اونس طلا2151.8
مظنه14,131,000
18 گرم3,262,100
ارزش سکه31,837,143
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

جزئیات پیش فروش تابستانه ایران خودرو امروز اعلام شد

جزئیات پیش فروش تابستانه ایران خودرو امروز اعلام شد

جزئیات پیش فروش تابستانه ایران خودرو امروز اعلام شد


مدیرعامل ایران‌خودرو با بیان اینکه پیش ثبت‌نام جدید برای تابستان داریم، اعلام کرد: زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.

فرشاد مقیمی اظهار داشت: پیش ثبت نام جدید برای تابستان داریم و زمان آن به محض اینکه در کمیته خودرو مصوب شود اعلام عمومی خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی شده که ایران‌خودرو برای تابستان مشارکت در تولید، پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده داشته باشد که زمان آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

جزئیات پیش فروش تابستانه ایران خودرو امروز اعلام شد

مقیمی اضافه کرد: هنوز تعداد خودروها برای پیش فروش مشخص نیست و باید در کمیته خودرو تصمیم گیری می شود اما بر اساس ظرفیت و میزان تولید، بیش از تعداد پیش فروش قبلی است.

۵ هزار خودرو تحویل داده شده است:
وی در خصوص تحویل فروش فوق العاده ۱۵ هزار دستگاه خودرو، اظهار داشت: خودروها قطعا در زمان ۳ ماهه تعیین شده تحویل داده می شود همچنان که تا به امروز حدود ۵ هزار خودرو از ۱۵ هزار خودرو تحویل داده شده است.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به اینکه چند درصد قطعات خودروهای این شرکت داخلی و وارداتی است، گفت: در هر خودرو، میزان وارداتی و داخلی بودن قطعات متفاوت است. اما به طور کلی هر محصول، وابستگی کمی به خارج کشور دارد اما وابستگی به اندازه ای نیست که تولید ما را دچار مشکل کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد