اونس طلا2212.79
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

اگر می خواهید در هر مصاحبه کاری پذیرفته شوید این کار ها را انجام دهید

مصاحبه های کاری یکی از مهم ترین لحظات زندگی ما هستند که تعیین می کنند که آیا در شغلی که درخواست داده ایم مشغول به کار خواهیم شد یا نه.

اگر می خواهید در هر مصاحبه کاری پذیرفته شوید این کار ها را انجام دهید


مصاحبه های کاری یکی از مهم ترین لحظات زندگی ما هستند که تعیین می کنند که آیا در شغلی که درخواست داده ایم مشغول به کار خواهیم شد یا نه.

برخلاف آن چیزی که به نظر می رسد مصاحبه های کاری به هیچ عنوان ترسناک نیستند و شما صرفا لازم است تا چند نکته مهم را رعایت کنید تا با اطمینان صد در صدی صاحب کار مورد علاقه تان شوید و در زندگیتان به موفقیت دست یابید.

1. آن تایم باشید. سر وقت رسیدن یکی از مهم ترین شاخص های گزینش های کاری می باشد که توجه بسیاری به آن می شود.

2. در هنگام ورود لبخند بزنید و محکم دست بدهید. خوش رو بودن و محکم دست دادن می تواند یک تصویر بسیار خوب را از شما به جا بگذارد.

3. خوب لباس بپوشید. پوشیدن لباس خوب و البته متناسب با فضای مصاحبه شغلی ای که به آن می روید بسیار مهم است و شخصیت شما را نشان می دهد.

4. محکم صحبت کنید. محکم صحبت کردن می تواند جدیت شما را برای درخواست کار و البته در ادامه انجام کار نشان دهد و باعث شود شما فردی قابل اعتماد به نظر برسید.

5. با اعتماد به نفس و مشتاق باشید. اشتیاق شما می تواند در صدای شما نمایان باشد و این بسیار مناسب است. اشتیاق شما نشان از انگیزه شما دارد.

6. جدی باشید اما منعطف. انعطاف داشتن می تواند نشانگر قابلیت فعالیت های گروهی در شما داشته باشد اما در کنار آن شرایط خودتان را نیز مطرح کنید.

7. زود صمیمی نشوید. یادتان نرود که شما به دنبال شغل رفته اید نه دوست یابی در نتیجه سریع صمیمی نشوید. افراد حرفه ای از کسانی که سریع صمیمی می شوند خوششان نمی آید.

8. واقع بین باشید. حقوق و مزایای درخواستی تان را به نسبت کاری که باید انجام دهید مشخص کنید. تعیین بیشتر از میزان آن باعث رد شدن شما در مصاحبه و کمتر از میزان آن باعث زدگی شما از کار آینده تان خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد