اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه در مدتی کوتاه رشد موها را چندین برابر کنیم؟

راهکارها و درمان های طبیعی‌ای وجود دارند که به شما در داشتن موهای زیبا کمک کند ، همچنین به هدف شما برای رسیدن به رشد چندین برابری مو بصورت طبیعی نیز کمک خواهند کرد.

به گزارش سایت طلا،‌ وقتی بدرستی به سلامت موها یمان اهمیت ندهیم باعث نابودی آنها می شویم بنابراین باید همه تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم موها را احیا کنیم و به تحریک رشد مو کمک کنیم. به همین دلیل ما توصیه های زیر را برای کمک به شما در رسیدن به هدف خود برای رشد طبیعی مو آماده کرده ایم. این روشهای درمانی طبیعی ممکن است به شما در داشتن موهای زیبا و بسیار زیبا کمک کند.

درمان های طبیعی که ممکن است باعث رشد مو شود


1-شما باید مصرف گوشت خود را کاهش دهید
با توجه به نتایج به دست آمده از چندین مطالعه تحقیقاتی ، بیشتر افراد به دلیل تولید بیش از حد چربی در پوست سر ، ریزش مو را تجربه می کنند. این چربی های موجود در پوست سر بیشتر به دلیل مصرف چربی های حیوانی تولید می شود. بنابراین ، کاهش مصرف گوشت به حداقل ممکن، می تواند کمک بزرگی به رشد موها کند.

2-تیروئید خود را بررسی کنید
یکی از علائم پرکاری تیروئید در افراد نازک شدن موها است. برای اینکه بفهمید از بیماری تیروئید رنج می برید یا نه ، بهترین کار این است که با پزشک خود مشورت کنید. اگر این شرایط را دارید ، باید مقدار زیادی مواد غذایی حاوی ید میل کنید.

به همین ترتیب ، شما باید از تا میتواندی از مصرف آب از شیرآب های لوله کشی خودداری کنید زیرا با فلوراید و کلر تصفیه می شود ، و اینها موادی هستند که مانع از جذب ید می شوند.

3-شما باید مصرف اسیدهای چرب و بیوتین خود را افزایش دهید
این دو ماده مغذی برای ایجاد و رشد موهای سالم بسیار مهم هستند. اسیدهای چرب به مقدار زیاد در آجیل ، دانه کتان ، ماهی و آووکادو یافت می شوند. بیوتین هم عمدتاً در گردو ، برنج قهوه ای و جو دوسر وجود دارد. شما باید تمام تلاش خود را برای مصرف غذاهای حاوی این مواد مغذی هر روز انجام دهید. این تغذیه به سلامت موهای شما کمک می کند.

4-تمام تلاش خود را برای مصرف ویتامین B انجام دهید
مصرف مکمل های ویتامین B حاوی بیوتین و ویتامین B5 بسیار مهم است. برای تقویت و سالم ماندن موها مصرف روزانه یکصد گرم از این مکمل کافی است. ویتامین های B همچنین به بهبود گردش خون (به ویژه در پوست سر) کمک می کنند و بنابراین ممکن است در جوان سازی فولیکول های مو نقش داشته باشند.

5-مصرف ویتامین C را بیشتر کنید
مهم است بدانید که موها توسط کلاژن پوشیده شده اند. هرچه سالها می گذرد و پیرتر می شویم ، این کلاژن فرسوده می شود و موهایمان ضعیف تر می شود. به همین دلیل باید مصرف ویتامین C خود را افزایش دهیم زیرا این امر باعث تحریک تولید کلاژن می شود. ویتامین C در فراوان در مرکباتی مانند پرتقال ، لیمو و گریپ فروت و همچنین در توت فرنگی ، فلفل سبز و فلفل قرمز یافت می شود.

6-غذاهای غنی از آهن مصرف کنید
آهن یک از عوامل تقویت کننده رشد مو است غذاهایی که مقدار زیادی آهن دارند مانند همه سبزیجات دارای برگ سبز ، تره فرنگی ، آجیل و انجیر هستند. باید در نظر داشته باشید ، برای اینکه بدن شما به خوبی آهن را جذب کند ، باید ویتامین C را مصرف کنید.

7/ موها را با رزماری ماساژ دهید
اعتقاد بر این است که رزماری به فعال شدن گردش خون در پوست سر کمک می کند ، بنابراین به بهبود سلامت پوست و مو کمک می کند. بنابراین ، افزودن اسانس رزماری به شامپو یا مخلوط کردن روغن نارگیل با چند قطره عصاره رزماری و ماساژ مستقیم آن بر روی پوست سر شما بسیار توصیه می شود. این ترکیب می تواند کمک بزرگی به سلامت موهای شما کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد