اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا به دنبال صعود بیشتر در فصل تابستان

به طور معمول فصل ها اصلی ترین بخش بندی سال می باشد که خود نیز بر روی قیمت طلا تاثیر گذاشته و آن را جا به جا می کنند.

طلا به دنبال صعود بیشتر در فصل تابستان


به طور معمول فصل ها اصلی ترین بخش بندی سال می باشد که خود نیز بر روی قیمت طلا تاثیر گذاشته و آن را جا به جا می کنند.

به طور معمول طلا در فصل تابستان دچار رشد منفی شده و قیمت آن کاهش می یابد اما امسال و این تابستان یک تابستان همیشگی نیست و طلا همچنان در حال صعود بیشتر این فصل می باشد.

بسیاری از تحلیل گران بر این باورند که در هفته(های) پیش رو قیمت طلا تا 1800 دلار بالا رفته و رکوردی چند ساله را خواهد شکست و راه خود را برای قیمت های بالاتر باز خواهد کرد.

در روز های گذشته هر انس طلای جهانی به 1789 دلار رسید که بالا ترین قیمت در هشت سال گذشته بود. اما به دلیل افزایش امید نسبت به تولید واکسن بیماری کووید-19 و انتشار گزارش وضعیت اقتصادی ایالات متحده و بهبود اقتصاد این کشور صنعتی قیمت طلا کاهش یافت و در محدوده 1775 دلار قرار گرفت.

طبق گفته اقتصاد دانان با وجود بهبود اقتصاد آمریکا اما رشد اقتصادی بسیار کند خواهد بود چرا که افزایش تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا باعث شده تا در بسیاری از مناطق ایالات متحده برنامه های بازگشایی مشاغل به تاخیر بیافتد. در ضمن صنعت نیز تا زمان آماده سازی واکسن کرونا قادر به بازگشایی کامل نمی باشد.

رایان مک کی معتقد است که قیمت طلا سیر نزولی پیدا نخواهد کرد چرا که هر کاهش قیمت طلا به عنوان یک فرصت خرید طلقی شده و تقاضا افزایش می یابد. در نتیجه قیمت طلا افزایش خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد