برای بدنتان استفاده ببرید.

همیشه درباره فواید بینظیر مصرف هویج برای سلامتی مان شنیده ایم اما در اینجا هشت دلیل دیگر برای شما می آوریم که چرا باید آب هویج را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

افزایش متابولیسم

دید قوی تر

بهبود اختلالات پوستی

تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش خطر ابتلا به سرطان

کاهش کلسترول

بارداری سالم تر

تقویت عملکرد مغز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد