اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خواننده سرشناس ایرانی به کرونا مبتلا شد

خواننده سرشناس ایرانی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

به گزارش سایت طلا ،خواجه امیری امروز با انتشار تصویری در بخش استوری صفحه خود در اینستاگرام از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و نوشت:«کرونا از اون چیزی که فکر می‌کنید به ما نزدیک‌تره، بماند به یادگاری، امروز روز چهارم بود.»

پیش از این منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر و رضا بهرام و پیمان قاسم خانی از جمله هنرمندانی بودند که به این ویروس مبتلا شدند.

خواجه‌امیری کار حرفه‌ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه مستند که موسیقی بی‌کلام بود آغاز کرد و مطرح‌ترین کارش در آن دوران آهنگسازی آلبومی به نام «خاطرات زندگی» برای پدرش بود.

وی در سن ۱۷ ساگی آلبوم «من و بابا» را روانه بازار کرد که کار مشترک او و پدرش ایرج بود. خود احسان، موفقیت این آلبوم را تا اندازه زیادی مدیون حضور پدر می‌دانست. در ۱۹ سالگی به پیشنهاد قاسم جعفری برای خوانندگی سریال غریبانه انتخاب شد، و ترانه «هر چی آرزوی خوبه …» بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

سال ۸۴ آلبوم «برای اولین بار» را روانه بازار کرد که مورد استقبال قرار گرفت. فروش این آلبوم تا پیش از آلبوم بعدی آن بیش از ۳۰۰ هزار نسخه بود.

نخستین کنسرت او در سال ۸۴ در کیش برگزار شد، تاکنون کنسرت‌های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده‌است. کنسرت او در هفت سانس در تالار وزارت کشور مورد استقبال قرار گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد