اونس طلا2394.45
مظنه15,987,000
18 گرم3,690,600
ارزش سکه36,018,711
قدیم (بهار)40,200,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

آشنایی با عطر جیبی هلنسا

عطر با قدمتی 1400 ساله یکی از پر مصرف ترین و محبوبترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. برای همه ی ما روشن است که بو در به خاطر آوردن افراد نقش بسزایی دارد بنابراین بسیاری در تلاشند با بویی مطبوع و دلنشین در ذهن ها ماندگار شوند.

عطر با قدمتی 1400 ساله یکی از پر مصرف ترین و محبوبترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. برای همه ی ما روشن است که بو در به خاطر آوردن افراد نقش بسزایی دارد بنابراین بسیاری در تلاشند با بویی مطبوع و دلنشین در ذهن ها ماندگار شوند. داشتن بوی خوش که دغدغه امروزی بسیاری از افراد در سطح جامعه است سبب شده است که برندهای مطرح اقدام به تولید عطر جیبی کنند. عطر جیبی، عطرهای کوچکی هستند که در حجم کم به بازار عرضه می شوند. مهمترین و اصلی ترین قابلیت این قبیل عطرها، قابل حمل بودن آنها است و هر فرد می تواند به راحتی آن را با خود جابه جا و در مواقع لازم استفاده کند. برند نام آشنای هلنسا در جهت رفاه حال مصرف کنندگان خود اقدام به عرضه انواع عطر جیبی کرده است.

وقتی ماده و عصاره خالص را با اتانول مخلوط می کنند، عطر به وجود می آید بنابراین بسته به نوع ماده به کار رفته می توان با رایحه های متفاوتی مواجه شد. رایحه های به کار رفته در عطرها می تواند نشات گرفته از رایحه مرکبات، چوب، گل، ادویه جات، دریایی و علفی باشد که هر کدام از آنها حس و حال متفاوتی را ایجاد می کند. به طور مثال رایحه گل، شیرین و رمانتیک است این در حالی است که رایحه های دریایی بویی خنک ایجاد می کنند. عطرهایی که از رایحه ادویه جات الهام گرفته شده است، رایحه گرم و تند دارند و در مقابل آن رایحه عطرهای علفی سرشار از طراوت و شادابی است.

چرا باید عطر زد

استفاده از عطر اعتماد به نفس مصرف کننده را افزایش می دهد همچنین سبب اعتبار بخشیدن به فرد در سطح جامعه می شود. عطر علاوه بر اینکه به جسم شادابی و طراوت می بخشد اثرات روانی بسیاری نیز در پی دارد. بسیاری برای عطر ها خواص درمانی نیز قائل هستند و بدون شک این ماده خوشبو در تداعی کردن خاطرات بسیار تاثیر گذار است. موارد ذکر شده همگی می توانند دلیل مهمی برای استفاده مداوم از عطر باشد. اما زمانی می توان تا این حد تحت تاثیر، اثر گذاری عطر بود که خرید عطر (حتی عطر جیبی) از برندی معتبر همچون هلنسا صورت گیرد زیرا ماندگاری و کیفیت بو بسیار مهم است.

چگونه می توان عطری مناسب انتخاب کرد؟

بسیاری از ما هنگام خرید عطر در انتخاب یک عطر مناسب دچار سردرگمی می شویم اما با دانستن تفاوت عطرها می توان به راحتی اقدام به خرید کرد. عطرها به طور کلی به دو دسته عطر سرد و عطر گرم تقسیم می شوند. عطر سرد دارای عصاره های مواد خنکی همچون نارنج، هندوانه، لیمو و ... است این در حالی است که عصاره عطرهای گرم را ادویه های شرقی، شکلات، چوب و ... تشکیل داده است.

عطر پدیده ای کاملا سلیقه ای است و هر کس بوی خاصی را می پسندد اما دانستن مبانی کلی عطرها در خرید عطر و انتخاب عطر جیبی مناسب، کارا و مفید است. در ابتدا باید گفت در انتخاب عطر باید به احساس توجه بسیاری شود زیرا عطرها روحیه و خلق و خوی افراد را با خود درگیر می کند پس اگر عطری در ما احساس خوشایندی ایجاد کرد نباید در خرید آن تردید کنیم. عامل دیگر که باید در خرید عطر جیبی هلنسا مد نظر قرار داد، نوع مزاج است به طوری که افراد گرم مزاج با عطرهای گرم دچار سردرد می شوند در حالی که عطرهای سرد برای آنها خوشایند است و یا بالعکس.

علاوه بر خلق و خوی شخصیتی و مزاج، عامل دیگری که در هنگام خرید عطرها، از جمله عطر جیبی هلنسا، باید مد نظر قرار گرفته شود، فصل استفاده از عطر است. عطرها هم مانند لباس ها باید انتخاب شوند یعنی برای فصل سرد عطر گرم و برای فصل گرم عطر سرد مناسب است. علت تاثیر گذاری فصل بر عطر را می توان در اثر گرما دانست زیرا گرما بوی عطر را شدت می بخشد. بنابراین در فصل بهار که فصل شکوفایی است بهتر است از عطرهای با رایحه نعنا، شکوفه نارنجی، ریحان و ... استفاده شود. در فصل تابستان که اثر گرما شدت می گیرد عطرهای با عصاره ترنج، گل رز، گل یاس و ... توصیه می شود. اما در فصل پاییز عصاره های کهربا، چوب صندل، بلوط و ... دلنشین تر است. در نهایت بهتر است در فصل زمستان عطرهای گرم با رایحه دارچین، ادویه جات و ... مورد استفاده قرار گیرد.

اما عطر مخصوص آقایون و خانم ها نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند. خانم ها به واسطه داشتن روح لطیف از عطرهای شیرین استفاده می کنند همچنین رایحه به کار رفته در عطرهای زنانه ملایم تر است. اما در عطرهای مردانه از رایحه های تندتر استفاده می شود. باید دانست این قبیل تقسیم بندی ها محدودیتی ایجاد نمی کند و هر فرد بر حسب سلیقه خود می تواند از هر عطری که می پسندد استفاده کند.عطر هلنسا، همانند عطرهای بزرگ، در عطر جیبی نیز محصولات تفکیک شده مردانه و زنانه را با رایحه های متنوع در اختیار خریداران قرار داده است.

نکاتی که در خرید عطر باید مد نظر قرار داد

بسیاری از ما تجربه خرید عطرهایی را داشته ایم که بعد از مدتی با بوی بدن ایجاد بویی نامطبوع کرده است و یا عطرهایی که ماندگاری آنها به ساعت هم نمی کشد. این قبیل تجربیات تلخ ما را وادار می کند که به اصول اولیه خرید عطر آشنایی پیدا کنیم اصولی که در خرید عطر جیبی نیز کارا است.

1. از برند معتبری مانند هلنسا باید اقدام به خرید کرد. بسیاری در هنگام خرید عطر کیفیت را فدای قیمت می کنند اما باید دانست برندهایی مانند هلنسا علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت عالی را نیز برای خریداران تضمین می کند.

2.در انتخاب عطر نباید عجله کرد و بهتر است تست عطرها پشت سر هم صورت نگیرد زیرا موجب سردرگمی می شود.

3.میزان خلوص یک عطر از غلظت آن مشخص می شود پس در هنگام خرید به غلظت باید توجه شود.

4.عطر را با پوست بدن خودتان تست کنید این کار علاوه بر اینکه در انتخاب رایحه مناسب، کارساز است در بررسی حساسیت های پوستی نیز تاثیرگذار می باشد اما دقت کنید تمام عطرها را به یک نقطه نزنید.

5.بهتر است عطر از روی ظرف استشمام نشود زیرا ممکن است بوی الکل مانع از استشمام بوی واقعی عطر شود.

6.سلیقه خودتان را به نظر دیگران ترجیح دهید زیرا این بو همواره با شما خواهد بود.

چرا باید عطر جیبی هلنسا خرید

عطر جیبی هلنسا در رایحه ها و اندازه های متفاوت به بازار عرضه شده است که خریدار می تواند بر حسب نیاز اقدام به خرید کند. عطر جیبی به علت سبکی و قابلیت حمل به محبوبیت رسیده است. با همراه داشتن عطر جیبی می توان در هر زمان و مکانی رایحه خوش بدن را تجدید کرد. نکته مهم دیگر ارزانی این عطرها است یعنی با پرداخت هزینه ی کمتر می توان از بویی ماندگار و خوشایند لذت برد

برای خرید عطرهای جیبی با قیمت به فروشگاه اینترنتی آی استورمد به عنوان مرجع تخصصی کالا و خدمات پزشکی، آزمایشگاهی و سلامت مراجعه نمایید

سادگی، سهولت و اطمینان خرید را با ما تجربه کنید

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد