اونس طلا2372.59
مظنه16,536,000
18 گرم3,817,300
ارزش سکه37,255,608
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,600,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

بهبود وضعیت مسکن در آمریکا، طلا را گران‌تر کرد

قیمت طلا در حالی یک‌بار دیگر افزایش یافت که آمار املاک در آمریکا حاکی از آن است که فروش خانه در ماه مه ۴۴.۳ درصد و بیش از انتظار تحلیلگران بوده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، براساس اعلام انجمن ملی ملکی آمریکا(NAR)، داده های مربوط به مسکن ایالات متحده نشان می دهد که در ماه مه، مصرف کنندگان بیشتری از آنچه انتظار می رفت متعهد به خرید خانه بوده اند. این اتحادیه روز دوشنبه اعلام کرد که متقاضیان در انتظار خرید مسکن در ایالات متحده در ماه مه ۴۴.۳ درصد رشد داشته که بیشترین میزان رشد یک ماهه را در این زمینه به ثبت رسانده است. تحلیلگران رشد ۱۸.۹ درصدی را پیش بینی کرده بودند.

شاخص فروش بالقوه خانه در ماه مه ۹۹.۶ درصدی شد در حالی که همین شاخص در ماه آوریل، ۶۹.۰ درصد بود. لارنس یون، اقتصاددان ارشد NAR در این خصوص گفت: این آمار یک بهبود چشمگیر برای امضای قراردادها بوده و نشان می دهد که تاب آوری مصرف کنندگان آمریکایی و تمایل همیشه آنها به مالکیت خانه همچنان صعودی است. ما می توانیم در این باره صحبت کنیم که چگونه بخش مسکن می تواند راه را برای بهبود اقتصادی جامعه فراهم کند.

یون افزود: اکنون لازم است که ساخت و سازهای جدید خانه، بیشتر و بیشتر شود. با بازگشایی اقتصاد، گزینه های انتخابی بیشتری به صورت مستمر ایجاد شده و به انتخاب بهتر کمک می کند. هنوز هم برای مقابله با ساخت اندک خانه در یک دهه گذشته ، باید رونق زیادی را به بخش ساخت و ساز تزریق کرد.

اقتصاددانان توجه زیادی را به بخش فروش منازل مسکونی معطوف کرده اند چرا که این شاخص به عنوان فشارسنجی برای حرکت رو به جلوی بازار مسکن به شمار می رود. عموما یک تاخیر یک تا دو ماهه بین عقد قرارداد و فروش کامل یک خانه مسکونی وجود دارد.

قیمت طلا پس از انتشار این گزارش اندکی افزایش یافت. معاملات آتی طلای اوت Comex در آخرین معاملات با ۱.۷۸۲.۲۰ دلار بود که نرخ افزایش روزانه آن برابر ۰.۱۱٪ می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد