اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خانه خود را زیبا کنید بدون آنکه به خرج بیافتید

دکوراسیون، چیدمان و به طور کلی زیبایی فضای خانه یکی از دغدغه های زندگی امروزه شده است و افراد معمولا تصور می کنند که برای به اجرا درآوردن طرح های زیبا در خانه به پول زیادی نیاز دارند اما این طور نیست.

خانه خود را زیبا کنید بدون آنکه به خرج بیافتید


دکوراسیون، چیدمان و به طور کلی زیبایی فضای خانه یکی از دغدغه های زندگی امروزه شده است و افراد معمولا تصور می کنند که برای به اجرا درآوردن طرح های زیبا در خانه به پول زیادی نیاز دارند اما این طور نیست.

طراحی فضای داخلی خانه شما به اندکی خلاقیت، مقداری سلیقه و مقدار معقولی پول نیاز دارد که لزوما اصلا زیاد نیست و می توانید با بودجه های بسیار معمولی نیز این کار را انجام دهید.

طرح های گران قیمت و وسایل لاکچری که قیمت های بالایی دارند نه تنها جذابیت زیادی را به خانه شما نمی دهند بلکه سادگی و صمیمیت آن را نیز از بین می برد.

در ادامه به شما راهکار هایی را خواهیم گفت که می توانید با آن ها خانه ای زیبا برای خود داشته باشید و هزینه چندانی هم نکنید.

1. گلدان ها و بطری های رنگی زیبا: این دسته از وسایل قیمتی معمولی داشته و می توانید در تعداد بالا آن ها را بخرید و اطراف خانه را با آن ها زیبا کنید.

2. گل ها و گیاهان: یکی از جذاب ترین و البته کم خرج ترین راه ها برای زیبا کردن خانه انواع گل ها و گیاهان می باشد. می توانید آن ها را در گوشه کنار های مختلف خانه قرار دهید.

3. آباژور: آباژور ها و انواع لامپ های فانتزی، آویز ها و دیگر انواع لامپ های رنگی و زیبا می تواند جلوه بسیار خوبی به خانه تان بدهد. قیمت چندانی هم ندارند.

4. نقاشی ها و آثار هنری زیبا: اگر دوری در فروشگاه های آثار هنری بزنید با نقشی ها و اشیاء زیبای مختلفی مواجه می شوید که می توانید آن ها را در خانه قرار دهید. شما حتی می توانید از عکس خود، خانواده یا دوستانتان استفاده کنید.

5. شمع و دیگر لوازم تزئینی دلخواه: شمع های رنگی و زیبا و شمعدان های مختلف، عود و جا عودی، ساز های موسیقی و هر آنچه که آن را دوست دارید می تواند خانه شما را بسیار زیبا کند.

6. کتاب ها: دیگر کتابهایتان را در یک کتابخانه در اتاق مخفی نکنید. شما می توانید آن ها را در میز تلویزیون، روی زمین و حتی گوشه اوپن آشپزخانه قرار دهید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

7. میوه و شکلات: تصور کنید به خانه ای وارد شدید و بر روی میز ظرف میوه ای پر از سیب های سبز رنگ و یک ظرف شکلات می بینید. آیا آن حانه فرموش نشدنی نمی شود؟

8. پتو و کوسن: این موضوع به خصوص در فصول سرد سال بسیار جذاب است. انداختن پتو ها در اطراف خانه و روی مبل ها و استفاده از کوسن های زیبا می تواند زیبایی خانه تان را چند برابر کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد