اونس طلا2378.79
مظنه16,476,000
18 گرم3,803,400
ارزش سکه37,120,428
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

فرصت خرید طلا رسیده است+تحلیل تکنیکال

قیمت طلا در روز های آینده به دنبال افزایش بیش از پیش خواهد بود که این موضوع باعث می شود تا این فرصت فعلی به یک فرصت مناسب برای خرید طلا تبدیل شود.

فرصت خرید طلا رسیده است+تحلیل تکنیکال


قیمت طلا در روز های آینده به دنبال افزایش بیش از پیش خواهد بود که این موضوع باعث می شود تا این فرصت فعلی به یک فرصت مناسب برای خرید طلا تبدیل شود.

طلا در حال حاضر 1976 دلار قیمت دارد که به عقیده تمامی کارشناسان در طولانی مدت به سمت 2000 دلار حرکت می کند. به علاوه بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که این اتفاق طی هفته جاری خواهد افتاد که باعث می شود تا روز های فعلی یک فرصت مناسب برای خرید طلا به شمار بیایند.

اورت میلمن تحلیلگر بازار سکه و طلا معتقد است که در روز های پیش رو هیچ دلیلی برای کاهش قیمت طلا وجود ندارد و تنها چیزی که می تواند قیمت طلا را کاهش دهد تغییر احساسات ناگاهانی افراد داخل بازار می باشد.

وی در ادامه گفت هر چند به نظر نمی آید که طلا یک فرایند کاهش قیمت را تجربه کند اما چون در نزدیکی یک اوج جدید قرار داریم لازم است تا احتیاط های لازم رعایت شوند.

در شرایط فعلی و با توجه به اخبار اقتصادی موجود انتظار برای تورم بیش از هر زمان دیگری مطرح شده است و این می تواند برای قیمت طلا تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. میلمن معتقد است که در روز های آینده طلا به 2000 دلار خواهد رسید.

دانیل پاویلیونیس معتقد است که انتخابات در پیش روی ایالات متحده می تواند باعث نوسانات بیشتری در بازار شود. به خصوص اگر پیروز انتخابات جو بایدن باشد. وی معتقد است که به دلیل چاپ و تزریق بی سابقه پول به بازار های جهانی می توان گفت که طلا همچنان به عنوان دارایی امن نقش خود را به خوبی ایفا خواهد کرد و افزایش قیمت خواهد داشت.

اما این ماجرا یک روی دیگر نیز دارد. برخی از کارشناسان معتقدند که هفته جاری یک هفته عقب گرد برای طلا خواهد بود. تحلیل گران می گوید به دلیل اینکه طلا با سرعت و بدون دلایل محکمی به بالا 1900 دلار صعود کرد در روز های آینده از خود کاهش قیمت نشان خواهد داد.

تحلیل های تکنیکال و مقاومت ها به ما نشان می دهد که قیمت طلا در 1940 دلار دارای پشتیبانی می باشد اما تحلیل گران می گوید طلا ممکن است حتی از 1940 دلار نیز پایین تر آمده و به 1890 دلار یک پشتیبانی بسیار جدی برای طلا است برسد.

بهرحال باید توجه کرد که حتی اگر قیمت طلا یک روند نزولی را در روز های آینده به خود بگیرد پیش بینی ها برای طلا 2000 دلاری به قوت خود باقی می باشند که در نتیجه می توان گفت که حتی فرصت مناسب تری برای خرید طلا به وجود آمده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد