اونس طلا2330.44
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

آخرین جزییات دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای حداقل بگیران بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش و غیر حداقل بگیران تا ۸۰۰ هزارتومان افزایش خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا ، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: امروز با تصمیم ریاست جمهوری مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی تخصیص داده شد تا از این مبلغ هزینه متناسب‌سازی تامین شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در هر سال بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان هزینه متناسب سازی خواهد شد، گفت: امیدواریم تا ۴۰ روز آینده محاسبات و صدور احکام را انجام دهیم و در نهایت اول شهریور اعمال و پرداخت بر مبنای متناسب سازی انجام شود.

وی ادامه داد: برای حداقل بگیران بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش و غیر حداقل بگیران تا ۸۰۰ هزارتومان افزایش خواهد داشت که به تناسب سنوات آن‌ها و وصولی فعلی محاسبه می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه بن خانوار و بن مسکن جدا افزایش پیدا خواهد یافت، بیان کرد: جزئیات آن اعلام خواهد شد و به غیر از همسان سازی این رقم بر حقوق بازنشستگان اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: فردی حداقل بگیر با ۳۰ سال سابقه، اگر تا اسفند ماه سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کرده با اعمال ۲۶ درصد افزایش حقوق سال ۹۹ حدود ۲ میلیون تومان دریافت می‌کرد اکنون با احتساب رقم متناسب سازی و افزایش بن خواربار و حق مسکن بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد