اونس طلا2320.98
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

نوشیدنی ضدویروسی قدرتمند با ترکیب ساده ۳ماده

ما در این مطلب ، طرز تهیه و خواص یک نوشیدنی ضد ویروسی قدرتمند را با شما به اشتراک می گذاریم که ترکیبی از قدرت سه ماده بسیار سالم است که می توانند مواد مغذی لازم برای تقویت سیستم ایمنی بدن تان را فراهم کنند .

به گزارش سایت طلا، بدن شما هر روز در معرض عوامل و موقعیت های زیادی قرار دارد که می تواند باعث ابتلا به ویروس ها ، باکتری ها یا قارچ ها شود. خوشبختانه ، سیستم ایمنی بدن شما مسئولیت مقابله با این میکروارگانیسم ها را دارد که می توانند باعث ایجاد مشکلات سلامتی شوند.

با این وجود ، یک سبک زندگی بی تحرک ، رژیم غذایی ضعیف ، تغییرات ناگهانی در آب و هوا یا عدم ورزش بدنی از دیگر عوامل می تواند باعث تضعیف این سیستم شود و حتی می توانند شما را مستعد ابتلا به بیماری های مختلف ناشی از همین میکروارگانیسم ها کند.

مواد مغذی که از غذاهای خاصی دریافت می کنید یکی از کلیدهای داشتن سیستم ایمنی قوی است. در زیر ، ما یک نوشیدنی ضد ویروسی قدرتمند را با شما به اشتراک می گذاریم که ترکیبی از قدرت سه ماده بسیار سالم است که می توانند مواد مغذی لازم برای تقویت سیستم ایمنی بدن تان را فراهم کنند و سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با هر گونه مشکلی از همیشه قدرتمندتر کنند.


مواد تشکیل دهنده این نوشیدنی قدرتمند ضد ویروسی چیست؟
اگرچه باورپذیر نیست ، این نوشیدنی ضد ویروسی قدرتمند از سه ماده رایج و دردسترس لیمو ، زنجبیل و عسل استفاده می کند.

لیمو
لیمو به دلیل داشتن مقدار بالای ویتامین C مشهور است علاوه بر اینکه آنتی بیوتیک مهم و قوی است ، لیمو به دیلیل اینکه می تواند سبب فعال شدن گلبول های سفید خون شود، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. این ماده غذایی دارای خواص آنتی بیوتیکی و ضد ویروسی است که به مبارزه و جلوگیری از ویروس ها و باکتری ها کمک می کند و می تواند بر سلامتی ، به ویژه بر قدرتمندی سیستم تنفسی تأثیر بگذارد.

زنجبیل
ریشه زنجبیل به دلیل خواص دارویی زیادی که دارد ، از جمله خواص ضد التهابی و عملکرد موکولیتیک بسیار محبوب شده است. علاوه بر این گیاه دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان است. این ماده قدرتمند می تواند به تحریک پاسخ ایمنی بدن کمک کند. همچنین می تواند با ویروس ها و باکتری هایی که می توانند باعث سرماخوردگی ، آنفولانزا ، سرفه یا آسم شوند مبارزه کند. عمل موکولیتیک آن ترشح مخاط را تحریک می کند. به همین ترتیب ، برای کاهش علائمی مانند سرفه و گلودرد نیز عالی است. از نظر پزشکی ، همچنین به دلیل خاصیت ضد باکتریایی ، ضد قارچ ، ضد سموم ، ضد هیستامین و ضد التهاب شناخته شده است.

عسل
مطالعات اخیر نشان داد که عسل یک خاصیت آنتی بیوتیک قدرتمند دارد که می تواند ویروس ها و باکتری های ایجاد کننده آنفولانزا و سرماخوردگی را از بین برد. این ماده غذایی و خواص فوق العاده اش سالهاست که میان مردم مشهور و کاربردی است و به همین ترتیب در درمان بیماریهای مختلف تنفسی و ویروسی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

این مطالعات نشان داده اند که عسل دارای خاصیت برانگیختگی است ، که در درمان آسم و سایر مشکلات تنفسی که در نتیجه سیستم ایمنی ضعیف ایجاد می شوند ، مهم هستند.

طرز تهیه نوشیدنی لیمو ، زنجبیل وعسل
اکنون که ما در مورد مزایای ضد ویروسی این سه ماده توضیح داده ایم ، قدم بعدی تهیه یک نوشیدنی ضد ویروسی قدرتمند است که به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. خوب است که این مواد را در خانه خود داشته باشید زیرا در درمان سرماخوردگی ، آنفولانزا و انواع مختلف آلرژی های تنفسی نیز بسیار مؤثر هستند.
مواد تشکیل دهنده:
2 لیمو بزرگ
1/2 ریشه زنجبیل
200 میلی لیتر عسل طبیعی (8 قاشق غذاخوری)

طرز تهیه:
ابتدا لیموها را به خوبی با محلول آب و سرکه بشویید تا ضد عفونی شوند ، سپس لیمو را باید با پوست آن استفاده کرد زیرا قسمت اعظمی از مواد مغذی لیمو در پوستش می باشد. ریشه زنجبیل را خیلی خوب بشویید و آن را به قطعات کوچک برش دهید. سپس آن را در مخلوط کن همراه با برش های لیمو مخلوط کنید. در آخر ، مقدار توصیه شده عسل را اضافه کنید و همه مواد را به خوبی مخلوط کنید. وقتی مخلوط آماده شد ، آن را در یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال نگه دارید.

نحوه مصرف:
روزانه یک قاشق غذاخوری را برای افراد بالای 13 سال توصیه می کنیم، کودکان زیر 13 سال فقط باید یک قاشق چایخوری در روز مصرف کنند. می توانید این نوشیدنی را همراه با چای ، آب یا مایعات گرم دیگر مصرف کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد