اونس طلا2152.1
مظنه14,111,000
18 گرم3,257,500
ارزش سکه31,792,083
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

قابلیت‌های جدید واتس‌اپ رسما معرفی شدند

واتس‌اپ به تازگی اطلاعاتی از جدیدترین قابلیت‌های خود را با کاربرانش در میان گذاشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،پلتفرم واتس‌اپ به تازگی یک دسته از قابلیت‌های جدید را به کاربران خود معرفی کرده که قرار است به زودی برای این نرم‌افزار عرضه شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی واتس‌اپ، ویژگی‌های جدید طی چند هفته آینده در دسترس قرار خواهند گرفت. در حال حاضر برخی از این قابلیت‌ها بیش از دیگران توضیح داده شده ۲۲ اند که شامل QR Code برای اضافه کردن مخاطبین جدید و همچنین برچسب‌های متحرک نیز می‌شوند.

گفتنی است؛ این ویژگی‌ها پیش‌تر در نسخه بتا این نرم افزار نیز نمایان شده‌اند و مورد استفاده قرار گرفته‌اند. حالا به نظر می‌آید که شرکت واتس‌اپ مراحل آزمایشی قابلیت‌های جدید برنامه خود را پشت سر گذاشته و قصد دارد به صورت رسمی آن‌ها را وارد نرم افزارش کند. امکان اضافه کردن کاربران با استفاده از اسکن کد‌های QR یکی از جالب‌ترین قابلیت‌هایی است که به این برنامه اضافه خواهد شد و با استفاده از آن کاربران در عرض چند ثانیه می‌توانند مخاطب مورد نظر را به پیام‌رسانشان اضافه کنند.

همچنین افراد به زودی قادر خواهند بود تا در تماس‌های ویدئویی گروهی به سرعت تصویر هر یک از کاربرانی که تمایل دارند را بزرگ کنند تا به این روش دید بهتری به افرادی که در حال گفتگو هستند داشته باشند. همان‌طور که پیش‌تر بیان شده بود، تماس‌های گروهی واتس‌اپ قرار است به محدودیت هشت نفر برسد و کاربران یک گروه می‌توانند با استفاده از گزینه میانبر جدید در صفحه گفت‌وگوی دست جمعی مکالمه تصویری گروهی خود را آغاز کنند.

در ادامه برچسب‌های متحرک به این نرم افزار اضافه شده که همانند برچسب‌های اصلی هستند و تنها کمی تکان می‌خورند. از دیگر قابلیت‌هایی که قرار شده برای برنامه واتس‌اپ عرضه شود امکان اعمال حالت تاریک بر روی نسخه تحت وب و یا رایانه است. کاربران پس از بروزرسانی جدید واتس‌اپ قادر خواهند بود حساب کاربریشان بر روی دکستاپ و وب را با نسخه داخل گوشی هماهنگ و یک رنگ کنند. شرکت واتس اپ اظهار داشته که قابلیت افزایش تصویر مخاطبین در تماس تصویری تا انتهای هفته به برنامه اضافه میشود، اما دیگر ویژگی‌ها کمی دیرتر از آن عرضه خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد