اونس طلا2197.32
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آمادگی کامل نظام بانکی برای اجرای طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن

نظام بانکی کشور برای اجرای طرح اعطای تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجران کم‌‌درآمد، تمام اقدامات لازم را انجام داده است و با ایجاد دسترسی کامل به سامانه معرفی متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی، فرآیند اعطای این تسهیلات آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ،روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به گرانی‌های اخیر در بخش مسکن و لزوم ایجاد ثبات در بازار اجاره مسکن و حمایت از مستأجران کم‌درآمد و همچنین پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعطای تسهیلات به مستأجران از محل بخشی از منابع مالی اختصاص یافته به ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکنون بانک مرکزی ضمن برگزاری جلسات متعدد، تمام اقدام‌های لازم همچون تعیین سهمیه‌های بانکی و استانی و ابلاغ دستورالعمل‌ مربوطه به بانک‌های عامل را انجام داده است.

بر این اساس، پس از ایجاد دسترسی کامل بانک‌های عامل به سامانه وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی ثبت‌نام، کنترل و پالایش متقاضیان، بانک‌های عامل آمادگی خواهند داشت تا از طریق شعب و یا سرپرستی بانک‌ها نسبت به اعطای تسهیلات اقدام کنند.

شایان ذکر است با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است که به گروه‌های هدف و خانوارها در زمینه ودیعه مسکن مساعدت‌هایی از محل بخشی از منابع مالی اختصاص یافته از محل تلفیق منابع آزاد شده ناشی از کاهش نرخ ذخیره قانونی و منابع شبکه بانکی اختصاص یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد