اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی‏ های هوشمند galaxy note 20 و galaxy S20 تا سه سال آپدیت‏ های اندروید را دریافت می‏کنند

در برنامه‏ ی Samsung unpacked محصولات زیادی همچون سری جدید galaxy note با نام galaxy note 20 معرفی شد، اما یکی از خبرهایی که کمتر به آن توجه شد آن بود که شرکت سامسونگ گوشی ‏های پرچم دار خود را از این پس به مدت سه سال پشتیبانی می‏کند، به این صورت که تا سه سال پس از عرضه گوشی‏ ها، اندرویدها و همچنین آپدیت ‏های امنیتی برای آن ها عرضه می‏شود.

گوشی‏ های هوشمند galaxy note 20 و galaxy S20 تا سه سال آپدیت‏ های اندروید را دریافت می‏کنند


در برنامه‏ ی Samsung unpacked محصولات زیادی همچون سری جدید galaxy note با نام galaxy note 20 معرفی شد، اما یکی از خبرهایی که کمتر به آن توجه شد آن بود که شرکت سامسونگ گوشی ‏های پرچم دار خود را از این پس به مدت سه سال پشتیبانی می‏کند، به دین صورت که تا سه سال پس از عرضه گوشی‏ها، اندرویدها و همچنین آپدیت ‏های امنیتی برای آن ها عرضه می‏شود.

پیش از این، سامسونگ گوشی‏ های هوشمند خود را تنها تا دو سال پشتیبانی میکرد، و با این تصمیم و گسترش آن به سه سال، خود را هم راستا با اهداف شرکت گوگل، که وعده ی پشتیبانی سه ساله را به خریداران گوشی های هوشمند خود میدهد، قرار داد.

این بدین معنا است که سری گوش‏های galaxy note 20 و galaxy S20 که با اندروید 10 به بازار عرضه می‏شوند، تا پایان امسال به اندروید 11 ارتقاء پیدا کرده و همچنین تا سال 2022 و اندروید 13 مورد پشتیبانی قرار می‏گیرند.

همچنین شرکت سامسونگ پشتیبانی 3 ساله برای سری گوشی‏ های سال پیش خود را، یعنی galaxy Note10 و Galaxy S10 نیز معرفی کرد، به این صورت که این گوشی ‏های هوشمند تا سال 2021 و اندروید 12 مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

اما همچنان سامسونگ راه درازی را در پیش دارد تا به پشتیبانی اپل از گوشی های قدیمی تر خود برسد؛ برای مثال گوشی phone 6s که در سال 2015 به بازار عرضه شد، امسال نیز به آخرین نسخه iOS (iOS14) ارتقاء پیدا می‏کند.

همچنین مسئله‏ ی دیگری که گوشی ‏های اندرویدی، غیر از گوشی ‏های هوشمند شرکت گوگل، باید به آن توجه کنند، بالا بردن سرعت ارتقاء گوشی‏ های خود به آخرین ورژن های اندروید است؛ بدین گونه که در زمان انتشار اندروید 10 در سپتامبر 2019، شرکت سامسونگ نتوانست تا ماه نوامبر گوشی های پرچم دار خود را ارتقاء دهد. همچنین این مسئله در ابهام است که شرکت سامسونگ با این تعهد برای پشتیبانی سه ساله، زمان ارائه نسخه ‏های جدید اندروید را با چه مقدار تاخیر عرضه می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد