اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر تنها نیمی از مردم این سه کار ساده را انجام دهند ویروس کرونا از بین خواهد رفت

پس از شیوع بیماری کرونا از چند ماه پیش احتمالا مراقبت های بهداشتی و درمانی فراوانی را درباره آن شنیده اید که می توان با رعایت آن ها از جان خود و اطرفیاناتان مراقبت کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر تنها نیمی از مردم سه قدم ساده در این راستا بردارند ویروس کرونا به طور کلی از میان خواهد رفت.

اگر تنها نیمی از مردم این سه کار ساده را انجام دهند ویروس کرونا از بین خواهد رفت


پس از شیوع بیماری کرونا از چند ماه پیش احتمالا مراقبت های بهداشتی و درمانی فراوانی را درباره آن شنیده اید که می توان با رعایت آن ها از جان خود و اطرفیاناتان مراقبت کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر تنها نیمی از مردم سه قدم ساده در این راستا بردارند به احتمال زیاد ویروس کرونا به طور کلی از میان خواهد رفت.

با وجود اینکه تولید واکسن همچنان مهم ترین راه حل ریشه کن کردن این ویروس می باشد تحقیقات جدید نشان داده است که انجام چند قدم ساده حتی توسط 50 درصد از مزدم جهان می تواند به متوقف کردن کامل این ویروس کمک کند.

این سه قدم ساده طبق گزارش منتشر شده عبارت اند از شستن مکرر دست ها، دوری از تماس جسمی و پوشیدن ماسک که می تواند ما را بسیار سریع تر از یافتن یک واکسن از بیماری کووید-19 نجات دهد.

البته بسیار مهم است که این اقدامات حداقل باید توسط نصف مردم جهان انجام شود تا تاثیر گذار باشد. با انجام این اقدامات انتشار ویروس به شدت کند شده و پس از مدتی به طور کامل متوقف خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد