سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1882.7
مظنه5,382,000
18 گرم1,242,400
ارزش سکه12,125,646
قدیم (بهار)12,800,000
جدید (امامی)13,560,000
نیم7,400,000
ربع4,950,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

از نظر شما قیمت طلا به سقوط خود ادامه خواهد داد؟ شما به ما بگویید

در پایان هفته قرار داریم و یکی از عجیب ترین هفته ها در بازار طلا را تجربه کرده ایم. حال می خواهیم بدانیم که از نظر شما طلا در هفته آینده نیز به سقوط خود ادامه خواهد داد؟

از نظر شما قیمت طلا به سقوط خود ادامه خواهد داد؟ شما به ما بگویید


در پایان هفته قرار داریم و یکی از عجیب ترین هفته ها در بازار طلا را تجربه کرده ایم. حال می خواهیم بدانیم که از نظر شما طلا در هفته آینده نیز به سقوط خود ادامه خواهد داد؟

هر انس طلای جهانی در حال حاضر 1857 دلار قیمت دارد که نسبت به روز گذشته 6 دلار و نسبت به سه روز گذشته بیش از 100 دلار کاهش قیمت داشته است.

بیشتر کشور های جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، اروپا و البته ایران در حال تجربه شرایط حاد ویروس کرونا می باشند که باعث شده است تا در بعضی از کشور ها مانند انگلستان برخی از محدودیت ها دوباره وضع شوند.

همچنین وضعیت بسته محرک مالی ایالات متحده همچنان نامشخص بوده و استقبال از بازار سهام با توجه به خوشبینی نسبت به آینده اقتصاد افزایش یافته است.

همچنین ما در آستانه پاییز قرار داریم و در معرض شیوع بیماری آنفولانزا می باشیم. دانشمندان هنوز به شکل دقیقی نمی توانند مشخص کنند که ویروس کرونا و آنفولانزا چه تاثیری بر روی یکدیگر خواهند گذاشت اما ممکن است با یک بحران همه جانبه رو به رو شویم.

طلای ایران نیز در هفته های اخیر افزایش نسبتا بالایی را شاهد بوده و بسیار انتظار دارند تا تاثیر ریزش طلای جهانی در آن پدیدار شود.

حال نظر شما چیست؟ شما چه آینده ای را برای قیمت طلا در هفته رو به رو پیش بینی می کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید تا ما نیز برخی از بهترین نظرات را در سایت منتشر کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذاریم.

آخر هفته و سرمایه گذاری خوبی داشته باشید.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
8 3

Event یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:59
کاربر دلبندم شاید قبل از عضویت مثل بنده خواننده مطالب سایت بوده اید کاربران دیگه ای اینجا صحبت از اشوب و اغتشاش می کردند و معتقد بودند قیمت های بالا ممکن است باعث اشوب شود اگر اشتباه نکنم کاربر الناز چنین حرفهایی میزد
نظرات بخوانیم و منطقی جواب بدیم با هیجان بحث ها منحرف می شود

6 6

هلنا سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:48
جامانده از دنیا ،ارث پدرتو خوردم ؟؟؟؟؟؟؟
چه با اعتماد بنفسم حرف از رگ گردن میزنی .اون که از رگ گردن بهت نزدیکتره مرگه مررررررررگ
معیار شخصیت رو تو مشخص نمیکنی و قضاوت کار بنده ی ناچیزی مثل تو نیست .

6 3

خانن نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:46
خدمت تمام عزیزان عرض می کنم قیمتها همچنان بالاست وجای هیچگونه نگرانی نیست

14 4

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:40
دوستان گرامی عدد تراز برای مظنه در 5950 قرار دارد. زیر این عدد اصلاح دارد و بالای این عدد یعنی برای 6000 و 6050 آماده میشود. سکه نیز در 14800 تراز است.
لطفا نظرات بنده را به دید شخصی نگاه کنید.
متاسفانه اعداد خیلی بالایی فعال شدند.
ضمنا از تمامی عزیزان که به بنده لطف دارند سپاسگذارم. ضمن اینکه احترام به نظرات در اولویت است.
از دوست گرامی جناب طلای 24 به ویژه سپاسگذارم.
روزگار به کام.

7 11

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:34
اسم استاد اعظم ۲ که تو این سایت میاد همه فیکها و اصل فیکها و الناز با تمام اکانت هاش و پویا و همه اکانت هاش وحید محمدی با کل افغانیهای مقیم ایران فعال میشن

2 1

شاهد98 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 22:29
دوستان عزیز، برادران و خواهران افغان از هر قوم و نژادی به ما نزدیکتر هستند؛ لطفا به تبعیت از قوانین سختی که اینجا برایشان وضع کرده اند، پایشان را به درگیری های خودمان باز نکنیم...

1 1

Futuristic سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 20:20
زر نزن نزادپرست
افغانی ها اگر از دنیا جاموندن از آخرت نموندن. ده تای تو شرف دارن تو خفه شو که از دو دنیا جاموندی

3 4

Violin سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 16:03
الان میخواستی افغانیا رو تحقیر کنی یا محمدی رو با حمایت افغانیا؟!
نژادپرستِ ... !!!
زیاد حرف زدن باعث میشه هر شر و وری از دهن آدم دربیاد
چند روزه زیادی داری حرف میزنی
برو ب بچه هات برس!!!

6 11

Matin jewelery یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:28
اکانت استاد اعظم ۲ تا چه موقع مسدود است؟

7 9

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:32
۲۲مهر ۹۹

8 5

Matin jewelery یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:26
یارانه نقدی خودش باعث افزایش نقدینگی میشود
کار از ریشه خرابه با چسب زخمی مثل افزایش یارانه نقدی درست نمیشود

7 0

Black Water ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:38
بدیهی است باید برنامه دراز مدت داشته باشند و تلاش کنند تحریم ها رفع بشه و رشد اقتصادی با سرمایگذاری خارجی و داخلی اتفاق بیفته وبا انضباط پولی و مالی جلوی تورم بگیرن.
بحث برای شرایط بحرانی و کوتاه مدت است.
بجای ارز ۴۲۰۰ و یا اختصاص ارز که دلار رو بیارن پایین و دلار به واردات کالای لوکس و قاچاق اختصاص پیدا کنه،ارز های محدود باید برای دارو بزارن باید جهت التیام درد مردم ، یارانه رو بدنترکیب یارانه کالا و ریال.
البته این ریال هم از فروش اموال دولتی در بورس و اوراق قرضه و مالیات از ثروتمندان و نهادها فراهم بشه.

12 3

Black Water ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:25
روان شناسی جامعه ایران نشون داده هرچه فقیر تر بشه و درگیر مایحتاج زندگی بشن ،بیشتر تو خودشون میرن ،نیازمند دعا.
این جواب دوست عزیز بود که میگفت که دلار ۴۰ تومانی اغتشاش و اعتراض خیابونی ایجاد میکنه.
من فکر میکنم در شرایط تحریمی ، ارزپاشی فایده نداره.و باید برای کمک بهرمردم یارانه های ریالی و کالایی افزایش پیدا کنه

13 10

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:20
سکه ۱۵۳۰۰ ابشده ۶۰۷۰ نقدی
از رگ گردن به شما نزدیکتر است
کسانی که به من اعتماد دارن میدونن سیگنال ارقام از طرف کیست
فروشنده بازنده هست

4 15

هلنا سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:12
کاربر امید به دنیا و رضا اصفهانی دهن گشادتونو بی موقع باز کردید
فکر کردی دو تا سکه خریدی هی میگی صعودیه صعودیه چه خبره ؟؟؟؟؟
اخه مال این حرفا نیستید که بهتون مالدار بگن .
از دوستان دیگه بخاطر ادبیات نه چندان مناسبم عذر میخوام خدایا با کیا ۸۰ میلیون شدیم .تویی که گفتی من برم ظرف بشورم چون نام کاربریم نام یه خانمه .اگه مادرت ظرف نمیشست الان داشتی جای ناهار دماغتو میخوردی .پس لطفا خفه باش تا بقیه تحلیل کنن

4 6

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:40
هلناالناز داری شخصیت واقعی که دو سه ماه پیش ازت دیدیم رو رو می کنی

9 11

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:11
با سلام
دوستانی که قصد ورود به بازار را دارند، به نظر بنده بعد از تثبیت دلار در قیمت 30 هزار تومان وارد شوند.
تحلیلگران ارز معتقدند که سیاستگذار خط قرمزش دلار 30 هزار تومانی است.
به هرحال این تحلیل مال سابق بود.
با توجه به حوادث اخیر و امکان اعمال تحریم های جدید و بی رغبتی سیاستگذار برای ورود به بازار ارز به نظر می رسد که نرخ 30 هزار دلار در روزهای آینده افزوده شود.
ولی من باب احتیاط عرض می کنم، قبل از تثبیت 30 هزار تومان ورود می تواند خطرناک باشد.
روز خوش

3 0

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 16:20
جناب مش نقی:
نظرتان را تا قبل از امروز کاملاً درست و به جا می دانم. هنوز خود بنده نیم نگاهی به اصلاح دارم. برای همین است که به دوستان پیشنهاد داده ام قبل از 30 وارد نشوند. نظر شما در مورد فیک بودن بازار و اقدامات دستوری را قبول دارم. در چند روز پیش در این زمینه چند کامنت گذاشته ام.
اما در حال حاضر با توجه به تحریم های جدید، این نظر را می دهیم. شما دوست گرامی نیز در تحلیل خود مسئله ی تحریم های جدید را بگنجانید. ما مسابقه تعصب در بازار نمی دهیم. بازار است: جهتش امکان دارد تغییر کند. شما نیز بیشتر به موضوع تحریم های اخیر بها بدهید. این تحریم ها را نباید دستکم گرفت و در تحلیل خود حذف کنیم. نه افراط و نه تفریط.
شما که انتظار ندارید بخواهیم تا یکسال دیگر صبر کنیم شاید بازارساز اصلاح بدهد!!! اگر بخواهد اصلاح بدهد قبل از 30 یا در رقم 30 می دهد. از 22500 تا 30 منتظر اصلاح ارز هستیم، اما صرفا دارد اصلاح سبک می دهد. برای اصلاح سنگین نیاز به تغییر سیاست بانک مرکزی است. بدون آن امکان پذیر نیست. در حال حاضر چنین چیزی را نمی بینم. با این وجود باز تاکید کرده ام قبل از تثبیت 30 وارد نشوید.
به قول شما باید بیشتر صبر کرد. ولی این صبر حد و حصری دارد. الان بیش از یک ماه است که از تغییر سیاست بازارساز می گذرد. دلار هم دارد پرواز می کند. الانم تحریم های جدید. تحلیل باید مبنای منطقی داشته باشد. تحلیل بنده با توجه به شرایط حاکم بر بازار است.

0 3

مش نقی سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 16:02
خداوکیلی خودت هم میدونی داری چی میگی؟، اینکه در روز تعطیل طلا را اندکی افزایشی کردن مشخصه جریان چیه دقیقا از روز جمعه قبل تا روز یکشنبه قیمت طلا کاهشی شد درمدت سه روز ( جمعه شنبه یکشنبه) بدون اینکه دلار تغییری داشته باشه واز روز دوشنبه سه شنبه تا چهارشنبه مقداری افزایشی شد بازهم بدون اینکه دلارتغییری کند ( نمودارهای دلاروطلا موجودن) دوباره شروع شده به افزایش خصوصا امروز و فردا هیچ قابل پیش بینی نیست چون امروز وفردا بانک مرکزی ود‌ولت وحدودا بازارایران تعطیل هستند اینها کار دلالها و،،، است خیلی از کاربرها ی سایت به اقرارخودشان مثل متین دیروز گفتن که ما نصف راتخلیه کردیم که فکرکنم کاردرستی کردن چون شنبه روز تشییع جنازه قیمت صعودی طلاست

2 0

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:52
جناب دلبندم،
دوست گرامی،
از پاسخی که به کامنت بنده دادید، احساس می کنم ذهن شما ساده و بچه گانه می باشد و توانایی تحلیل موضوعات را به طور پیچیده ندارید.
بنده در اینجا یکی از نگرانی هایم در نوشتن کامنت همین بدفهمی ها نسبت به نوشته هایم می باشد.
به همین جهت، اگر به کامنت های قبلی بنده نگاه کنید همیشه سعی می کنم دوستان خانگی و ناآشنا را حواله بدهم به جناب استاد اعظم 2. یعنی به دوستان می گویم گوشتان به دهن جناب اعظم 2 باشد.
در مورد شما هم پیشنهاد می کنم صرفاً به نظرات جناب مترصد عمل کنید.
مباحث مطروحه توسط بنده چون متکی به تحلیل علمی می باشد و تحلیل علمی در یک بازار پر نوسان می تواند متفاوت باشد، حتماً و بدون تردید به امثال شما که فاقد قدرت تحلیل و تفکیک بین موضوعات می باشید، می تواند صدمه بزند. شما در این بازار پر نوسان بهتر است نظرات بنده را اصلا دنبال نکنید. یک نفر را در سایت مدنظر قرار دهید و همان را ادامه بدهید.
روز شما خوش و پر رزق باشید.

8 6

Perspolispoker سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:27
دوست عزیز دلبندم.
قبل از اینکه شما اینجا تشریف بیارین یا با نام کاربری دیگه ای احیانا نطرات را خوانده باشین جناب رخداد یک ماه قبل از فعال سازی مکانیسم ماشه هشدار لازم رو دادن اون زمان همه بهشون خرده میگرفتن اینجا سایت طلاس نه سایت اتفاقات سیاسی.درحالی که همه میدونم اتفاقات سیاسی اکثرا قیمت طلا رو تعیین میکنه.و مقاله ای هم ایشون کپی نکردن همه رو یا نظر خودشون بود یا ترجمه یک مقاله.دوست عزیز تحریم های بانکی جدید امریکا اظهر من الشمس بود.حتی بنده روز دوشنبه در طلاگرام از ایشون سوال کردم طبق پیش بینی بنده روز پنج شنبه یا جمعه امریکا کل صرافی های ایران روتحریم کنه نظرتونو لطفا بگین.حتی روزش هم مشخص بود و قاعدتا طلا و ارز گران تر باید بشوند.با این اتفاقات دلار ۳۶هزار تومانی شاید خط قرمز بازارساز شود شاید!!! چون در این نوسات ارزی بانک مرکزی و افرادشون بیشترین سود رو میبرن.

10 5

دلبندم سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:26
دیدی جفنگ میگی؟تا الان که بانک مرکزی و همتی مقصر بودن.حالا شد اثر تحریما؟؟؟ یکم روی تمرکزت کار کن تا فراموشی کوتاه مدت نگیری.تو از صبح تا الان چندجوز حرف زدی بعد میگی برو ببین دو ماه پیش چی گفتم؟یکم مرد باش

7 7

سید خلیل tolombe سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:25
فکر چیزی که این تحریم ها داره از کشور میگیره
مرحبا جناب رخداد
پر مغزترین و اموزنده ترین جمله ای بود که در چند سال اخیر از کسی شنیده ام ....

10 8

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:21
دلبندم:
از بدی این تحریم ها گسترش لمپنیسم و شارلتانیسم در کشور بوده است.
برو مطالعه کن. حداقل قبل از اظهارنظر کامنت های بنده در همین سایت را در ظرف 2 ماه اخیر مطالعه کن بعد نظر بده.
اندکی برای عقلانیت احترام قائل باشیم. فکر چیزی است که این تحریم ها دارد از کشور می گیرد.

7 8

دلبندم سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:15
کپی مقالاتت تموم شد؟الان داری میری روی سیگنال مترصد؟عجب بابا تو دیگه کی هستی. یکی به نعل یکی به میخ؟

13 3

سییردان یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:07
با سلام خدمت دوستان و کاربران
این ترامپ و تیمش دارن تحریمهای ثانویه رو علیه ایران و ۱۴ بانک ایران اعلام میکنن.این انسانها اونقدر پست هستند که میخوان حتی جلو ورود دارو و غذا رو به ایران ببندند و اندک راه تنفس ملت رو بگیرن.این یک فاجعه هست و به نظر من جنایت علیه بشریت محسوب میشه.به عقیده من با انتخاب بایدن حکومت آمریکا دست از جنایت علیه مردم ما دست می کشه.ترامپ حتی اگه بتونه حاضر به نسل کشی در ایران هست.کسانی که در حکومت هستند باید تدبیر فوری اتخاذ کنن وگرنه پیش بینی من از آینده خیلی نگران کننده هست.انشاالله ایران عزیز سربلند از این شرایط خارج بشه.

15 4

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:51
جناب خلیل عزیز و جناب رخداد گرامی نظرات بنده فقط شخصی است و بنده هم ازین اوضاع متاسف هستم.
لیکن دلیلی نمیبینم که چشم بر واقعیات بپوشانم. اینکه با تئوری توطعه پیش برویم چیزی عاید این ملت زخم خورده نمیکند.
اینکه حضرت آقا و بیت معظم له ازین اوضاع راضی نیستند بر کسی پوشیده نیست ولی اینکه در این سایت و در عموم بی پرده از خیانت و توطئه داخلی و به آشوب مملکت اشاره شود به دور از مصلحت است.
ضمن اینکه بنده در برنامه بانک مرکزی دخالتی ندارم که جناب خلیل با کنایه سخن بگویند و حرف از دل من بزنند.
ما دور هم باید در جهت کمک به دوستان هم فکری کنیم و نه ......
همچنان پاینده باشید و پیروز.

7 7

سید خلیل tolombe سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:06
دوست گرامی خیانت چیه اشوب چیه پشت پا زدن به منافع ملی چیه
بروید ببینید الن گرین اسپین در دوران ریاستش بر فدرال رزور در مجموع چند مصاحبه کرد ؟!
بن برنانکه چند مصاحبه کرد؟!
جانت یلن چند مصاحبه کرد ؟!
رئیس کل بانک مرکزی ایران ریاست بانک مرکزی را با زمانیکه معاون خبر صدا و سیما بود اشتباه گرفته ...
هرروز مصاحبه و پرحرفی و گل به خودی زدن ....
و هر بار تاکید بر این حرف نابجا که اگر حتی درست هم باشد عنوان کردنش در این شرایط درست نیست و نوعی سیگنال دادن به دلالان و تحریم کنندگان ایران هست که دولت هیچ دخالتی در بازار ارز نخواهد کرد و ارزپاشی ندارم و .....
گاهی اوقات بهترین حرف ، حرف نزدن و خویشتندار بودن هست
کجای اینکه گفته میشود در زمان ریاست ۱۸ ماهه ایشان بر بانک مرکزی دلار از ۹ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رسید و و ۳۰۰ درصد افت ارزش داشت ( در دوران ریاست همتی هر ۶ ماه ۱۰۰ درصد ریال بی ارزش شد ) تئوری توطئه هست
چنین عملکرد نکبت باری در زمان کدام رئیس بانک مرکزی در ایران سابقه داشته ؟!
با عرض معذرت حضرتعالی تئوری توطئه را نخوانده اید
صحبت کردن از واقعیات مسلم و ملموس تئوری توطئه نیست
هرچند ابعاد اتفاقاتی که در زمان ریاست ایشان بر بانک مرکزی در اقتصاد ایران و ارزش پول ملی افتاد فراتر از این حرفها است

6 8

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:06
دوست عزیز، بنده این مطلب را نگفته ام خود واگشنگتن تایمز گفته.
تئوری توطئه نیست. نگاهی به ونزوئلا بندازید.
اندکی در مورد الیوت آبرامز مطالعه کنید.
به هر حال بنده ادامه این بحث را بی فایده می دانم.
هر اتفاقی بخواهد بیفتد ظرف هفته آینده مشخص می شود.
روز خوش

4 2

متاهل دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:04
سلام............................................................................................................................................................پاینده باشی.

10 2

دلبندم سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:52
داداش گفتم بی خیال این حرفا.کمک تو داداش رو همه میبینن و قضاوت میکنن.

13 4

دلبندم سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:37
من نمیدونم چرا بعضیا اینقدر عصبانی هستن؟؟؟ بابا چرا دارین همه چی رو به هم میبافین؟مگر دست من و تو هست که بازار رو بالا و پایین کنیم؟همچین میگن مملکت به اختشاش کشیده میشه که انگار شهر هرته. بابا چرا نمیخواین بفهمین همه چیز برنامه ریزی شده؟ مثلا الان ما نخریم میاد پایین؟عجب بابا. همین شماها ملت رو از تورم عقب میندازین دیگه. مثلا ریال نگه داریم چی بشه؟که دلالایی مثل شما برین با قیمت پایین بخرین با قیمت بالا به خود ما بفروشین؟ داداش مترصد تو به کار خودت برس ازین حرفای بی ربط همیشه هست. هروقت هم دیدی داره میریزه بگو اگه متوجه شدی.فعلا که ساعت میزنه قیمتها.طلبکار نیستیم از کسی.

15 1

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:27
به نظر من کسانی که فکر می کنند سیاست های ارزی را همتی می گیرد سخت در اشتباهند

4 9

سید خلیل tolombe سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:39
دوست عزیز یا بخش انتصابی حاکمیت و نهادهای زیر نظر رهبر مسوول سیاست های ارزی کشور هست
یا بخش انتخابی حاکمیت و دولت
همگی اخرین سخنرانی رهبری و انتقاد مستقیمش از وضعیت رها و افسار پاره کرده ارز را به یاد داریم
می ماند بخش انتخابی و در راس ان دولت که در چنبره اتاق بازرگانی و حزب کارگزاران سازندگی هست که بزرگترین مدافعان بی ارزش کردن و بی ارزش شدن پول ملی به بهانه تقویت صادرات هستند
وضعیت موجود صرفا حاصل ائتلاف و هماهنگی پیدا و پنهان اتاق های فکر تحریم ایران در« تل اویو ریاض واشنگتن » هست که ظاهرا یک عقبه و عامل اجرایی در «تهران » نیز دارند

5 18

مش نقی سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:22
اگریک سگ گرسنه ولگرد پای انسانی را گاز بگیرد، انسان عاقل که نمیدود دنبال سگی که پای اورا گاز گرفته که اوهم پای سگ را گاز بگیرد این برای انسان نماهایی که توهین میکنند همیشه اویزه گوش قرار دهند، امروز وفردا دولت وبانک مرکزی تعطیل هستند ودرصدد امادگی تشییع جنازه قیمت صعودی بی دلیل مشکوک طلا برای ظهرشنبه یا یکشنبه، ماسک ودستکش برای این مراسم فراموش نشود،

4 6

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:21
قراره ظریف بزودی راهی چین شود به نظر شما چکار دارد ؟

14 3

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:08
این نقشه بازار ساز که ازش ماهاست حرف می زنیم کی میخواد اجرای شود یا نکند رویاست مگر چیزی از نام ریال باقی مانده ؟ تمام کشورها با دستمال توالت مقایسش می کنند

6 10

سید خلیل tolombe سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:22
دوست عزیز امروز و بعد از گذشت چند سال روشن شده که جناب دری اصفهانی جز تیم مذاکره کننده هسته ای سابق جاسوس امریکا بوده است
چند سال بعد که نقش جناب همتی و تیم فعلی حاکم بر بانک مرکزی در فروپاشی اقتصاد ایران روشن شد و وابستگی و دستور گرفتن مستقیم انها با اتاق فکر تحریم ایران برملا شد تازه هنگامه قضاوت و دریغ و افسوس است
چیزی که خیلی عجیبه سستی و بی عملی و رخوت برخورد منفعلانه نهادهای امنیتی و قضایی با این جریان هست
همان ها که دهسال بعد با روشن شدن دامنه این خیانت و نفوذ عوامل دشمن در گلوگاههای اقتصادی کشور همچون بانک مرکزی فریاد واسلاما و واکشورا و وامصیبتها سرخواهند داد .....
و البته مثل همیشه خیلی دیر و بی فایده ......

12 3

مهران صادقی 1 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:56
مردک نقی ...

22 4

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:56
دوستان گرامی بنده دو روز پیش در مورد تحریم صرافی ها و بانکهای عامل سوییفت اطلاع رسانی کردم و عرض کردم در صورت اعمال این تحریمها شرایط فوق العاده سختی را تجربه خواهیم کرد. ظاهرا تا ساعاتی دیگر اعمال خواهد شد.
عزیزان خانگی فقط حفظ سرمایه کنید و به هیچ عنوان وارد نوسانگیری نشوید. فروش فقط در مواقع ضروری توصیه میشود.
از خداوند برای همه شما آرزوی سلامتی و عزت در زندگی میکنم.
روزتان خوش و حلال بفرمایید.

7 0

طلای۲۴ سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:17
کاربر محترم جناب اصفهانی
.
جناب متر صدا همانطور که
خود شما هم مستحضر هستید
همیشه و در تمام اوقات ، زمان
خود را صرف خدمت به خانگی
کرده اند .
و جزو معدود کسانی هستند که
حتی زمان فروش را هم اعلام می‌دارند.
.
و مانند بعضی ها ، با کنایه و مَثل و
مسدودم کردند و بهانه های واهی ،
شانه از مسئولیت خالی نکرده و تمام
وقت بفکر خانگی میباشند .
.
از خداوند متعال اجر عظیم و سلامتی
برای ایشان خواهانم .
.
با احترام
طلای۲۴

1 7

مش نقی سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 15:13
این چندریال رفتن روی طلا ربطی به این اخبارومسایل نداره یک موضوع داخلی کشور مربوط به دلالهای طلاست سیکل ان از جمعه قبل شروع شد سه روز کاهش وسه روز افزایش فردا شنبه هم موضوع ارام میگیره اینقدر هم شلوغکاری لازم نیست

7 1

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:59
سپاس از شما. بنده فقط تحلیل شخصی خودم رو عرض میکنم و امیدوارم بتوانم کمکی به دوستان کنم. به دور از هر حاشیه ای. ضمن اینکه از تمام نظرات افزایشی و کاهشی استفاده میبرم. البته بازار همیشه بالا و پایین دارد. انشالله اگر در توانم باشد و نشانه های ریزش ببینم حتما اعلام میکنم. موفق باشید.

12 4

رضا اصفهانی شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:19
سلام جناب متر صدا از نظرات شما سپاسگزارم اگر میشود وقتی ریزشی میشود نظر تون بذاری که اقای بازارساز وهلنا وهمسال اینها مردم عزیزمون گمراه نکنند به ما که اعتماد ندارن ولی نظر شما را بسیار قبول دارن حتی بنده ممنون

14 3

لوچک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:11
حضور شما در سایت به طور مستمر لازم است دداش واقعا داری کمک می کنید

11 3

امیر بهادر سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:04
چرا حلال برادر؟غیر از کمک چیزی ندیدیم که حلال کنیم.خدا حلالت کنه برادرم.

16 4

مهران صادقی 1 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:54
ای مردم حروم زاده نقی بود چه گهی بود بگو بیا حالا ضرر من و جبران کن

17 12

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:53
سکه ۱۵۳۰۰ ابشده ۶۰۷۰ نقدی
از رگ گردن به شما نزدیکتر است

9 20

استاداعظم ۱ چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:51
نکته عرض کنم خدمت عزیزان دلار ۳۰هزارتومنی خط قرمز جمهوری اسلامی خواهد بود .
کسانی که ایمان دارند آسوده باشند

11 13

بيتو 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:49
كاربر؛ اشک مهتاب"
لطفا اسم كاربري تو عوض كن"
اشك" يعني؛
الاغ

6 9

مريلا خانم. پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:53
اي خــــــــدااااا........
مــــردم از خنــــده .....

21 1

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:42
درود جناب رخداد.
بنده از سیاست بازی در داخل و در تمامی عرصه های مختلف اطلاع دارم و همچنین به اینکه بانک مرکزی قدرت اینکه بازار را کنترل کند. لذا فعلا سیاست اتاق فکر بانک مرکزی بر این مبنا استوار است که باید در وقت مناسب ورود کرد تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشد و البته با کمترین هزینه. و همچنین اولویت بندی نیازهای ارزی.
ولی فعلا در فاز اول برنامه ریزی هستند و هنوز به اون مقطع نرسیده اند. دو مزیت در این نوع روند هست که از حوصله بحث خارج است ولی به صورت خلاصه یکی کم کردن نقدینگی در جامعه قشر متوسط و مرفه و دیگری نشان دادن قدرت بانک مرکزی در کنترل بازار و .....
لذا فعلا نشانه ای از ورود بازارساز و جناب .... نیست.
باید عرض کنم فعلا باید با روند جلو رفت و مقاومت در برابر این روند یعنی متضرر شدن روز به روز.
انشالله آنچه که خیر است برای مردم اتفاق بیوفتد.

3 11

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:11
دوست عزیز:
دلار از 12500 رسیده به 30 هزار تومان. تمام بازارهای داخلی را هیجانی کرده است. این شرایط به ضرر خود حاکمیت است. شما می فرمائید هنوز زمان دخالت فرا نرسیده. یعنی اعتقاد دارید باید دلار برسد به 36 یا 40 که بانک مرکزی دخالت کند.
از خودتان بپرسید چرا امریکا می خواهد تمام روزنه های ارزی را ببندد؟
پاسخ شما را بخشی از مقاله واشنگتن تایمز می دهد که می گوید: هدف اعمال تحریم های جدید افزایش امکان شورش های داخلی و اعتراضات خیابانی به منظور تغییر رژیم می باشد. خود امریکایی ها می گویند هدفشان این مسئله می باشد. چه اولویتی بالاتر از حفظ امنیت ملی کشور. به نظر بنده دولت دارد با امنیت ملی کشور بازی می کند، چنانچه نخواهد ورود پیدا کند.

6 10

سید خلیل tolombe سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 14:10
دوست ارجمند بهتر است از همون اول حرف دلتان را بزنید
با روند جلو رفتن ؟!!!!!!!
اینجا کسی از مقاومت در برابر روند صحبت نکرد هر چند شخصا توصیه به خودزنی و تیشه به ریشه اقتصاد کشور زدن را نیز درست نمی دانم
سوال اصلی بنده و جناب رخداد اینه چرا بانک مرکزی به دنبال به اشوب کشیدن و به تلاطم کشیدن اقتصاد کشور هست
جناب همتی ارزپاشی نمی کند نکند چرا و به چه دلیل با بیان چند باره این جمله به دلالان داخلی و تحریم کنندگان سیگنال می فرستد
چه همسویی و همنوایی بین خرده دلالان کف بازار با عوامل بانک مرکزی و سرویس های جاسوسی امریکا و اسراییل وجود دارد
چرا شخص رییس کل بانک مرکزی اینگونه بی محابا به عنوان نفوذی و ستون پنجم اقتصادی دشمن عمل می کند
ایا به جای جناب همتی یک کودک دهساله متولی ارزش پول ملی بود ایا ما سقوطی بیشتر از این را در ارزش پول ملی شاهد بودیم
بوی خیانت می اید .....

5 8

شیخ بزرگ شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:38
جناب شهیر و استاد اعظم 2
کجایند مردان بی ادعا
گفتن 1380سلام فردا 1380

3 4

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:55
سکه ۱۵۳۰۰ ابشده ۶۰۷۰ نقدی

17 3

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:35
فکر کنم کار خراب شده چون دروغ خیلی زیاد گفتند و اگر هم موفق به پایین اوردن شوند موقته پسر کوچلوم وقتی همتی و روحانی حرف میزند کانال عوض می کند

1 0

لوچک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:56
کجا گفتم ریزشی نشون بده ؟

1 1

رضا اصفهانی شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:51
شما که تا صبح مگفتی ریزشی چی شد نظر عوض شد

1 4

بازارساز هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:35
ما سالهاست که ایران ایرانی از ریال فراریست چه اشخاصی ارز وارد میکنندوعشق ریال هستند بجز اینکه ریال به دلار تبدیل میکنیم و خارج میکنیم چیز دیگری هست؟؟؟؟

1 0

رضا اصفهانی شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:53
شما که تا صبح مگفتی ریزشی چی شد نظر عوض شد خوش میاد سریع رنگ عوض میکنید

4 6

کمشانس چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:32
نکنه بخاطر اینکه بگن تحریمها بی اثر قیمت شنبه بیاد پایین...من مظنه ۵۸۰۰خریدم به امید اینکه بره بالا ۶۰۰۰..میشه لطفا درمورد قیمتها نظر بدید..ممنون

7 19

بازارساز هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:23
قطعا تحریم صرافی ها به منفعت خواهد بود تو این ۲۵روز اینده
هیچ نوع ارزی از کشور خارج نخواهد شد انباشته شدن ارز در روزهای اینده وکاهش نرخ ارز
این تحریم غلط بود

21 4

سیدپ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:28
اشتباه می فرمایید.با تحریم صرافی ها یک ذره دلار هم داخل می آمد آن هم نمی آید.
موفق باشید

8 6

کمشانس چهار هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:26
زنگ بزن به داداش دونالد بگو ورش داره این یکی رو ..

15 3

دلبندم سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:22
سلام.واقعا به تحلیل جناب مترصد 1 باید تبریک گفت با این دید وسیع و بدون هیجان زدگی و بی طرفی.درود بر شما بزرگوار.

7 12

Golden matin یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:20
این بالایی ها واقعا جنبه اقتصادی نداره
من خودم با این شرایط تو ۹۰ درصد موقعیت ها میگفتم افزایشی اما الان واقعااا مشکوکه حواس جمع معامله کنید

10 6

سیدپ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:18
سلام
برادران عزیز قیمت سکه و طلا گرمی الان چنده .زتگ زدم طلا فروش میگه سکه ۱۵۲۰۰و طلا گرمی ۱۳۸۰ راست میگه؟

16 2

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:20
البته الان باز هستند یا خیر جای بحث دارد.

8 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:19
درود بر شما. بله متاسفانه.

13 7

کمشانس چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:18
اوضاع داره خراب میشه..همین روزا هممون طلاها رو میفروشیم به خودشون و برنج و نون و ماکارونی با قیمت چهار برابر ازشون میخریم که فقط زنده بمونیم):

5 21

حبیب$ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:15
تا پایان دولت ترامپ فقط فقط ۲۶ روز باقی مانده است لطفا از هرگونه غافلگیری به دور باشید

19 3

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:13
دوستان عزیز با احترام یک جای تحلیل شما اشتباه است. اینکه دولتمردان میدانند که افزایش روز به روز فشار (در موقعیتی که آگاهند به اینکه ترامپ با قاطعیت رآی خواهد آورد) هر روز بیشتر میشود. خزانه خالی از ارز نیست. ولی موقعیت جنگی به خود گرفته و در جهت حفظ نظام خود را برای روزهای سختتر آماده میکند. جایی که باید در عرصه های مختلف بتواند تامین ارز کند. لذا بر این اساس فعلا قادر به ارزپاشی نیست. این را هم خدمتتون عرض میکنم تمام فعالیتهای ارکان مختلف با دقت زیر نظر است و به هیچ عنوان بدون برنامه نیست. اینکه موفق به سرانجام رساندن این برنامه شوند یا خیر فعلا برای اظهار نظر زود است. پاینده باشید.

2 10

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:28
جناب مترصد:
به نظر بنده دولت می تواند ارزپاشی کند. یادتان است 2 ماه پیش جناب روحانی در هیات دولت گفت سکه و ارز جای سرمایه گذاری نیست، مردم بروند بورس. چند روز بعدش، بازار ارز را به راحتی پایین کشید و قیمت را تا 20 هزار تومان آورد پایین. الان هم می تواند چنین کاری را انجام دهد.
اینکه نمی کند به خاطر لج بازی و باند باندی شدن بانک مرکزی است. وگرنه بنده اعتقاد دارم، دولت در حد کنترل بازار ارز، ارز دارد. ارز کم است ولی به حدی است که بتوانند بازار ارز را کنترل کنند. اما انجام نمی دهند، چون تیم حاکم بر بانک مرکزی به ارزپاشی اعتقادی ندارد. دو روز پیش کلیپی در فضای مجازی پخش شد که می توانید نگاه کنید. در آن کلیپ از همتی تمجید شده بود و از سیف، رئیس سابق بانک مرکزی، انتقاد. برای چه؟ چون سیف به کنترل دولت در بازار ارز اعتقاد داشت.
....
حالا، این رویه ی بانک مرکزی چه تاثیری در سیاست خارجی گذاشته است؟
به نظر بنده، هیچ کس به اندازه امریکا از این رویکرد یک ماه اخیر بانک مرکزی خوشحال نشده است، چون فهمیده اند به راحتی با افزایش تحریم ها می توانند جوسازی کنند و بازارهای مالی ایران را بهم بریزند. به ویژه اینکه الان مطمئن شده اند که از ارزپاشی هم خبری نیست. الیوت آبرامز یک سیاستمدار موذی و تندرو است. این جناب در بهم ریختن کشور ونزوئلا و اعتراضات خیابانی علیه مادورا نقش اصلی را داشت. بنده انتقادم از بانک مرکزی این است که نباید به این امریکایی ها سیگنال ضعف نشان بدهند.

13 4

کمشانس چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:05
همتی و زیر مجموعه هم تحریم شدن...بنظرتون شنبه افزایش داریم؟؟؟

7 11

سید خلیل tolombe سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:01
درود بر جناب رخداد
بانک مرکزی متهم اصلی سقوط عامدانه ارزش ریال هست
رئیس کل بانک مرکزی جناب همتی هر چند وقت یکبار با ترتیب دادن یک مصاحبه صوری و گفتن این جمله « ارزپاشی نخواهیم کرد ....» سیگنال افزایش قیمت دلار را صادر می کند یعنی هر زمان که این خائن مصاحبه کرده و این جمله را با تاکید گفته چند روز بعدش شاهد افزایش 2تا 3 هزار تومانی دلار بوده ایم
«ارز پاشی نخواهیم کرد » اسم رمز بانک مرکزی برای دادن شوک منفی به ارزش پول ملی هست
در حقیقت بانک مرکزی از بی سوادی و غفلت نهادهای امنیتی و قضایی نظام و تمرکزشان بر مسایل دیگر حداکثر استفاده را در دادن پاس گلهای طلایی به طراحان تحریم می برند
بانک مرکزی همتی در کمتر از دو سال دلار را از ۹ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان رساند و جالب اینکه در کمال وقاحت و پررویی که در هیچ کدام از مسولین اقتصادی جمهوری اسلامی سابقه نداشته با نوعی خودشیفتگی بیمارگونه به تایید عملکرد خود مشغول هستند
تا زمانیکه نهادهای امنیتی زیر نظر رهبری متوجه این حرکت خزنده و کودتای اقتصادی بانک مرکزی بر علیه کلیت نظام و کشور نشوند و برخورد قاطع با این ستون پنجم اقتصادی صورت نگیرد باید هر روز شاهد بی ارزش شدن هر چه بیشتر پول ملی و تخریب بنیان های اقتصادیی باشیم که یکی از وجوه حیثیتی و ناموسی کشور میباشند

5 2

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:08
با سلام جناب سید خلیل:
کاملاً موافق هستم.
متاسفانه انفعال بانک مرکزی دارد امریکایی ها را برای اعمال تحریم های بیشتر ترغیب می کند.
کسی هم پاسخگو نیست.

3 21

فتاح زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:58
با سلام نقشه دوم سیاست داخلی انجام شد در امروز و فردا میبره بالا و شنبه و یک شنبه هم سعودی هست تا کسانی که در دو روز قبل خالی کردن دوباره هیجان زده بشن و خرید بزنن و در یک شب ریزش بده .هشدار این بار سکته ای بیشتر داریم .

8 13

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:50
توصیه به کاربران محترم:
1. گرفتار هیجان زدگی و جو سازی نشوید. هنوز زود است برای اظهار نظر قاطعانه.
2. ببینید بنده با زبان ساده برای کاربران محترم به ویژه دوستان خانگی توضیح می دهم، خودتان متوجه موضوع شوید که بتوانید تصمیم بگیرید انشاالله به درستی:
ببینید ما 2 تا سیاست ارز (دلاری) داریم: یک سیاست می گفت که وقتی دلار بالا رفت، بانک مرکزی دخالت کند و بازارسازی کند (این سیاست نزدیک به 40 سال است اجرا می شد. ایرادات جدی دارد اما برای زمان تحریم کشور خوب است. در زمان رفع تحریم باید برداشته شود). سیاست دوم: نرخ دلار براساس عرضه و تقاضا مشخص شود. در نتیجه، کاهش زمانی محقق می شود که اقدام به فروش صورت گیرد یا خریدار نداشته باشیم. (این سیاست در کشورهای غربی اجرا می شود، خیلی خوب است اما مناسب امروز ایران نیست.)
حالا بانک مرکزی از یک ماه پیش سیاست دوم را اجرائی کرده است. قیمت از 22500 رسیده به 29010 نرخ دلار دولتی. امکان اصلاح این رویه اشتباه می باشد چون سابقاً بسیار پیش آمده که بانک مرکزی تغییر سیاست داده است. به همین جهت، دوستان باید احتمال تغییر سیاست را هم بدهند.
....
تا الان نشانه ای از تغییر سیاست بانک مرکزی نداریم. به همین جهت بنده می گویم اگر بانک مرکزی نخواهد تغییر سیاست بدهد، در صورت اعمال تحریم های جدید، ما شاهد افزایش نرخ دلار در قیمت های بالاتر از 30 خواهیم بود. تنها راهش این است که بانک مرکزی به سیاست قبلی خود برگردد. بنده یقین دارم چنانچه بانک مرکزی به سیاست قبلی خود برگردد، در طی چند روز شاهد کاهش نرخ ارز خواهیم بود.

8 7

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:03
به هر حال از دوستان می خواهم جو سازی نکنند چون می تواند باعث صدمات جبران ناپذیری به افراد ناآشنا به بازار شود:
عزیزان، به طور خلاصه:
1. با توجه به خبرهای رسیده در زمینه اعمال تحریم های ارزی، احتمال افزایش نرخ ارز به رقم های بالاتر از 30 می رود.
2. این احتمال می تواند خنثی شود، در صورتی که بانک مرکزی تغییر سیاست بدهد.
..................
دوستان و کاربران محترم:
خواهشمندم نظرات بنده را با دقت بیشتری بخوانید. هم بخش اول را در نظر بگیرد که چه می گویم و هم بخش دوم را. هر دو امکان پذیر است. در حال حاضر بخش اول _افزایش نرخ ارز در روزهای آتی- محتمل تر می باشد. چنانچه بنده نشانه ای در زمینه بخش دوم ببینم، اینجا ذکر خواهم کرد. ولی در حال حاضر بخش اول، احتمالش خیلی بیشتر می باشد.
در حال حاضر صبر کنیم، بهتر است.

9 20

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:50
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت اربعین ( سیداشهدا آقا اباعبدالله ) (ع)

1 0

شاهد98 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 22:24

الان اینا که منفی زدند به اصطلاح عام، فازشون چیست؟
اگر با کاربری مخالف هستیم دلیل نمی شود از ارادت ما به آقا سیدالشهدا کم شود

3 10

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:49
آخرین آزمون دولت روحانی و بانک مرکزی
...............................................................
به نظر بنده اگر دولت و بانک مرکزی بعد از اعمال تحریم های جدید، همین سیاست یک ماه قبل اخیر را ادامه دهد، ما شاهد پرواز ارز به قله های بالاتر خواهیم بود. ارز 40 و 50 هزار تومانی قابل روئت می باشد، در صورتی که جناب دکتر همتی همچنان دیدگاه هایش نزدیک به حلقه نیاوران و تندروهای نئولیبرال باشد. به هر حال باید بیشتر صبر کرد، هنوز تحریم های جدید اعمال نشده است. نباید گرفتار جو سازی رسانه ای شد. بعد از اعمال تحریم ها باید نگاه کرد که واکنش بانک مرکزی در حوزه بازار ارز چگونه خواهد بود. بنده اعتقاد دارم اگر امثال دکتر سرزعیم و جبل عاملی دوباره ادعا کنند که دلار بیشتر از 30 هزار تومان نمی رود و بالاتر از این قیمت خریدار ندارد، باز دلار بالاتر خواهد رفت. همانگونه که 25 و 26 و 27 و 27 و 29 را دید در نتیجه این سیاست اشتباه، بالاتر را هم خواهد دید.
تنها راه ممکن برای جلوگیری از افزایش دلار، ارزپاشی و مدیریت بازار ارز می باشد به مانند سابق. رویکرد یک ماه اخیر بانک مرکزی، با توجه به نقدینگی زیاد در دست مردم، جواب نخواهد داد. این معضل یک راه حل دارد و آنهم ارزپاشی است.

11 7

اشک مهتاب یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:46
جنگ دولتهاااااااا ، مرگ ملتهاااااااااا

5 16

رسول خ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:29
زمزمه یک ایرانی با خودش:
1-کسیکه دلار خریده
خطاب به خدا:((غلط کردم. منه بدبخت بی کس وتنها چه به دلال بازی. گوه خوردم قول میدم بار آخرم باشه ولی تورو به اولیا و انبیا قسم نذارآبروم بره این یه بارو بذار بره بالا به ذات خودت قسم بار آخر از این گوه خوریها می کنم))
خطاب به خانواده و مردم:((من چقدر بیچاره بودم که تا حالا دلار نخریده بودم آدم این زمونه باید فکر اقتصادی داشته باشه وگرنه کلاهش پس معرکه س. نصیحت می کنم هرچی داری و نداری بفروش بده به دلار که عمو ترامپ قسم خورده دمار ایرانو دربیاره. عید نشده دلار 50 رو رد میکنه))
2-کسیکه سهام بورسی خریده
خطاب به خدا:((غلط کردم .منه بدبخت بیسواد چه به این کارا . یا الله من دست چپ و راستم از هم تشخیص نمیدم قول میدم اگه سرمایه م حفظ بشه و فقط به اصل پولم برسم گوه می خورم دیگه از این گوه خوریها بکنم. به کرمت قسم اگه دعامو برآورده کنی پولمو میذارم تو بانک دیگه توبه توبه توبه))
خطاب به خانواده و مردم:((انسان باید سواد اقتصادیشو ارتقا بده و مانند تمام جوامع پیشرفته به فکر آینده و آبادانی کشورش باشه. سرمایه که تو بورس به گردش در میاد علاوه بر سود هنگفتی که نصیبه سهام دار می کنه باعث می شه چرخ اقتصاد مملکت بچرخه. شماهم هرچی داری و نداری بفروش سهم بخر که دولت پشتوانه ی مالته و سودتو تضمین کرده مگه می شه به دولت رسمی کشور بی اعتماد شد))
3-کسیکه طلا دارد
خطاب به خدا:((غلط کردم منه بدشانس هرموقع میام طلا بخرم انس میریزه بازارهم می خره به نوسان. دولت هم که گفته گشایش اقتصادی در راه الانه که شارپی بریزه و بدبخت بشم. ای تف به این بخت و اقبال.
گوه خوردم قول میدم بار آخرم باشه ولی تورو به اولیا و انبیا قسم نذارآبروم بره این یه بارو بذار بره بالا به ذات خودت قسم بار آخره از این گوه خوریها می کنم منو په به نوسانگیری آخه))
خطاب به خانواده و مردم:((ببینید از قدیم گفتن طلا پشتوانه اقتصادی هر کشوریه- هر لحطه احتمال حمله آمریکا وجود داره تنها چیزی که می شه با خودتون ببرین طلاست و بس. ازز فردا که ترامپ رای بیاره و جنگ بشه بیچاره اونیکه ملک خریده، نمی تونه که با خودش ورداره فرار کنه، بورسیها هم که از روز ازل تکلیفشون مشخصه اونهارو که خدا بیچاره خلق کرده، دلار هم که از فردا تو ایران از اعتبار می افته و با شماره سریالی که وارد ایران شده باطل میشه پس می ماند طلا که قربون انس جهانی برم هرلحظه بیداد می کنه بنظرم هرچی داری و نداری بفروش بده به دلار که عمو ترامپ قسم خورده دمار ایرانو دربیاره))
5شنبه 12:30-رسول خ

13 1

جوتوق ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:52
اینهمه دلار با سریالهای مختلف از کشورهای همسایه وارد ایران میشه.اصلا این کار که گفتید امکانپذیر نیست.تا الان هم اونابی که ریالدارن دارن با خاک یکسان میشن

20 2

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:25
دلار تهران 30100
سکه فردایی 15080

3 0

جاسپر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:57
طلا چند میشه به نظرت

9 3

برادر سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:33
سلام داداش.تا الان که من اینجام هرچی گفتی درست دراومده.یک بنده خدا میگفت روی حرفت حساب نکنم.ولی مثل اینکه خودش ریگی به کفش داشت.دمت گرم

11 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:25
قیمتی هست که دارد منتشر میشود. درست یا غلطش را نمیدانم. ولی انتظار میرفت.

4 5

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:20
سلام دوستان،مظنه پشت خطی،یا فردایی کسی میدونه چنده؟

2 0

خانم مریلا. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 13:18
فــردایی ۳۰۲۰۰ سبزه میدون ۳۰و۳۵۰

1 11

Elsa2909 ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:19
سلام دوستان
با سرچ عبارت
GoldEconomy
در تلگرام خود به گروه اقتصادی طلا وصل بشین تمامی بزرگان سایت داخل گروه اقتصادی طلا تحلیل ارائه میکنن

14 4

برادر سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:16
یعنی خداشاهده توی همین چند روز دست من یکی اومده که کی حزب باده و کی داره روی حرفش وایمیسته.یک روز میاد طرف میگه امروز ربزشی هست باز فردا میاد میگه ببیین گفتم افزایشیه.یکروز میاد میگه دلار باید بیاد پایین باز روز بعد میگه نذاشتن بیاد پایین وگرنه من گفتم باید بیاد.بزارین کنار این بازیا که چی فکر میکنین؟ ما بچه ایم یا خودتون رو به نفهمی زدین؟ خدا مزد دل بعضیا رو بده که چند وقته توی این سایتن.همون روز که اومدم اگه همین داداشمون مترصد1 رو حرفش تاکید نمیکرد من الان باید 500 حداقل بالاتر میخریدم.چه نفعی داره براتون گول زدن آدما؟عجبا

12 11

مارلون ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:09
کاهشی های عزیز یه نگاهی به قیمت پشت خطی بیاندازید و بعد منفی هارو بنوازید

6 18

Ahoor11 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:06
اگر دوستان در جریان بودن که پول واکسنهای آنفولانزا رو یکی از آقایون که مسئول تحویل پول و دریافت واکسن در کشور مورد نظر بوده، برداشته و رفته، و کشورمون قادر به جایگزین کردن اون مقدار دلار برای خریداری واکسن تو این 2 ماه نبوده، حساب کتاب مملکت میاد دستتون که اوضاع دلاریش چطوریه

15 16

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:50
با سلام
در حال حاضر هیچ نشانه ای از اصلاح دلار توسط سیاستگذار دیده نمی شود.
بنده در ادامه کامنت های اخیر، اعتقاد دارم که گسترش تحریم های امریکا علیه ایران در این زمان بستگی عمیقی به نحوه ی برخورد ما با اقدامات امریکا دارد. به زبان ساده برای شما دوستان ناآشنا با علم سیاست، کسی سنگی را به سوی شما پرتاب می کند: شما می توانید خود را به ندیدن بزنید، یا می تواند مقابله به مثل کنید یا می تواند نه خود را ندیدن بزنید و نه مقابله به مثل کنید، بلکه گارد بگیرید و به طرف مقابل بفهمانید آماده مقابله به مثل هستید. دولت ایران در حال حاضر گزینه اول را انتخاب کرده است یعنی انفعال محض.
...
بنده صریحاً معتقدم که امریکا تا زمانی که مطمئن نشود تحریم خاصی قابلیت اثرگذاری دارد، از اعمال آن خودداری می کند. یعنی امریکایی ها اگر مطمئن شوند تحریم جدید فایده چندانی ندارد، از اعمالش خودداری می کنند. زمزه تحریم های جدید مالی به گوش می رسد. پیش بینی این تحریم ها سخت نبود به ویژه بعد از سیگنال هایی که از داخل از سوی بانک مرکزی و دولت برای غرب فرستاده شد و نشان از ناتوانی بیش از اندازه کشور برای کنترل و مدیریت بحران ارز داشت.
دولت ترامپ نیاز به رزومه سازی دارد. مناظره کاملا هریس و مایک پنس از ناتوانی دولت در سیاست خارجی به ویژه در حوزه سیاست خارجی پرده برداشت. به هر حال همه دارند به ترامپ کمک می کنند به نوعی: اعراب با اعلام دوستی با اسرائیل و ایران هم با نشان دادن اثرگذاری تحریم ها!!! بله دوستان: بنده در ادامه کامنت های سابق، معتقدم اتفاقات 25 روز گذشته در حوزه ارز برای کمک کردن به ترامپ و نوعی خوش رقصی بعضی از عوامل داخلی برای ایالات متحده می باشد. همه ما چهره الیوت آبرامز و مشاور تد کروز را دیده ایم که وقتی سخن از فروپاشی نظام ارزی ایران زدند. بنده معتقدم محال است اتفاقات یک ماه اخیر نتیجه سیاست های امریکا فقط بوده باشد.
....
در کامنت های سابق عرض کردم این پروازهای بلند دلار در هفته های اخیر در کنار بی عملی و انفعال محض سیاستگذار باعث رغبت و ذوق زدگی تندروهای امریکایی برای گسترش بیشتر تحریم ها می شود. متاسفانه سیگنالهایی که از داخل توسط بانک مرکزی و دولت فرستاده می شود بیشتر از آنکه باعث دلسردی امریکا شود، بلکه آنها را بیشتر ترغیب به اعمال تحریم می کند.

3 2

امیدوار1347 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:44
سلام ممنون بابت تحلیل خوبتان .دوست عزیزی که ملاکت مثبت ومنفی زدنهاست!خبرداری بعضیها اصلا تحلیلهارانمیخوانندوفقط دوست دارند جو سایت را بهم بریزند؟خداراشکر که عزیزان کاربلدودانایی مثل جناب رخداد و مترصدا و مهندس رضا و شعله هستن تا خانگی هارا راهنمایی کنند .

11 24

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:31
تحریم بانک ها =سکه ۲۰_۳۰_۴۰_۵۰
یعنی اون فاجعه

4 11

خانم مریلا. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:13
مــــوافقم به شدت.....باید منتظــر افزایش شدید در تمـــام کلاها باشیم..

19 12

دکتر سید یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:17
واقعا امروز بانک ها و صرافی ها تحریم می شوند؟ کسی اطلاعی داره؟ اگر واقعیت داشته باشه دلار گرانتر می شود.

11 11

محمد زاهدان یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:43
حتی گفتن دلاری که داخل کشور هست هم با استفاده از سریال آن در کشور بی اعتبار می شود تحریم های بدی در انتظار هست

11 10

جاسپر یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:21
شک نکن گرونتر میشه.به حرف بقیه گوش ندین.طلاو دلار همیشه سرمایس.چون هررور پول ما داره افت میکنه.دلار ثابته

20 13

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:16
درود بر شما. دیشب آخروقت خدمتتون عرض کردم روند صعودی همچنان پابرجاست. پیامهای دوستان بوی دودلی میدهد. لیکن بنده خدمتتون مجددا عرض میکنم هیچ ریزشی فعلا مشاهده و پیشبینی نمیشود. همچنان اعداد غیرقابل تصوری برای هفته آتی متصور هستم. موفق باشید و روزتون خوش.

23 12

محمد وحيدي ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:57
یارو تو خیابون بدو بدو اومد سمت م یقه مو گرفت !
گفت:
مرتیکه با زن من چیکار داری؟
منم ك هنگ کرده بودم !!
گفتم ؛
هیچی به خدا...!!!
گفت:
نمی تونی هم کاری داشته باشی!
چون من اصلا زن ندارم!
بعد هم مثل اسب خندید و رفت !!
بعد میگن تحریم ها هیچ اثری رو مردم نداشته !!
ديوووووونه خونه ست ..!!!

2 8

مش تقی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:46
یه دلال مجرد اینجا داریم اون نبوده ؟؟

7 9

بازارساز هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:55
باسلام
دیگه الان وقتشه ایران فن فتیله پیچ رو ترامپ ودار دستش اجرا کنه وگرنه باید ۴ سال دیگه ترامپ تحمل کنه

10 8

دکتر سید یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:49
با سلام و احترام
طلا و ملک در ایران هیچ گاه ضرر نخواهند کرد. اگر کسی شغل و پیشه و کاسبی بلد است آن بهتر است و گرنه ملک یا طلا بخرد بهتر است و به حرفهای دیگران هم گوش نکند.
اجر کم عندالله

5 13

بازارساز هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:58
من سال ۹۲ قشنگ ۳۵درصد سرمایم از بین رفت،شما چیزی برای گفتن داری؟

19 16

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:45
بایدن با اختلاف دو رقمی در تمام نظر سنجی ها جلو است!
ولی ترامپ ریس جمهور خواهد بود!
ریس جمهور و کارکتر او در استراتژی های بلندمدت طراحی شده است. انتخابات در ایالات متحده یک سیرک طولانی مدت مضک است.!
بزن منفی سایبری سعودی!

14 13

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:32
فروشنده باززززززززززززززززززنده هست
خرید در این زمان برای سرمایه گذاری طولانی مدت بهترین گزینه هست

16 6

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:32
امروز کل بانک ها صرافی ها قراره تحریم شود ! چه شود و چه خواهد شد همتی چه خواهد گفت وچه خواهد کرد‌ ؟

8 6

امید به دنیا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:48
اقای بازار ساز شاید بیادفرمایش کنند من از مرد صبور ایران تشکر میکنم که تو این تحریم با ما همکاری کردید از فردا یک مقدار سخت تر میشود مردم تحمل کنید تو ای چند سال فقط دلار۹هزار تومان کرد ۳۰۰۰۰تومان افری به این همتی اگر روحانی همتی نبودند که ما از المان جلو نمیزدیم

7 10

بازارساز هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:40
شاید دست به اقدام جالبی بزند که باورش سخت باشد
بالاخره ایران هم باید حرکتی انجام بده که به منفعت ایران و بایدن باشه

14 10

شاپور سیبیل هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 08:38
سلام
هیچ تخصص و اطلاعی از روند قیمتها ندارم ولی اونچه مشخصه خانگی نباید وارد نوسانات شود ولی چرا یک عده از توصیه های مهندس رضا مبنی بر نگه داشتن مال خوششان نمی اید ؟ این نکته قابل تامل است

16 26

مهندس رضا 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 06:39
سلام و عرض ادب
صبح شما بخیر
.
اونس جهانی همچنان بیقرار است.
اونس، روزهای پرالتهابی پیش رو خواهد داشت.
باید ببینیم.
شنگول باشید

4 3

مش تقی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 11:45
مهندس جان همیشه از نظرات و تحلیل های خوب شما استفاده می کنیم

10 11

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 10:51
به تعداد منفی هات نگاه کن، اینها گواه تایید مردود دانستن نظرات بی پایه وبی اساس وبدون منطق است، صبح سحر ملت را ازخواب بیدارکردی که سلام وصبح به خیر بگویی، واقعا که خیلی شنگولی

23 19

مش نقی سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 07:03
تو مطمعن هستی که فرق انس طلای جهانی وطلای داخلی رامیدانی؟ انس جهانی که هیچ بیقراری نداره ودرواقع برقرار است متاسفانه مشخص نیست این پیام تو اعلام حاضروغایبی است؟اظهارنظر باید برپایه منطق ودلیل باشد نه برای خودمعرفی

10 9

سیردان یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 06:16
با سلام خدمت کاربران و دوستان عزیز
به نظر شما مناظره امروز برنده کدوم بودند
کاملا هریس=بایدن++++++
مایک پنس=ترامپ_ _ _ _ _
لطفا نظر بدید

15 6

سییردان یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 03:47
طلا هیچوقت ارزشش کم نمیشه.همیشه سود ده بوده هست و خواهد بود.طلا رو فقط باید تبدیل به ملک کرد یا در زمان احتیاج شدید فروخت.بورس در ایران مثل کسی هست که پاهایش شکسته دولت عصا گذاشته زیر بغلش که سقوط نکنه.بورس در ایران حباب چون تولید تعطیله.وقتی تراز تجاری منفی سود معنا نداره.مواظب جیبتون باشید.نظر شخصی

7 32

حبیب$ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:50
اول بورس با خاک یکسان شد الانم نوبت طلا

5 7

راموس سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 08:41
اولا بورس هنوز با خاگ یکسان نشده

1 15

حبیب$ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:58
مرسی بازارساز شما محبت دارید

2 15

بازارساز هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:57
درود بر جناب حبیب واقعا بیعضی مطالب باید قاب گرفت تا یاد بگیرم چرم اب نبره

6 16

حبیب$ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:54
همونایی که میگن نفروشید نفروشید برا سود شما نیست بخاطر اینکه سرمایشون با خاک یکسان نشه
یک حجم سنگین از طلا تو بازار چکار میکنه بازار افزایش میده؟؟؟
یا بازار با خاک یکسان میکنه

22 11

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:42
درود بر شما. با توجه به تعطیلات پیش رو کاهش این مقدار جزیی نباید باعث آشفتگی بشود و گمانه زنی برای اینکه شنبه کاهشی هست یا افزایشی. ولی با دلیل میشود گفت که فعلا روند صعودی امکانش بیشتر است زیرا مظنه در محدوده بالای 5850 که عدد تراز است ایستاده است. با توجه به تمام فاندهای خبری در این دو روز سکه و گرم با کاهش چشمگیری روبرو نشده است. بنابر این میتوان به صعود خوشبین بود. البته باید در نظر داشته باشید که روند صعودی دیگر شارپی نخواهد بود. حداقل تا اواسط هفته آینده.
در کامنت دیشب عرض کردم اگر عدد کلوز هفتگی بالای 5850 ایستاد یعنی هنوز در روند صعودی قرار داریم.
دوستان نوسانگیر در صورت اینکه مظنه با کاهش روبرو شد و زیر عدد 5850 تثبیت منطقی داد سیو سود کنید. حد ضرر را حتما رعایت کنید.
دوستان خانگی به هیچ عنوان وارد نوسانگیری نشوید که متضرر خواهید شد و دلیل عمده اون گرفتار شدن در هیجانات نوسانهاست. حفظ سرمایه در این ایام منطقی تر به نظر میرسد.
در پایان نظرات بنده فقط تحلیل شخصی هست و درست یا غلط بودنش را زمان مشخص خواهد کرد. شبتان خوش و آرام.

15 10

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:26
فروشنده باززززززززززززززززززنده هست
خرید در این زمان برای سرمایه گذاری طولانی مدت بهترین گزینه هست

3 17

حبیب$ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:42
اقاهادی راجب فوف تو کوزه چیزی شنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

13 7

mansour1 چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 00:58
بازار بشدت شرطی شده است!
ترامپ ببرد تزریق انجام خواهد شد و دلار ریزشی!!! البته اگر توانی باشد؟
ترامپ ببازد یکی باید جلوی ریزش را بگیرد!!!
اونس هم که ظاهرا فعلا از ورود به کانال ۲۰۰۰ ترسان است. !

4 5

امید شهروز هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 02:15
و این نقدینگی كه از فروش دلار و طلا دست مردم میاد، كجا باید سوخت شه؟!

4 11

حبیب$ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:39
موافقم واین بهترین سیاست دولته دوسر برد

8 6

لوچک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:07
کاملا منطقی گفتید

4 12

استاد اغطم 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 00:14
بازیگر اول معاملات مسکن وارد «بازار دوم» شد. تقاضای سرمایه‌ای آپارتمان که طی نیمسال اول ۹۹ نقش اصلی - در مقایسه با خریداران مصرفی - را در بازار داشت اکنون به پیش‌خرید گرایش پیدا کرده است. این حرکت دو پیام دارد که مهم‌ترین آن «ناامیدی از رشد کوتاه‌مدت قیمت» است. احتمال دور شدن از شتاب قیمتی زیاد شده است. پیش‌‌فروش‌ها ۷ خصوصیت دارد.
اسباب‌کشی به بازار دوم مسکن
گروهی از بازیگران اصلی صحنه معاملات ملکی که عمده تقاضای خرید مسکن در ماه‌های اخیر را به خود اختصاص داده و هم اکنون به‌عنوان تقاضای غالب خرید آپارتمان در بازار ملک حضور دارند، به تازگی از بازار اول به بازار دوم معاملات مسکن مهاجرت کرده‌اند. بررسی‌ها و تحقیقات میدانی «دنیای‌اقتصاد» از تازه‌ترین شرایط بازار معاملات مسکن شهر تهران نشان می‌دهد اخیرا در حالی معاملات پیش فروش مسکن در برخی از مناطق و محلات شهر تهران نسبت به ماه‌های گذشته که بازار دوم معاملات مسکن-بازار پیش فروش- به حالت کما رفته بود با عرضه و تقاضای نسبتا بیشتر در مقایسه با ماه‌های قبل مواجه شده است که بازیگران و متقاضیان اصلی این بازار نیز مانند بازار اول معاملات مسکن –بازار معاملات خرید واحدهای مس**** آماده- متقاضیان سرمایه‌ای یا سرمایه‌گذاران ملکی هستند.
طی ماه‌های گذشته در نتیجه تداوم رشد قابل‌توجه قیمت مسکن وخروج سطح قیمت‌ها از توان مالی وقدرت خرید خانوارها، تقاضای مصرفی عملا به حاشیه بازار رانده شده و به اجبار از این بازار خارج شد. معدود معاملاتی که در ماه‌های گذشته در بازار خرید وفروش مسکن انجام شد عمدتا مربوط به تقاضای سرمایه‌ای و خریدهای سرمایه‌ای از این بازار بود. بررسی‌ها حاکی است هم اکنون تقاضای سرمایه‌ای بازار مسکن نیز در حال مهاجرت به بازار دوم معاملات مسکن یعنی بازار پیش فروش است و این موضوع منجر به افزایش نسبی سطح تقاضا برای پیش خرید مسکن در هفته‌ها و روزهای اخیر شده است.
واسطه‌های بازار معاملات مسکن در برخی از محلات و مناطق شهر تهران در حالی خبر افزایش تقاضا برای پیش خرید آپارتمان در هفته‌ها و روزهای اخیر را اعلام می‌کنند که تحقیقات میدانی و اظهارات آنها نشان می‌دهد آنچه اخیرا منجر به افزایش تقاضا برای خرید از بازار دوم مسکن شده است تداوم افزایش قیمت مسکن و خارج شدن سطح قیمت‌ها از توان مالی بخشی از سرمایه‌گذاران ملکی است که پیش از این قادر به خرید آپارتمان آماده سکونت بودند.
در واقع علت افزایش تقاضا برای پیش خرید آپارتمان در بازار مسکن در روزها و هفته‌های اخیر حضور تقاضای مصرفی در بازار دوم مسکن نبوده است بلکه تغییر مقصد خریداران سرمایه‌ای از بازار اول معاملات مسکن به بازار پیش فروش علت اصلی این موضوع است. بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار پیش فروش مسکن در شرایط فعلی دست کم ۷ تفاوت یا ویژگی عمده در مقایسه با بازار پیش فروش سال‌های قبل دارد. یکی از این تفاوت‌ها، تغییر در فاصله قیمتی واحدهای مس**** پیش فروشی نسبت به واحدهای مس**** آماده است.
یک نکته مهم در ارتباط با سطح قیمت واحدهای پیش فروشی و فاصله آن با قیمت واحدهای مس**** آماده در بازار معاملات مسکن آن است که هم‌اکنون این فاصله نسبت به ایام عادی بازار مسکن که بازار در شرایط ثبات قیمتی قرار داشت به میزان محسوسی کاهش یافته است. هر چند این فاصله در ماه‌های اخیر که التهابات و نوسانات قیمت در بازار مسکن شدیدتر از حد فعلی بود، در بسیاری از موارد از بین رفته بود. در شرایط عادی و وضعیت ثبات قیمت مسکن معمولا واحدهای مس**** پیش‌فروشی به‌طور متوسط ۱۵ تا ۲۰ درصد از واحدهای مس**** نوساز و آماده سکونت ارزان‌تر هستند. این فاصله در ماه‌های گذشته به دلیل روشن نبودن چشم‌انداز تورم ساختمانی تقریبا از بین رفته بود اما در شرایط فعلی به‌طور میانگین به حدود ۶ تا ۱۰ درصد رسیده است.
خصوصیت دوم بازار پیش فروش مسکن در مقطع زمانی فعلی به یک توصیه مهم کارشناسان به متقاضیان پیش فروش مربوط می‌شود.همیشه دو گروه پیش‌فروشنده در بازار مسکن حضور دارند که یک گروه از آنها سازنده و دیگری افرادی هستند که در مراحل قبلی اقدام به پیش خرید کرده‌اند اما هم اکنون خود به‌عنوان پیش‌فروشنده و عرضه‌کننده واحدهای نیمه تمام در بازار حضور دارند. کارشناسان توصیه می‌کنند بهتر است پیش خریداران، واحد موردنظر خود را از سازنده‌ها پیش خرید کنند و تضامین موردنیاز برای عمل به تعهدات را از آنها دریافت کنند. سومین توصیه یا خصوصیت بازار پیش فروش آن است که در شرایط فعلی کارشناسان معتقدند بهتر است تا حد امکان از پیش خرید مسکن در مرحله‌ای که هنوز عملیات ساختمانی آغاز نشده یا به اصطلاح پروژه بر روی خاک قرار دارد خودداری شود. ویژگی چهارم که این روزها کارشناسان نسبت به ضرورت افزایش سطح هوشیاری پیش‌خریداران در بازار مسکن بر آن تاکید می‌کنند ایجاد پدیده‌ای به‌عنوان پیش فروشندگان مشکوک است. برخی از آنها به دلیل عدم توانایی مالی یا فنی و برخی دیگر از مشکلات قادر به ادامه کار نیستند و اقدام به پیش فروش واحدهای خود می‌کنند. کارشناسان توصیه می‌کنند در فضای مه آلود فعلی پیش‌خریداران باید به خطر وجود این پیش فروشنده‌ها آگاه بوده و با پیش‌فروشنده‌های مشکوک وارد معامله نشوند.
یک ویژگی مهم دیگر بازار پیش فروش مسکن در شرایط فعلی تبدیل شدن این روش خرید به شکل تازه سرمایه‌گذاری ملکی است.برخی از افرادی که دو واحد مس**** در تملک دارند و در بازار مسکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند با فروش یک واحد خود اقدام به پیش‌فروش یک واحد مس**** بزرگ‌تر، واقع در محله بهتر یا کم سن تر می‌کنند. واحد دیگر خود را نیز در زمان تحویل و آماده شدن واحد پیش خرید شده به فروش می‌رسانند. در چنین شرایطی این افراد نه تنها واحد جدید را با قیمت زمان پیش خرید(نرخ ارزان تر مربوط به گذشته) خریداری کرده و در زمان تحویل ارزش آن افزایش یافته است بلکه واحد دوم را نیز در زمان تحویل واحد پیش خرید شده به قیمت روز به فروش رسانده‌اند و از این روش از تورم ملکی نیز منتفع شده‌اند.
مشخصه ششم بازار پیش فروش مسکن درشرایط فعلی افزایش نسبی سطح تقاضا و عرضه واحدهای مس**** پیش فروشی در برخی از محلات و مناطق خاص تهران است. هم اکنون تقاضا و عرضه در بازار دوم معاملات مسکن در مناطق مرزی یعنی مناطق ۹ و ۱۰ و برخی از محلات ارزان‌تر مناطق مصرفی ۴ و ۵ نسبت به سایر مناطق بیشتر است.
هفتمین ویژگی بازار پیش فروش مسکن آن است که عمده واحدهایی که هم اکنون به‌صورت پیش فروش به بازار مسکن عرضه شده‌اند در مراحل پایانی ساخت قرار دارند و سطح قیمت‌های آنها با سطح قیمت واحدهای نوساز فاصله چندانی ندارد.
کاهش فاصله بین قیمت واحدهای مس**** پیش فروشی با قیمت واحدهای مس**** آماده و نوساز دو پیام مهم برای بازار مسکن به همراه دارد. اولین پیام آن است که هنوز احتمال ادامه روند رشد قیمت مسکن در آینده هر چند با شیب کمتر وجود دارد چون بازار مسکن از بازارهای بیرونی و نوسانات آنها در حال تاثیرپذیری است.از سوی دیگر پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد سرعت رشد قیمت مسکن در مسیر کاهشی قرار گرفته است اما چشم‌انداز ثبات قیمت نیز برای بازار مسکن وجود ندارد.عرضه کم در بازار مسکن نیز یکی دیگر از دلایل این کاهش فاصله و نزدیک شدن سطح قیمت واحدهای پیش فروشی به قیمت واحدهای نوساز است.همین موضوع باعث شده است پیش فروشنده‌ها بخشی از افزایش قیمت زمان تحویل پروژه را از هم اکنون در قیمت پیش فروش واحدها اعمال و از پیش خریدار مطالبه کنند.
شرایط فعلی بازار معاملات مسکن از یک زاویه دیگر هم فرستنده دو پیام مهم برای بازار مسکن است.پیام اول آن است که تقاضای غیرمصرفی یا سرمایه‌ای مسکن به جای آنکه به دنبال سودگیری بالا از بازار ملک در میان‌مدت یا کوتاه‌مدت باشد به دنبال کسب عایدی بلندمدت است و از این رو به بازارپیش فروش ورود کرده است. خود این موضوع نشان می‌دهد احتمال حرکت بازار مسکن در مسیر کاهش انتظار از بابت وقوع جهش قیمت در کوتاه‌مدت و میان‌مدت در میان سرمایه‌گذاران وجود دارد. پیام دوم هم آن است که مهاجرت خریداران سرمایه‌ای بازار مسکن از بازار اول معاملات آپارتمان به بازار دوم(پیش خرید) به معنای عدم برقراری ارتباط بازیگران اصلی بازار معاملات مسکن در مقطع زمانی فعلی با سطح قیمت‌های حال حاضر بازار مسکن است.بررسی‌ها نشان می‌دهد شرایط فعلی و درونی بازار معاملات مسکن انتظارات موجود از بابت دور شدن بازار از جهش قیمت تحت تاثیر خروج متقاضیان مصرفی و غیرمصرفی از بازار ملک را تقویت می‌کند، هر چند شرایط سایر بازارها بر تغییرات بازار مسکن بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده خواهد بود.

7 6

استاداعظم ۱ چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 23:41
عزیران کسی میدونه ۵۰۰کیلو تریاک تو باک فلان خودرو،یا سارقان طلا فروشی فلان شهر،یا نقشه بمب گذاری در فلان منطقه، یا نقشه راه ترامپ وبایدن چطور بسیار دقیق بدون اینکه مو لا درزش بره مشخصه برا جمهوری اسلامی؟
..............................................
ما درایران اشخاصی داریم که از فردای ما باخبرن وهر لحظه که بخوان مثلا قاتل فلان طلا فروشی از ۶۰۰کیلومتر اونطرف تر داخل روستا از تو خواب به تهران میارن.
شبتون خوش

2 7

قزوینی اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 23:33
آخ امان از دست این گز بوی گلاب وپسته ی گز .دادا حرفش حرف حسابس

15 6

Agha masoud چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 23:12
با سلام مجدد
شما لازم نیست مانند بنده با خوش بینی به اقتصاد ما و دست زدن به نوسانگیری برای کسب سود ناچیز با سرمایه سرنوشت و زندگی خود و خانواده خود بازی کنید کافیست سرمایه مازاد خود را تبدیل به طلا کرده و خود را از تورم افسارگسیخته بی پایان در اقتصاد ما نجات دهد
طبق یک تحقیق اقتصادی معتبر طی ۴۲ سال گذشته قیمت سکه ۱۰ هزار برابر و قیمت مسکن ۶ هزار برابر شده
دلیل اش واضع است چون در قیمت طلا و سکه هم افزایش قیمت ارز تاثیر گذار است و اونس جهانی طلا اونس جهانی طلا طی این ۴۲ سال صعودی بوده

0 0

مودت چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 12:21
سلام، 42 سال پيش قیمت سکه 5000 ریال بود.
150000000÷5000=30000 سی هزار برابر!

8 2

Agha masoud چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 00:33
البته این ۱۰ هزار برابری تا سال ۹۸ بوده واگر سال ۹۹ در نظر گرفته شود حدود ۲۵ هزار برابر شده قیمت سکه

6 4

Agha masoud چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 23:36
درود بر شما جناب شعله عزیز

11 4

شعله سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 23:30
درود بر شما مختصر و مفید

17 9

رضا اصفهانی شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:59
سلام به تمام کاربران عزیز این سایت پر از کارشناس ۲ روز ۳روزه شده باحالی به این که تا طلا یک ریزش کوچک میکن چرت پرت زیاد میگن نمیدان چی میزنن فکر کنم ثنتی صنعتی با هم زدند اخه بیسواد سوزن ترامپ رو ایران گیر کرده تا قبل انتخابات میخواد ایران به زانو در بیاره چون به نفع هست ترامپ ملی گراست و فقط کشور خودش میخواد هیچ کاری برای کشور دیگه نمیکنه هیچ ربطی به انس جهانی نداره انس بیاد پایین دلار میره بالا ایران همه اقتصاد دلار انجام میده حالا شما منفی گرا بیاین خودتون جر بدین بگو شنبه طلا مفتی میدن شمادرست میگی ایران یعنی ونزولا دوم فقط طلا رفت بالا با همین اسم بیا بازم نظر بدین

6 0

امید به دنیا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 09:47
اقای بازار ساز بنده یک ایرانی هستم وافتخار میکنم ولی کسی که سرمایش طلا کرده که ریالش نابود نشه عقل خودش کار میکرده شماکسی با منفی گرایی شما گول نمیخوره من سکه ۱۱۰۰۰۰تومان خرید سال ۸۶دارم حال یک سکه که من خریدم شده ۱۰میلیون بیشتر نمیگم کجا سرمایه گذاری سراغ داری اینجوری برگشت داشته باشه من تا حالا یادم نمیاد پول سپرده تو بانک گذاشته باشم درضمن طلا زیر سر خودت میذاری راحت میخوابی فقط فقط .................طلا اب شده

4 0

امید به دنیا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 09:39
پدر بزرگ من ۱۱۰سال عمر کرد میدونی چرا چون سر تو کار خودش بود فضولی کسی نمیکرد هلنا خانم شاید یک اقا که اسم خانم رو خودش گذاشته

6 0

امید به دنیا شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 09:33
هلنا خانم به نظر من برو ظرف بشور کسی از شما نظر نخواست

2 9

هلنا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 07:05
اولا خود شما مگه از اول کاربر یکساله بودی که کاربرهای دو سه روزه رو مسخره میکنی
دوما بیسواد خودتی که سنتی رو ثنتی نوشتی .
دیده فرو بر به گریبان خویش

6 18

بازارساز هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 23:04
الان شما ایران هستی یا امریکا؟

3 8

Ahoor11 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:57
بیشکککککک

17 7

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:49
فروشنده باززززززززززززززززززنده هست
خرید در این زمان برای سرمایه گذاری طولانی مدت بهترین گزینه هست

11 5

Ahoor11 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:58
دقیقاااااااا

12 6

استاداعظم ۱ چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:44
نکته که میخوام عرض کنم خدمت عزیزان اینقدر که کرونا ضرر رساند به مملکت همانقدرم مملکت رو کمک کرد مثلا چیزی در حدود ۷۰۰میلیون دلار ارز مسافرتی به دلیل کرونا شب عیدبایگانی شد
یا همین جمعه ۱میلیارد دلار با بستن مرزهای عراق وشیوع فاز سوم کرونا به سود بانک مرکزی شد.

17 6

سییردان یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:33
دوستان عزیز فروشنده بازنده هست در ایران.طی این ۴۰ سال شما یک وسیله رو نام ببرید که در دراز مدت ارزون شده باشه.ربع سکه رو نفروشید مگر اینکه بخواید نیم سکه بخرید.ملک نفروشید مگر اینکه بخواید بزرگترش کنید.ماشین نفروشید مگر اینکه بخواید بهترش رو بخرید.البته این چیزی که میگم باید سریع انجام بشه وگرنه اگه ملکتون رو بفروشید یک ماه بعد باید ۱۰ متر کوچیکترشو رو بخرید .یکروز ریال دست تون باشه بازنده هستید.این نظر شخصی من بعنوان یک شهروند هست.پاینده و پیروز باشید.من یکماه پیش ربع سکه خریدم ۳ تومن ۲۵ روز بعد فروختم ۳.۹۵۰چهار روز بعد شد۵.۴۰۰.مواظب باشید سرتون کلاه نره

20 11

فتاح زرگر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:17
السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

3 8

امیدرضا چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 09:23
اونایی که منفی دادن از حیوان هم پست تر هستند

6 10

لونا یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 00:51
بعضیا تو این سایت چقدر عقده ای هستند
این ک دیگه در مورد بالا و پایین رفتن دلار و ملک و طلا نیست ک منفی میدی
متاسفم براتون

15 9

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:06
مش نقی =کمشناس =یاقوت آبی =ویولن=وحید محمدی =دلالان سایت که فقط هدفشان گمراه کردن کاربران است
فروشنده بازنده است

5 7

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:48
استاد اغظم و مشاور اعظم و استاد ...
این سه تا رو هم بزن ۱۰تا تکمیل بشه

7 8

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:45
۶ تا منفی دادی الناز اکانت پویا رو نزدی که بشه ۷ تا

11 7

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:07
الناز گلد رو هم در نظر بگیرین

13 8

کمشانس چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:39
مش نقی داداش نازقلی و الناز گلد نیستی؟

5 8

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 21:55
نه اقای خوش شانس من برادر زاده پسرعموی دایی پسرعروس با جناق همسایه این اقا که گفتی هستم،

5 10

مش نقی سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:57
این روزها که ادمها جلوی چشمان شما هزاربار مثل طاووس رنگ عوض میکنند وقتی دستگاه سایت ازت نام مستعارمیخواد مش نقی نمیتونه ازسایت عبورکنه یک نقطه میگذاره روسرش میشه تقی تواز گلناز چه توقعی داری جوان رعنای خوش ذوق

9 8

Matin jewelery یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:40
و یاقوت ابی

16 4

Matin jewelery یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:34
جناب مش نقی گفتم سکه نهایتا حباب خالی میکند قیمت سکه دیگر به دهه اول قیمتی برنمیگردد خیال بافی ممنوع!

7 16

مش نقی سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:52
من خیال بافی نمیکنم دارم طناب میبافم برای روز شنبه درتشییع جنازه قیمت صعودی طلا طناب را درخیابان بگذارم تا مصیبت زدگان افزایشی ازیکطرف عبورکنند وتحلیلگران کاهشی ازیکطرف تا خدای ناخواسته دعوانشود لطفا ماسک وستکش همراه داشته باشید

8 17

مش نقی سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:28
جناب جامانده از دنیا : اولا که ایشان کاملا غلط میفرمایندو درست نمیگویند کسیکه به اصطلاح خودش مهندس است وحدود۱۵۰ واحد دانشگاهی پاس نموده باید بداند که درمطلبی که درجمع عنوان میکند ضدونقیض دراظهاراتش نباشه من مش نقی باتحصیلات سوم ابتدایی استدلال نمودم مه بسته حمایتی پیشنهادی دموکراتهای گداتر ازگدایان جهان مبنی بر کمک به مشاغل کرونایی که چشم جهانیان به ان دوخته شده بود توسط ترامپ کرونازده بیمار درحال احتضار امروز به تعویق افتاد وبه دنبال ان اونس کاهشی شد وبورس هم درامریکا همینطور واز طرفی بورس درایران افزایشی شد و،،، حا این اقای رضای مهندس گفته هیچ دیش بینی نمیتوان نمود چون معلوم نیست زوزه کشیدن وناله نزدیک به مرگ صدای طلا ازچیست وبلافاصله ادامه میده بازار روند صعودی داره این شد تحلیل ؟ این شد پیش بینی؟ نه جانم مش نقی میگه لطفا الله بختکی یا شانسی اظهارنظر نفرمایید که موجب سلب اعتماد کاربران از گوینده شده وخواهد شددرثانی شنبه نزدیکی های ظهر همه باهم به تشییع جنازه قیمت صعودی طلا خواهیم رفت البته با ماسک ودستکش چون قیمت صعودی طلا کرونای شدیدی گرفته وهم اکنون دربخش ای سی یو است

9 5

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 22:11
همه نظرات مهندس رضا رو میشناسن و همه به نظرات ایشون احترام می زارن
الکی نظر نزار دو روز اومدی تو سایت فکر میکنی کسی نمیدونه شما کی هستی الناززززز
پویا
محمدی
...
...
...

11 7

زبر اسمان خدا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:10
سلام وقت همگی بخیر .جناب مترصد لطفا شما هم نظر خودرا بفرمایید .امروز نظری از شما ندیدم
با تشکر

5 5

دكتر بيشگو 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:55
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدتی است که خبرگزاری فارس اقدام به بررسی بازاری تحت عنوان «اتاق معامله طلای کاغذی» کرده است؛ بازاری که پس از ایجاد نوسانات شدید در بازار طلا و ارز به وجود آمده است و سودجویان با پدید آوردن اصطلاحا اتاق‌هایی به صورت غیرقانونی اقدام به خرید و فروش طلا به صورت صوری می‌کنند.
این مدل خرید و فروش که در آن هیچ طلایی مورد معامله قرار نمی‌گیرد، در بازار واقعی تاثیرات بسیار منفی ایجاد کرده و منجر به اخلال در نظام اقتصادی می‌شود.
غلامرضا قنبری‌راد در این خصوص به خبرنگار فارس، گفت:
گروه‌هایی در بعضی از شبکه‌های اجتماعی تاسیس شده که معاملات کاغذی طلا را انجام می‌دهند و این در حالی است که در واقع طلایی وجود ندارد و فقط سود دریافت یا ضرر پرداخت می‌شود که همین موضوع موجب معاملات بی‌رویه طلاهایی که در واقع وجود ندارد، شده است.
قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تاکید کرد:
در حقیقت در این اتاق‌ها، طلایی مورد معامله قرار نمی‌گیرد، بلکه تنها بر اساس اعتبار، این معاملات انجام می‌شود به طور مثال عده‌ای برای اینکه در وضعیت بازار طلا اخلال ایجاد و ماهی خود را صید کنند مقدار زیادی طلا را به صورت لفظی می‌فروشند تا قیمت طلا را در بازار کاهش دهند و پس از کاهش قیمت اقدام به خرید مجدد طلا می‌کنند و دوباره قیمت‌ها را بالا می‌کشند.
وی با بیان این نکته که معمولا این اقدامات به صورت باندی صورت می‌گیرد، تصریح کرد:
افرادی در گذشته سکه را از بازار جمع می‌کردند و باعث گرانی طلا می‌شدند؛ امروز با هجوم برای خرید طلای کاغذی، قیمت طلا را بالا می‌برند و با عرضه طلاهای کاغذی، قیمت را پایین می‌آورند و در این بین، افراد ساده لوح هستند که زیان می‌بینند.
قنبری‌راد اظهار کرد: نتیجه رفتار این افراد در این اتاق‌های معاملات از دست رفتن اموال عده‌ای و اخلال در نظام اقتصادی و دربرگیرنده جرم‌هایی از قبیل فرار مالیاتی، ربا، تحصیل مال از طریق نامشروع، پولشویی و غیره است.
قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: ماده 286 قانون مجازات اسلامی عنوان می کند هر فردی که رفتاری انجام دهد به گونه‌ای که در نظم عمومی کشور(اموال خصوصی و عمومی) در حد وسیع اخلال ایجاد کند مفسد فی الارض شناخته و به اعدام محکوم می‌شود.
قنبری‌راد ادامه داد: در تبصره این قانون آمده است چنانچه جرم در حد وسیع نباشد به حبس درجه پنج و 6 و تا پنج سال حبس محکوم می‌شود.
وی افزود:
با توجه به عناوین مجرمانه‌ای که گفته شد رفتار افرادی که در این گروه‌ها و کانال‌ها فعالیت دارند ممکن است مشمول یک یا چند عنوان مجرمانه باشد به طور مثال ممکن است فردی تنها یک بار در این گروه‌ها و کانال‌ها فعالیت داشته باشد و حداقل مشمول عنوان فرار مالیاتی شود.
قنبری‌راد در خصوص روند تشکیل پرونده توسط شکات، خاطرنشان کرد: اتحادیه موارد تخلف را به دادسرا اعلام و دادسرا برای کشف این جرائم از طریق گزارشات مردمی، پلیس‌های تخصصی، اتحادیه مربوطه و هر گونه گزارش موثق دیگر، مراتب را مورد تحقیق و تعقیب قرار می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون برای تعدادی از شاکیان پرونده تشکیل شده است، تاکید کرد:
البته شکات نیز باید توجه کنند که فعالیت خودِ آنان نیز اقدام مجرمانه محسوب می‌شود و اینگونه نیست که هر زمان مال‌شان مورد تعرض قرار گرفت بتوانند پرونده‌ای علیه مجرمین در دادسرا تشکیل دهند، بلکه خودِ آنان در مظان اتهام هستند.

9 7

Golden matin یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:52
با یکسری از دوستانمون که میگویند تخلیه حباب داریم موافقم
توجه کنید بنده با این نظرشون موافقم و هیچگونه حمایتی از این افراد نمیکنم
معامله که کم بشود تخلیه حباب انجام میشود

7 14

مش نقی سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 20:30
وبعدش سروکله طوفان ریزش ؟؟؟،

28 2

Agha masoud چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:41
با سلام و عرض آدب و احترام
دو موضوع را در بازار های ما مورد توجه ویژه قرار دهید
۱ تمام قیمت ها دستوری تعیین می شود
۲ فروشنده با هر قیمتی بازنده است
دلار ده هزاری دستوری است دلار سی هزاری هم دستوری است چون اقتصاد ما هفتاد در صد‌ دست دولت است

6 10

حبیب$ هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:17
دلار ۲۹۴۵۰
درهم ۸۱۰۰

7 4

شعله سه سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:57
درود جناب آینده بین
کانال تلگرامی آقای دکتر هاتف سیدپور

4 3

آینده بین سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:31
ممنون جناب شعله

19 10

مهندس رضا 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:52
سلام و عرض ادب
شبتون بخیر خانوما و آقایون
بازار، روز شنبه به یک استراحت کوتاه نیاز داشت. ولی این روزها میبینیم که اصلا آرام و قرار ندارد.
باید دید سکه و طلای داخل واقعا نگران چیست؟
باید منتظر روزهای آینده بود. فعلا رفتار سکه و طلا قابل پیش بینی نیست اما به نظرم شانس صعود، بیش از احتمال کاهش است.
* این نظر شخصی بنده بود که ممکن است اشتباه باشد.
شنگول باشید

7 4

هلنا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:52
لطفا جواب مش نقی رو بدید .سوال منم هست .بر چه اساس میگید بیشتر نظرتون روی صعود هست؟؟

8 8

جامانده از دنیا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:31
مش نقی عزیز
مهندس رضا کاملا درست می فرمائید
دلیل از این واضح تر ...
.
.
اینجا ایران است
و علم اقتصاددر آن تابع هیچ قانونی نیست

5 12

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:15
ببخشیدا وقتی نظری به مخاطبان میدی جواب هم براساس عرف واخلاق بفرمایید، ازیکطرف میگی شنبه به یک استراحت نیاز داشت درصورتیکه ازجمعه تا عصریکشنبه کاهشی یا ریزش کوچکی داشت وبعد میگی اصلا قابل پیش بینی نیست وباید منتظر بود ببینیم جزیان چیه؟ بعد بلافاصله ادامه میدی روند صعودی است در بالای همین پیام چهاردلیل براتون اوزدم که اینگونه نیست امید است به تبادل نظر وعرف حاکم بر تبادل نظر احترام بگذاریم چون سکوت دلیل جامعه پستدی دراینگونه مواقعی نیست

5 15

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:59
برچه مبنا واستدلالی؟ بسته حمایتی امریکا به کرونایی و،،،، که امروز توسط ترامپ به تعویق افتاد انس که کاهش یافته ودر حال کاهش است بورس امریکا که کاهشی سد؟ وبورس ایران که افزایشی شد؟ مبنای صعود طلا براساس چه استدلالی؟! میشه بفرمایید؟؟

11 16

حبیب$ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:46
ببین چه بدبختی سرمون امده کارمون بجای رسیده سرمایه هامون افتاده دست مرگ ویا زنده موندن یک پیرمرد ۷۵ساله لب گور اونم اینجا نه اونطرف کره زمین
۲۰۰سالم میخوابیدم همچین روزی نمیدیدم

4 18

حبیب$ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:39
هشدار جدی به پزشکان درباره وخامت حال ترامپ
مطالب پیشنهادی
اگر به دنبال موفقیت و درامد عالی هستید این فیلم را ببینید
مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال آمریکا هشدار داد که پزشکان باید هر لحظه منتظر وخامت حال رئیس‌جمهور آمریکا باشند.
«آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی فدرال در مصاحبه با شبکه «سی ان ان» هشدار داد که با ترخیص «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از بیمارستان نظامی «والتر رید»، پزشکان باید هرلحظه برای وخامت احتمالی حال جسمانی رئیس‌جمهور آمریکا آمادگی داشته باشند.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل»، «شان کنلی» پزشک کاخ سفید دوشنبه بعدازظهر به وقت محلی به خبرنگاران گفت که دونالد ترامپ واجد شرایط ترخیص از بیمارستان و ادامه درمان در واحد پزشکی کاخ سفید است.
پزشک کاخ سفید هم تأکید کرد که هنوز خطر بیماری ترامپ رفع نشده است زیرا وی در مراحل اولیه ابتلا به کروناویروس قرار دارد.
فائوچی در مصاحبه خود گفت، گرچه بعید است شاهد وخامت حال رئیس‌جمهور آمریکا باشیم اما به هرحال بعید نیست که حال وی بد شود.
وی توضیح داد: «همانطور که هنگام بیرون آمدن ترامپ از بیمارستان قابل مشاهده بود، وی خوب به نظر می‌رسید. مسئله اینجاست که وی هنوز در روزهای اولیه این بیماری است و بر کسی پوشیده نیست که اگر نگاهی به دوره بالینی افراد بیندازید، برخی اوقات، بعد از گذشت پنج تا هشت روز از بیماری، شما شاهد برعکس شدن شرایط خواهید بود. برعکس شدن به مفهوم رو به وخامت رفتن و به دردسر افتادن است».
فائوچی با اشاره به این موارد ادامه داد: «بعید است که چنین چیزی رخ دهد اما باید آمادگی‌هایی برای این شرایط وجود داشته باشد».
ترامپ بامداد جمعه (۱۱ مهرماه) از ابتلای خود و همسرش ملانیا ترامپ به ترامپ خبر داد و یک روز بعد به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد و درمان با داروی «رمدیسیور» را آغاز کرد و روز دوشنبه با تأیید پزشک از بیمارستان مرخص شد و گرچه در اولین پیام ویدئویی خود بعد از ترخیص از بیمارستان در کاخ سفید گفت حال وی بسیار خوب است، ویدئوهایی پس از آن منتشر شد که حکایت از مشکل تنفسی وی بود

7 23

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:47
یک خبربهت بدم فقط خودت بخوان این ترامپ ۷۲ ساله به هپاتیت وویروس اچ ای وی هم مبتلابوده گویا به دلیل اچ ای وی گلبولهای سفیدش بسیارکم شده ویقین بدان با مبتلا شدن به کرونا دارن مقدمات فوت ناگهانی وناکام ماندنش رافراهم میکنن نگی چرا حالا گفتما

5 7

مارلون ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:25
بکوب منفی رو اگه بهت احساس خوبی میده خخخخخ

7 5

مارلون ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:24
بیست روز دیگه می‌بینمتون.

3 4

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:48
وعده دیدار ایثبشارمارگون با مارلوت

5 8

حکم بچه تهرون ❤ یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:27
گوگولی مگولی ۲۰روز دیگه هم هیچ خبری نمیشه

5 16

حکم بچه تهرون ❤ یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:17
از الان تا ۸ماه دیگه سکه ۶میلیونی ودلار ۱۴۰۰۰ تومانی در دسترس است من خودم مالمو فروختم گذاشتم بانک با سود ۲۰/ تجربه ای که سال ۹۲ داشتم سکه ۱۷۰۰ خالی کردم ۸۲۰ جاش گذاشتم

8 3

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:55
ببخشید کدام بانک سود ۲۰ درصد میده سود لز حداکثر ۱۸ درصد بالاتر نداریم

6 6

مارلون ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:20
چشم نخوری گوگولی مگولی.. خخخخخ خیلی نابغه ای

4 10

مارلون ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:06
حالا هر ننه قمری میاد راجع به طلا و بازار نظر میده .. از ۵۳۰۰ آبشده گفتم فول بخر و تا یه ماه دست بهش نزن . امیدوارم که خریده باشید و از ارزش پولتون صیانت کرده باشید و گرنه در گمراهی آشکاری به سر میبرید

9 15

ال ناز Gold? پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:00
الان ما باز بگيم از خريد دور باشيد ميگن نه رو چه حسسساب
برادر من
حباب سكه ديروز ١/١٠٠ بوده
صبح ١/٤٠٠ بود
الان ١/٥٥٠ هست
خدايي با كدوم جراتي ميري سكه اي ميخري كه ٥٠٠ فقط رو حبابش تو يه روز رفته باشه
ميگي حباب رو ما كاري نميتونيم بكنيم
ميگم بهت عدد سازي رو چكار ميكني
اگه دلارو انس و حباب ١/٥٠٠ رو همه رو با هم جمع كني سكه الا ١٤/٤٠٠ ميشه
الان ١٤/٩٠٠ هست نه ١٤/٤٠٠
آقا اخرشو بگم
١/٥٠٠ حياب داره ٥٠٠ عدد سازي داره
دقيق ٢ ميليون بالاي في هست
بخواي با حباب هم بخري حباب سكه يه تومنه نه ١/٥٠٠ بي عدد سازي هم با ريسكش ١ ميليون بالا في هست ميشه
١٣/٨٠٠ نه ١٤/٨٠٠
نكن با مالت اين كارو
خريد نديد

9 13

ال ناز Gold? پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:02
اگه ريخت
اسمش نه ريزشه
نه اصلاحه
نه چيزي
تخليه حبابه
و راحت تو مالتو از دست دادي همتي هم شده سوپر من

7 29

مش نقی سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 17:48
از مش نقی به شما نصیحت، بعداز ۲ روز تعطیلی صبح شنبه که سایت وتابلوها رانگاه میکنی میبینی طلای ابشده وسکه شروع شده به ریزش بگونه ای که ابشده درحدودساعت ۲ ظهر گرمی ۱۸۰۰ رسیده سکه هم یکعدد ۸ میلیون ونیم، مش نقی سالی یکبار میاد توسایت ونظر میده حالا انهاییکه اهل تجربه ودانش هستند میدونن مش نقی چه میگه

18 6

عمو جانی سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 17:53
از تاریخ ورودت معلومه سالی ی بار میای .هه

15 40

وحید 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 11:58
با این حباب سنگین مثبت خریدار نباش خروج کن دوباره نقره داغ نشی
بازار رقیب داره هشدار میده
سکه ۱۴۸۰۰ با حباب ۱۸۰۰ نخری بیای ۹۰۰۰ بفروشی چندغاز پولی که از بورس بیرون آوردی اینور سوخت بدی
راهنمایی رو استفاده کن

2 3

استاد فقط وحید محمدی هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 18:44
کارت درسته به مولا بعضی از اساتید بیان یاد بگیرند

9 21

اذرخش 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 14:17
الان ۲۵ درصد دیگه هم فروختم که نصف نصف بشم
امروز بیشتر فروشنده داشتیم خرید انجام میشد اما به سختی و با اختلاف قابل توجه نسبت به تابلو
خانگی ها رو مال بمونید

1 4

مش نقی. سه هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 19:08
یعنی الان نصف شدی؟ چطوری باشمشیر؟

9 9

51 سال میگه :

تاریخ: 1399/07/16 ساعت 16:25
یک روز قصابی گوشت تازه ای را توی مغازه آویزان کرده بود و به سمت دیگر مغازه رفته بود ، گربه ی محل هم که از دور تماشا می کرد و دهانش آب افتاده بود ، آرام آرام خود را به مغازه رساند ولی دستش به قلابی که گوشت از آن آویزان بود نمی رسید .
تخته ای را که قصاب روی آن گوشت را ساطوری می کرد زیر پایش گذاشت ولی تخته چرب بود و گربه به زمین افتاد . چند بار که این کار را امتحان کرد موفق نشد . و بالاخره با دیدن قصاب پا به فرار گذاشت و چون موفق نشده بود برای این که ضایع نشده باشد ، دستش را جلوی بینی اش گرفت و گفت : " پیف پیف این گوشت بو می دهد ! "
از آنوقت به بعد هرگاه کسی از کاری که از عهده اش بر نمی آید و یا چیزی که در اختیارش نیست بد گویی می کند این مَثَل را بکار می برند !

0 0

بازارساز هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/07/17 ساعت 01:35
خانم مریلا؟؟؟

5 2

رویداد یک ماه پاسخ می دهد :