سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلا1879.6
مظنه5,127,000
18 گرم1,183,500
ارزش سکه11,551,131
قدیم (بهار)12,400,000
جدید (امامی)12,810,000
نیم7,350,000
ربع4,900,000
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

طراحی دنا پلاس کوپه !

نسخه کوپه و اسپرت دنا پلاس ایران خودرو !+عکس


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 0

مهندس رضا 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/24 ساعت 07:43
اقا پویا چهار سال میگه :
.
تاریخ: 1399/06/15 ساعت 09:50
با سلام واحترام
هر نوع اصلاح در بازار سرمایه زود گذر و موقتی است هدف بازار سرمایه تخلیه حباب کاذب است قبلا هم عرض شد تمام بازار های مالی ما دچار جباب قیمت شده و باید به تعادل برسد بعد از تخلیه حباب بازار سرمایه که نقش پنجاه در صدی در تشکیل حباب قیمت در بازار های موازی ارز طلا مسکن و خودرو داشته است این بازار ها هم شروع به تخلیه حباب قیمت خواهند نمود برای امروز کاهش قیمت ها را به صورت ملایم پیش بینی می کنیم که طی روز های آینده تشدید خواهد شد یادتان باشد حباب کاذب قیمت ها خیلی بیشتر از حجم نقدینگی موجود در اقتصاد است .
ـــــــــــــــــــــــ
.
قضاوت با شما...
راستی کسانی که احتمالاً به این توصیه عمل کردند، الان چه کسی پاسخگوی خسارتی است که به حاصل دسترنج و پس‌انداز خانوادگی‌شان وارد شده است؟!
پس عبرت بگیرید ای صاحبان بصیرت...
.
شنگول باشید

1 0

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 20:07
نه من نه میشه گفت نوسانگیرم نه خونگی ،پنجشنبه ای طلا فروشم مبخاست4690بهم بفروشه بخشکی شانس نخریدم چون فک میکردم امروزم کاهشیه البته اکثر نظرات هم کاهشی بود،خلاصه یجورایی جاموندم امروز یکم دلهره داشتم بخرم توقیمت 4770گفتم قیمت شاید یکم بالا باشه هرچند که هیچی معلوم نیست فردا هم احتمال داره مثل امروز بره بالا،،،،خلاصه دست نگه داشتم گفتم ایشالله یه فرصت خرید بهترپیدا میشه ،خداوند روزی دهنده هیت ،خداوند رزاق و رحیمه

1 0

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 19:27
فردااااا هم مثل امروز افزایشیه دوستاااااااان ؟

0 0

Msalehine ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 19:35
نوسانگیری شما؟؟؟ خیلی سود کردی یا نه؟؟

0 0

Msalehine ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 19:09
جناب بازارساز میشه واضح بگین منظورتون چیه

2 0

Msalehine ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 19:08
چقد ۴۰ سال ۴۰ سال میکنید اگه دقیق بگین که ۴۲ ساله نه ۴۰ سال بعدم من که ۲۸ سالمه ولی مطمئنم قبل این ۴۲ سالم مردم دلشون خوش نیوده که انقد مدینه فاضله جلوه میدین قبل این ۴۲ سال رو

2 1

بازارساز هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 13:34
با سلام قیمتهای فعلی به دلایلی در شهریور نزدیک همین اعداد خواهد بود
فعلا روی خریدهای خود بمانید
درصورت کاهش حدقل ۲ساعت قبل اعلام خواهد شد .
صبور باشید

1 0

تفکر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 13:55
2 ساعت بازم بهتر از دو دقیقه هست

8 5

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 12:02
گفتم بازار اصلی باز بشه بالا میره خخخ من هر شب دعا می کنم ترامپ برنده بشه نه به خاطر سکه هام به خاطر اینکه اگه نشد یه عده بدبخت مث من میفروشد دولت بی ناخون جمع می کنه

3 4

اس گلاب شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:56
برادر towelve ما کجاست؟
انشاالله امروز حالتان خوبست؟
از خرید که جا نموندی؟

1 1

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 12:27
من مخلص شما
شاد وخندان باشید همیشه
خدا بزرگ ، روزی همه ما دست خداست

2 0

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 12:14
من حاضرم. جونم بفرما.الان شما خوشحالی
شاید فردا من.
آسیاب به نوبت

3 2

آقای امااتور پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:59
فکر کنم سکته روزده طفلک چون خیلی حرص میزد

15 7

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:18
دوستان خوب و گرامی
تاکتیک سیاست گذار سردرگمی بازار است یعنی زمانی که همه شما و ما انتظار کاهش قیمت ها را داریم بازار را با افزایش مواجه می کند و برعکس مانند دهه اول محرم بنده در ادامه دستور کار بازار را که برخاسته از علم و تجربه سال ها کار این جانیب است را توضیح خواهم داد تا شما عزیزان استفاده کنید چون نمی خواهم کامنت بنده کسل کننده باشد چنانچه امروز قیمت ها به عکس پیش بینی بنده با افزایش روبرو شد بدان موقت است و حداقل نصف از خرید ها را چنانچه با سود همرا است را به فروش برسانید
البته این توصیه اکید نیست

6 5

بانوی آماتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:15
سلام.
1- هرات لیدر و تراز ساعتی 23800 رو به هر دو سمت داره ...
2- آبشده فردایی تراز 4705 رو داره ...
3- در آبشده ، سمت بالایی ، 750 و سپس 760 و 775 و نهایتا " 790 " رو فعلا داریم ....
4- از سمت پایینیِ تراز ، 690 ، 670 ، 660 و سپس 645 ، و نهایتا " 610 " رو فعلا داریم ...
5- از نظر فاندی ، انتظارات مثبت در این هفته حس میشه که اگه چنین شد و نیز بازارساز اعمال نفوذ کرد ؛ ریزش های خوبی با دامنه های چند صد خطی خواهیم دید و طبیعتا پُلبک های با یک دوم دامنه ها رو طبیعی خواهیم دونست... و اگه فاند مثبت و تزریق بازارساز را نبینیم ، سیر بالایی را در پیش خواهیم گرفت.
6- نوسانگیر به اعداد دقت کن ، و نقدی کار بسیار محتاط باش.

4 4

جان شیفته ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:37
درود وسپاس بانوی اماتور عزیز

4 3

مارلون ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:14
سلام .. من آقا پویا هستم خیلی پایین مایینا فروختم و جا مونده ام حالا همش میام اینجا خیال پردازی میکنم بلکه شمارو که مالدارین مثل خودم کنم.چرا نمیفروشین بیاد پایین ما هم بخریم؟! قراره معجزه بشه همه چی مفت بشه بفروشین آفرین .اینا همش حبابه خخخخخخخ

2 1

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:09
جناب کوچخان 2ملیون رو چی قبولداری برای خرید ؟

0 3

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:18
شما هنوز تو نخ ۵۲۰۰ و۵۵۰۰هستی؟
وهنوزداری شانس تو امتحان میکنی هنوز؟

3 1

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:52
جناب کوچخان کف مناسب برای خرید ازدیدگاه شما چه عددی هست؟ایا 4700عدد جذابی هست برای خرید ؟

2 3

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 11:00
خداشاهد بنده عدد ۴میلیون رو هم قبول ندارم وتو این قیمتها خرید نمیکنم

4 2

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:55
حوصله داشته باشی ۴۹۰۰ نزدیکه

3 6

کوچکخانی. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:46
۹۰۰تا منفی و ۲۵۰تا مثبت به من دادند و بازار همچنان ریزشی.
ومتاسفانه خیلی ها هنوز به سکه هایشان دل بستند.
خبرهایی که من دارم بزودی ابرها کنار رفته و هوا افتابی خواهد شد

4 3

بابک راد شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:37
همین الان یه sms برام اومده ،،،،، ۲۱۸ متر زیر قیمت سعادت آباد ۱۶ میلیارد تومان
،،،، اون وقت من میگم ارز و طلا مفته بعضی دوستان منفی میدن ، آدم باید سرش رو بکوبه به دیوار

8 2

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:36
با سلام
از برخی منابع غیررسمی شنیده شده که استقبال از دارا دوم (پالایشی یکم) بسیار کمتر از حد انتظار بود است. شاید به همین دلیل است که دولت تاکنون اماری رسمی در این ارتباط را اعلام نکرده است.
موفق باشید

7 3

اس گلاب شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:30
تا صدای اصلاح میاد ، آقا پویا پیداش میشه!!!!!!!!
مسیولین همان ، اقتصاد دانان همان، کسری بودجه همان، اصول کلی نظام (ضد نظام سلطه ) و مبارزه با آن همان ،
چاپلوسی و شیطنت طرف مقابل همان ، و............‌‌‌
خانگی رو نترسونید ، فقط سعی کنید رنج وعذاب مردم دو چندان نشود .
اگر معجزه ای صورت گرفته است اونو اعلام فرمایید.

5 2

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:40
درود بر شما جناب اس گلاب
جواب بسیار منطقی، شفاف، صریحی و "علمی" دادید.
هر نوع ریزشی، صرفاً "اصلاح موقت" خواهد بود، روند در میان مدت و دراز مدت "صعودی" است، به ویژه در ماه های "سرنوشت ساز" آینده که تحولات زیادی در سطح داخلی و خارجی به همراه دارد. پس برای مالدار، "صبر" و "دوری از هیجانات کاذب" و "اخبار پرتنش" می تواند مهم ترین استراتژی باشد.
سربلند و پیروز باشید

5 13

کوچکخانی. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:00
با اقدامات ایران از ماه گذشته تا امروز از سیاست خارجی گرفته تا داخلی روند مشخصه و هر بی سوادی هم میتونه متوجه بشه ایران در مسیر جنگ یا صلح جهانی .
مسیر بازارم ...مشخص...در تمام مارکتها
اونایی که با راه رفتن روی شانهای اماتورها سعی در کسب درامدن دریابید .
بازار تحریم ایران غروب خودشو داره سپری میکنه
هر روز بهتر از دیروز برای مردم ارزو دارم .

9 7

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 09:54
با سلام واحترام
هر نوع اصلاح در بازار سرمایه زود گذر و موقتی است هدف بازار سرمایه تخلیه حباب کاذب است قبلا هم عرض شد تمام بازار های مالی ما دچار جباب قیمت شده و باید به تعادل برسد بعد از تخلیه حباب بازار سرمایه که نقش پنجاه در صدی در تشکیل حباب قیمت در بازار های موازی ارز طلا مسکن و خودرو داشته است این بازار ها هم شروع به تخلیه حباب قیمت خواهند نمود برای امروز کاهش قیمت ها را به صورت ملایم پیش بینی می کنیم که طی روز های آینده تشدید خواهد شد یادتان باشد حباب کاذب قیمت ها خیلی بیشتر از حجم نقدینگی موجود در اقتصاد است .
پیروز باشید

9 3

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 10:06
آره تیر غیب از امروز قراره به اقتصاد ما بخوره و حبابش بترک ، ۴۰ سال این تیر غیب کجابود؟
هدف ترسوندن مالدار وخانگیست؟
مواظب سرمایه های خود باشید.

2 3

همنشبن درد 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 09:51
نظر شما به دلیل عدم رعایت قوانین سایت حذف شد و در صورت ادامه همین روند اکانت شما مسدود خواهد شد

4 9

اقا پویا چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 09:50
با سلام واحترام
هر نوع اصلاح در بازار سرمایه زود گذر و موقتی است هدف بازار سرمایه تخلیه حباب کاذب است قبلا هم عرض شد تمام بازار های مالی ما دچار جباب قیمت شده و باید به تعادل برسد بعد از تخلیه حباب بازار سرمایه که نقش پنجاه در صدی در تشکیل حباب قیمت در بازار های موازی ارز طلا مسکن و خودرو داشته است این بازار ها هم شروع به تخلیه حباب قیمت خواهند نمود برای امروز کاهش قیمت ها را به صورت ملایم پیش بینی می کنیم که طی روز های آینده تشدید خواهد شد یادتان باشد حباب کاذب قیمت ها خیلی بیشتر از حجم نقدینگی موجود در اقتصاد است .

14 6

مهندس رضا 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 07:14
سلام و عرض ادب
صبح شما بخیر
نظر شخصی بنده:
این هفته احتمالا بازار با نوسانات ی روبروست.
ممکنه با کاهش و اصلاح جزئی روبرو باشیم که این دیگه آخرین فرصت خرید تا آبانماه محسوب میشه.
انشالله که سالم و تندرست و شاداب باشید
.
شنگول باشید

4 6

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 04:07
کاهش کاهش کاهش
برو کنار نمالی اقا

10 4

Golden gold نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 02:31
انس ۱۹۳۶.۵
متاسفانه در سایت ب روز نمیشه.

11 29

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 01:47
شنبه کاهش تا دوشنبه نوسان رفت و برگشتی از سه شنبه کف جدید تا پنج شنبه روز تعطیل مالدار میکنن از ۲۲ شهریور نقره داغ داریم
بعد بازار دست ماست تا آخر سال
حالا بگرد پرتغال فروش رو پیدا کن
۱۲ روز اتمی داریم سونامی برای خریدار
در پناه حق

1 1

Ahoor11 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 12:00
پرتغال فروش پیدا شده همه هم میدونن جز کسی که خودشو به خواب زده، حتی 1 استدلال درست برای پایین آمدن قیمت‌ها وجود نداره، نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا،تازه آغاز موج سوم کرونا و کذایی ترین مرحله این بیماری و فلج شدن اقتصاد در کل دنیاست، بعد شما انتظار داری مارکت طلا قیمت‌های پایین رو ببینه!!!! تنها سرمایه گزاری امن!!!

13 1

آلکسی پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 08:35
هر چیزی که این بابا گفت از صفر تا صدش برعکس کنید سود تضمینی میده

10 1

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 06:18
دوباره این ژیان بدون پلاک اینجا یه بوقی زدو رفت. اصلا نیازی به تأیید یا تصدیق نداری. تو از هر دوعالم مردود مردودی ابو طیاره کذب

20 1

تفکر دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 01:54
وحیدمحمدی پنج سال میگه :
تاریخ: 1399/05/09 ساعت 00:14
اساتید فروش حرام است
از امروز تا ۲۰ مرداد کرنومتر بزن
تایمر روشن کن
استاد اعظم موفق باشی
اگر اعداددمن دیده شد
۸۶۰۰ و ۷۵۰۰ سکه تو این ۱۱ روز به احترام تمام فروشنده ها کلاه از سر بردار و به بازارساز و محمدی ایمان بیار
در پناه حق
--------------------
20 مرداد چه سالی ؟؟

4 3

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 01:42
فوری الان
بی بی سی : واکسن کرونای روسیه آنتی بادی تولید کرده است.
................................
طبق یافته های دانشمندان بیمارانی که در آزمایش های اولیه واکسن روسی کرونا شرکت کرده اند؛ آنتی بادی هایی تولید کرده اند که هیچ گونه عارضه جانبی جدی نداشته است.
.................................
تحلیل:
خبر بدی برای انس محسوب می شود. ایجاد آنتی بادی بدون عارضه مهم ترین و اصلی ترین ویژگی واکسن کرونا محسوب می شود.
با این وجود محققان گفته اند برای اثبات موثر بودن واکسن روسی آزمایشات بیشتری لازم است. به اعتقاد بنده هنوز خیلی زود است که گفته شود که این واکسن بدون عارضه است.

3 2

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 08:22
اگه زوده پ چرو گفتی

5 3

اس گلاب شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 00:51
دوستان امروز عصری قراربود آمار مشاغل در آمریکا اعلام شود که در انس جهانی تاثیر گذار است . کسی در این مورد اطلاعی دارد؟

8 5

شهیر نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 22:55
با سلام دوستای که با مادر1110تا1125فروش زده اند فردا پس فردا در 1055تا1080 جایگزین کنند....
هیچ فاند خبری ریزش عمیق در کارنیست مگر بازارساز نقشه بکشد که باعث هجوم خریداران میشود....پرسود باشید....

2 10

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/15 ساعت 00:43
کانال ۱۰میلیون ارزش خرید برای دراز مدت ندارد،
صلاح مملکت خیش خسروان دانند ،

12 4

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 22:39
برادران .امشب دعا کنید برا اونایی که تو بیمارستان بستری هستند.
بخصوص اونایی که فدای اشتباهات دیگران و سوختو سوز شدند.
امین یاربالعالمین

11 3

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 22:02
تشکر از همه کاربران هفته پر خیر و برکتی داشته باشین یا علی .

11 6

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 22:05
حمایت مظنه ۴۶۸۰ زیرش خرید داره سکه خیلی مهمه دارن جمع میکنن اطلاع موثقی ندارم ولی کف ۱۰۶۰۰ قبلی که گفتم محکمه منظور تا ۱۰۶۰۰ ریزش نیست منظور کف ۱۰۶۰۰ ۱۰۸۰۰ محکم بسته شده .

8 6

امریکا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 21:53
هرکس تو این دو ماه خریده جز ضرر چیزی ندیده

7 4

تفکر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 21:49
دوستان ببخشید ولی به رسم جمعه شب ها در همین ساعت برای سومین هفته متوالی جهت یاداوری ارسال می کنم
-----------------------------------------------
تاریخ: 1399/05/24 ساعت 21:49
ممنون از کاربر شعله بابت چالشی که برای بنده درست کردید دوستان بنده قبلا هم گفتم در بازار بنده به معنای واقعی کلمه فقط در حد و اندازه خودم هستم دوستی اومده بود در مغازه داد میزد ببر بالا استاد اولا اینکار رو تکرار نکنید تا بنده سرم روی تنم بمونه با اینکه به چالش عجیبی کشیده شدم از طرف کاربر بسیار جالب شعله تصمیم دوستان اجابت میشه و هفته بعد جمعه همین موقع سکه تا ۱۱۷۰۰ ۱۲ و ابشده ۴۷۰۰ تا ۴۷۵۰ رو بریم؟ باید بریم چون دوستان خواهش کردن هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم شب خوش یا علی.
-------------------------------------------------------
آبشده تا 4880 رفت و سکه تا 11500

3 2

رامین 1399 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 22:14
نقل قول از استاد اعظم 2 بود

6 5

ابو عباس نه سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 21:38
عزیزان کاهشی بورس اوضاعش خرابه پس احتمال پایین امدن دلار خیلی بعیده انس هم حتما تا پایان سال میلادی صعودی خواهد بود پس هیچ دلیلی بر نزول قیمت طلا نیست مگر حرکت های دستوری که این عزیزان بهتره برن گندکاری تو بورسشون رو جمع .اسمون ریسمون نبافین اینجا مایه خنده به اندازه کافی داشتیم که الان کلن لال شدن

7 7

شب خیز سه سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 21:30
مظنه اگه بخاد بیاد پایین فردا و پس فردا هست در خوشبینانه ترین حالت ۴۶۰۰تا۴۵۸۰ بعد کم کم تا پایان هفته به مرز ۴۷۰۰تا۴۷۵۰خودشو میرسونه واز هفته بعد تا اخر هفته کم کم با نزدیک شدن به مکانیسم ماشه به کانال ۴۸۰۰ ۴۹۰۰ وحتی ۴۹۵۰ میرسه اگه فعال بشه اول مهرماه مظنه تا ۵۲۰۰هم خواهد رفت بعد تا پایان مهرماه نوسان شدید میشه مظنه حتی ۴۳۰۰یا ۴۲۰۰میرسه تا ریس جمهور بعدی مشخص بشه موفق باشید

1 3

Msalehine ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:55
بورس ریخت دلار که رفت بالا از برج ۲ پارسال تا برج ۲ امسال شاخص حداقل ۷برابر شد دلار تقریبا ثابت بود چی میگین ربطش بهم چیه؟؟؟
فقط پول که تو بورس میاد شاخص رو بالا میبره

9 14

امریکا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:26
بنابه ادعای برخی از دوستان
ریزش سنگین در راهه مثل اینکه ایران توپو انداخته زمین آمریکا
درست+++
نادرست-----

3 4

کوچکخانی. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:21
وال استریت ژورنال: ذخایر آب سنگین ایران به سقف برجام بازگشت

6 2

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 21:05
۱۲ جان اینقد خودتو به آب و آتش نزن، خوب فردا تا خرخره بخر توهم مالدار باش
بعدش شعار افزایشی بده
....................
بریزه به جهنم که بریزه
....................
طلا صبر میخواد. استراحت طلاجهت پیمودن راه صعودی خودش میباشد.

2 4

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:26
حتی همین خبرم که برادر کوچکخانی تیتر کردن مثبته برای بازار.
دیگه دنبال چی هستید.

6 6

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:17
برادران ده روز برا ایام محرم بازار تعطیل بود و دلالها کشیدن قیمتو بالا به خصوص تو سه روز بعد از عاشورا
اما عصر چهارشنبه قیمتا شل کرد همزمان با کم شدن دلار .
الان بورس تکلیفش معلومه دیگه بالاتر نمیره ودلارم دیگه بالاتر نمیره حداقل تو هفته آینده.
پس این هفته بیشتر کاهشیه وبه خصوص از فردا کاهشیه. حالا افزایشی هم از هفته آخر شهریور و قبل از ماشه داریم.
ولی فردا ریزش داریم . اونسم داره کم می‌کنه .فاندی هم نداشتیم تو این دوروز و فردام خبری نیست فقط مونده بیانیه آژانس که اونم مثبت طلقی میشه .

5 4

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:21
درضمن تو دوروز گذشته بازار ساز ورود کرده درهم ودلارم ریخته تو شکم بازار.یادتون بیاد یه ماه پیشم این اتفاق افتاد و باورود دلار قیمتا افت کرد. به خصوص طلا
حالا خودتونید و عقلتون .
چرا باید فردا قیمتا نیاد پایین

0 2

رسول خ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 20:15
عرض درود و وقت بخیر به همه دوستان.
از اونجایی که برخی از دوستان در امر خرید و فروش طلا تخصص دارند استدعا دارم بنده و دیگر دوستانتون رو راهنمایی بکنید:
1-چرا قیمتی که سایتها اعلام می کنن (مثلاً همین سایت خودمون) با قیمت بازار فرق داره؟ بعنوان نمونه اگه اینجا مثلاً یک تومان باشه همون لحظه قیمت بازار 970 تومانه یا بر عکس
2-ملاک قیمت خرید آبشده چیه؟ آیا در خرید باید ما به التفاوت آبشده رو بدیم؟ سود طلافروش تو فروش آبشده چقدره؟ هنگام فروش ملاک چیه؟
بعنوان نمونه در شهر ما تابلوی طلا فروشی اینجوریه که مثلاً در هنگام خرید اعداد زیر روی تابلو درج شده:
***خرید از مشتری 1000
***آبشده 1000
***ما به التفاوت آبشده 10
*** حداقل فروش فروش 1100
اگه می شه با مثال عددی توضیح بدید.
3-معموملاً وقتی می خوایی آبشده بخری، طلافروش که دقیقاً اندازه پول شما که طلا نداره و باید سفارش بده یا بده قیچی کنند، ر اینصورت می گن فردا بیا برا جنست. آیا این صحبت درسته و خطری نداره؟
4-از کجا باید اطمینان قطعی پیدا کنیم که طلای آبشده فاقد مشکله؟ آیا روال خاصی داره؟
پیشاپیش از راهنمایی هاتون سپاسگزارم.

9 3

شاهد98 هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:37
خطاب به مهرسا9 و دیگران:
++++++++++++
اخیرا از سوی بعضی؛ تاکید می کنم بعضی از طلا فروشها و اربابان سکه برخوردهایی با مشتری شده که آدم شگفت زده می شود از این همه بی انصافی! اخیرا یکی از اقوام رفته چند تایی سکه وکیوم دار خریده است و چند ماه بعد جایی دیگر سکه ها را فروخته اما خریدار با باز کردن وکیوم سکه ها اعلام کرده است که سکه ها غیر بانکی است! طرف رفته پیش فروشنده اول؛ و ایشان مدعی شده است که سکه های غیربانکی مال من نیست اصلا از کجا معلوم که سکه ها از داخل این وکیوم بیرون آورده شده است! خریدار سکه ها که او هم زرگری دارد گردن نمی گیرد و حالا طرف مانده چه کند؟ برای شکایت به اتحادیه هم رفته و بی فایده بوده است!
جالب این است که اخیرا متوجه شده که این دو فروشنده با هم ساخت و پاخت دارند و با این حقه پول مردم بیچاره را به جیب می زنند! اما اخرین بار که برای اعتراض به مغازه دومی رفته و ادعایش را مطرح کرده است به او گفته اند که برود هر غلطی که می خواهد بکند!..پس لطفا چشمها را باز کنیم و هوشیار که به بازار، وآدمهای بازار اعتمادی نیست

1 5

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:35
دمت گرم لوتی چرا نیومدی حبسمو بکشی بی معرفت چجور رفیقی هسی تو گگگگگگ

1 5

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:31
دوازده تو که جزو افزایشیها بودی ،چیشد خیانتکارشدی و به کاهشی ها پیوستی نامرد......

1 6

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:33
خوشتیپ اون روز که یه هفته حبس بودی فقط من اینجا برات گلریزون کردم.
حالا من نامردو تومرد. خوش به معرفتت

4 15

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:13
د شروع کن بریز حوصلم سررفته
من که می‌دونم می‌ریزی
همین الان شروکن
فردا دیره
د یالا

4 10

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:18
روسکه خوابیدینا.
سفت بچسبین
یوهههههههه

14 7

A.s.s.a.l 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:36
تصمیمات شتاب زده دولت.. بدون تفکر و در نظر نگرفتن عواقب کار ... در هر زمینه ای .. فقط دودش ب چشم مردم رفته است و بس!
هوشیار باشیم.

6 4

Mehran61 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:33
تصمیمات شتابزده؟! گردوندن این ملت و این کشور انقدرام کار سختی نیستا... ما مردم بی آزار و حرف گوش کنی هستیم

15 13

ال ناز Gold//// دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:14
كاربر twelve
ريزشي هم باشه هيچ اهميتي نداره
ما از اين ريزش ها زياد ديديم
صد برابرش ميره بالا
سكه ٢ ميليونم شد مالدار عين خيالش نباشه
هزار برابر ريزشش صعود داريم اصلا مالتونو نفروشيدو بي تفاوت باشيد
نفرينش مال من

2 12

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:33
و می ریزد

9 9

ال ناز Gold//// دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:33
عزيز من از كجا معلوم بشه ١٠/٤٠٠ شايد ريزش ٥٠٠ هزار بود شايد ريزش ٨٠٠ هزار بود شايد ريزش يه ميليون بود شايد اصلا ريزشي در كار نبود اومديمو امشب انس رفت بالا صعودي شد
قطعي حرف نزنيد چيزي كه قطعيه تو اين كشور صعود هست نه كاهش هميشه رو به صعوده كاهشي هم باشه ده برابرش صعوديه پس رو مالي نفروش رو مالم نيستي نخر تا قيمت ها به ثبات نرسيده

8 3

Mehran61 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:30
اومدن خوردن نوش جونشون. تازه مام که می‌رفتیم اونجا تمام هزینه های خودمون و اونا با ما بود
چرا نخورن؟! چرا وفا کنن؟! نوش جونشون
ما حقمون همینه!!!

8 4

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:28
استاد اگر ریزشی شد دوستان فقط تماشاگر باشن یا بفروشن وسکه ۱۰۴۰۰ تهیه کنن؟

8 8

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:24
آی گفتی الناز
این ۱۲ چی داره میگه
این اروپاییها کی به ما وفا کردند که این دومیش باشه
در جربان برجام اومدنو در هتلهای درجه یک خوردنو خوابیدن. اما بدون اجازه اربابشون نتونستن کاری بکنن و به ما پشت کردن

5 12

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:03
نزدیکاشه آژانس بیانیه همکاری ایران باخودشو بده بیرون و قیمت‌ها
هوررررری بریزه
ای خدا

5 14

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:06
یه ریزش توپولو توراهه

9 2

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:35
هر کی به یتیمی کمک کند از چشم خدا پنهان نمی ماند من بیشتر از نصف ارزش خونه پدری مو که قبل سال فروختم در این اشفته بازار دولت از دست دادم و ۴۰ در صدش مانده و سکه بالای ۱۰ میلیونی خریدم لطفا با نظر و تحلیل خود به امثال ما کمک کنید بلکه مقداری از ضرر امثال ما جبران بشه فردا اگه ریزشی باشه باید بفروشیم چون ممکنه بیشتر ضرر کنیم اگه افزایشی باشد باید نگهداریم
نمیدانیم فردا چکار کنیم باید صبر کرد تا خبره ها و استاد های خوب چه میگند‌

4 4

شهیر نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:36
طلا ب کسی لطمه نزده تا حالا ضمنا با 50%مالت نوسان بگیر.....
از نظرات و فتنه‌ای خبری کاربران سایت استفاده کنید....

3 3

نوستراداموس` ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 17:21
اگه نوسان گیری نکنم فک نکنم ضررم دربیاد

7 1

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:59
دوست عزیز جناب نستراد چند وقت پیش صحبت شد ک دلار سر مار و ملک دم مار است
در صورتی ک دلار بالاتر برود هم ملک و هم طلا بالاخواهد رفت
جبرات ضرر شما در نوسان گیری هست وبنده احساس میکنم شما پخته این کار نیستی

3 9

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:44
شهیر جان اگه طلاییش نکردچی

8 3

شهیر نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:43
صبرکنید عزیز صبر
خدانکنه دارایی کسی ب پول تبدیل بشه
نگهدار طلا طلاییت می‌کنه....

4 7

کوچکخانی. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:27
هم دولت هم قوه قضائیه در این ماهها باهم همکاری کامل دارند.
قدمهایتان را سنجیده بردارید .

1 19

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:26
اینجا شده پاتوق دردودلو کروناو....
برید جم کنید بابا.
حالو احوال ناخوش عمومی و اخبار سلامت جاش اینجانیس.
خیلی بی کار و فالمعطلین بعضیاتون
بعضیاتون

0 18

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:34
منفی بدین تا چشماتون ضعیف بشه
جماعت بیکار سفسته کن هول

0 16

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:29
کلکسیونی از انواع بیکار داریم اینجا
حالا همین چرندیاتو من گفته بودم
کارد کهنه میومد میگفت تریدر جان خطش بزن
تعطیلین بعضیاتون.

8 5

Ahoor11 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:15
فعلا یکی از منابع درآمد دولت همین بیماری کرونا هست، غیر از درآمد از بخش بستری بیماران، بیشترین سودش از محل درآمد داروهاییست که خود دولت با قیمت‌های چند برابری به دست دلالها میده و درآمدهای میلیاردی در این اوضاع سراشیبی اقتصادی بدست میاره، وقتی این معلول رو بدونید پی به علت باز گذاشتن راه‌ها برای مسافرت و بازگشایی مدارس خواهید برد. چیزی به اسم مردم برای دولتمردان ما مهم نبوده و نخواهد بود.

5 5

تفکر دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:44
کاربر محترم زبر اسمان خدا
چرا از فرصت دو دقیقه ای استفاده نمی کنید ؟؟
در این سایت سیگنال 2 دقیقه زودتر داده می شود ولی نباید چشم از صفحه سایت بردارید !!
اما روی واقعی سکه:
با نظر شما موافقم و به خصوص در هیجانات اختلاف خرید و فروش سکه از 50 هزار تا حدود 200 هزار و شاید تا 250 هزار در مواقع خاص برای خانگی وجود داشته است و سیگنال های لحظه ای که در سایت داده میشه صرفا برای نمایش و تبلیغات و منم منم کردن ها است و برای عده ای جهت یارگیری وگرنه نوسان گیر وقت با ارزش خود را اینجا تلف نمی کند.
ولی اگر منظور شما 500 هزار اختلاف خرید و فروش برای سکه هست این رقم فعلا منطقی نیست و معامله نمی شود.
اگر اختلاف خرید و فروش سکه 500 هزار بشه همه بیرون طلافروش صف میکشن و فروشنده ای که قصد داره به طلا فروش، بفروشه را شکار می کنند.

7 16

Pishgoo چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:33
با سلام
دوستان با خود و سرمایه ای که دارید لج نکنید... نه بخیر و نه بفروشید... بزودی ظرف چند روز آینده دلار و طلا ریزشی میشود.. سکه وارد کانال ۹ تومان..
فقط نظاره گر باشید... دوران بخرم گرون شه و بفروشم تمام شد... بزودی هرآنچه که پس انداز کردی و باید خرج شکم کنی...
یاعلی

5 3

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:17
جناب یازده شما چند سال دارید؟
۳سال اول دولت روحانی خیلی از عزیزان ضررهای سنگینی دادن هم تو ملک هم طلا

7 6

Ahoor11 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 16:04
شما یا کم سن و سالی یا بهره هوشی پایینی دارید، می‌شه بگید تو این 40 سال چی ارزون شده که این بار دومش باشه

6 3

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:43
باز هم فتوای بدون دلیل
برادر من
شاید انشاالله امام زمان دارد ظهور میکند.
هستند دوستانی که به یقین مثل شما اظهار نظر کردند و از سایت فراری شدند.
بهتر است شما هم کنار نظرتان احتیاط مستحبی ، احتیاط واجبی قرار دهید.
موفق باشید

10 4

فردا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:27
بنده از دولت چند سوال دارم
اگر بچه های ما بخاطر رفتن به مدرسه کرونا گرفتند چه کسی جوابگو است؟
آیا دولت هزینه درمان دانش آموزی که کرونا گرفته را میدهد؟
آیا از دست نرفتن کودکانمان را تضمین میکند؟
آیا دارو یا واکسن ضد کرونا در اختیار دارد؟؟
آیا همانگونه که از جناب روحانی محافظت میشود از کودکان ما هم در برابر کرونا محافظت میشود؟
آیا روز بازگشایی مدارس جناب روحانی در افتتاحیه حضور دارد و تا پایان در کنار دیگر دانش آموزان خواهد بود؟؟
این دولت کی پاسخگو بوده که در برابر کودکان معصوم که با اصرار بیخود دولت در معرض یک بیماری کشنده و خطرناک قرار میگیرند پاسخگو باشد؟؟؟
حتما باید کودک یا کودکان معصومی قربانی حماقت دولت شوند تا دولت راه حل مناسبی اتخاذ کند؟؟؟
از کودکانمان محافظت کنیم.....

9 2

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:31
ببینید بنده کی دارم میگم. فقط چند روز فرزندان بنده و شما را به مدرسه میکشند تا در قبال مبالغ بیمه و حق مدرسه و مخارج طی سال ازشون بازخواست نشود.تمام این بازیها برای همون مقدار مبلغ دریافتی ابتدای سال از والدین هست ولاغیر. بعد هم اعلام میکنند که این موقت و آزمایشی بوده و ازین به بعد آموزش مجازی خواهد بود.

5 1

زبر اسمان خدا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:14
سلام .وقت همگی بخیر
کاربری (اساتید ادعا) شما که میگین خانگی با نوسانگیری میتونست ده تا سکه بفروشه و ۳ ملیون سود کنه ...خواستم بگم بنده هم خانگی هستم ولی موقع فروش طلا فروش بسته به نوسان طلا حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومن موقع خرید کمتر از تابلو میخره ... و عملا نمیشه سکه هایی که از ۱۱ خرید بشه بعد تو ۱۱۵۰۰ بفروشه و دوباره از ۱۱۱۰۰ شد بگیره ...
به همین دلیل هست که به خانگی گفته میشه از نوسانگیری بدور باشه

4 1

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:25
خدا خیرتان بدهد.یکی از همون دلایل که عرض کردم همینه.تازه اگر خانگی بنواند در لحظه تغییر قیمت با همان کسر که فرمودید بفروشد.نه تا از منزل به بازار برسد قیمت رسیده باشد به مبلغ خرید.

8 2

رامین 1399 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:11
ای کاش در جلسات مدیران و مسئولان، اتاق های فکر و تصمیم گیر، نظام اقتصادی، بازار ارز سکه و مسکن، لب ساحل و هرجای دیگه که گند کار در اومده یک هواکش میذاشتن تا مشکلات حل بشه...
...............
در مدارس گفته اند اگر در هر کلاس یک هواکش(مشابه سرویس بهداشتی خانگی) بگذارند، کرونا را شکست می دهند و جهت حضور دانش آموزان جای نگرانی نیست!!
—————
ولی چرا می‌خواهند از اولیای دانش آموزان تعهد بگیرند!! ؟؟؟ ؟؟؟ !!

6 3

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:23
درخواست وزیر بهداشت از بزرگان اقتصاد: نظام #سلامت را دریابید
وزیر بهداشت:
?اقتصاد ما کوچک نشد ولی درآمدهای اقتصادی بیمارستان‌هایمان، توان جسمی و دریافتی نیروهای صدیقمان و آنچه باید می‌گرفتیم آب شد.
?بزرگان اقتصاد یادتان نرود که در این بلوا اگر نظام سلامت فرو ریخت، اگر تاب‌آوری خدمت‌گزاران این عرصه از دست رفت، اگر دارو و تجهیزات نبود اقتصادی برپا نخواهد ماند.
?پس دریابید اجزای نظام بی‌بدیل را که با این شیوه که می‌گذرد به یاد شعر حافظ افتادم که فرمود: «یا رب مباد کس را مخدوم بی‌عنایت».

9 3

زرین نظر ده سال نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:37
نظام سلامت باید اصلاح را ابتدا از درون خود آغاز کند .
در حال حاضر صدها هزار نفر ، در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا شبانه روزی جانفشانی میکنند که دریافتی بیش از سه چهار میلیون تومان ندارند درحالیکه برخی پزشکان فراری از بیمارستانها با کمترین حجم حضور ، ماهیانه صدها میلیون تومان دریافتی و کارانه دارند .
اینگونه بی عدالتی هاست که میتواند نظام سلامت را از داخل خود بترکاند .

8 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:25
در تایید حرف جناب رخداد که نظام سلامت در پایینترین حد خودش داره ادامه میده و دولت وعده ای از هموطنان به دنبال بیشتر کردن مشکلات این سیستم

10 4

کهنه کار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:09
باسلام و روزبخیر
در تایید سخنان جناب رخداد
باید بگم
جناب کاربر علی ممممم
بزرگوار
شما از وضعیت فیزیکی و زیرساخت های بهداشتی مدارس سطح کشور اطلاع کافی دارین؟ کدام شست شو! کدام ضدعفونی مناسب میز و صندلی و در و پنجره! خیلی از مدارس مناطق محروم وسایل گرمایشی مناسب ندارند چه برسه ماسک و دستکش کافی و مواد بهداشتی کافی جهت ضدعفونی روزانه کل فضاهای داخلی مدرسه شون! کدام فاصله گذاری؟ مگه میتونین کل روز, توی راهرو ها و حیاط مدرسه مراقب بچه ها بود که بهم نزدیک نشن؟!
خیلی از دانش اموزان امکان استفاده از وسیله شخصی ندارند به هزارویک دلیل!
یا باید سرویس بگیرند یا سرازیر میشن توی تاکسی ها و اتوبوس ها و متروها...
دوست بزرگوار
وقتی حرف میزنیم نباید مدارس درجه یک رو مثال بزنم باید در مورد همه موارد صحبت شود

7 4

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:16
والله کل حرف بنده هم همین است. مقایسه وضعیت ایران با کشورهایی که در سطح کاملا متفاوت هستند یا با مدارس غیر انتفاعی خصوصی بی جا است. بچه های جنوب شهر حتی پول ماسک رو هم ندارند چه رسد به مواد ضدعفونی و سرویس اختصاصی.پاینده باشید

6 2

متاهل دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:13
من هم سوالات زیادی زیر کامنت ایشون کذاشتم که منتظرم جواب بدن اگر جوابی باشه

7 3

متاهل دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:12
درود بر شما. متاسفانه تا بوده چشم مردم به دهان مسئولان بوده که عاقبتش رو میبینیم

6 5

زرین نظر ده سال نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:07
هر چند همیشه مخالف ورود کاربران محترم به بحثهای حاشیه ای و غیر طلایی بوده ام
و در همین راستا از یکی از کاربران که از محیط این سایت تخصصی ( و در عین حال ، بسیار پر بازدید) در جهت سواستفاده و پرداختن به اهداف تخریبی سیاسی سواستفاده میکند کاملا دلخورم
اما
باتوجه به حساسیت این بحث
به عنوان کوچکترین عضو جامعه بهداشت ، درمان ، پژوهش و دانشگاه
حضور بچه ها در کلاس ها را بسیار خطرناک و غیر معقول ارزیابی میکنم .
این کار غلط است
چه در ایران
و چه در هر نقطه کرونازده دیگر دنیا اعم از اروپا ، آمریکا ، روسیه و کشورهای عربی درگیر با هر نوع امکانات مرسومی .
ممنون

5 9

علی مممم ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:47
ضمنا حواستون باشه اکثرمعلمین زحمتکش ودلسوزندولی مواردی ممکنه افرادی باشندکه جهت سرکارنرفتن وحقوق گرفتندتبلیغ نرفتن به مدرسه راه بندازن

3 4

دیال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:44
دقیقا...

1 1

مهرسا۹ سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:43
سلام دوستان
یک مشکلی برای یکی از آشناهامون پیش اومده خواستم راهنمایی بگیرم
یک بنده خدایی دوماه پیش مبلغ ۲۵۰ میلیون از طریق واسه طلا میخره وپول رو به حساب طلا فروش میرسه طلا فروش به خاطر طلبی که از واسطه داره طلا این بنده خدا رو نمیده و میخواد اهرم فشار قرار بده تا واسطه طلبش رو صاف کنه حالا آشنای ما رفت طلا فروشی سرو صدا کرد طلا فروش یک فاکتور بهش داد و زیرش هم با خط خودش نوشت وامضا کرد که ۱۳ شهریور یعنی دیروز طلات رو میدم ولی به یک بهانه نداد الان باید چه کار کنه آیا اتحادیه میتونه کاری کنه؟؟

2 1

شاهد98 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:36

خطاب به مهرسا9 و دیگران:
++++++++++++
اخیرا از سوی بعضی؛ تاکید می کنم بعضی از طلا فروشها و اربابان سکه برخوردهایی با مشتری شده که آدم شگفت زده می شود از این همه بی انصافی! اخیرا یکی از اقوام رفته چند تایی سکه وکیوم دار خریده است و چند ماه بعد جایی دیگر سکه ها را فروخته اما خریدار با باز کردن وکیوم سکه ها اعلام کرده است که سکه ها غیر بانکی است! طرف رفته پیش فروشنده اول؛ و ایشان مدعی شده است که سکه های غیربانکی مال من نیست اصلا از کجا معلوم که سکه ها از داخل این وکیوم بیرون آورده شده است! خریدار سکه ها که او هم زرگری دارد گردن نمی گیرد و حالا طرف مانده چه کند؟ برای شکایت به اتحادیه هم رفته و بی فایده بوده است!
جالب این است که اخیرا متوجه شده که این دو فروشنده با هم ساخت و پاخت دارند و با این حقه پول مردم بیچاره را به جیب می زنند! اما اخرین بار که برای اعتراض به مغازه دومی رفته و ادعایش را مطرح کرده است به او گفته اند که برود هر غلطی که می خواهد بکند!..پس لطفا چشمها را باز کنیم و هوشیار که به بازار، وآدمهای بازار اعتمادی نیست

4 1

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 15:23
جناب مهرسا
1. واسطه با اسم و عنوان خودش اقدام به خرید طلا کرده است؟ یا با اسم و عنوان شما طلا خریده؟ طلا فروش احساس می کنه که آشنای شما و واسطه باهم ساخت و پاخت کرده اید که طلبش را ندهید برای همین طلا را به شما نمی دهد.
از بعد حقوقی شما باید ابتدائا با مدرک و مستندات ثابت کنید که واسطه فقط قرار بوده طلا برای شما بخرد. مدارک بانکی نقل و انتقال پول برای واسطه را حفظ کنید. اگر واسطه برای خودش معامله کرده باشد از بعد حقوقی معامله اش غیرنافذ و فضولی است و شما می توانید آن را رد کنید و از بعد کیفری نیز تحت عنوان مجرمانه "خیانت در امانت" است. از طلا فروش هم برای عدم ایفای تعهد شکایت کنید و دادخواستی مبنی بر اجرای عین تعهد را تنظیم کنید. مدارکی که مبنی بر انتقال پول به حساب طلا فروش است برای خرید سکه یا طلا را حفظ کنید.
اقرار طلا فروش برای فروش طلا و تعهد خود مبنی بر تسلیم طلا یا سکه در تاریخ 13 شهریور نیز خیلی مهم است.
..................
شما باید شکایت از هر دو بکنید: لازم است دقت کنید که شکایت باید از هر دو باشد. اگر صرفا از طلا فروش شکایت کنید، او می تواند ادعا کند که آشنای شما و واسطه باهم دست به یکی کرده اند که طلای را از ایشان بگیرند درحالیکه واسطه پول را به عنوان پرداخت بدهی خود به ایشان داده است.
متاسفانه از آنجایی که برخی از وکلا صرفا به دنبال کسب پول هستند امکان دارد با دادن راهنمایی به طلا فروش، ادعا کنند که واسطه پول را به عنوان پرداخت بدهی داده است. و طلا فروش تعهدی به تسلیم طلا نداشته و ندارد. برای جلوگیری از چنین وضعیتی، آشنای شما حتما باید از هر دو شکایت کند. واسطه و طلا فروش باهم. واسطه برای خیانت در امانت و معامله فضولی. طلا فروش برای عدم ایفای تعهد.

9 2

ال ناز Gold////// دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:24
واسطه كيه ديگه؟
من به بابام هم اعتماد ندارم
سكه وكيوم شده امامي هم ميخرم
به طلافروش ميگم تك تك سكه هارو شمارشو رو يه فاكتو مينويسي سكه امامي (بانكي)
اين تعداد به اين شماره توسط اقاي فلان شماره واحد كسب فلان فروخته شد
من به سكه تو وكيوم هم اعتماد ندارم كه اصل باشه بعد طرف به واسطه اعتماد داره پول بهش ميده
تو اين دوره زمونه همه اگه دستشون برسه راحت كلاهتو برميدارن حتي همون خشكه مقدسا بتونن و شرايطش پيش بياد راحت پولتو ميخورن و اعتقاداشون يادشون ميره
ادم هم شير خام خوردس
به احدي اعتماد نكنيد رفاقتو فاميليو برادريو دوستي ٤٠ ساله و اينا همش كشكه
حواستونو جمع نكنيد يه لحظه دارو ندارتون تو جيب يكي ديگس
پولم به حساب هيچ طلافروشي نميزنيد چك رمزدار بهش ميديد جنستونو ميگيريد

2 1

Golden gold نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:01
واقعا اتفاق ناراحت کننده ایه.متاسفانه در طلا فروش ها هم بی تعهدی و حتی کلاه برداری دیده میشه.بنده شخصا ب دوستان تازه کار خیلی سفارش کردم ک خیلی مهمه جای معتبر معامله کنند،حتی اگر کمی قیمت بالاتر یا پایینتر باشه.
بنده هم با نظر دوستمون موافقم مشروط بر اینکه پول ب حساب طلافروش زده شده باشه و ن واسطه.
انشاءالله ک ختم ب خیر بشه.

3 0

پر پرواز هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:51
بره دادسرا یکی دو روزه حل میشه فقط کافیه علیه طلا فروش شکایت کیفری به جرم کلاهبرداری شکوائیه تنظیم کنه چون پول به حساب طلا فروش ریخته و کاری به واسطه نداشته باشه، موضوع رو پیچیده نکن، اگر طلا فروشه بگه به خاطر طلب از واسطه این کار رو کردم باز هم به ضررش میشه وحشتناک، مطمئن باش به التماس می افته رضایت بده که به بازپرسی و دادگاه نرسه

3 8

علی مممم ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:40
جواب سوال واضح است د رجلسه ای که دوسه روزقبل درمدرسه بودم گفتند درمدرسه یکسری پروتکل های بهداشتی قراره رعایت بشه مثلا صندلی بچه هاهرروزقبل ازورودضدعفونی بشه فاصله اجتماعی صندلی ها رعایت بشه الکل و...دراختیارباشه بچه هارومدرسه ووالدین توجیه کنندیکسری ضوابط رارعایت کنند ازماسک استفاده بشه و....درصورتی که درمسافرت هزارفرقه آدم هست وتضمینی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی نیست ضمنا آموزش به مراتب مهمترازمسافرت وتفریح است

6 3

متاهل دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 14:07
شما الان به حرفهای مدرسه و دولت اعتماد داری یا به چیزایی که داری میبینی؟بعد هم شما فکر میکنی تمام اون خانواده هایی که بچه هاشون به مدرسه میان ایا رعایت میکنن مسایل بهداشتی رو؟یا همون افرادی هستند که به قول خودت هزار فرقه هستند.مگه این مردم همون مردم نیستند؟از کجا مطمئنی که بچه ای که داره میاد کنار بچت به فاصله نیم تا یک متر بشینه سالمه و آلوده نیست؟چه کسی تو مدرسه مراقب هست که فاصله رو رعایت کنن تک تک دانش اموزها؟مگر ویروس کرونا تا فاصله 8 متر که جدیدا اعلام شد منتقل نمیشه؟تمام این سوالات به کنار.مطمئنی بچه هفت تا ده سال عقلش میرسه که وقتی صورتش میخاره یادش باشه که با دستش نباید صورتش رو لمس کنه.شما کجایی بهش تذکر بدی؟نگو معلم هست که خندم میگیره.......ضمن اینکه توالت و آبخوری و بوفه و ..... اینا همه هست دوست عزیز.اینا همه سوالات مردمه که بی جوابه.همون معلم که سرکلاس میادو مسئولان مدارس اول سال تست سلامت میدن؟اگر حتی سالم بودن تست دوره ای انجام میشه؟

7 3

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:55
جناب علی مممم
به نظرم تصمیم دولت شتابزده و غیرمسئولانه است. وقتی شنیدم یک دفعه و به طور ناخودآگاه یاد تصمیم دولت مبنی بر دلار 4200 (سال 97) و افزایش نرخ بنزین (سال 98) افتادم. دولت علاقه عجیبی در اتخاذ تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسی پیدا کرده است. همین رویه در مورد بازار طلا و سکه هم بوده است.
در مورد مدرسه احتیاط لازم است: پروتکل های بهداشتی باید هر روز و به طور پیوسته برای نزدیک به 10 ماه رعایت شود. بنده چون خودم تجربه تدریس در دانشگاه را دارم، اصلا موافق این قضیه نیستم چون مطمئنم بعد از 1 یا 2 ماه هیچ پروتکلی رعایت نمی شود. بنده و شما کشور خودمان را که می شناسیم. حرف یک روز یا دو روز نیست، حرف یک سال تحصیلی است. خیلی از دانشگاه های ایران در حال حاضر با مشکل بودجه روبرو هستند و به سختی غذای دانشجویان را تامین می کنند! حقوق اساتید را سر وقت نمی دهند! و هزار مشکل و معضل دیگر در سطح دانشگاهی وجود دارد، حالا شما مقایسه کن با مدارس کشور که برخی از اونها از کم ترین امکانات برخوردار نیستند.
بنده موافق بازگشایی دانشگاه ها هم نیستم چه برسد مدارس.
در نهایت، همین دیروز آقای نوبخت گفت ما در تامین دارو دچار مشکل هستیم. کشوری که توی تحریم همه جانبه است و توی تامین دارو مانده چرا باید دست به این رفتارهای پر خطر برای دانش آموزان و دانشجویان بزند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

9 4

متاهل دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:21
سلام دوستان. من هم با اینکه بچه ندارم کاملا با این تصمیم مخالفم و هر کسی هم بپرسه میگم نفرس مدرسه بچت رو. در جایی که میگن اگه یک نفر تو محیط سربسته به مدت ده دقیقه باشه و کرونا داشته باشه باعث مریضی تا شعاع 5 متر میشه که این احمقانه ترین تصمیم دولت روحانیه.بابا اون مدارس دنیا با اینجا فرق داره. دیشب تو مصاحبه تلویزیون از بنده خدا سوالات مردم رو میپرسید و طرف فقط میگفت اعتماد کنید.نتیجه این همه اعتماد رو داریم میبینیم.بعد هم چظور با مسافرت تو جاده و کنار ساحل همه مریض میشن و تو کلاس درس و حیاط مدرسه نمیگیرن؟ عجیبه واقعا

11 3

متاهل دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:32
عرض ادب جناب رخداد.آخه آدم زورش میاد این چیزا رو میبینه بخدا.ازیک طرف میگن عروسی نگیرین مسافرت نرین حتی مجلس ختم عزیزتون رو نگیرین.ازون طرف مجلس عزای امام حسین و مدرسه و .... خوبه هیچطوری نمیشین.یکم عقل هم خوب چیزیه.روز خوبی داشته باشین

12 3

رخداد سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:27
سلام جناب متاهل
این بخش کامنتت، حرف اول و آخر را زد و فصل الخطاب است برای همه پدرها و مادرها:
"چطور با مسافرت تو جاده و کنار ساحل همه مریض میشن و تو کلاس درس و حیاط مدرسه نمیگیرن؟"
..................
به نظر بنده، این بخش از کامنت جناب متاهل را پخش سراسری کنید تا همه ی مردم نسبت به "رفتارها دوگانه ی" دولت (به قول قدیمی ها یک بام و دو هوا) آگاهی پیدا کنند.

12 4

صاحبی ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:05
از طرف مدرسه پیام دادن هر کسی دوست داره بیاد مدرسه!!! اخه چقدر یک سیستم باید ناقص و بدرد نخور باشه که بچه همسایه من بره مدرسه و بچه من به خاطر آسم نتونه بره مدرسه از پشت پنجره مدرسه رفتن دوستانش رو تماشا بکنه و افسردگی هم بگیره!!!!؟؟؟ مگه مجبورید بچه های مردم رو به کشتن بدید؟؟ حالا مگه تو این سیستم آموزشی چه چیز مثبتی به بچه ها یاد میدید

4 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:14
مهندس رضای عزیز شوخی را جدی نگیریم

6 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:13
قابل توجه دوستان شنگول و منگول و حبه انگور

2 15

Twelve سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:03
سلام
نظر سنجی
فردا کاهشی منفی
افزایشی مثبت

9 5

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:48
‼️جلوی یک فاجعه ملی را بگیرید
درخواست فوری رئیس مجمع سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا
?جلوی بازگشایی مدارس در کلیه مناطق و کلیه مقاطع را بگیرید.
? دکتر عباس آقازاده، رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست از بازگشایی حضوری مدارس در کلیه مناطق کشور جلوگیری کنند. بخشی از این نامه به شرح زیر است:
“...ستاد ملی مبارزه با کرونا، ازجان میلیونها دانش آموز دفاع کند. از مسؤلین ستاد ملی مبارزه با کرونا، جدا تقاضا می‌کنیم ضمن اعمال قاطعیت در اجرای فرامین بهداشتی و پروتکل‌های ملی مبارزه با کرونا، از احتمال بازگشایی حضوری مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در کلیه استانها و مناطق کشور، اکیدا جلوگیری بفرمایند”/اصلاحات نیوز

6 4

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:49
فکر کنم از ایشون بیشتر نمیفهمیم

8 9

شاپور سیبیل هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:46
سلام
دوستان همگی یادتون بیاد سر کلاسها چقدر سختی کشیدیم و سختی دادیم
معلمها دوست داشتند بچه ها به مدرسه نیایند دانش اموزانم برعکس
حالا شده روزگار آزادی
هر کی دوست داشت برود هر کس نداشت نرود مثلا من اگه دانش اموز بودم روزی که ....... داشتم نمیرفتم
با هفته ای دو روز مدرسه هیچ اتفاقی نمی افته بعدم به جایی که معلمها ۹۰ دقیقه حرف بزنند خودشون و بچه ها را خسته کنند ۳۵ دقیقه مفید حرف میزنند
خلاصه خیلی خوب شده
مدرسه مستمع ازاد ،در چنین مدرسه ای واقعا شنگول باشید

1 3

دیال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:33
شعار اینه..کرونا کجا بود..معلوم نیست چیه این ........

7 7

دیال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:31
 بنده هم به مدرسه نخواهم فرستاد تا انشالله واکسن تولید شود.موفق باشید....تا اون موقع دیگه اگه پسره باید بفرستیش سربازی اگر دختره هم برید جهاز بخرید?

8 3

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:25
متاسفانه تو دهن ملت انداختند که همه جای دنیا داره این کار رو میکنه پس ما هم انجام میدهیم. دیگه اینکه اون خانواده حتی پول ماسک نداره برای فرزندش تهیه کنه مهم نیست. الکل و غذا و ظرف کاملا بهداشتی و سرویس ایاب و ذهاب مناسب و پاک بماند. ضمن اینکه در اونجا تمام پروتکلهای بهداشتی کاملا رعایت میشود..... ولی در مملکت ما حتی در بیمارستانها رعایت نمیشود چه رسد به مدرسه. بنده هم به مدرسه نخواهم فرستاد تا انشالله واکسن تولید شود.موفق باشید

2 11

دیال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:12
کرونا همه رو درگیر خواهد کرد ..همه ..بدون استثنا...هر کدام از ما حداقل یکبار گرفتیم و حتی متوجه نشدیم...

2 7

دیال سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:07
کرونا هست و سالهای سال هم خواهد بود... تنها راه پیشگیریش
طبق فرمایش صاحبنظران زدن ماسک و شستن دست است...و محرمومیت از تحصیل هم عواقب بسیار خطرناکی داره...

1 6

دیال سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:08
ببخشید...محرومیت...

6 4

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:08
باشه چشم

9 8

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:00
مهندس رضا ظاهرا شما خیلی بیش از حد شنگول شدید و از قافله اجتماعی عقب افتادید. اینکه یک یال یا حتی دو سال بچه به مدرسه نره آیا بهتره یا اینکه با مریضی سختی همچون کرونا به خونه برگرده و خود و افراد خانواده رو به دردسر یا حتی مرگ بکشونه؟؟؟؟ عزیز من نیاز به توضیح نیست سلامت اجتماعی اولی بر همه امور هست.تدریس رو میشود از همان خانه هم انجام داد. بحث سیاسی و قدرت طلبی و خودنمایی در مملکت ما بیداد میکنه. قیاس شما رو با آمریکا هم نفهمیدم دقیقا چه ربطی به هم داشت. سیسنم بهداشتی امریکا و سیسنم مدرسه های امریکا آیا با اینجا یکی هست؟ اگر جواب شما مثبته بنده دیگه حرفی ندارم و اگر منفی چرا قیاس مع الفارق میکنید؟؟؟ هرچند به گفته من و شما کسی اهمیت نمیده ولی حتی یک نفر به حرف شما بکنه شما مسئول سلامت اون خانواده هستید.پس مراقب نظرات خودمون باشیم. به جای شنگول بودن معقول باشیم

6 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 13:12
فکر کنم خودت هم نفهمیدی چی نوشتی. توصیه میکنم یکبار دیگه برو بخون. گفتی امریکا با این توانایی داره حضوری برگزار میکنه و من گفتم مقایسه با ایران نکن. گفتی برو ببین مدیر و مدرسه چی میگه من گفتم سیستم داره خودشو با دنیا مقایسه میکنه و نباید بهش اعتماد کرد. گفتی حرف ایشون که گفته باید نیمه حضوری یا حضوری باشه کاملا درسته بنده گفتم خیر درست نیست. حالا کجای حرفم آتش زده خدا داند. ضمن اینکه شما از سفسطه به مغلطه رسیدی. ضروری بودن رفتن بچه به مدریه هم جزو تصمیمات اولبا هست نه بنده و توی نوعی که بخوای براش نظر بدی. در کامنتم گفتم حرفی ندارم در صورت تایید که اینجا دیدم باید جواب داد. به هرحال گفتم به حرف من و تو کسی گوش نمیده. پس همون شنگول باش

6 5

مهندس رضا 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:44
سلام و عرض احترام
.
به این نوع پاسخ شما میگن سفسطه. یعنی از یک فرضیه درست، یک نتیجه غلط میگیری یا بالعکس.
آخه من کی گفتم اینجا با آمریکا یکیه؟ برو بخون! مگه من نگفتم قویترین سیستم فنی دنیا در اون کشوره.
در ثانی مگه نگفتم همه جای کشور یکسان نسیت و الان بعضی استانها گفتن کلاسها کامل غیرحضوریه.
برادر من!
هر موقع میخوای در باره چیزی یا کسی قضاوت کنی اول برو دقیق موضوعشو مطالعه کن. دقیق بخون. و گرنه وقت گذاشتن برای این مباحث برای من شخصاً مهم نیست.
.
معقول باشید

4 4

شهیر نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 11:56
منم تو بازی دیروز استقلال بودم حداقل دو گل به حسینی میزدم
دیروز بنده خدا رد داده بود
گیج شده بود
یادعاش کرده بودن

3 13

آقای امااتور پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 11:47
حسم میگه شنبه هم کاهشیه

14 3

جامانده از دنیا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 10:46
من دوتا بچه مدرسه ای دارم نمی فرستمشون .هر زمان آمار فوت کرونا صفر شد و از اون تاریخ دوهفته مداوم صفر بود می فرستم

7 3

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 12:07
بنده هم عین شما دوست عزیز. متاسفانه تو دهن ملت انداختند که همه جای دنیا داره این کار رو میکنه پس ما هم انجام میدهیم. دیگه اینکه اون خانواده حتی پول ماسک نداره برای فرزندش تهیه کنه مهم نیست. الکل و غذا و ظرف کاملا بهداشتی و سرویس ایاب و ذهاب مناسب و پاک بماند. ضمن اینکه در اونجا تمام پروتکلهای بهداشتی کاملا رعایت میشود..... ولی در مملکت ما حتی در بیمارستانها رعایت نمیشود چه رسد به مدرسه. بنده هم به مدرسه نخواهم فرستاد تا انشالله واکسن تولید شود.موفق باشید

2 4

حکمت هشت ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 10:32
سلام
دیروز بصورت ناگهانی, وزیر آموزش پرورش اعلام کرد از شنبه پانزدهم شهریور مدارس تمام کشور باز هست و کلاسهای درس بصورت حضوری برگزار خواهد شد!
توی استان ما وضعیت شیوع هنوز قرمز هست. بچه هامون رو بفرستیم مدرسه یا نه!
عجب گیری کردیم ها...
دوستان لطفا نظرات خودتان را برای تصمیم در مورد حضور فرزندانتان در کلاسهای حضوری هفته آینده اعلام کنند.
آیا بچه هاتون رو میفرستین مدرسه؟؟
باتشکر

6 10

مهندس رضا 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 10:48
سلام بزرگوار
به صورت کلی حرف ایشون درسته
حتی دولت آمریکا هم گفته مدارس باید کامل باز باشند با اینکه قویترین سیستم آموزشی و فناوری اینترنت دنیا در آنجاست. شما اخبار رو ببینی والدین در آمریکا هم دارن اعتراض میکنن. پس این مشکل همه جای دنیا هست.
و اما اینجا در مناطق مختلف کشور فرق میکنه.
شما صبح ۱۵ شهریور با فرزندتون به مدرسه تشریف ببرید. ساعتی را بگذرانید ببینید تصمیمشون چیه؟ بقیه والدین چکار میکنن؟ مدیر مدرسه چی میخواد بگه؟
اگر کلاسها نیمه حضوریه باید ببینی ساعت حضور بچه در مدرسه دقیقا چه زمانیه؟ معلمانشون کیان؟
البته اینو بگم که رفتن بچه به مدرسه در ابتدای سال تحصیلی کاملا ضروریه چون با مدرسه و معلم ارتباط برقرار میکنه و از نظر روانی برا اعتماد به نفسش خیلی خوبه.
شنگول باشید

2 3

حکمت هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 10:36
عذر میخوام
میدونم کامنت من ربطی به طلا نداره
استرس گرفتم...
خواستم یک نظر مشاوره ای بهم بدین...

9 7

دكتر بيشگو 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 09:54
بنده هم قهرماني تيم تراكتور رو به كاربر عزيز Solisss و همه عاشقان و طرفداران اين تيم محبوب تبريك ميگم
تراکتور تو بازي ديروز واقعا بازیکنای خيلي خوبی داشت مخصوصا این مهاجمشون که زرد پوشیده و ایستاده بود تو دروازه استقلال !!!
حسيني رو ميگم!

2 7

Ramin 4444 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 10:03
درود بر شما......
تنها دقایقی بعد از قهرمانی تیم تراکتور در جام حذفی، شاهد حضور ده ها هزار هوادار در خیابان های شهر تبریز بودیم.
.
هواداران تراکتور که بعد از سال ها يه بار دیگه تیم شان قهرمان جام حذفی شده بود، خیابان های اصلی شهر رو به تسخیر خودشون در آورده و یکی از شلوغ ترین شب های تاریخ شهر تبریز را رقم زدن...
حضور پرتعداد هواداران تراکتور به حدی بود ک خیابان های شهر تبریز جوابگوی خیل عظیم خودروهای حامل آنها نبودن و ترافیک شدیدی در ساعات پایانی پنج شنبه تو این شهر به وجود آمد.

مناطق آبرسان، نصف راه و ائل گلی، شلوغ ترین مناطق شهر تبریز در این شب به یاد ماندنی بودن...
هواداران تراکتور تا ساعات اولیه بامداد جمعه به جشن خیابانی خود ادامه دادند.

9 26

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 00:51
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

8 13

Solisss نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 00:28
آسیا تراختوری شدنت مبارک
قهرمانی تراختور رابه همه مردم سرزمینم تبریک میگم

6 3

Violin سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 11:03
باز حسرت قهرمانی به دل استقلالیا موند!!! :))))))))))
.
دم تراختوریا گرم و مبارک شون باشه.

2 7

Solisss نه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 10:59
درود جناب یوشع
همونی که نوشتم درسته آسیا منتظر تراختور بود

1 6

یوشع هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 05:25
درود بر شما
یعنی
تراکتور ، آسیایی شدنت مبارک...
یا ...

7 12

ال ناز Gold دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 00:41
نه استقلال ديگه چند ساله تيمه...
نه مجيدي مربي بوده و هست

10 7

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 23:53
یادی از علی طیب نیا: چرا من این قدر بدبینم؟ بخش اول
.............................................
دکتر علی طیب نیا فارغ التحصیل دانشگاه اقتصاد لندن بود. از طیف بچه هایی هم بود که از همان اوایل انقلاب در ارگان ها مختلف نظام اسلامی پست و منصب مختلفی داشت. ایشان از نظر بنده، باسوادترین وزیر بعد از انقلاب اسلامی هستند و برایشان احترام خاصی قائلم. ایشان در دولت اول دکتر روحانی، با بیشترین رای در تاریخ جمهوری اسلامی از مجلس شورای اسلامی وزیر اقتصاد کشور شدند. دکتر طیب نیا، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و استاد کامل هستند و عنوان پروفسوری را یدک می کشند. ایشان چندین مقاله قابل قبول در زمینه تورم نوشته و چند کتابم دارد. یکی از آنها کتاب پول و تورم: با نگاهی بر فرایند تورم در ایران می باشد که در سال 74 چاپ شد. خلاصه اینکه این اقتصاد دان در حوزه تورم کار علمی کرده است و به همین دلیل وقتی شد وزیر اقتصاد کاری کرد کارستان!!!
کار ارزنده ایشان چه بود؟ در پایان دولت آقای دکتر احمدی نژاد اوضاع اقتصادی کشور بسیار نابسامان بود. تورم بالای 40 درصد شده بود و 12 و نیم درصد هم آمار بیکاری بود. آقای طیب نیا شاهکارش این بود که تونست توی عرض 4 سال تورم رو تک رقمی بکنه. کاری که خیلی ها حتی در خواب هم نمی دیدند. اقدامات طیب نیا با ستایش بسیاری از اقتصادانان و منتقدین همراه بود. به هر حال هرچه از عمر دولت می گذشت منتقدین می دیدند دولت در حوزه اقتصادی فقط به کاهش تورم روی آورده و هیچ کار جدی برای رونق بخشی به بازار، کاهش جدی نرخ بیکاری، افزایش و تقویب بخش های تولیدی نمی کند یا "نمی تواند" بکند.

9 7

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 23:53
یادی از علی طیب نیا: چرا من این قدر بدبینم؟ بخش دوم
...............................................................................
به همین دلیل انتقادات از طیب نیا بالا گرفت. انتظار بنده و بسیاری از منتقدین این بود که ایشان بیاید و مثل جناب دکتر همتی تمام کاسه کوزه ها را سرِ غربی ها و عوامل نفوذیشان در جمهوری اسلامی بشکند. تازه آن زمان بحث "نفوذ" هم داغ شده بود. اما پروفسور طیب نیا برخلاف رویکرد غالب مدیران و مسئولان کشور آمد و رک و پوست کنده یکسری صحبت را کرد که از مسئولان حکومت بعید بود.
علی طیب نیا چه گفت مگه؟
طیب نیا آب پاکی رو ریخت رو دست نظام!!! حرف های منتقدین و بسیاری از نخبگان را که حاکمیت علاقه ای به شنیدنش ندارد را تکرار کرد. ایشان خیلی رک پوست کنده گفت:
"مشکلات اقتصادی ایران، راه حل سیاسی دارد و نه اقتصادی"
حرف، حرفِ خیلی سنگینی بود! آن هم از کسی که جزء باسوادای حکومت بود. ایشان حرف امثال بنده را تائید کردند که کشور ما تا زمانی که مشکلات سیاسی خود را با غرب حل نکند، حتی شما اگر باهوش ترین و مخلص ترین نیروهای انقلاب را مثل علی طیب نیا را بگذارید وزیر و حتی اگر دستاوردهای خوبی هم برای مقطعی و مدت کوتاهی داشته باشند، اما باز به مشکل و بن بست می خورید. چون مشکلات اصلی "سیاسی" است نه اقتصادی. طیب نیا آمد با هزار زحمت طی 4 سال تورم رو تک رقمی کرد، اما الان دوباره تورم بالای 40 درصد است!!! چرا؟ چون ترامپ آمد از برجام خارج شد و همه چیز را بهم زد.

11 7

رخداد سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 23:53
یادی از علی طیب نیا: چرا من این قدر بدبینم؟ بخش آخر
....................................................
پس دوستان عزیزم که ناراحتید که شاید قیمت ها ریزش داشته باشد، چون همتی می خواهد یا روحانی می گوید یا فلان و بهمان!!! نگران این چیزها نباشید. اگر حکومت رفت دنبال حل مشکلات سیاسی اش با غرب صد در صد قیمت ها ریزش خواهد کرد وگرنه هیچ خبری نخواهد بود. این را بنده نمی گویم، حرف باسوادترین وزیر بعد از انقلاب کشور است: "مشکلات اقتصادی ایران، راه حل سیاسی دارد و نه اقتصادی". حالا برخی ها می آیند می گویند ما زمین و آسمان را سیاه کرده ایم! نه عزیزانم. بنده می گویم متاسفانه افزایش قیمت ها "حتمی" است و کاهش "موقت". شما می گویید چرا؟ چون مشکلات اقتصادی کشور صرفا زمانی حل می شود که ما اقدامات سیاسی انجام دهیم. اگر جناب همتی و روحانی با زور و دعوا بیایند قیمت ها را برای مدتی کاهش بدهند، باز همه زحمتشان با یک تحریم امریکا بهم می ریزد و بازار ملتهب می شود. پس بدبینی ما نسبت به این صحبت های جناب همتی و روحانی بی دلیل نیست. متاسفانه مشکلات اقتصادی کشور بسیار عمیق است و ما نیاز به اصلاحات ساختاری داریم. اما اصلاحات ساختاری نیازمند آرامش و ثبات سیاسی در مناسبات داخلی و خارجی است. مگر می شود با وجود این همه تحریم دست به اصلاحات اقتصادی زد. بازار در تمام دنیا جای بسیار حساسی است. به کوچکترین خبر بد واکنش منفی از خود نشان می دهد. حال چگونه می توان انتظار اصلاحات اقتصادی را با این همه تحریم و تنش سیاسی داشت. پس عزیزانم. برما خرده نگیرید که چرا این قدر بدبینیم به بهتر شدن اوضاع اقتصادی!

8 5

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 23:06
شمای که میگید کاهش از خدا بترسید مردم رو مث من بد بخت نکنید توی دو متر قبر شما رو میزاره و باید جواب پس بدید زیاد شد از همه شما عذر خواهی می کنم
شب تون بخیر

10 2

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:54
جناب مهندس رضا من پول فروش خونه رو نگهداشتم و سکه بالای ۱۰ خریدم اون موقع که خونه رو فروختم سکه ۵۳۰۰ بود پول خونه الان از نصف هم کمتر شده به روح پدرم دروغ نمیگم اون موقع کارشناسان کافر میگفتند مسکن سال بعد در حد تورم در حدود ۲۵ در صد افزایش خواهد یافت نه بیشتر گزارشات شون توی ارشیو خبر گزاری ها است خدا نابود شون کند

0 0

شاهد98 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:14
من هم یه اشتباهی شبیه کار شما کردم و دو سال پیش آپارتمانی که پیش خرید کرده بودم درست زمانی که70درصد پیشرفت داشت فروختم به 350 تومن و امسال برادرم آپارتمانی شبیه به اون خریده یک میلیارد و سیصد...تا چند وقتی افسردگی گرفتم اما بعدش بی خیال شدم چون مشخص بود با غم و غصه خوردن اشتباهم جبران نمیشه...

7 3

کوچکخانی. ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 00:09
انشالا خدا عمر با عزتت بده جوان وهر کی اطلاعاتی داشته باشه و دانسته غلت راهنمایی کنه خداوند شرشو به خوش برگردونه .
اسم پدر اوردی خداوند همه پدران از دست رفته رو شب جمعه روحشون شاد بفرما .

7 5

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:13
اول شاگرد همه شما هستم بعد نظر خودم رو میگم هر پایینی خرید داره و دوباره میره بالا این بار ها تکرار شده هر که بفروشه به روزگار من دچار میشه بلکه همین صداقت را خدا در این شب جمعه از ما بپذیره

10 5

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:06
یه خواهشی از دوستانم دارم اگه بعضی وقتها مزاحی می کنم به دل نگیرید اگه این کار رو نکنم دل میترکه

7 4

معمار زیبا نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:04
بازار خودش داره با آدم حرف می زنه حرفه ای ها می دونن من چی می گم

10 7

معمار زیبا نه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:03
بازار داره سیگنال می ده واسه صعود

18 3

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 21:43
نوستراداموس را جدی بگیرید همینطور که او مهندس رضا و رخداد و‌استاد اعظم ۲ را جدی میگیرد چرا جدی میگیرم جواب دارم زمین که قبل سال متر ۵ فروختم الان شده ۱۲ به روح پدرم و به امام حسین (ع ) دروغ نمیگم تا بدونید توی چه مملکت کثیفی زندگی می کنیم با دولت مردان دروغگو

1 0

شاهد98 هشت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/14 ساعت 18:02
فدای سرت
غصه گذشته را نخور و به آینده امیدوار باش
ان شاءالله گشایشی تو کارت میشه و ضررهایت جبران میشه

8 2

مهندس رضا 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:45
شما بزرگوارید قربان.
ناراحت نباش.
شما زیاد هم ضرر نکردی. الان طلا داری. بذار زیر سرت بخواب راحت. انشالله همه چی جبران میشه.
بنده در چندماه گذشته هزاران بار اینجا فریاد زدم و نوشتم "خونگی" وارد نوسانگیری نشه و کنار زمین بازی بشینه تماشا کنه.
بارها گفتم جز در مواقع ضرور طلاشو نفروشه چون با اقتصاد بی ثبات کشور ما ضرر میکنه و سرمایه خانوادش به باد میره.
خب در همین حد از دست ما برمیا نه بیشتر.
انشالله خداوند به شما هم دل خوش و تن سالم بده. مطمئن باش این پولها میره و برمیگرده. شک نکن.
یا علی مدد

9 4

نوستراداموس` ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:15
مهندس رضا نوکر جد و اباد شما هستم به خدا چاپلوسی نمی کنم از ته دل میگم

7 3

نوستراداموس` ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:01
ولی الان تصمیم گرفتم نوسانگیری نکنم چون توی این بالا او پایین ها کلی ضرر کردم و میترسم همین هم از دستم بره

11 4

نوستراداموس` ده ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 21:54
جناب مهندس رضا پدرم از دنیا یک خونه قدیمی ولی با ارزش داشت داد به من که توش زندگی کنم ولی فروختمش به خدا هر شب گریه می کنم مهندس رضا به متر ۵ فروختم الان متر ۱۲ نمیده به کی بگم به خدا هر شب دادم به آسمان بلنده و تا صبح گریه می کنم اون پول را اوردم توی دلالی سکه

15 1

مهندس رضا 11 ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 21:47
خدا پدرتو رحمت کنه.
شب جمعه است، خیرات درگذشتگان همه این اعضا (با هر دیدگاه و تفکر) بخوانید فاتحه مع الصلوات...

11 1

نوستراداموس` ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 21:14
اقایان لطفا جواب بدید ما چند ده ال ناز گلد داریم با تاریخ های مصرف گوناگون کدومش اصلیه ؟؟؟

3 6

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:53
خانگی به چندین دلیل کارش نوسانگیری نیست و نباید وارد این موضوع شود. بزرگترین دلیلش نداشتن اطلاعات کافی از زمان خرید و فروش است.در این سایت و اون پیج و فلان کانال هم سیگنال درست پیدا نمیکند.پس بنده اصلا توصیه به نوسانگیری برای خانگی نمیکنم. اصلا اصطلاح خانگی مربوط به کسی هست که برای دراز مدت خرید میکند نه کوتاه مدت. اشتباه نکنید

2 11

ال ناز Gold/// دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 20:07
خدا عمرت بده

9 10

اساتید ادعا دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:22
من نمیدونم چرا بعضی کاربرا اصرار دارن که کامنت بذارن..
دوست عزیز من مگه مجبوری؟؟اینجا یه عده خونگی باهم تبادل نظر میکنن یه عده فروختن دوس دارن کم بشه باز بخرن یه عده رو مالن دوس دارن زیاد بشه
این وسط فقط دو گروهن که یا رانت اطلاعاتی دارن که یه سیگنال درست میدن و باقی سیگنالاشون غلطه.یا یه عده که فقط حرف از افزایش یا کاهش میزنن..
این وسط هیچ کس نمیگه رو چه عددی بفروشین..
بعدم میگن خونگی باید از نوسان گیری به دور باشه..
خب برادر من نوسان گیری کجا بود دیروز سکه رو ۱۱۵۰۰میفروخت امروز مثلا ۱۱۲۰۰ میخرید طرف با ده تا سکه فروختن میتونس ۳میلیون هم گیرش بیاد یا طرف یک کیلو ابشده میفروخت یک کیلو و چند گرم امروز میخرید..
اینکه نشد استاد اعظم فقط میگه افزایش افزایش بخرین بخرین
ال ناز گلد=فدایی میگه نظاره گر باشین
خب شنبه اگه شد سکه ۱۰۷۰۰وابشده هم ۱۰۵۰۰۰۰ خب نظاره گر بود چی شد؟؟گرمی ۷۰هزار تومن فقط ضرر کرد طرف
یا مثلا گرمی ۱۱۱۰ دیروز استاد اعظم یه نفرم مالدار کرده باشه به خدا بهش مدیونه..
قطعا دو برابر این قیمت میشه اما کی خدا داند.اعصاب این بندگان خدا چه شود خدا داند..
خب بلد نیسین مجبور نیسین گرا بدین یا کامنتی بذارین
نوسان گیر انقد بدبخت نشده اینجا بیاد سیگنال بگیره

6 4

Mehran61 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 20:09
تا حالا آه و فغان برای حمایت از خونگی بلند بود و فحش و دری وری به دلال
نوسانگیر درست و حسابی م که اینجا نمیاد و همه جوجه دلالن
شما دنبال خدمت به خونگی هستین یا سود رسوندن به جوجه دلالا بالاخره تکلیف مارو روشن کن داداش!!

10 5

Mehran61 یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:51
شما چیکاره خونگی هستین انقد حرصشونو میخورین؟! دنبال ثواب آخرتشی؟! انقد جانماز آب میکشی!!!

3 10

ال ناز Gold/// دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:46
بله ١٠٠٪‏ منم با نظر حضرتعالي موافقم اصلا نوسانگيري كه اينجا دنبال سيگناله نوسانگير نيست
يه جوجه دلاله كه هزار باز ضرر داده تو بازار حالا ميخواد خونگي رو هم عين خودش بدبخت كنه ميگه بفروش دوباره بخر رو هر سكه ٢٠٠ هزار تومن سود كن
دوبار سود بده و بار سوم هم مال خونگي به فنا بره
اصلا اوني كه اينجا به خونگي خريد فروش ميده به بهانه سود كارش تحريكه ملته
گربه هم محض رضاي خدا موش نميگيره
( خونگي فقط نظاره گر باش )
ضرر كردي نفرينش مال من

4 13

Violin سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:38
دروووووووود و دمتون گرمممم.

6 5

متاهل دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:12
فقط حواستون باشه بعضیا گولتون نزنن.طلا همیشه بالا میره ولی یکم صبر میخواد

6 5

متاهل دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:11
سلام.روند بازار خیلی هم گنگ نیست و تقریبا مشخصه فقط یکم زمان میخواد یکم صبر کنین درست میشه

3 12

ال ناز Gold// دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:16
من كه فك نكنم روند بازار درست بشه هميشه افزايشي بوده و هستو خواهد بود ريزش هاي مسخره الانم همش الكيه و دام هيچ خبري نيست جز صعود قيمت

7 4

Mehran61 یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:52
بالای یازده یعنی خرید داره؟! یا صبر کنیم؟! اینجا کسی هست که بشه بهش اعتماد کرد؟! کسی که باباش آقازاده نباشه ولی خودش آقا و بامرام باشه و ی چیزایی حالیش باشه؟!

6 3

متاهل دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 19:14
من که آقازاده نیستم ولی خرید رو دقیق نمیتونه کسی بگه بهت.اگه برای بلند مدت میخوای بخر ولی اگه نوسان میخوای بگیری اینجا دنبال سیگنال نباش

2 5

سید* * کمال هشت سال میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:43
از بعضی کابرها شنیدم سکه تا قبل از ابان تا ۱۳ میرسه ایا واقعیت داره و خیلی از انها میگویند تاقبل از ۱۰ ابان بفروشید

2 11

ال/ناز/Gold دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:43
خونگي تحويل بگير رفت رو كانال ١١/٢٠٠
باز با يه كاهش مالتو بفروش زود به دلال

2 30

فردوسی پور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:29
- وحيد احمدي
- مانلي ١٣٧٧
- محمد وحيدي
- ١٧ اكتبر
- شماعي زاده
- ال ناز !
ب كانال تلگرامي اساتيد اردبيلي و رمضاني اضافه شدند.......
لطفا طلا گرام تون رو چك كنيد

2 17

ال ناز Gold// دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:23
تحويل بگيريد قيمت صعودي شد
واسه همينه كه ميگم خونگي وارد نشه نه بفروشه نه بخره
١١تا ١١/٥٠٠
تجربه ثابت كرده خوراك نوسان گيري هست

1 8

هانایی ا سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:54
کی بخره خونگی.

1 9

کوچکخانی. ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 18:05
تسنیم/اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد که همزمان با تشدید نوسانات ارزی، عرضه‌ی ارز از سوی بازارساز افزایش یافته و نکته مهم اینجاست که عرضه‌های سنگین ارز خریدار چندانی ندارد.
یکی از اقدامات بانک مرکزی برای مدیریت نوسانات ارزی، تعادل در عرضه و تقاضای ارز در بازار است و به همین منظور نیز طی روزهای اخیر و همزمان با تشدید نوسانات ارزی، بازارساز عرضه‌های سنگین ارز را در دستور کار قرار داده است.
مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم از بازار ارز طی روز گذشته، حاکی از آن است که بیش از 70 میلیون دلار به صورت اسکناس توسط بازارساز عرضه شده است که از این میزان حدود 4 میلیون دلار برای پوشش نیازهای مردم اسکناس، به فروش رسیده است، که نشان از تقاضا و اقبال پایین در بازار است.

4 10

مترصد1 سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 17:56
سلام بر همه. دوستان عزیز بنده یک اشتباهی کردم یک حرف که نباید رو زدم. باور کنید نه بنده جزو گروه و دسته و باندی هستم و نه اصلا خوشم میاد که اینطور برنامه ها بخواهد در یک سایت اینچنینی اجرا بشود. از بزرگ کردن و بت ساختن هم بیزارم که نتیجش غیر از چیزی که الان میبینید نیست. چرا یکی دو نفر از دوستان که حتی از قبل با بنده آشنایی دارند فکر میکنند که من کمر به این بستم که باعث ضرر یا سود کسی بشوم خدا داند. ولی چیزی که مشخص هست بنده اشتباه بزرگی کردم و از دوستان عذرخواهی میکنم بابت اینکه اسم آوردم و دوستان رو به گمراهی کشوندم. هرکس مختار هست کمک بکند یا نه. کامنت بگذارد یا نه. از کسی خوشش بیاد یا نه. اموالش رو بفروشد یا خیر نگه دارد. من بیجا دخالت کردم. نظر شخصی بنده هم مثل بقیه دوستان افزایش در بلند مدت هست. در پناه خدا باشید

4 8

مترصد1 سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 17:57
ضمن اینکه از رابطه های پنهان بین افراد در این سایت فقط خداوند آگاه هست. انشالله همه ما را به راه راست هدایت کند

6 13

ال / ناز Gold دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 17:15
خانگي ميخواد اموالش به تاراج نره با هر كاهشي زود تو دلش خالي نشه بفروشه
مگه نميگيم نظاره گر باش
مگه نميگيم دلال دنبال خالي كردنت هست
نظاره گر باش يعني سكه رو بازار ساز ٤ ميليونم كرد نظاره گر باش باز
اين معني نظاره گر بودنه بازار ساز خاليت نكنه به هيچ قيمتي چون به خودت چند برابر ميفروشه
ديگه زبونم مو در آورد بخدا

2 12

ال/ناز Gold دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 17:33
من فك كنم بخدا يه ٥٠ بار تا حالا اين حرفو زدم باز ميگن حرفات تناقض داره
آقا برادر خواهر
١-بازار ساز قيمتو مياره پايين ٥٠٠ هزار تومن از اون طرف يه ميليون ميبره بالا به نوسانگير قبل پايين اومدن ميگيم بفروش قبل بالا رفتن يه تومني تو سه سيگنال ميگيم بخر
.
.
٢- به خونگي به خونگي به خونگي ميگيم نه مالتو بفروش نه كاري كن خودش بعد كاهشي افزايشي ميشه
بيخيال اون نوسانگيري شو
نظاره گر باش
نوسانگير تو كاهشو افزايش ١٥٠٠ سود ميكنه خونگي ١ تومن
اين تناقضه؟؟؟؟

5 5

Twelve سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 17:24
حرفات خیلی تناقض داره

5 12

امریکا چهار ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 17:12
شنبه شنبه خاطره انگیز هست فقط نظاره گر باش
دولت داره خودشو جمع میکنه
دلار داری بفروش
مرگ بر امریکا

14 7

جان شیفته ده ماه میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 16:56
خدارو رو شکر که افراد صدیق ودلسوز مثل جناب دبل پلاس وشعله گرامی هستند که با نظرات ارزنده شون مانع تاراج اموال خانگی میشن خداوند حافظ این عزیزان ودیگر دوستان خیر باشه

12 5

م 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 12:54
سلام.
1- هم دیروز سقف اعلام شد (900) ، و هم امروز کف (712) و این اعداد تکنیکالی دیده هم شدند .... امید که آن کسی که "دقت" داره حجم افزوده باشه ...
2- انس کاران عزیز امروز حوالی ساعت 5 و 6 ، آمار انگلیس رو رصد کنن و با خروجی اون پوزیشن بگیرند.
3- همچنان باید خروجی وین رو زیر نظر داشته باشیم ... چون روند رو در روزهای آتی تعیین میکنه
...........................................................................................................
4- متاسفانه اغلب دوستان عزیزم دوستدار واژه های "بخر" و "بفروش" هستند که این منطقی نیست...

0 1

بانوی آماتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 22:27
جناب یوشع عزیز و جناب Golden gold بزرگوار از لطف شما سپاسگزارم.
معتقدم که به هزار دلیل که مجال طرح آن نیست ، فرد باید واقعا نوسانگیر باشه تا بتونه نوسانگیری کنه در غیر اینصورت برآیند تعداد سودها و زیانهاش منفی خواهد شد نه مثبت ... این را دلسوزانه عرض کردم.

8 20

Meysam 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 13:52
دوستان عزیز هفته دیگه آخرین فرصت برای خروج از بازار طلا و دلار هست.. این پست منو یادداشت کنید.. به زودی دلار و به دنبال آن طلا سقوط چشمگیری خواهد داشت.. به همه دوستان قول میدم به آخر شهریور ماه نمیرسه که دلار و طلا مانند بورس سقوط میکنه.. طلا به کانال ۷۰۰ و پایین تر سقوط خواهد کرد.. بنده که سیو سود کرده و خارج شدم... لطفا این پست منو یادداشت کنید... از بازار دلار و طلا خارج بشید.. بنده طرفدار استاد اعظم ۲ و بقیه دوستان مثبت اندیش هستم.. تا قبل از آخر شهریور سقوط داریم.. خریداران سنگین مراقب حالشون باشند.. مخصوصا کسانی که فشار خون دارند... یاعلی

2 0

شب خیز سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 16:56
خواهش میکنم مردمو فریب ندهید

2 15

51 سال میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 15:18
بورس امروز هم وضعش خوب نبود. بنظر میرس بازار ساز روز شنبه جهت نجات بورس دست بکار خواهد شد.
چطوری؟ 》》》افزایش قیمت دلار
نتیجه》》》افزایش قیمت طلا
نظر شخصی

2 0

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 16:52
منظور وضعیت اینروزای بورس میباشد

6 6

مجید 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 16:17
اس گلاب عزیز امروز بورس ؟؟؟؟ برادر من امروز که بورس تعطیل است..........

4 5

اس گلاب شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/06/13 ساعت 16:49
ببخشید منظور وضعیت این روزهای بورس بود.


پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا