اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط قیمت طلا ادامه دارد

ازصبح امروز طلا یک روند کاهشی را شروع کرده است و به نظر می رسد این رند تا پایان روز ادامه داشته باشد. هرچند این کاهش در حال حاضر هنوز جزئی است اما کارشناسان پیش بینی می کنند که تبدیل به سقوط بزرگی برای طلا شود.

سقوط قیمت طلا ادامه دارد


از صبح امروز طلا یک روند کاهشی را شروع کرده است و به نظر می رسد این رند تا پایان روز ادامه داشته باشد. هرچند این کاهش در حال حاضر هنوز جزئی است اما کارشناسان پیش بینی می کنند که تبدیل به سقوط بزرگی برای طلا شود.

طی هفته گذشته کارشناسان انتظار داشتند که طلا رشد زیاد و هیجان زده خود را جبران کرده و شاهد سقوط تا نزدیکی 1900 دلار باشد اما این اتفاق در هفته پیش نیوفتاد و احتمالا در این هفته شاهد آن باشیم.

با شروع امروز طلا یک روند کاهشی بدون تغییر و نوسان زیاد را تجربه کرده است که به نظر ادامه دار نیز می باشد. در حال حاضر قیمت هر انس طلا 1970 دلار است که نسبت به پایان هفته گذشته 6 دلار کاهش نشان می دهد.

وضعیت در نقره نیز تقریبا به همین گونه است. نقره نیز مانند طلا از صبح امروز شروع به کاهش قیمت کرده و این روند در حال ادامه است. هر انس قیمت نقره در حال حاضر 24.17 دلار می باشد که نسبت به آخر هفته گذشته 0.30 دلار کاهش قیمت داشته است.

البته باز هم تاکید می کنیم که فعلا این کاهش قیمت طلا جزئی بوده و نگرانی زیادی در بر ندارد اما می تواند شروع سقوطی باشد که از مدت ها پیش پبیش بینی آن می شده است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد