اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل و پیش بینی هفتگی طلا

این هفته یکی از پر تنش ترین هفته ها برای قیمت طلا بود. طلا در این هفته دچار ریزش شدید شده و پس از آن توانست تا حدی خود را بازیابی کند.

تحلیل و پیش بینی هفتگی طلا


این هفته یکی از پر تنش ترین هفته ها برای قیمت طلا بود. طلا در این هفته دچار ریزش شدید شده و پس از آن توانست تا حدی خود را بازیابی کند.

طلا در روز های گذشته این هفته تا زیر 1900 دلار نیز رسید در حالی که تا روز جمعه هفته پیش قیمت طلا به نزدیکی 2080 دلار رسیده بود.

طلای جهانی در روز سه شنبه یک افت 117 دلاری را تجربه کرد که یک اتفاق بسیار کم سابقه بود. در روز گذشته نیز ابتدا افت کرده و سپس شروع به بازیابی قیمت از دست رفته خود کرد.

از دلایل این افت قیمت طلا را می توان یک روند اصلاحی دانست. چرا که طی هفته های گذشته قیمت طلا به شکلی هیجان زده بالا رفته و به بیش از 2000 دلار رسید.

البته می توان گفت که تقریبا تمامی فعالین در بازار انتظار یک تصحیح قیمت را داشتند اما افت قیمتی که اتفاق افتاد بیش از حد انتظار آن ها بود.

دلیل دیگر این افت قیمت ثبت واکسن ویروس کرونا توسط روسیه بود که امید ها را برای کشف این واکسن افزایش داد. می توان پیش بینی کرد با نهایی شدن واکسن های دیگر نیز قیمت طلا ریزش پیدا خواهد کرد.

حال باید دید که قیمت طلا به چه سمتی حرکت می کند. اگر نمودار های قیمت طلا را نگاه کنیم متوجه می شویم که طلا با وجود داشتن یک رویه صعودی هنوز هم می تواند تا حدی کاهش قیمت را تجربه کند.

در یک فرایند نزولی طلا در 1849 دلار دارای یک حمایت فوق العاده قوی می باشد و می تواند سطحی برای کاهش های بیشتر قیمت طلا در صورت ادامه روند اصلاحی باشد.

در یک فرایند صعودی نیز نمودار ها به ما نشان می دهند که طلا میتواند تا 2340 دلار نیز بالا برود که قطعا یک رکورد بسیار درخشان برای طلا خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد