سامانه پیامکی طلا،سکه،ارز،تلفن گویا صفحه حرفه ای قیمت ها !!! اوقات شرعی وساعات نماز
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نمایش آخرین اخبار شبکه های مجازی و تلگرام بدون محدودیت در تمامی موضوعات HARKHABAR

آینده دلار چه میشود؟ کاهش یا افزایش ؟

تحلیل دلار تهران و اونس جهانی

آینده دلار چه میشود؟ کاهش یا افزایش ؟


دیدگاه کاهشیها: علیرغم اینکه دلار دیروز در عدد 19900 کلوز خورد با اینحال با توجه به روند نزولی بهای دلار در دو روز پایانی انتهای هفته گذشته، احتمال تداوم روند کاهشی و ریزش قیمت دلار وجود دارد، بنابراین  کانال ۱۹ برای دلار، بسیارشکننده هست


دیدگاه افزایشیها: وفتی دلار در بالای عدد 19400 تثبیت گردد یعنی دلار در شرایط کنونی پتانسیل افزایشی را دارد و همین مقاومت مهم 19400 که هم اکنون به حمایت قوی تبدیل شده بعنوان سیگنال افزایشی، باعث شد که تا حدودی برخی از فعالان، موقعیت خرید به خود بگیرند و از فضای تردید خارج شوند. 


دیروز حواله درهم به سطح 5600 افزایش یافت، این موضوع باعث شد که قیمت معادل، دلار حواله درهم به سطح بالای ۲۰ هزار تومان نیز برسد، اما پایین بودن قیمت نقدی دلار نسبت به حواله درهم به دو دلیل بوده. موضوع نخست درخصوص اقدامات بازارساز و علامت‌هایی است که از کنترل نقدینگی در سال جاری خبر می‌دهد.موضوع دوم، انتشار خبرهایی مبنی بر عرضه سنگین دلاری در بازار است، که با تقاضای کمی روبرو میشود.


روز گذشته تسنیم اعلام کرد عرضه سنگین ۷۱ میلیون دلاری با نرخ 18450 تومانی صورت گرفته، که تنها برای ۵/ ۱ میلیون دلار از این عرضه، تقاضا وجود داشته . همچنین روحانی در تماس تلفنی از همتی درخواست کرد که این نهاد علاوه بر تامین ارزی واردکنندگان در سامانه نیما، مداخلات هدفمند خود را در بازار با قدرت ادامه دهد. با یادداشت دیشب همتی نشان می‌دهد که موضع سیاست‌گذار در روزهای اخیر، پیگیری تقویت سمت عرضه است. در نتیجه معامله‌گران دلار نیز این رفتار سیاست‌گذار را برای ورود به بازار مورد توجه قرار دادند. 

آینده دلار چه میشود؟ کاهش یا افزایش ؟


میزان نوسانات روزانه قیمت دلار دیروز به رقم 700 تومان رسید، این میزان نوسان در روز پنج‌شنبه کمتر از  این سطح قرار داشت ،موضوعی که باید مورد هدف‌گذاری سیاست‌گذار قرار گیرد، کنترل نوسانات قیمت دلار به جای کنترل قیمت است. در حقیقت، بازارساز باید نوسان دلار را در یک بازه مشخص حبس کند و به‌دنبال تثبیت نرخ در قیمت مشخصی نباشد. این نگاه برای تثبیت نرخ باعث عجله برای اصلاح قیمت خواهد شد و ممکن است حتی نتیجه عکس دهد


تحلیل اونس: بازگشت وضعیت اقتصادی به شرایط قبل از کرونا، فرآیندی زمانبر است.در صورتیکه طلا بتواند یک هفته متلاطم دیگر را پشت سر بگذارد، دستیابی اونس به کانال۱۸۰۰ دلاری دور از دسترس نیست. اما افزایش قدرت دلار آمریکا، افزایش ارزش طلا را محدود کرده . با این وجود هنوز مهم‌ترین عامل مورد توجه معامله‌گران افزایش موارد ابتلای جدید به کروناست.انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در 13 آبان 99 هر روز بیشتر بر صدر اخبار قرار میگیرد و معامله‌گران از این به بعد باید تاثیرات این اتفاق بر بازارها را در معاملات خود لحاظ کنند.
 

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته


سایر خبر های این گروه
.
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
1 0

دیسکس شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 03:05
توجه کردین چن وقت یه بار یه نفر که توسایت مطرح میشه و کار درست ،چند کاربر دورش رو میگیرن واذیش میکنن تا دیگه نیاد ....مامنتا رو بخونید متوجه میشید !!!

0 0

دیسکس شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 03:06
کامنتا ...!

0 2

حجره دار گوزو دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 02:38
داچچ وحید منم با خودت ببر اینا نمیزارن اینجا با آرامش بگوزم
با تچکر.

0 1

حجره دار گوزو دو هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 02:31
لعنتیا با داچچ وحیدم چیکار کردید زده ب سیم آخر بی ناموسا.
داچچ وحید خودم پشتتم حبستو میکشم سالار خااااااااااااااااااننن

3 0

جوجه پاییز چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:50
سلام به دوستان عزیز.
اوضاع اقتصادی کشور برکسی پوشیده نیست،اما قدرت بانک مرکزی را هم دست کم نگیرید.اگر اراده کند دلار دوباره به 10 هم خواهد رسید ولی این قیمت دیگر به زیان خودش وحتی کل کشور است.زیرا دوباره خیلی از سرمایه داران از این فرصت طلایی استفاده کرده و ذخایر کشور به یغما می رود پس کاهش شدید فعلا منتفی است.هدف آقای همتی کاهش رشد افزایشی شدید است.بازار طی چند روز دیگر در یک رنج کاهش و فرسایشی است و خریدار و فروشنده را خسته خواهد کرد تا بازار از سرعتش گرفته شود.فکر کنم قیمت سکه در کانال 9 فعلا رنج شود و اگر لحظه ای در کانال 8قرار گیرد خرید خیلی مناسب است و در کانال 10قرار گرفت فعلا فروش خوب است.به نظر من آقای همتی فرد زیرکی است زیرا هر گاه خواسته است با هزینه کم و با اهرم ترس و دلهره در دل خریدار روند بازار را برعکس کرده و با این همه مشکلات اقتصادی و مهم تر فساد و اختلاس و رانت خواری ها،بازار دلار بالای 20 را با دلهره قبول کرده است.
خدایا این یکی از امتحانات سخت توست که بر ما ظرفیت تحمل این درد را دادی که کشوری با این ثروت و نیروی جوان متخصص به روزگاری افتاده است که چشم امیدش به عراق و افغانستان شده برای بر طرف کردن مایحتاج.

5 7

وحيدمحمدي پنج سال پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:29
آهن ربا دیدین ؟
من ک. س. خ. ل ربام !!
هر چی ك. س. خ . ل هس جذب من میشه !!

1 2

دكتر بيشگو هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:44
عجب ديوانه اي هستي تو ... رواني

2 1

ال ناز ! سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:42
خدايي نمك سايت طلا هستي دمت گرم وحيد جووون

0 2

۴ضنفر چمچاره سه ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:36
ب ی ف ر ه ن گ ب ی ش خ ص ی ت

2 3

وحيدمحمدي پنج سال پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:26
آهن ربا دیدین؟
من **** ربام !!
هرچی **** هس جذب من میشه !!

2 1

ابو عباس نه سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:19
یک دوستی نوشته بود :پسر ما داریم چهار تا کتاب بیشعوری ،الیس در سرزمین عجایب، اصحاب کهف ،قلعه حیوانات رو یکجا زندگی میکنیم !!!

5 0

شیمی‌دان شکاک یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:11
بعضی کاربرا تا میبینن یکم نزولی شد میان میریزن تو بازار برا فروش
امروز یکی از اشناها زنگ زده میگه میخوام بفروشم 100تا
مپم بهش گفتم نگتش دار تضمین سود با من اگرم کمی ضرر کردی اونم با من.
تعجب می‌کتم اینایی که تحمل درد یه سوزن کاهشو ندارن چطور میان مدام از سقف و کف میپرسن از ما؟!؟
خب برا خودت یه درصدی قرار بده و طبق همون برو جلو.
اگه سکه اومد زیر 8900 من ضرر خیلیا رو میدم نظرم هم کاملا شخصیه

1 8

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:09
ابو عباس نگفتم میرم گفتم اینجا به شیاد سیگنال نمیدم
خیالت راحت هستم
اما سود فقط کانال

0 0

حجره دار گوزو دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 02:34
داچچ وحید منم باخودت ببر سالار خاننننننن

0 2

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:20
ترا سپاس !!!!

7 0

dariush! یک روز میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:02
از دوستان معذرت میخام منظورم شخص خاصی نیست ولی کسی که میگه فردا و پسفرداها ریزش شدید قیمت داریم یا چیزی از بازارِ طلاوسکه در ایران نمیدونه ویا داره از روی عمد به مردم اشتباه خط میده.
با تشکر

1 1

غضنفر چمچاره سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:55
سلام دوستان من ۱۰ تا سکه امامی دارم که زمانی که ۵ تومن خریدم الان میخام بفروشم ووارد بورس بشم بنظرتون کاردرستیه یانه؟سکه هارو نگه دارم؟

0 3

جامانده از دنیا یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:53
استاد اعظم ۲ من فردا بخرم؟؟؟

1 10

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:49
هرکی آیدی کانال خواست بیاد خصوصی طلا گرام

0 1

حجره دار گوزو دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 02:38
داچچ وحید منم با خودت ببر اینا نمیزارن اینجا با آرامش بگوزم
با تچکر

1 7

اسی ۶۸۷۱ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:47
وحید محمدی آی دی کانال بده عضو بشیم

3 0

مریلا جان پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:21
آیدی بده میخواد بدبخت بشه

0 0

آقای امااتور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:47
کسی رو خراب نکردم جناب،درضمن تا چندروز اینده اوناییی که باید خراب بشن خراب میشن بخودی خود وفقط ایناروگفتم که کاربرای عزیز توجریان باشن امشب دراین تاریخ چه حرفایی گفتن استاداعظم دو ومحمدی ودوستاش ،وتاچندروزدیگه عیار این افراد دسشون میان و افرادی که مطمعن ترن رو انتخاب میکنن

8 12

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:33
استاد اعظم ۲ من تورو با تمام توهم هات تنها میزارم و دیگه اینجا سیگنال نمیدم
اما بدان و آگاه باش تا آخر امسال هر کسی با من معامله بزنه سرمایش ۵ برابر میشه چون من نوسانی رو میگیرم که توی ویترین دار تو خوابم نمیبینی
الان اعضای کانال من ۵۲۳ نفر هستش که به من اعتماد دارن
هرکی میخواد میمونه سرمایش ۵ برابر میشه هرکی نخواست میاد از تو نظر میگیره سرمایش نصف میشه
من دیگه اینجا هیچ سیگنالی نمیدم
سیگنال بخر و بفروش فقط کانال

0 1

حجره دار گوزو دو هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 02:37
داچچ وحید منم با خودت ببر اینا نمیزارن اینجا با آرامش بگوزم

6 0

ابو عباس نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:06
سمیه نرو ترا خدا نرو ......!!!

10 4

آقای امااتور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:33
دوستان توجه فرمایید امشب جناب استاداعظم دو و جناب محمدی و دوستاشون نظراتشون رو درمورد اینکه روزای اتی کاهشی باشه یا افزایشی دادن.استاداعظم دو میگن افزایشیه ومحمدی و ودوستاش میگن بازا.رفرسایشیه وریزشی. تا اخرعفته مشخصه خاهد شد کدوم راست میگن وکدوم قصد گمراه کردن مردم رادارن شمارش مع*** تا اخرهفته من میام و اعلام میکنم کدوم جناح خیرخواه مردم و دلسوزمردن وکدوم جناح قطعا قصد فریب مردم وگمراه کردن مردم رودارن

3 0

جان شیفته هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:58
الان بیش از 4 ماه که هر ساعت وهر روز بر همه اهالی سایت ثابت شده که اوضاع از چه قراره!!!!!;;;!!!!!!!!

3 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:40
تصحیح میکنم ن
نتیجه نیت رو نشون نمی ده.

7 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:37
مگ کسی یقین داره ک چی میشه
نتیجه نیت رو نشون میده.
نیت رو در مرور زمان میشه فهمید
باید بگید تا آخر هفته مشخص میشه کدوم نظر صحیح بوده.
مردم رو خراب نکن برادر.

3 7

انسانیت، یک روز میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:29
وحیدمحمدی
اگر تحلیلی داری بزار...
دیگه شما هستیو و هرکسی که بخواد با راهنمایی های شما پیش بره، امیدوارم بی ضرر باشید
اما حق ندارید به بقیه تحلیل گزاران
بی احترامی کنید یا جوری رفتار کنید که شما از کسی برتر هستید
خیر اصلا همچین چیزی وجودنداره اینجا شما راه خودتو برو
بقیه هم راه خودشون
تا همگان بخوبی و درست در راهنمایی های تحلیل گزاران بخوبی استفاده ببرن

4 9

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:26
فردا هرات تهران ..... مردم فروشنده...... خودت فهمیدی چی میگم اونروز گفتم خالی فروشی خوب نیست حالا با دور تند میبریم بالا آقا مسعود و جنابان گروه اتاق البرز نماند ها .....

10 8

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:22
در پایان بحث مزخرف با یه عده دیگه بحثی باهاتون نمیکنم گوی و میدان مردم قضاوت کنن در ضمن محمدی روی کسی رو کم کنه محمدی رویی براش نموده که من خرابترش بکنم یا بهتر .

8 5

انسانیت، یک روز میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:21
دولت داره با ملت گرگم به هوا بازی میکنه با این نوسان فقط داره ملت رو به فقر و ویرانی مطلق میبره
اما خودش پابرجا بمونه اما اینطور نمیمونه بعد شما اینجا دنبال مقصر دراوردن استاد اعظم2 هستید..
که البته تا الان تحلیلش نسب به بقیه بهتر بوده
مگر بارها اینجا دوستان نگفتند
تصمیم گیری خرید و فروش بعهده شخص هست...پس چرا تخریب میکنید چرا مسبب فراری دادن افراد خوب تحلیل گزار میشید
نکنید اینکارو خوبیت نداره

9 8

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:17
کاربرای جعلی محمدی ۱۰۴۰۰ نفروختین مگه من دستور فروش داده بودم من گفتم جمع کنید برا هدف ۱۲۴۰۰ حالا بهتون تحویل میدم.

8 9

پلاک دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:14
ساعت ۱۲ شد استاد اعظم ۲
سکه ۹۶۰۰ کلوز زد دیشب ۱۰۴۰۰ بود
چی شد اگر نظرت عوض شده بگو بیشتر از این ضرر نکنم

10 11

چارت چهار هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:11
استاد اعظم ۲ برادر من به شما اعتماد کردم تا الان رو ۲۵۰ تا سکه فعلا ۲۵۰ میلیون ضرر کردم
ای کاش دیروز به حرف محمدی گوش میکردم
ای کاش انقدر با اطمینان نمیگفتی فردا سکه رو ۱۲ میکنی
بدبخت شدم

11 11

پالادیوم دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:07
استاد اعظم ۲ با تمام احترام ولی محمدی امروز خوب روی تورو کم کرد
انشالله محمدی به اوج برگرده

8 8

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:15
با اسمای دیگه نبایین ۱۲۴۰۰ رو تحویلت میدم ....... تا نماز صبح هم وایسی من سر حرفم هستم وعده چندماه هم نمیدم ۱۲۴۰۰ هدف ۴۲۰۰ ابشده .

15 8

اوستا دادا اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:52
شما طی چهل سال گذشته به قیمت کالاهای سرمایه به خصوص طلا و سکه نگاه کنید ببینید چند برابر شده دیگر به خاندن تحلیل نیازی ندارید به خاطر است که میگم نظرات کاربران مانند مهندس رضا قابل تقدیر است به نظر خودم یک لحظه اعتماد به حرف رئیس از هر نوع اش و یا ریال آتش زدن به مالت است خودم بزرگترین فریب خورده هستم که ارزش مال را به خاطر گرفتن یک نوسان به نصف رساندم و اکنون گیر کردم

5 9

Agha_ali هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:38
استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :
تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:19
خدا خواب محمدی شما و آقا علی و کاربرای جعلی محمدی رو برآورده کنه
::::::::::::::::::::::::::::::
استاد ۲ مشتی ما رو اون وسط واس چی چلوندی؟
من هر طرف باد بیاد همون طرفم .
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگوی

3 0

Agha_ali هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:09
قبولت دارم مرد .مشتی هستی

7 7

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:12
آقا علی من شرمنده علنی ازت عذر خواهی میکنم اشتباه نوشتاری کپی متن بود بزار جای عدم دقت و سرعت و کهولت سن حلالمون کن بزرگوار.

4 4

Agha_ali هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:42
یجام گفتی خالی فروشا یه مشت مواجب بگیر بدبختن که دارن زوزه میکشن. دمت گرم ما مشتی صدات کردیم تو اینجور .

15 4

GHOST666 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:37
بهترین گزینه برای متعادل کردن قیمت سکه طلا
افزایش نرخ سود بانکی ۳۰٪ برای حساب ۵ ساله
۴ساله ۲۸٪
۳ ساله ۲۶٪
۲ساله ۲۵٪
۱ساله ۲۲٪
ویا ضرب سکه ۵ ساله ۳/۵میلیون
۴ساله ۴
۳ساله ۴/۵
۲ساله ۵
یکساله ۶
تحویل فوری ۳ماهه ۶/۵
برای هر کد ملی ۱۰ تا بدن دیگه سکه حداقل ۵سال نوسان نمی گیره

5 1

GHOST666 دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:09
ایران یکی ثروتمندترین و غنی ترین از بابت ذخایر طلا هست طبق یک اظهار نظر یکی از مسئولین در دوره های گذشته ایران حداقل بالای ۱۵۰۰ تن دارد در ذخایر بانک مرکزی وجود داره
اصلا طلا میتونه فیزیکی نباشه یک برگ اوراق طلا باشد با یک کد امنیتی که قابل معامله در تمامی بانکها و بورس باشه

0 0

ال/نا/ز Gold. دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 00:01
ضرب سكه به چه پشتوانه اي

12 36

وحیدمحمدی پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:18
استاد اعظم ۲ شمارو در حد خودم نمیبینم مرتیکه شیاد ملتو مالدار کردی رو سکه ۱۰۵۰۰ به امید ۱۲ خجالتم نمیکشی
دیشب یک غلطی کردی گفتی فردا میخرم قیمتا بالا بره منم گفتم تو بخر من میفروشم ببینیم کی زورش بیشتره الانم لال شو من یک میلیون از صبح پایین آوردم
شما سکه ۱۰۵۰۰ یک بار دیگه نشون بده ۱۲ پیش کشت
من سکه ۶۸۰۰ تا آخر همین ماه تحویلت میدم تو شهریورم ۶۳۰۰ تحویلت میدم این وسط ۴۵ روزم نوسان میگیریم
این اشتباهمو جبران میکنم
شما ملتو بدجور بدبخت کردی
وای من به مردم سکه پایین میدم با نوسان گرفتنم جبران میکنم
این گوی و این میدان

4 0

اس محمد زرگر پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/17 ساعت 01:01
توهین نکن عوضی

12 6

اوستا دادا اعظم هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:09
دوستان هنوز بازار ساز طلا های که از ونزوئلا آورده رو کامل خالی نکرده ! بازی حباب حالا حالا ها ادامه داره

7 2

اوستا دادا اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:28
مهندس رضا به شخصه نظرات شما را قابل احترام وبه حقیقت نزدیک میدانم

10 2

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:15
طلاها که وارد شده ولی یه وانت پیدا نمیشه اینا رو بیاره تو بازار پخش کنه. الان مشکل اصلی همینه.

7 2

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:33
کاربر گرامی،جناب اس گلاب
شب شما بخیر
جهت اطلاع گاها دیس لایک ها ب معنی کم لطفی و بی اعتنایی نیست بلکه بر عکس ب پرسش شما پاسخ میدند.
شما صحبت از خرید مجدد رو این قیمتها کردید ودوستانی با دیسلایک ب شما پاسخ دادند.
بنده دیدم این اتفاق می‌افته.
اما اینک از طرف چ کسانیه و چقدر معتبره،دیگ مشخص نیست.
اما پاسخی کلی ب سوال شما دادند دوستان

3 0

Leila-90 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:19
ازهمه ی دوستان بابت پرسشهای بورسی پوزش میخوام اینجاسایت طلاست ولی شاید جوابها برای تعدادی از کاربرا مفید باشه چون الان بورس هم روبورسه

0 1

Msalehine شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:26
هلالات تحلیل بورسه بعدم یاسهم بخوای نوسان بگیری سودت زیاد نمیشه با سهم میانمدت بمونی سوده اختیار مالتم دست کسی نده صندوقای دارا ۱و۲و۳ پول جور کن بخر

9 2

نابغه بانک مرکزی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:17
اینو بزنید سردر اتاق خوابتون و روزی چند بار نگاش کنید
عزیزان یه سورپرایز دارم
با این نرخ ارز ۱_ واردات به صرفه نیست(هدفی که همتی در سر داره مثل جلوگیری از ورود تلفن های همراه و غیره)۲_دیگه به صرفه نیست که ارز از کشور خارج بشه و در کشورهای همسایه خرج خرید ملک و غیره بشه و این اتفاق مبارکیه
پس دولت عمدا نرخ ارزو افزایش داد و هیچ خبری از کاهش قیمت نیست بیخود دلتونو خوش نکنید

6 2

اس گلاب دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:16
عرض ارادت دارم خدمت دوستانی که بدون هیچ چشم داشتی تجربه گرانبهای خود رادر اختیار تازه واردها قرار میدن. اما ناراحت میشم ازاینکه بعضی از دوستان حس نوع دوستی رو کنار گذاشته اند وبدون درک مطلب دست میبرند کارت قرمز.اینا کسانی هستند که اگه ببینند رفقشون می افته تو چاه هلش میدند که زود بیفته. امان از خودخواهی؟! من هر روز تمام مطالب سایتو خواهم خوند . مثبتهاش مال من منفی ها رو دور میریزم. به امید خدا و کمک دوستان صادق توسایت هدفی که دارم به آن خواهم رسید ‌. سعادت و خوشبختی تمام هموطنان رو از خدا میخوام . خداحافظ سایت

4 0

Msalehine شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:23
ولشون کن بعضیا تو این سایت خوددرگیری مزمن دارن
بعضیا دست چپ و راستشونو بلد نیستن شدن تحلیلگر بعدم میگن هرس نخور سبر کن
بعضیا فقط برا ۱۰۲۰۳۰۴۰ اومدن یه درمیون + -‐ رو میزنن

12 15

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:13
شغالایی مث تو (محمدی)زیاد برا من زوزه میکشن خریدای من میانگین ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ که دیگه سکه ۹ تومنی رو هم خوابشو ببینی من ۱۲ میفروشم شایدم نخوام (۱۵ تومن) تو ۲۸۰۰۰ هزارتا امامی با وکیوم خوب دقت کن بعد رو عدد ۵ تومن تو میخرم اینجوری سرمایم ۳ برابر میشه منظورت از حرس خوردن رو نمیدونم نظرتو بزار تو سایت همه ببینن بنده هم میزارم مردم قضاوت کنن و استفاده سکه ۵ تومنی رو تو خواب میبینی برو بگیر بخواب قبل خواب اب بریز اونجا که میسوزه شما خالی فروشا یه مشت مواجب بگیر بدبخت هستین که با ۵۰ ۱۰۰ تومن اونم نداری افتادی زیر پله زوزه میکشی برو دنبال کارت دیگه باهات بحثی ندارم مردم جوابتو میدن.

7 11

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:17
کاربر محمدی نظرتو بزار هرچند برا کسی مهم نیست ولی آزادی بیانه هر جوجه سرمایه داری با ۱۰ تا سکه اونم نداری میاد نظر میزاره تا الان با نظراتت همرو سودمند کردی بعد اینم همه رو به سود میرسونی برو دنبال کارت من بچه تو جوون عشق ۲۰۶.

15 15

Solisss پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:07
تو خواب دیدم سکه فردا ۸۷۰۰ میشه
میشه ++++
نمیشه--------

4 4

Solisss پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 23:01
ممنون استاد اعظم ۲ با کاربرای جعلیتون
امیدوارم همیشه پرسود باشید

7 9

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:19
خدا خواب محمدی شما و آقا علی و کاربرای جعلی محمدی رو برآورده کنه

6 5

Solisss پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:14
تازمانی که هرات زیر تهرانه ۱۰۰ درصد کاهشیه اینو الگو قرار دادند
تو این روزا هرات شله

7 4

ابو عباس نه سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:03

سونامی تورم در راه است
آنچه این روزها چشمها را خیره نموده و ساعت به ساعت و لحظه به لحظه در سقوط ارزش پول ملی شاهد هستیم، به دلار و طلا و سهام ختم نخواهد شد.
متاسفانه اینها نشانه ای از یک سونامی تورمی است که در راه داریم
به نظر من هیچیک از روشهایی که دولت گمان میکند امکان فروکش نمودن این آتش زبانه کشیده شده را فراهم میکند فعلا و با شرایط حاضر و در کوتاه مدت وجود ندارد و مهمترین راز آن رشد اقتصادی منفی در کشور است و این چیزی است که باید روی آن متمرکز شویم
سه سال بسیار سخت در پیش داریم
حامد پاک طینت

8 2

نابغه بانک مرکزی یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:03
عزیزان یه سورپرایز دارم
با این نرخ ارز ۱_ واردات به صرفه نیست(هدفی که همتی در سر داره مثل جلوگیری از ورود تلفن های همراه و غیره)۲_دیگه به صرفه نیست که ارز از کشور خارج بشه و در کشورهای همسایه خرج خرید ملک و غیره بشه و این اتفاق مبارکیه
پس دولت عمدا نرخ ارزو افزایش داد و هیچ خبری از کاهش قیمت نیست بیخود دلتونو خوش نکنید

8 9

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:50
چرا شبا معامله میکنید روزا ساعت ۱۱ تا ۴ معاملات رسمی همین .

2 1

سااج دو ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:58
حرص درسته بیسواد

9 0

جان شیفته هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:16
هرس به معنی از بین بردن برگهای زاید درختان احتمالا منظورت حرص

9 11

وحیدمحمدی پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:00
هرس نخور بچه هنوز ۲ ساعت وقت داری

12 6

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:49
دوسنان حواستون به سکه باشد چنانچه یک بار دیگر سد ۱۰۰۰۰۰۰ را بشکند باید بلافاصله وارد خرید شد چون با سرعت تمام از سد ۱۲۰۰۰۰۰۰ عبور خواهد کرد ولی نظر شخصی خودم بازار نزول است

4 0

جان شیفته هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:19
ممنون از پاسخ شما

5 0

لوچک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:13
کاربر گرامی
از نظر روانی این‌‌ سطح مهم است و اگر یک بار دیگر از این سطح عبور کند خریداران بیشتر امیدوار به روند صعودی خواهند شد وخریدار بسیار زیاد خواهد شد ولی شخصا بعید میدانم بازار ساز اجازه این کار را بدهد

6 1

جان شیفته هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:03
شما که معتقد به ریزش وکاهشین پس چطور به سرعت از سد 12 خواهد گذشت?

7 5

نگار۲۰۰۰ یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:29
سلام به دوستان
به نظرتون باید امروز در طلا سیو سود میکردیم؟
به نظرتون احتمال پایین آوردن دلار زیاده؟

4 0

دلبندم 1 یک روز میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:10
۹۹/۴/۱۶
نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار
919000

1 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:15
درسته
قیمتهای سایت رفرش نمیششند!

1 0

دلبندم 1 یک روز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:13
فقط ظرف دو ساعت اینقدر رشد. منبع کانال اتحادیه طلا و جواهر مشهد

2 0

دلبندم 1 یک روز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:12
بالایی ساعت 16/30 و قیمت 931 تومن دوساعت بعد 16/30

2 1

دلبندم 1 یک روز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:11
99/04/16
نرخ طلای 18 عيار:931000
اتحادیه صنف طلا ، جواهر و نقره مشهد

5 7

امریکا یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:07
آخرین توصیه امروز
بوی گوشت نیست ها دارن خر داغ میکنند

2 2

مهندس الکترونیک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:04
ظاهرا دوستانی سیو سود کردن در سکه و طلا و پیامهایی برای پیشنهاد داشتم که آنها را خدمتتان یکجا عرض میکنم . نمادهای زیر در بازار سرمایه همچنان مورد نظر و پتانسیل مناسب دارند . البته حتما در نت صفحه های این نمادها را ببینید و بررسی کنید و با مسئولیت و آگاهی و دانش خودتان تصمیم بگیرید:
1. فخوز
2. بترانس
3. حکشتی
4. خگستر
5. شسپا
6. و پاسار
7. غشهداب
8. دارو
9. پکویر
از خداوند روزی رسان، رزق توام با برکت و آرامش برای همگی مان آرزومندم .

1 0

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:24
بله حتما می توانید. به این فکر کنید که با دانش و آگاهی می توانید در یکسال سرمایه تان را بین 4 تا 10 برابر کنید . فقط دانش شماست که می تواند این کمک را داشته باشد .

2 0

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:16
درود ، یعنی به نظر شما خودم می تونم انجام بدم بدون ریسک یا با ریسک کم ؟ درمورد کارگزاریها چطور ؟

0 0

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 22:07
سپاسگزارم کاربر شاپور، به نظر خودم هم ۲۰ درصد زیاده ، یعنی به نظر شما با چه مقدار پول وارد بشم، ۱۰۰ تومن دارم ،از دوستان سایت قبلا راهنمایی کرده بودن راجع به خرید عرضه اولیه و سهامهای باپتانسیل رشد اما بازم تصمیمگیری برام سخته ،

1 0

مهندس الکترونیک یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:56
Leila-90
هرگز این کار را نکنید
ساده :
هر چیزی که در بازار فیزیکی اقبال به فروش دارد در بازار سهام تولید کننده یا عرضه کننده های آن را راحت در سایت های سهامیاب و ره آورد365 پیدا کنید و به آسانی با بررسی و مطالعه اطلاعات سهامی را خرید کنید .
20 درصد برای بازاری که همچنان در حال افزایش است رقم خیلی بالایی است .برای دارایی تان ارزش قایل باشید و با صرف کمی زمان برای همیشه خودتان تصمیم درست برای خرید و فروش به موقع بگیرید .

1 0

شاپور سیبیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:41
موسسات غیر انتفاعی هم کلاس آنلاین دارند مربی اش یک جورایی مشاور میشود

1 0

شاپور سیبیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:39
اما سهام را پله ای وارد شو تا دستت بیاد چیکار باید بکنی

1 0

شاپور سیبیل چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:38
20 درصد زیاده
10 درصد از سود اگر سبد درستی بچیند جز قرار داد است

3 1

Leila-90 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:28
من یه مقدار پول بیکار دارم که مرددم وارد بورس بشم چون اصلا اطلاعات بورسی ندارم یه بنده خدایی بهم گفت ۲۰ درصد کارمزد میگیره ، به نظر شما منطقیه که همچین کاری انجام بدم

0 1

غضنفر چمچاره سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:03
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0 1

غضنفر چمچاره سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:02
دوستان نظرتون درمورد بورس چیه؟بنظرتون همچنان سبز خواهد بود ومثبت خواهد خورد . والان دراین اوضاع بورس بهتره یاسکه برای سرمایه گذاری

7 14

آقای امااتور یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:43
دوستانی که فکر میکنن فردا عربستان صعودیه مثبت واونایی که فکر میکنن نزولیه منفی بدهن متشکررریم

7 8

امریکا یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:42
از این بالایی ها استفاده کنین تا ۳ ماه به این قیمت ها نمیرسیم

7 6

امریکا یک هفته پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:43
فقط تبلیغ هست زود خارج شوید که خواب بد دیدن

14 3

شاه ماهی ( مانلی) یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:31
من امروز ۶۰ میلیون سود دو حرکت انتحاری

14 5

شاه ماهی ( مانلی) یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:29
قیمت منظنه نزدیک ۲۰۰خط حباب منفی
تردیدها بخرن فردا نوسانی خوب میده اونس این هفته بالای ۱۸۰۰

7 7

ابو عباس نه سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:27
اقا این بورس چرا اینطوری شده میخری میترسی نمیخری میترسی !!!

8 7

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:26
دوستان توجه کنید که امروز بالا رفتن اونس جهانی مانع از آن شد که قیمت سکه به زیر 9500 برود...

6 8

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:27
سکه امام هنوز 500 هزارتومان حباب دارد و خطر همچنان پابرجاست...

4 8

شاشا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:20
دوستان تا اخرهفته اصلاح داریم .احتیاط کنید.نظرشخصی.موفق باشید.

2 4

شاشا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:01
نوستراداموس گرامی. بنده خودم دیروز فروختم .بستگی به این داره تو چه قیمتی خرید زده باشی.ولی من خودم منتظرم تا اخر هفته یا هفته بعد پایینتر بخرم.باز تصمیم نهایی با خودتونه.

3 6

نوستراداموس` شش ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:24
شاشا جون بفروشم یا نه ؟ اوستادادا میگه لودر پیدا کردن دارن خاکریز ها رو خراب می کنن

1 5

۴ضنفر چمچاره سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:19
جناب سپهرداد ممنون از پاسخ تون یعنی بنظرشما بازدهی سکه بهتر ازبورس خواهد بود؟ آخه طی چند ماه اخیر بورس رشد خوبی داشته حتی بیشتر ازطلا

3 15

نوستراداموس` شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:14
از مهندس رضا خاهش داریم دلگیر نشن و‌ به تحلیلاشون ادامه بدن تا حالا خوب تونستن سکه رو از خاکریز های متعدد عبور بدن و اگه تلاش کنن از خاکریز ها ۱۱ و ۱۲ هم عبور خوا هد داد با سپاس

5 8

اوستا دادا اعظم هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:21
لودر پیدا کردن دارن خاکریزها رو صاف می کنند احمق نشو بفروش نظرشخصی است ممکنه لودرشون خراب بشه خود دانی

2 7

4ضنفر چمچاره سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:59
سلام دوستان من ۱۰ تا سکه امامی دارم که زمانی که ۵ تومن بود خریدممیخام بفروشم وارد بورس بشم بنظرتون کار درستیه یا بمونم توسکه؟

1 5

A.s.s.a.l هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:05
سکه ها را نگه دار

1 8

سپهرداد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:14
درود بمون تو سکه

6 8

اس محمد زرگر پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:52
دوستانی که جا موندن اگه نتونستین خرید کنید عجله نکنید احتمال داره چهارشنبه و پنجشنبه با تعطیلی بورس یه فرصت خرید دوباره پیدا کنید. البته این نظر شخصیه

1 9

اس گلاب دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:46
باسلام به آقا مثبتها : واقعا با خوندن کامنتهاتون انرژی مثبت میگرم ، مهندس رضا، ++, استاد اعظم ۲که خیلی دلم میخواد از تجربه اش استفاده کنم و جناب Golden gold درود برشما و سایر دوستان که اسمشون از یادم رفته: جهت راه اندازی یه طلافروشی کوچک واسه پسرم ، ملکی رو فروخته ام و نصف پولش رو در مظنه ۳۹۴۰ ابشده خریدم، چک دوم امروز نتونست در حساب بشینه و فردا صبح توحسابمه، اگه فردا مثل امروز بازار مقداری به قول شما مهربون باشه در چه مظنه ای خرید کنم ، ضمنا انها را گرم گرم در دراز مدت خواهیم فروخت ، به نظر شما کار عاقلانه میکنم یا ریسکه ؟ ضمنا امکان داره و دلایلی به نظرتون میرسه که در آینده احتمالا طلا مثلا گرمی ۸۰۰ ۷۰۰ بشه و ما مال خودمونرو یکی دو سال با قیمت پایین بفروشیم؟ نظر سایر دوستان وحجره داران محترم راهگشایمان خواهد بود با تشکر

1 0

کارینا چهار ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:52
تو این سه ساله بالاترین رشد رو بین ملک و طلا و دلار و ماشین، طلا داشته. نمیدونم این رشدش منطقی هست یا خیر به رشدش ادامه میده یا خیر!!!
فقط خاطرم هست که سال ۹۶ ما ملکی خریدیم متری ۷ میلیون امسال نهایتا بتونیم ۳۰ میلیون بفروشیم(یعنی حدود ۴ برابر) اونسال من سکه فروختم ۱۵۵۰ و طلا رو گرمی ۱۵۰ هزار تومن( طلا و سکه الان یه چیزی حدود ۷ برابر شده) این موضوع تو خرید ماشین هم صدق میکنه دقیقا ماشین هم ۴ برابر شده نسبت به ۹۶

5 5

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:17
علیکم السلام جناب اس گلاب.
بنده نظر قبلیم رو تکرار میکنم مبنی بر خرید ملک.و تکرار میکنم از گذشته ها ملک (ب هر نوع بسته ب سرمایه)اولین اولویت سرمایه گذاری بوده.بنده پیشنهادم خرید مغازه.ضمن اینک طلا اخیرا رشد زیادی داشته.شاید میشد دوماه پیش ب این فکر کرد اما الان اگر طلا هم بخرید ضمن ریسکی بودن از حاشیه سود کمتری برخوردار خواهید بود
اینک مخصوصا اینک خرید طلا هم داشتید بنده قویا خرید مغازه رو پیشنهاد میکنم ک آینده هم برای فرزندانتان سودآور خواهد بود.
موفق باشید

7 2

Leila-90 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:35
بادرود ،کابر لوچک نظری مبنی بر نقشه تامین کسری بودجه دولت گذاشتن بسیار عالی بود ،واقعا لذت بردم پیشنهاد می کنم حتما بخونید

7 4

داور بازی 18 ساعت میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:15
تا اینجای کار:
محمدی. فلاحتی: 1
استاد اعظم 2. مهندس رضا: 0
ولی خوب ملت همچنان فامیل معروف محمدی-فلاحتی رو دعا می کنند. :)

8 0

Agha_ali هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:27
داور حواستو جمع کن به برنده ۳ امتیاز میدن به بازنده هیچی اما به داور یه سماور . حالا خود دانی

6 0

اقااقیا یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:07
سلام دوستان
امروز فیلمی منتشر شده بود از مردمی که هجوم بردند به فردوسی برای خرید ارز
واقعا ناراحت کننده بود
این مردم ما هستیم
مردمی که با کوچکترین فشاری بیشتر خم میکنیم
دلار ۲۱میخریم چون شنیدیم قراره ۲۵بشه
از ماست که بر ماست

2 0

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:46
وقتی مسئول بانک بوده تو اون فیلم داره یا صرافی من که اونجا رو بلد نیستم داره قحقهه میزنه از خنده...ببین اونی که قیمت اولیه رو به کل ایران اعلام میکنه چه جونورهایی هستند و چه جور به ریش این ملت میخندن.....سکه میاد ساعت ۱۰ پایین یارو تا بیاد بره دوتا کارت بردار تا بتونه پول جابجا کنه مغازه پیدا کنه بخره نرسیده قیمت میره بالا دوباره بر میگرده وسط راه خونه ....دوباره میگه میاد قیمت داره میاد پایین.. طرف تا بیاد بره سر گاوصندوق طلا رو بردار بره بفروشه بره بازار میاد میبینه داره قیمت میره بالا میگه با خودش بفروشم چی بخرم بذار باشه هنوز نرسیده خونه قیمت باز میره پایین ....اونی که این دگمه دستش قیمت رو مینویسی حالم ازت بهم میخوره که انقدر به ملت داری میخندی

2 5

mansour1 چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 20:08
پس چی فکر کردین؟ قرار بود با فرو پاشی واحد پول کشوری ، فروپاشی سیاسی رخ بده تا الان کل دنیا نوکر ایالات متحده بود که!!!
ونزئلا هم بشویم، روسها و چینی ها سرباز می ارن نمی زارند متحد استراتژیکشون سقوط کنه!
خیال همه راحت.
حالا هی منفی بزنید و تو شبکه های اجتماعی انقلاب و تغییر ساختار انجام بدین!!

10 10

آرش هما چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:56
عزیزان این کاهشها فقط اصلاحه
داره برای صعود بعدی خودشو اماده میکنه
هدف کانال دلار 27 الی 37
آبشده 4500 الی 4800 الی 5500
سکه 13 میلیون الی 18میلیون

17 1

تتو 11 ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:54
محمدی الهی هیچ وقت خیر نبینی الهی ب زمین گرم بخوری 180تومن ضرر دادم تو ی ماه آخه چرا با خونگی ها این کار رو میکنی ما خونگی ها ک دنباله سود نیستیم فقط میخواستیم ارزش پولمون نیاد پایین خدا ازت نگذره

1 1

رهگذر ۲ هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 21:31
خدا ازش نگذره واقعا. ما رو هم به خاک سیاه نشوند.

6 0

سکه ده شاهی سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:57
به جون عزیز ترین کس تو زندگیم مادرم من تا این لحظه ۱۴۴ میلیون تومن ضرر خوردم سر حرف این بی معرفت خدانشناس...چی بخرم بذارم جاش که جبران بشه این خسارت...

5 13

aet یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:52
نوسان سنگینه گول پولبک ها رو نخورید وهمچنان ریزش داریم

8 5

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:45
قرار نیست حباب به این سنگینی طی سه روز خالی شود طی سه ماه به تدریج خالی خواهد شد

4 4

ali-elc چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:45
سلام
از چی بگم؟؟ از اونسی که پر واضحه نم نم میره سمت 2000 تایی شدن
از دلاری که شده بازیچه ( مثلا بازار ساز) واسه رفع و رجوع کم و کسریاش و تخته گاز تا امروز سکه رو
با خودش به قیمت کهکشانی رسوند . و ظاهرا قصد داره فتیلشو بیاره پایین . درست مثل سال 97 که دلار تا 19 رفت و برگشت به 11 . الانم همون بازیه رسوندش به 22 و احتملا رضایت بده به 15تا 17. پس الکی خون خودتونو کثیف نکنید . . .

14 9

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:41
از این پولبک برای خروج استفاده کن روند کاهشی است وادامه خواهد یافت

10 13

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:38
قبلا عرض کردم که متاسفانه ذهنیت سکه ۱۱ تومنی در بازار جا افتاده و به محض کمترین کاهش، بلافاصله خریداران زنبیل به دست، میان جلوی مغازه صف میکشن... دوباره قیمت برمیگرده بالا.
تا زمانی که نقدینگی زیاد در دست مردمه، همین آش و همین کاسه هست.

15 7

آلکسی یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 19:05
داداش شما چقدر حرف میزنی.باشه بابا فهمیدیم سکه باید چند بشه شما رضایت بدی؟اینقدر صغری کبری چیدن نداره.معلوم نیست اینا نظرات خودته یا کپی میکنی و باز معلوم نیست از سکه چندی تو بازاری که با پفک و نخود لوبیا مقایسش می کنی.احتمالا پارسال از سکه پنجی اومدی تا بازار فکر میکنی از همه چی عقبه.عزیزم چهار سال پیش الان سکه ده برابر شده کدام یک از این جنسا ده برابر شده واسه خودت استدلال میاری خودت کنترل بابا صفحه رو باز میکنیم نصفش حرفای تکراری شماست.چهارده هم بشه نمیفروشی باز میای میگی رشدش از لپ لپ و سیب و پیاز کمتره!

4 4

ربيعي یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:35
از فردابعد از ظهر با دلار کف بیست و یک پولبک داریم تا بورس بتونه رسد کنه
نظر شخصی
قیمت ها جهان را به لرزه در میاورد

9 10

لوچک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:35
از این پولبک برای خروج استفاده کن روند کاهشی است

6 2

فروشنده دوره گرد یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:31
اقای وحید محمدی ودفلاحتی دست از گمراهی و نامردی بردارید همه شما رو شناختن با حرفهای مسخره و مغرضانه خود مردم بدبخت رو فریب ندهید بیشتر از این برای خود نفرین نخرید ما اگر نخوایم شما نظر بدید باید چکار کنیم؟ با حرفهای شما افراد بزرگی مثل استاد اعظم ۲ نزد ما خراب نمیشن لطفا از این تلاش بیهود دست بردارید باید حتما بی احترانی کنیم که شما خفه شید؟

9 5

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:35
اگر سکه بتونه ۱۱ رو رد کنه، متاسفانه رسیدن تدریجی به ۱۴ دور از انتظار نیست چون کف را محکم میبنده. این کاهش موقت، نشاندهنده مهربونی بازار با خریداران بود که تمام شد.
به نظر شخصی من سکه نسبت به مارکتهای مهم اقتصادی، عقب افتاده و ناچار به جبرانه.
فقط خداکنه همه چی ارزون و فراوون بشه تا مردم در رفاه باشن. انشالله...

14 6

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:29
سکه با خیال راحت داره میره برای کانال ۱۲ احساسی برخورد نکنید هموطن دولت توان پودر کردن شما رو نداره خودش داره سود میبره خیلی زیاد.

8 0

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:35
اگر سکه بتونه ۱۱ رو رد کنه، متاسفانه رسیدن تدریجی به ۱۴ دور از انتظار نیست چون کف را محکم میبنده. این کاهش موقت، نشاندهنده مهربونی بازار با خریداران بود که تمام شد.
به نظر شخصی من سکه نسبت به مارکتهای مهم اقتصادی، عقب افتاده و ناچار به جبرانه.
فقط خداکنه همه چی ارزون و فراوون بشه تا مردم در رفاه باشن. انشالله...

8 1

فروشنده دوره گرد یک ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:26
درود بر استاد اعظم ۲ و جناب Goldngold انسانیت و دوستی شما و جناب++با تحیل ها و قوت قلب راهنمایی درست به ما مبیندی ها در امر خرید و فروش یاری کردند متشکریم دعای خیر ما همراهتان موفق باشید

16 5

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:23
دوستان اصلا فروشنده نباشین هرگونه اصلاح فریب مطلقه محمدی و امثال محمدی از این سایت نمیرن کارشون توهین کردنه و کل کل منتهی تجربه دروغ نمیگه‌ من برا خودتون میگفتم میگم روی مال بمونید بازم خود مختارید.

10 0

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:20
عزیزان دل ب قول اون دوستمون امیدوارم نهایت سوء استفاده رو کرده باشین
تابلو
بهار ۵۵۰
امام ۱۰۱۰۰
نیم ۵۲۰۰
ربع۳۰۰
امیدوارم هموطنان با غیرتم بتوننن سرمایشون رو همتراز با تورم بالا ببرند.
ب این منظور میتونید از نظرات
استاد اعظم ۲ استفاده کنید
ایشون ن هیجان زده نظر میدند و ن اغراق دارند

1 0

Agha_ali هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:17
مهندس رضا کی گفت ۹۴۰۰ تحویل میده.

11 5

++ یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:12
درود بر کاربران بزرگوار
اگر خاطرتان باشد عرض کردم اموالتان را سفت بچسبید که طوفان در راه است
خوب دولت برای اینکه خودی نشون بده و از طرفی از استیضاح روحانی جلوگیری کنه به عواملش دیکته کرده یه چند روزی رو به بازار فاز اصلاح بزنند
به یاد داشته باشید وقتی همین دولت برای اصلاح قیمت خودرو وارد عمل شد چه اتفاقی افتاد!!!آیا ارزان شد؟خیر گرانتر هم شد و حتی جلوی احتکار را هم نتوانست بگیره
پس پر واضحه همین داستان برای طلا خواهد بود
این طوفان گذراست اموالتان را سفت بچسبید روند صعودیست
سودمند باشید

10 2

++ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:15
به یاد داشته باشید مارکت طلا و بورس باهم قله ها را فتح میکنند چون طلا پشتوانه محکمی برای حقوقیهای سهامدار است پس یک نگاه به رشد شاخص بورس بیندازید و آینده طلا مثل روز برای شما روشن خواهد شد

2 1

آرزو طلا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:12
طلافروش ها چجوری طلا رو از نقره و بدل تشخیص میدن؟
من دیروز یه سرویس طلا خریدم یکم بهش مشکوکم

4 0

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:20
اگه فاکتور مُهردار رسمی بهت داده و مغازه تابلو داشته، اصلا نگران نباش چون بازرسین اتحادیه اینقد سختگیری میکنن که حد و حساب نداره. برو با خیال راحت از طلایی که خریدی لذت ببر. مبارکت باشه.

3 1

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:10
اعتماد کاملا صلب شده بازار این رو میگه

8 3

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:08
محمدی امشبو چیکار کنیم با هات بحثی ندارما فقط ...... دیگه برو

5 2

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:11
استادجان هنوز برای قضاوت زوده. من روی حرف یکی حساب کردم. تا کلوز ۹۴۰۰ ازشون تحویل نگیرم جایی نمیرم. همینجا وامیستم!!

0 2

آراز۶۵ یک هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:55
الان که داره میره بالا

4 2

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 18:10
نگران نباش دوست عزیز. یکی از دوستان خیلی خوب ما قول داده کلوز ۹۴۰۰ تحویل بده. مطمئنم که ایشون مرد میدونه. شک نکن! خدا حفظش کنه. من یکی دوسش دارم.

4 4

محکوم شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:55
از فردا صعود شروع میشه

11 2

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:49
وقتی سکه ۹۰۰ تومن میریزه نباید بهش زول بزنی

7 2

ارزونی رو لولو برد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:43
جامونده ها امروز چه کاره بودید ؟ خدا کند استفاده کرده باشید

1 0

سااج دو ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:41

‏FXEmpire شکستن بالای۱۸۰۰ راه را برای سطح ۲۰۰۰ باز می‌کند؛ چیزی که تا پایان سال تعجب‌آور نیست. دلایل بنیادی زیادی برای افزایش وجود داره طولانی مدت.
دلار آمریکا:
شاخص دلار امریکا کمترین حرکت در سال قبل راتجریه کرد تا 24 صدم درصد در حالی که طلا تا ۱۸.۸ درصد.
طلا و دلار آمریکا دو سوم مواقع به طور عکس با هم همبستگی دارند. در حالی که سرمایه گذاران گلوبال تمایل به دلار دارند در مواقع عدم قطعیت، این حرکت در سال قبل چشمگیر نبود برای مثال به خاطر جنگ تجاری با چین، آنها به سمت طلا آمدند.
اگه دلار سقوط کنه یا بی‌تغییر بمونه، طلا افزایشی خواهد بود
تقاضا:
صندوق‌های طلا یک شیب افزایشی از خرید طلا را نشان می‌دهند.
این احتمال افزایش قیمت طلا را در پی خواهد داشت.
خرید بانک مرکزی:
بانک‌های مرکزی سراسر دنیا طلا را به عنوان دارایی اندوخته نگهداری می‌کنند.
گفته شده اگرچه سرعت خرید ممکنه کم باشه، اما این خرید ادامه داره و این پشتیبان افزایش قیمت طلاست.
خرید رو به افزایش بانک مرکزی = احتمالا افزایش قیمت طلا
حجم تجاری کامکسcomex:
بزرگترین مارکت‌های آینده در حال خرید طلا هستند. این محتمل به افزایش قیمت طلاست.
چشم‌انداز آنالیز تکنیکال:
آقا/خانم دامینیک میگه قیمت‌های بالایی از طلا خواهند آمد. مطمین نیستم دوباره ۱۵۰۰ رو ببینم، اما مطمین هستم هرگز ۱۴۰۰ رو نمیبینم- اگه ببینم با دو دست میخرم.
ذخایر معدنی جدید:
اگه تقاضا بالا بره و منابع جدید کشف نشوند خب قیمت هم محتمل به بالا رفتنه.
هزینه کمتری برای کشف خرج شده اخیرا.
فاکتورهای اقتصادی و پولی جدید:
اگه مارکت‌های سهام مع*** شوند، خب افزایش داریم.
————-
چیزهای اولیه‌ای که تاثیر میذارن روی طلا مارکت سهام در حال صعود است، و بدون هیچ افزایشی در تورم. اگه این چیزا اتفاق بیفتند طلا کاهشی میشه.
Goldsilver . co m
نظر خودم اینه که مارکت سهام صعودی با تورم محتمل به افزایش قیمت طلاست.

9 0

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:40
توصیه به خانگی:
از هیجانات بازار به دور باشید. نوسانگیری کار افراد عادی، خونگی و افراد غیرحرفه ای نیست. نوسانگیری آدم خودشو میخواد. با کمی افزایش یا کاهش، وسوسه یا دچار استرس نشید. طلای شما سرمایه زندگی و خانوادگی شماست و جز برای روز مبادا خرج نکنید. کاهش و افزایش؛ خصلت ذاتی بازار طلاست. پارسال این موقع سکه ۳۸۵۰ بود، الان که شده ۹۵۰۰ همه میگیم ریزش کرده و بعضیا خوشحالند که پیش بینی درست داشتند!!
برقرار باشید

16 2

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:28
استاد اعظم همیشه می گفت چارت ما اشتباه نمی کنه
و همیشه می گفت سقف ابشده نهایتا 3550 است و بعد از آن ریزش شدید داریم..
دیدیم که پیش بینی ایشون اشتباه بود و قیمت‌ها به. احتی سقف ایشون را خراب کرد
استاد اعظم 2 هم همیشه می گفت سکهه تا 9200 بالا میره ولی دیدیم که سکه تا 10500 بالا رفت و سقف ایشون هم خراب شد
دوستان عزیز بالا رفتن قیمت سکه دلیل بر این نمیشه که هر کسی که نظر افزایشی داشته است آدم با سوادی باشه...
آدم با سواد کسی است که به موقع سیگنال خرید و به موقع سیگنال فروش می دهد
اگر دیشب استاد اعظم 2 سیگنال فروش می داد نشان از سواد و تجربه او بود ولی وقتی که ایشون با تعصب همچنان روی قیمت 10500 میگه بخرید که سکه می خواد 12500 بشه پس نتیجه می گیریم تمام پیش بینی های این افراد شانسی است
گاهی درست میگن و گاهی غلط

14 4

تلنت 1 سه هفته میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:06
فلاحتی همون وحید محمدی هست. مراقب باشید.
هر وقت میاد از ریزش حرف بزنه، تا جوهرش خشک نشده قیمت ها صعود میکنه.

4 7

فلاحتی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:05
خوب گوش کنید
افزایش قیمت چه در داخل چه در هرات در ۶ روز گذشته در سیاست جناب همتی فقط تشویق صادر کننده ها بود که ارز را به کشور برگرداندند
و ریزش روز های آتی بازهم تنبیه صادر کننده هاست که طمع کردن و منتظر دقیقه ۹۰ دلار ۲۵ بودن
حالا باید حسرت بخورن و روز به روز کاهش
فقط ۱۴ روز مونده به مهلت
نظر شخصی بنده حقیر هست

2 5

فلاحتی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:03
به خدا نه حتی یک و نه حتی یک سکه یا طلا دارم
درسته رنگ مسلمانی کم شده
ولی حتی خرید فروش دلار حرام است از نظر من و به مردم بدبخت مستاجر و فقیر و بسته یتیم فشار میاد
ولی در کل اینجا خیلیا ادعای استادی میکنن ولی حواسشان نیست .

7 5

dariush! یک روز میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:02
به محض باز شدن بازار قیمتها دوباره اوج خواهد گرفت فروشنده نباشید حداقل امروزو منتظر بمونید.
با تشکر

6 8

فلاحتی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:56
آمار بعدی
یه کم بانک مرکزی فردا پس فردا لوس و ناز میکنه
ولی از ۴ شنبه میده به دمش طوری که موشک به گردش نمیرسه
حالا دار و ارز ریزش صادر کننده وقت نداره خودشو جمع کنه
بانک مرکزی وقت کافی با صادر کننده ها داد دلار را بیارن

6 4

دکتر پیشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:56
بنده قبلا هم هشدار داده بودم که مراقب حباب باشید! حباب خطرناک است!

4 7

فلاحتی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:54
رنگ سکه ۱۱ و دلار ۲۳ را دیروز گفتم نخواهید دید
جمعه هم گفتم شنبه دلار ۱۵۰۰ بالا می ره
خیلیا صبح به پیام های من خندید

6 0

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:52
یه نگاه به قیمت نیم سکه بندازید قیمت ۵۱۰۰ بافیمت فعلی سکه تمام همخوانی ندارد ...
نتیجه گیری

7 1

dariush! یک روز میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:50
مثل اینکه انس هم نیم نگاهی به صعود داره

8 6

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:49
با همین سرعتی که پایین اومده مجددا باهمین سرعت برمی گرده منتهی با حباب کمتر ودلار باقیمت بالاتر

6 1

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:48
افزایش خرید طلا یعنی نیاز به واردات طلا
نیاز به واردات طلا یعنی خروج ارز
یعنی افزایش قیمت دلار

6 10

فلاحتی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:48
یعنی به مرگ من تا شنبه
سکه ۷تا ۸
دلار ۱۵ تا ۱۷ میشه

5 7

Agha_ali هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:49
اقا فلاحتی آمار دقیق داد فعلا حرف حرف فلاحتی

5 5

فلاحتی سه ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:47
سلام دیروز گفتم
خیلیا شوخی گرفتن

4 6

Agha_ali هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:48
فلاحتی میخامت. آمار بعدی رو رو کن مرد

0 0

ميلاني یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:47
كاربر جديد ٣ ؛
سلام دوست گرامي ديروز وحيد محمدي مدعي شد شما مجيد اردبيلي هستيد كه با ٢ نام كاربري كامنت ميذاريد لطفا توضيح دهيد اين ادعا درست است يا خير؟
سپاس

0 0

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:50
کاربر جدید 3 به جز بنده فرد دیگری هم هستند..
ایشون ممکن است مجید اردبیلی باشند

1 2

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:46
دوستانی که فکر می کنند خرید طلا بهتر از دلار است چون خرید دلار باعث فقر مردم میشه فقط کلاه شرعی سر خودشون میزارن
وقتی که تقاضا برای خرید طلا بالا میره قیمت دلار را هم با خودش بالا میکشه
اگر دقت کرده باشید افراد بازاری گاهی سکه و گاهی ابشده را لیدر بازار می دانند.. و این به این معنی است که با اف ایش قیمت سکه یا ابشده دلار را هم با خودش بالا می بره و برعکس
و یا مثلا در بورس با افزایش قیمت سکه بورسی قیمت سکه بازار و دلار بازار افزایشی میشه

6 2

معمار زیبا پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:42
دقیقا بعد از اینکه بورس تعطیل شد دلار وسکه ریزشی شد واقعا دیگه شورش رو درآوردن

0 1

آرزو طلا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:41
ایا طلا در ۳۹۶۰ به کف خورد و برگشت؟

1 0

آقای امااتور یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:47
عزیر به 3953هم بر خورد کرد وبرگشت

4 2

سرمایه دار شش ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:37
بنده حدودا چندماهی میشه که اکثر اوقات اینجا فقط نظرات رو میخونم و کم پیش میاد نظربدم... دیشب باتوجه به تجربه و حسی که داشتم ساعت ۹ونیم اگه ببینید گفتم که بازار مشکوک میزنه خودم رو ۱۰۴۰۰ ظهر فروش زدم و ریزش به اندازه ۷۰۰هزار شروع شده که برخی اقایون ازجمله استاداعظم۲ و مهندس رضا نظرشون این بود که اصلاح موقتیه و از امروز صبح افزایش خواهیم داشت... اولا اگه این ریزش نیست پس چیه درثانی حتی امروز خونگیا هم میتونستن یه نوسان عالی بگیرن و افزایش سرمایه بدن که با نظرات برخی اقایون جاموندن.. البته این روهم بگم که جناب محمدی نیز نظراتشون هیچگونه اعتباری ازنظر من دیگه نداره چون وقتی دوزار میاد پایین سروکلش پیدامیشه... بیاد داشته باشبم دوستایی که دنبال سودگیری هستن هیچموقع طمع نکنن!

4 1

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:53
سرمایه دار عزیز سلام
حرف شما درست. نه فقط بنده بیسواد و کاربر محترم جناب استاد اعظم۲ بلکه تمام اساتید بزرگتر از ما هم ممکنه اشتباه کنن. بنده به سهم خود، اشتباهم را میپذیرم و عذرخواهی میکنم. اما...
اما ... نوسانگیری در این بازار درندشت و شبیه جنگل، کار هر آدم عادی و ساده مثل من نیست. یک خانگی هرگز نباید تشویق بشه که دست به چنین کار خطرناکی بزنه. باید جلویش را گرفت. دلال بی وجدان منتظره تا خانگی ساده لوح را تیغ بزنه. اگر امروز صبح فروخته بود و امشب بواسطه جهش ناگهانی اونس به ۲۰۰۰ دلار، فردا سکه به ۱۲۵۰۰ رسید و سالها سرجاش ثابت بود، کدوم وجدان آگاهی اینو قبول میکنه؟ نوسانگیری آدم خودشو میخواد.
خانگی حق نوسانگیری نداره، طلا رو میخره برای اینکه ارزش پولش حفظ بشه، اونو میذاره برای روز مبادا. برای خرج زندگی، ازدواج، خرید خانه، لوازم خانگی، خدای نکرده بیماری، سربازی بچه و ...
مثالی بزنم: من بچه بودم. خیلی کوچک در اوایل انقلاب. حدود ۴۰ سال پیش، شاید بیشتر. خانواده من طلاهایش را که از دهه ۴۰ در تهران خریده بود فروخت، پولهایش را جمع کرد و دو تکه زمین قولنامه هرکدام ۱۵۰ متر در خارج از شهرمان خرید. یکی از زمینها شد به نظرم ۱۶۰۰۰ تومن. ۲۰ سال پیش سند گرفتیم، الان اونجا بهترین نقطه شهر شده؛ متری ۱۲ میلیون. اصلا در اون منطقه زمین خالی نیست و قیمت بالاتر از این هم بگی میخرن.
سئوال: اگر طلا نداشت چه میکرد؟ دلار و طلا چندبرابر شدن؟ اون زمین چی؟
سرفراز باشید

3 2

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:41
دوست عزیز نظر شما بسیار درست تر از نظر افرادی هست که فقط ادعا کردن را بلد هستند.. و چون یک مغازه طلا فروشی دارند و یا در سبزه فعال هستند تصور می کنند خیلی می دانند

8 2

Golden gold پنج ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:35
اگر چ با شیب ملایم اما هم دلار رو ب بالاس هم انس!!
متاسفانه ب نظر میاد رو ب بالا باشیم
البته در این شرایط این روزها در تمامی عملکرد ها احتیاط توصیه میشه.

2 0

Golden gold پنج ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:52
مخلصم آقا رضا

3 0

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:38
دقیقا حرف شما درست و منطقیه. درود

13 4

ییلاق یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:28
باسلام اصلاح عمیقی درکارنیست

8 1

مهندس رضا هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:28
سلام و عرض ادب
اتفاقا بنده مارکت دلار رو جایز نمیدونم چون مستقیماً‌ با معیشت و زندگی و خوراک مردم سر و کار داره و آه و نفرین و ناله‌ی یک عده آدم بیچاره و فقیر پشت سرشه. به نظرم پولش برکت نداره.

4 0

مهندس رضا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:37
خب اونجوری اگر بخوای حساب کنی شما با هر تنفس، مصرف دارو، نان، پوشاک، مسافرت و حتی مصرف آب آشامیدنی هم داری دلار مصرف میکنی.
این فرق میکنه با اینکه بری مستقیما مارکت دلار، بله خیلی فرق میکنه.

3 5

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:32
دوست عزیز خرید دلار با سکه تفاوتی ندارد
طلا و ارز قابل تبدیل به هم هستند
و هر دو با ارزش هستند
دولت برای خرید طلای خزانه خود نیاز به دلار دارد...
در حقیقت کسانی که طلا می خرند در حال خرید دلار هستند

3 3

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:18
کسانی که اهل ریسک هستند
باید از فرصت ها استفاده کنند و در کاهش ها خرید کنند
ولی باید بصورت پله ای خرید بزنند و به محض رسیدن به سود بفروشند
ضمنا باید به بهترین مارکت ورود کنند
در حال حاضر دلار مارکت بهتری است نسبت به سکه
می تواند نهایتا 10 تا 25 درصد به عنوان پله اول خرید کنند.. علت اینکه می گویم 10 تا 25 درصد این است که قیمت‌ها بالا است و ریسک خرید بالا است.
در صورتی که فردا بازار دوباره کاهش بود به خرید های خود پله دوم را اضافه کنند ولی باز هم نباید بیشتر از 50 درصد ریال خود را خرید کنند
اگر فردا بازار افزایشی بود.. با توجه به اینکه احتمال ریزش دوباره وجود دارد باید حتما سیو سود کنند و خارج شوند

5 1

آینده بین دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:18
با سلام خدمت دوستان
این اصلاح قیمت فکر میکنم کاملا طبیعی بود و به نظرم شاید برای سکه در قیمتهای پایین کانال ۹تثبیت بده البته ممکنه تا ۸هم بره ولی با توجه به شرایط احتمالا پایین کانال ۹ یا نهایت بالای کانال ۸ تثبیت بشه باید دید چی پیش میاد خیلی ها قصد خرید داشتن خدا را شکر فرصتش داره براشون پیش میاد البته خیلی هم طمع نکنن و منتظر کانال ۶و۷ نمونن و دوباره با وعده کانال ۵و ۶از خرید جا نمونن

15 3

استاد اعظم 2 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:13
دوستان عزیز هیچکس فروشنده نباشه سکه ۱۲۴۰۰ هدف شما من مثل یه عده هر دقیقه نمیام بگم ۵ تومن میشه الان میگم ۱۲۴۰۰ شد میام محمدی و همه دوستانش تو سایتم میبینیم.

12 8

اهورا12 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:13
بفروشیم-------1
نفروشیم+++

3 1

بگذر هفت ماه میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:07
سلام
تجربه نشان داده که هر چی من بگم برعکسش میشه
تا آخر هفته همین نقطه درجا میزنه

2 0

بگذر هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 17:01
واقعا خدارو چه دیدی

3 0

dariush! یک روز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:18
بگذرجان منم مثل شمام منم ازخودت بدون...البته خدارو چی دیدی شاید یروز یه پیش‌بینی کردیو همه چی درست ازآب اومد اونوقته که بشی بگذر اعظم ویا استاداعظم بگذر! (شوخی)

8 13

کاربر جدید 3 2050 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 15:58
جناب استاد اعظم 2
شما دیشب فرمودید که 30 سال تجربه در بازار طلا دارید و در این مدت هرگز ندیده بودید که اینقدر تقاضا برای سکه بالا باشه و فرمودید که سکه در حال کف سازی برای بالا تر رفتن است...
و فرمودید همکاران شما تمام سکه های شما را با 20 هزار تومان تفاوت قیمت می خریدند..
دوست عزیز امروز مشخص شد که 30 سال تجربه شما چیزی به شما یاد نداده است
و شما دیروز اسیر هیجانات شده بودید...

3 2

کاربر جدید 3 2050 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:25
دوست عزیز بنده از کاربرای قدیمی سایت هستم و اتفاقا با نظرات آقای محمدی مخالف هستم.. چون آقای محمدی سه ماه هست که فقط وعده کاهش داده اند و اتفاق نیفتاده است ولی الان با نظر شما مخالفم .. ضمنا شما دیشب وعده افزایش می دادید در صورتی که از دیشب تا حالا سکه حدود 800 هزار تومان کاهش داشته است... و شما باعث ضرر عده ای در خرید با قیمت بالا شده اید

9 0

استاد اعظم 2 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:14
حق همیشه با شماست (کاربرای محمدی) کسی فروشنده نیست.

4 14

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 12:00
ریــــــزش

0 0

دکتر پیشگو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 16:57
بهتر است شما بیدار شوید!

10 4

کوروش 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 15:34
محمدی من وعده هفته بعد بهت نمیدم صبر کن .....

1 0

حسین کوچولو یک ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 15:47
سلام عزیز انشالاه که خوب سلامت باشی.وقت خرید کی میرسه راهنمایی کن ممنونم

5 19

علی 51 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 15:46
قیمت سکه تا 10.5 بالا رفت..
حالا خیلی طبیعی است که باید اصلاح قیمت داشته باشه
10.5 سقف سکه بود و بعید می دونم این قیمت به سادگی تکرار بشه.. مگر اینکه اتفاق های عجیب و غریب مثل جنگ بوجود بیاد
البته ممکنه سکه دوباره تا مرز 10 میلیون بالا بره ولی دوباره پایین میاد.. خلاصه اینکه اگر سکه دوباره بالارفت فروش خیلی منطقی تر از خرید است.
در حال حاضر احتمال ریزش بیشتر در روزهای آینده وجود داره..
اگر کسی قصد خرید داره باید پله ای بخره.. نظر شخصی من این است که تا آخر ماه سکه کاهشی است و هر افزایشی فرصت فروش می باشد
البته نمی دونم تا کجا پایین میاد ولی احتمال رسیدن به 7500 وجود داره

13 3

dariush! یک روز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 15:58
دوست عزیز کاربرجدید۳ ببخشید ولی من مخالف نظر شمام، سکه نمیتونه انقدر که شما فرمودی پایین بیاد چون بمحض پایین اومدن هجوم خریداران شروع میشه چون همه اطمینان داریم که تورم شدیدی درراه است مخصوصا برای اقتصاد لجام گسیخته خودمون، پس تواین شرایط نمیشه فقط طلا و سکه بیاد پایین و املاکُ دلارُ بورس بدون تغییر ویا صعودی بمونه!
دوباره و بزودی طلا دست نیافتنی خواهدشد.
باتشکر

8 2

آرزو طلا هفت ماه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/16 ساعت 15:54
مگه سکه با جنگ به ۱۰ و نیم رسید که دوباره باید با جنگ به ده و نیم برسه؟

4 2

آراز۶۵ یک هفته پاسخ می دهد :