اونس طلا2326
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

کلاهبرداری میلیاردی از جوان همدانی در بورس

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: فردی که اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از جوان همدانی در بورس کرده بود در استان دیگری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: متهم هنگام واریز پول برای خرید سهام در بورس به درگاه جعلی هدایت شده و هنگام وارد کردن شماره حساب و دیگر مشخصات مورد نیاز، اطلاعات او به سرقت می‌رود.

وی بیان کرد: فرد کلاهبردار اقدام به جابجایی ۱۰۰ میلیون تومان از حساب مالباخته کرده بود که کارشناسان پلیس فتا با پیگیری های فنی و تخصصی، متهم ۱۸ ساله را در یکی از استان‌ها شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند و متهم با قرار مناسب راهی زندان شد.

رییس پلیس فتا همدان با بیان اینکه این نخستین پرونده کلاهبرداری از خریداران سهام در بورس در این استان است بیان کرد: متهم در بازجویی به چند فقره کلاهبرداری دیگر اعتراف و هدف از این کا را انتفاع مالی عنوان کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد تاکید کرد: افراد کلاهبردار از هر فرصتی برای هدایت شهروندان به درگاه جعلی و خالی کردن حساب شان استفاده می‌کنند بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان فعالیت در بورس از مجاری قانونی، کارگزاری و سایت معتبر وارد شوند.

وی بیان کرد: افرادی که قصد پرداخت های اینترنتی دارند پس از ورود به صفحه پرداخت، یک بار به صورت آزمایشی از صفحه خارج شده و مجدد وارد شوند در صورت تغییر نیافتن حروف و اعداد تصاویر امنیتی که به منظور بررسی ربات نبودن در درگاه بانکی پیش بینی شده است، از ادامه عملیات خودداری کنند.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: همچنین افراد باید یک نوبت یکی از اطلاعات درخواستی در صفحه را به عمد اشتباه وارد کنند که در صورت اعلام اخطار بدانند که صفحه جعلی نیست و در صورت پذیرش اطلاعات غلط متوجه شوند که وارد صفحه فیشینگ شده‌اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد