اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویر گوگل مپ از حضور فرازمینی ها، آیا فرازمینی ها با ما زندگی می کنند؟(همرا با تصاویر)

گوگل ارث یکی از کاربردی ترین برنامه های گوگل که پیش از به وجود آمدن برنامه های مسیر یاب امروزی بسیار مردم را در مسیریابی جاده ها و مکان ها کمک می کرد و همچنان نیز به قوت قبل پابرجاست.اما حالا گوگل مپ نشان از حضور فرازمینی ها نیز می دهد.

تصاویر گوگل مپ از حضور فرازمینی ها، آیا فرازمینی ها با ما زندگی می کنند؟(همرا با تصاویر)


گوگل ارث یکی از کاربردی ترین برنامه های گوگل که پیش از به وجود آمدن برنامه های مسیر یاب امروزی بسیار مردم را در مسیریابی جاده ها و مکان ها کمک می کرد و همچنان نیز به قوت قبل پابرجاست.

گوگل ارث از طریق ماهواره های خارج از جو زمین و عکس برداری از سطح زمین با وضوحی بسیار دقیق تمامی مسیر ها و جاده و مکان های روی زمین را نمایش می دهد و عکس آن ها را به ماهواره های نزدیک به سطح زمین ارسال کرده و از آن جا به زمین ارسال می شوند و هر فردی که این اپ در گوشی و سیستم عامل او نصب باشد می تواند به این تصاویر در هر جای دنیا دسترسی داشته باشد.

اما در میان تمامی تصویری که از ماهواره های گوگل ارث به سطح زمین ارسال شده اند، تصاویری وجود دارد که مکان هایی در سطح زمین را نشان می دهند که عجیب بوده و توضیح علمی برای آن ها وجود ندارد و از طرفی ساخته دست بشر بودن آن ها نیز نظریه ای غریب و غیر ممکن است.

طرح صلیب نازی ها در قزاقستان

دریاچه خون؟

ستاره پنتاگرام

نفس کویر

پناهگاه بیگانگان

بشقاب پرنده ها

کشتی غرق شده

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد