اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین گوشی های شیائومی سال 2020 موجود در بازار ایران

گوشی های شیائومی در بازار ایران این روزها به خوبی جا افتاده است. در این مطلب من قصد دارم بهترین گوشی های شیائومی سه سال اخیر را به شما معرفی کنم.

بهترین گوشی های شیائومی 2020 و 2019 موجود در بازار ایران


در سال‌های گذشته، نام شیائومی با محصولات خوش‌ساخت، خوش‌قیمت و ارزشمند گره خورده است. این کمپانی جایگاهی قابل احترام در نزد طرفداران پیدا کرده و به عنوان یکی از مهم‌ترین مدعیان عرصه تلفن همراه شناخته می‌شود. در ادامه به شماری از بهترین گوشی های شیائومی 2018، 2019 و 2020 خواهیم پرداخت.

بهترین گوشی های شیائومی 2020
در ماه‌های گذشته، شرکت شیائومی تمرکز خود را بر توسعه گوشی‌های هوشمند Mi در بازار غرب گذاشته است. با این حال، نمی‌توان از کیفیت قابل توجه سری‌های محبوب Redmi و Pocophone نیز غافل شد. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین گوشی های شیائومی 2020 بپردازیم

  • گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو
  • گوشی شیائومی می 10 پرو
  • گوشی شیائومی ردمی K30

معرفی گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو از بهترین های شیائومی 2020

معرفی گوشی شیائومی نوت ۱۰

اگر قصد خرید بهترین گوشی شیائومی در حال حاضر را دارید، این محصول برای شما ساخته شده است. گوشی شیائومی نوت 10 را می‌توان غولی تمام‌عیار و کم‌رقیب در بازار کنونی دانست. با نگاهی به مشخصات و عکس‌های این محصول، متوجه برتری آن بر تمامی گوشی‌های میان‌رده و حتی برخی از پرچمداران موجود در بازار خواهید شد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر منحنی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک باتری بزرگ و قدرتمند اشاره کرد. نوت 10 پرو پیشرفت قابل توجهی نسبت به گوشی شیائومی نوت 8 و گوشی شیائومی نوت ۹ داشته است.

تمامی این ویژگی‌ها در ازای قیمت حیرت‌انگیز 450 دلار در اختیار شما قرار خواهند گرفت؛ رقمی که بسیار کمتر از قیمت بهترین و بزرگ‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. نوت 10 را می‌توان بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت دانست. اگر بخواهیم یک محصول را به عنوان بهترین گوشی شیائومی 2020 معرفی کنیم، آن محصول شیائومی نوت 10 خواهد بود.

گوشی شیائومی می 10 پرو از بهترین های شیائومی 2020

گوشی شیائومی می 10

یکی دیگر از نامزدهای کسب مقام بهترین مدل گوشی شیائومی 2020 را می‌توان می 10 پرو دانست. این محصول قدرتمند با برخورداری از ویژگی‌هایی چون چیپست اسنپ‌دراگون 865، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، نرخ به‌روزرسانی صفحه 90 هرتزی و فناوری شارژ سریع به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران انتخاب شده است.

شاید بتوان بزرگ‌ترین مشکل این گوشی را قیمت آن دانست؛ قیمتی که دو برابر گوشی می نوت 10 است. تفاوت‌های چندانی بین این دو محصول وجود ندارد. علاوه بر این، برخی مشکلات رابط کاربری از تبدیل این گوشی به یک محصول کامل و بی‌نقص جلوگیری می‌کنند. می 10 پرو را می‌توان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین نیز دانست.

گوشی شیائومی ردمی K30 از بهترین های شیائومی 2020

گوشی شیائومی ردمی K30

میان‌رده جدید برند ردمی را می‌توان از بهترین گوشی‌های هوشمند چینی در سال‌های اخیر دانست؛ محصولی که به راحتی با قدرتمندترین پرچمداران بازار موبایل به رقابت می‌پردازد. این گوشی با نمایشگر سریع 120 هرتز، باتری 4500 میلی آمپر و چهار دوربین پشتی خود، تعریف جدیدی از گوشی‌های میان‌رده ارائه می‌دهد. قیمت 230 دلاری این محصول، دست کمی از معجزه نداشته و آن را به یکی از ارزشمندترین محصولات دیجیتال سال جاری تبدیل می‌کند. ردمی K30 عمکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و انتخابی عالی برای افرادی که به دنبال محصولی قدرتمند با قیمت معقول می‌گردند، خواهد بود.

بهترین گوشی های شیائومی 2018 و 2019

  • گوشی شیائومی می 9
  • گوشی شیائومی Mi 9 SE
  • گوشی شیائومی Mi 9T Pro

گوشی شیائومی می 9 از بهترین های 2019 شیائومی

بهترین گوشی شیائومی می 9

یکی از جذاب‌ترین نکات درباره محصولات شیائومی را می‌توان ارزش بسیار بالای آن‌ها نسبت به قیمتشان دانست. گوشی شیائومی می 9 به عنوان یکی از بهترین ساخته‌های سال‌های اخیر این شرکت شناخته شده و سخت‌افزاری قدرتمند را با قیمتی 330 دلاری ارائه می‌دهد.

این گوشی، نخستین محصولی بود که از چیپست اسنپ‌دراگون 855 بهره می‌برد. می 9 شامل سه دوربین پشتی شده که هرکدام از کیفیت خوبی برخوردارند. اگر به دنبال تهیه بهترین مدل گوشی شیائومی 2019 و 2020 هستید، این محصول انتخاب خوبی خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 9 SE از بهترین های 2019 شیائومی

بهترین گوشی شیائومی 2019 Mi 9 SE

با نگاهی به کاتالوگ بهترین گوشی های شیائومی 2020 به تنوع بالای آن‌ها پی خواهیم برد. در این میان، شاید بتوان بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت را می 9 اس‌ای دانست. این محصول، شامل بهترین ویژگی‌های مورد قبلی داشته و در عوض کمی کوچک‌تر و ضعیف‌تر است. اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت و ارزشمند هستید، شیائومی می 9 اس‌ای برای شماست.

گوشی شیائومی Mi 9T Pro از بهترین های 2019 شیائومی

بهترین گوشی گوشی شیائومی 2019 Mi 9T Pro

این محصول زیبا و خوش‌ساخت شیائومی، شباهت‌های فراوانی به می میکس 3 دارد. از برجسته‌ترین این شباهت‌ها می‌توان به دوربین جلویی مکانیکی و نمایشگر تمام‌صفحه اشاره کرد. این محصول، از منظر ویژگی‌های فنی، رقیبی جدی برای قدرتمندترین پرچمداران موجود در بازار است. جذاب‌ترین مشخصات شیائومی می 9 تی پرو را می‌توان دوام باتری عالی، طراحی زیبا و قیمت مناسب دانست. این محصول عاری از مشکل نبوده و از مواردی چون وجود تنها یک اسپیکر و عدم مقاومت در برابر آب رنج می‌برد؛ مواردی که با وجود قیمت پایین آن، قابل صرف نظر هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد