اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی های 5G را بشناسید

اینترنت همراه یکی از تکنولوژی های بسیار پر استفاده بین تمام مردم می باشد که به آن ها امکان استفاده از اینترنت پر سرعت را از طریق سیم کارت فراهم می کند.

گوشی های 5G را بشناسید


اینترنت همراه یکی از تکنولوژی های بسیار پر استفاده بین تمام مردم می باشد که به آن ها امکان استفاده از اینترنت پر سرعت را از طریق سیم کارت فراهم می کند.

اگر یادتان مانده باشد اولین نسل اینترنت همراه که در ایران به شکل گسترده استفاده شد اینترنت 2G بود که نسبت به زمان خود یک تحول عظیم در عرصه ارتباطات به شمار می آمد. هرچند نسبت به امروزه واقعا سرعتی وحشتناک دارد. پس از آن اینترنت 3G و 4G آمد که سرعتی بالا را حتی در حال حرکت به افراد می داد.

اکنون پس از گذشت سال ها از توسعه اینترنت نسل چهارم یا همان 4G نوبت به آن رسیده است که نسل پنجم اینترنت فراگیر شود. امسال بالاخره پس از چند سال توسعه و تحقیق نسل پنجم اینترنت قابل استفاده شده و در دسترس قرار گرفت.

5G نسل جدید ارتباطات اینترنتی می باشد که در آن سرعت اینترنت و ارتباطات اینترنتی و اینترنت اشیاء توسعه بسیاری یافته است. همچنین در گجت های واقعیت مجازی و بازی ها نیز تحول عظیمی به وجود آورده است.

گوشی های جدید نیز در حال اضافه کردن قابلیت 5G به خودشان می باشند. هرچند باید توجه داشت که به دلیل گران بودن و جدید بودن این تکنولوژی اکثرا گوشی های پرچم دار از این قابلیت بهره مند می شوند و قیمت نسیتا بالایی دارند. در ادا مه برخی از گوشی هایی که به این قابلیت مجهز می شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. Samsung Galaxy S20 Plus 5G

2. Samsung Galaxy Note 10 Plus 5G

3. Samsung Galaxy A90 5G

4. Samsung Galaxy S10 5G

5. Huawei Mate 20 X 5G

6. OnePlus 7 Pro 5G

7. Xiaomi Mi Mix 3 5G

8. Oppo Reno 5G

9. LG V50 Thinq 5G

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد