اونس طلا2313.61
مظنه14,716,000
18 گرم3,397,200
ارزش سکه33,155,148
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

چطور در تنهایی های خود احساس بهتری داشته باشیم؟

برخی از افراد به اشتباه معتقدند که تنهایی به معنای این نیست که در یک گروه نباشی و تنها زندگی کنی. با این حال ، بسیاری از افراد ، حتی کسانی که در خانواده های پرجمعیت زندگی می کنند ، احساس تنهایی می کنند. هر چند وقت یکبار احساس تنهایی می کنید؟ تنها بودن یا حتی وقتی مردم در اطراف شما هستند تنهایی می تواند به سراغ شما بیاید. تنها بودن باعث می شود که احساس تنهایی کنید ، اما حتی اگر رابطه شادی هم داشته باشید ، ممکن است در بعضی مواقع با تنهایی دست و پنجه نرم کرده باشید

چطور در تنهایی های خود احساس بهتری داشته باشیم؟



احساس تنهایی چیست؟
تنهایی در واقع نوعی احساس عدم ارتباط است. این بدان معنی است که اطرافیان شما واقعاً شما را درک نمی کنند و رابطه معناداری که می خواهید با آنها ندارید. جداسازی می تواند یک عامل باشد ، اما تنها عامل نیست. ممکن است در جمع احساس تنهایی کنید و برعکس ، وقتی تنها هستید ، احساس خوشبختی و حتی آرامش کنید. بی بی سی 2016 یک بررسی از آنچه مردم در اوقات فراغت انجام می دهند انجام داد که نتایج جالبی به همراه داشت: پنج مورد از محبوب ترین فعالیت های آرامش بخشی فعالیت هایی هستند که به تنهایی انجام می شوند. گاهی لازم است تنها باشیم. اما اگر کسی در اطراف ما نیست که ما را درک کند و بتواند با او وقت بگذارد ، پس باید نگران مسئله تنهایی باشیم.

بهترین روش های درمان احساس تنهایی
بهترین راه ها برای اینکه در تنهایی ها احساس خلاء نکنید روش های زیر است:

به دیگران کمک کنید
* به دیگران و آنچه برای آنها جالب است توجه کنید و به همه کمک کنید تا سرگرم شوند.

کارهای ارزشمند انجام دهید
* اگر تنهایی شما را آزار می دهد ، کارهایی جالب و ارزشمند انجام دهید ، مثلاً وقتی صحبت از مردم می شود ، یک کار پیدا کنید ، کتاب بخوانید و ...


افکار اشتباه را کنار بگذارید
* اولین قدم کشف افکار غلط است. سپس باید ببینیم که چقدر واقعی است و چند آزمایش انجام دهیم: اینکه ببینیم آیا تنها بودن در خانه واقعاً بهتر از تنهایی بیرون رفتن است یا خیر ، آیا دیگران واقعاً خسته شده اند یا نه ، آیا می توانیم جوک بگوییم یا نه ، همه همیشه آنها در حال ارزیابی ما هستند یا نه ، آیا کسی وجود دارد که بتواند به ما اعتماد کند یا نه ، آیا شنیدن یک فاجعه است یا نه ، آیا درون دیگران از ظاهر آنها مهمتر است یا نه ، آیا سکوت بهتر از غر زدن است یا نه ، و .. .

موانع داخلی را جستجو کنید
براساس نظر سایت خودساخته بهتر است روابط صمیمی خود را گسترش دهید ، موانع درونی صمیمیت خود را پیدا کنید. برای این کار می توانید هر از چندگاهی از دوستان خود بپرسید که چه نکات مثبت و منفی در روابط شما به صمیمیت با آنها کمک کرده یا از آنها جلوگیری کرده است. همچنین می توانید با مراجعه به یک روانشناس یا مشاور و شرکت در جلسات گروه درمانی به تشخیص وی ، این خصوصیات را در ارتباط با دیگران کشف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد