اونس طلا1816.4
مظنه4,733,000
18 گرم1,092,600
ارزش سکه10,663,449
قدیم (بهار)10,750,000
جدید (امامی)11,190,000
نیم5,800,000
ربع3,650,000
 

آینده دلار چه میشود؟ کاهش یا افزایش ؟

تحلیل دلار تهران و اونس جهانی

آینده دلار چه میشود؟ کاهش یا افزایش ؟


دیدگاه کاهشیها: علیرغم اینکه دلار دیروز در عدد 19900 کلوز خورد با اینحال با توجه به روند نزولی بهای دلار در دو روز پایانی انتهای هفته گذشته، احتمال تداوم روند کاهشی و ریزش قیمت دلار وجود دارد، بنابراین کانال ۱۹ برای دلار، بسیارشکننده هست


دیدگاه افزایشیها: وفتی دلار در بالای عدد 19400 تثبیت گردد یعنی دلار در شرایط کنونی پتانسیل افزایشی را دارد و همین مقاومت مهم 19400 که هم اکنون به حمایت قوی تبدیل شده بعنوان سیگنال افزایشی، باعث شد که تا حدودی برخی از فعالان، موقعیت خرید به خود بگیرند و از فضای تردید خارج شوند.


دیروز حواله درهم به سطح 5600 افزایش یافت، این موضوع باعث شد که قیمت معادل، دلار حواله درهم به سطح بالای ۲۰ هزار تومان نیز برسد، اما پایین بودن قیمت نقدی دلار نسبت به حواله درهم به دو دلیل بوده. موضوع نخست درخصوص اقدامات بازارساز و علامت‌هایی است که از کنترل نقدینگی در سال جاری خبر می‌دهد.موضوع دوم، انتشار خبرهایی مبنی بر عرضه سنگین دلاری در بازار است، که با تقاضای کمی روبرو میشود.


روز گذشته تسنیم اعلام کرد عرضه سنگین ۷۱ میلیون دلاری با نرخ 18450 تومانی صورت گرفته، که تنها برای ۵/ ۱ میلیون دلار از این عرضه، تقاضا وجود داشته . همچنین روحانی در تماس تلفنی از همتی درخواست کرد که این نهاد علاوه بر تامین ارزی واردکنندگان در سامانه نیما، مداخلات هدفمند خود را در بازار با قدرت ادامه دهد. با یادداشت دیشب همتی نشان می‌دهد که موضع سیاست‌گذار در روزهای اخیر، پیگیری تقویت سمت عرضه است. در نتیجه معامله‌گران دلار نیز این رفتار سیاست‌گذار را برای ورود به بازار مورد توجه قرار دادند.

آینده دلار چه میشود؟ کاهش یا افزایش ؟


میزان نوسانات روزانه قیمت دلار دیروز به رقم 700 تومان رسید، این میزان نوسان در روز پنج‌شنبه کمتر از این سطح قرار داشت ،موضوعی که باید مورد هدف‌گذاری سیاست‌گذار قرار گیرد، کنترل نوسانات قیمت دلار به جای کنترل قیمت است. در حقیقت، بازارساز باید نوسان دلار را در یک بازه مشخص حبس کند و به‌دنبال تثبیت نرخ در قیمت مشخصی نباشد. این نگاه برای تثبیت نرخ باعث عجله برای اصلاح قیمت خواهد شد و ممکن است حتی نتیجه عکس دهد




تحلیل اونس: بازگشت وضعیت اقتصادی به شرایط قبل از کرونا، فرآیندی زمانبر است.در صورتیکه طلا بتواند یک هفته متلاطم دیگر را پشت سر بگذارد، دستیابی اونس به کانال۱۸۰۰ دلاری دور از دسترس نیست. اما افزایش قدرت دلار آمریکا، افزایش ارزش طلا را محدود کرده . با این وجود هنوز مهم‌ترین عامل مورد توجه معامله‌گران افزایش موارد ابتلای جدید به کروناست.انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در 13 آبان 99 هر روز بیشتر بر صدر اخبار قرار میگیرد و معامله‌گران از این به بعد باید تاثیرات این اتفاق بر بازارها را در معاملات خود لحاظ کنند.

خبر های فعال سایت 0

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
1 1

ال/نا/ز Gold. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/27 ساعت 13:28
دم خودم گرم كه خونمو فروختم روي سكه اي حدود ٦ همشو سكه كردم
تا ١٢ هم همرا بفروشم عمراااااااااا

0 0

مترصد1 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 13:24
قیمت سکه بنا به پیشبینی قبلی امشب به احتمال زیاد وارد کانال 11 میشود

1 0

مترصد1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 13:25
دو روز قبل پیشبینی کرده بودم برای امروز. البته گفته بودم از نوسانات نباید غافل شد. که همینطور هم شد

0 0

هانایی ا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 11:00
یعنی واقعادولت میخادقیمت بیادپایین یاخودشم دوست نداره بیادپایین؟؟؟؟؟؟!!!!!
کاش هفته پیش خریدکرده بودم البته خریدمن کمه .موندم والامیادپایین توهفته های دیگه یانه؟؟؟؟

2 0

مترصد1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 11:03
دولت میخواد بیاره پایین ولی قدرتشو نداره

0 0

مترصد1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 11:02
نوسان داره مثل همین امروز ولی نظر من اینه که امیدی به کاهش شدید نیست

0 0

مترصد1 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 10:51
روند افزایشی ادامه داره. این تازه شروع ماجراست

0 0

مترصد1 یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/24 ساعت 10:52
البته این نظر شخصی بنده هست و امکان داره اشتباه باشه

0 0

هانایی ا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 17:58
هیچکی نیست؟

2 2

سيمين شش سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:50
داريم به اعداد مد نظر آقاي اردبيلي نزديك ميشيم

3 2

Golden gold یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:48
روزبخیر دوستان عزیز.
درود بر جناب معمار و دیگر دوستان ک با صداقت و در جهت کمک ب همنوع نظراتشان را با سایت ب اشتراک میگذارند

2 5

کاربر جدید 3 2051 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:47
قیمت سکه صبح تا 10770 داغ شد دوباره تا 10635 ریخت
الان هم زیر 10700 معامله میشه
بالای 10700 فعلا خرید نداره
قیمت‌ها دوباره میاد پایین

0 2

Solisss یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:40
سه چهار نفر اینجا هستند فقط جو منفی میدن و تبلیغ و استرس و ناامیدی به مردم وکشور میدن به زودی خدمتشان خواهند رسید .خودتان را جمع کنید
سعید
محمد
زینال
علی

1 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:24
یکی از تحلیل گرها معتقد هست آبشده 4270 رو بشکنه با قدرت تا 4350 بالا خواهد رفت ...
نقل قول ازیکی ازتحلیل گرهای گروه های تلگرامی...

6 4

دکتر پیشگو دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:22
هشدار:
تا زمانی که سکه وارد کانال 11 نشده است هرگونه خرید خطرناک است.

1 1

دکتر پیشگو دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:43
نگاه کنید به قیمت سکه بهار که تا این لحظه هنوز وارد کانال 10 نشده و زیر 10 مانده است!

1 4

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:21
من اعتقاد دارم سکه چهارشنبه وارد کانال 11 خواهد شد...

0 3

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:20
صرافی ملی هم 100 افزایش داد

5 1

مترصد1 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:19
عرض سلام خدمت دوستان. همانطور که پیشبینی میشد روند صعودی با شیب ملایم از امروز صبح شروع شده. قبلا عرض کردم خدمتتون و باز هم تکرار میکنم که از بعدازظهر امروز یا نهایتا فردا صبح سکه به احتمال 80 درصد وارد کانال 11 خواهد شد و شروع به تثبیت در کانال جدید خواهد کرد. البته صددرصد با نواسانات کوتاه مدت همراه خواهد بود و تثبیتش نسبت به کانال 10 سختتر خواهد بود. نظر بنده شخصی است و قابل استناد برای معامله نیست. موفق باشید

5 4

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 11:03
وقتی شبانه ساعت 11 شب سکه رو 200 خط افزایش می دن چه معنی به جزافزایش می تونه داشته باشه...
این که دیگه از روز روشن ترهست.
سیاسیت جدید بانک مرکزی فقط جاگذاشتن ازخریدهست و مجددا باسیگنال هایی که می دن مجبورت می کنه که درکانال بعدی خرید کنی باضرر ....

5 4

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:55
واقعا دیگه نمی دونم چی جوابت روبدم کارجدید 3

5 2

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:58
من دوست ندارم که سکه افزایش باشه مگه سکه براساس میل من یا شما بالا وپایین می شه .ولی وقتی یقین دارم که روند صعودی هست چرامردم روتشویق به فروش کنم. من خودم یه سکه هم نفروختم بعد بیام مردم بیچاره روفروشنده کنم واسه چی برچه اساس ومنطقی ....الان کامزد خرید وفروش سکه درشهرستان ها حول وحوش 300 تومان هست یعنی درزمان فروش سکه بالای 300 تومان می بایست کاهش داشته باشه تا ارزش فروش داشته باشه...

10 1

شعبده باز یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:53
مجيد اردبيلي
استاداعظم ٢
مهندس رضا
محصل
""""""""""""""""
پرچم تون بالاست.....
زنده باد

7 2

اهورا12 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:49
کاربر جدید 3،اونوقت تا حالا محمدی داشتیم، حالا دیگه کاربر جدید 3،خخخخخخ

5 9

کاربر جدید 3 2051 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:52
برادر گرامی چرا شما دوست داری همه نظرات افزایشی باشه؟
شما نظرتو بده بنده هم نظرمو میدم
بنده نظرم اینه که سکه دوباره پایین میاد الان هم وقت فروش هست نه خرید

8 1

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:50
واقعا درست می گی دمت گرم...

5 6

استاد اعظم 2 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:47
یک مقام ارشد آمریکایی اتش سوزی گسترده در ناو هواپیما در آمریکا توسط حمله سایبری انجام شده /وایسا حالا نوبت اسرائیل هم می رسه تو صف وایسین اشغالا.

4 4

استاد اعظم 2 دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:48
۱۲ f35 تو آتش سوزی سوختن رفته رو هوا صداشم در نمییارن.

5 0

جان شیفته یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:46
ابشده فردایی 4285 گرمی 989

3 9

کاربر جدید 3 2051 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:38
امروز صبح فقط فروش داره
نظر شخصی

1 2

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:59
خواهیم دید جناب کاربر...

2 4

کاربر جدید 3 2051 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:53
جناب معمار زیبا برای چی دنبال بحث هستی
قیمت‌ها دوباره از نظر بنده پایین میاد شما برو تا خرخره بخر

6 1

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:49
سکه 7250 بود پاتوکرده بودی تویه کفش که نخرید چند روزبعد سکه 6800 خرید کنید چی شد...
دقیقا الان هم داری بعد ازیک ماه همون روش رو ادامه می دی....

8 1

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:47
مرد حسابی سکه 7250 ملت رو ازخرید جاگذاشتی
دیروز هم اسرارپشت اسرار که سکه می یاد پایین تر بازهم ملت روجاگذاشتی
چی می گی مردک جمع کن کاسه کوزت رو با این تحلیل های مسخرت...
فقط وفقط تا الان ضرر رسوندی یک دونه ازتحلیل های شما درست ازآب درنیومده...

5 0

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:40
چهارشنبه پنج شنبه سکه 11

8 0

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:40
کاربرجان بیخیال شولطفا

5 0

مترصد1 یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:31
سلام. وقت به خیر

4 0

استاد اعظم 2 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:30
پالادیوم/۱۱ رو بگیر عزیز

5 0

mansour1 پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:28
قابل توجه آقای اونس ۱۳۰۰ دلاری!
سکه زیر ده نرسید!
سکه ۱۰۸۰۰ شد.!

8 2

استاد اعظم 2 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 10:11
تابستان برای نیروهای نظامی ما داغ نخواهد بود برای دشمنان ایران هم بسیار داغ تر خواهد شد.اصلا کاری با اصطکاک نظامی ندارم بازار همچنان رو به بالا الانم جمع کنید ضرر نیست جانمونید .

7 0

mansour1 پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 09:51
چرا سایت طلا قیمتها را بروز رسانی نمی کند و بیشتر بزورچپانی می کند!

6 0

سیدجون نه سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 09:34
?۱۳۹۹/۰۴/۲۳
رکورد شکنی دلار و آبشده در ابتدای معاملات امروز
دلار در شهر هرات هم اکنون ۲۲ هزار و ۵۴۰ تومان معامله شد .
آبشده فردایی 4.272.000 تومان و گرم 18 عیار 986.100 .

6 0

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 09:45
هرات بالای 22400 تثبیت بده صد درصد وارد کانال 23 خواهیم شد.

8 1

د وازده یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 09:27
استارت زد که بره 11

8 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 09:02
سکه تا چهارشنبه وارد کانال 11 می شود...

10 1

شاپور سیبیل یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 08:24
امروزو زندگی کن
فردا دیگه دیره

3 2

آقای امااتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 08:57
امروز دیگه دیره ،فردا روزندگی کن

7 1

دكتر بيشگو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 08:17
از هتل حسین هدایتی تا کف‌خوابی دزد ۵۰فال گردو
گزارش روزنامه اعتماد از زندان محكومان مالی تهران بزرگ
زندانيان از رواج پديده پرسود «دلالي تخت» مي‌گويند
اينكه با اين تعداد دستشويي و حمام، براي نوبت لباس شستن و استحمام «روزانه»؛ بايد يك هفته انتظار بكشند.
طبق آيين‌نامه زندان، هر زنداني بايد تخت داشته باشد اما تراكم زنداني در زندان تهران بزرگ آنقدر بالاست كه مجموع تخت‌ها، حتي به تعداد ريش سفيدهاي واحدها هم نيست و سواي قانون نانوشته‌اي كه مي‌گويد زنداني تازه وارد؛ غير از «خواص»، بايد تا زمان آب‌بندي شدن در اتمسفر زندان، كف نمازخانه يا سالن مجاور دستشويي‌ها بخوابد، تعداد «كف‌خواب‌ها» در راهروهاي باريك هر سلول و سالن مجاور دستشويي‌ها و نمازخانه هر واحد، گاهي به 200 نفر هم مي‌رسد.
اين 200 نفر، محكومند شب‌ها «كتابي» بخوابند و تا طلوع و زنگ بيداري، جرات بلند شدن براي قضاي حاجت هم ندارند چون به محض برخاستن، همان مساحت 30 سانت در يك متري هم كه نصيب‌شان شده را از دست مي‌دهند و بايد تا صبح، «ايستاده» خواب بروند.
«دلالي تخت» در تمام واحدهاي زندان، يك پديده رايج است. غير از زندانيان سرشناس كه قبل از ورود، تخت و اتاق‌شان جانمايي شده و مهياست، باقي زندانيان تازه‌وارد؛ به شرط تمكن، براي اجاره و رهن و خريد تخت، بايد با «دلال تخت» وارد مذاكره شوند. سرگروه دلالان تخت در هر واحد، وكيل‌بند است؛ نرخ كلي وديعه تخت، 4 ميليون تومان است كه از اين رقم، يك ميليون تومان سهم دلال تخت است و 3 ميليون تومان، سهم صاحب اصلي تخت. اجاره تخت، هفته‌اي 400 هزار تومان است
پول داشته باشي :
اينجا مشروب هست
مواد مخدر هست
گوشي تلفن همراهم هست (تلفن همراه تو زندان ممنوعه ولي هر گوشي تلفن اينجا 15 ميليون تومن خريد و فروش ميشه)
پولداراي زندان، گماشته دارن، غذاي خوب دارن، گوشت لخم سفارش مي‌دن، ميوه دست‌چين و صيفي‌جات درجه يك سفارش ميدن، آشپز ويژه دارن.
پولدارا، همون اول كه وارد ميشن، فرش و يخچال و تلويزيون براي واحد مي‌خرن كه يا وكيل بند بشن، يا توي بند، امكانات و امتياز ويژه بگيرن.
حسين هدايتي
توي واحد سرقت و شرارته. براي واحد، فرش و يخچال و تلويزيون خريده، سالن واحد رو آذين‌بندي كرده.
وقتي ميره حموم، 16 تا كابين حموم خالي ميشه
هر روز هم ملاقات شرعي داره در حالي كه اينجا ملاقات شرعي براي زنداني ماهي يه باره.
رانت و باندبازي و رابطه خوب داشته باشي و پول خرج كني، اينجا راحت زندگي مي‌كني، وگرنه محكومي به فنا.
حدود 6 هزار تا زنداني تو زندانن كه توان رد مال ندارن. اينجا آدمايي هستن كه به جرم سرقت 50 فال گردو، سرقت يه بسته دوغ، سرقت يه جاكفشي، واسه 500 هزار تومن رد مال، افتادن زندان.
شهرداران زندان
اينا، فقراي زندانن همونايي كه اول كه وارد زندان ميشن، درخواست ميدن شهردار بند بشن؛ شهردار، اينجا، يعني نظافت چي
اول صبح، سالن واحد رو جارو مي‌كشن و حموم و دستشويي‌ها رو مي‌شورن، مزدشونم، با سيگار حساب ميشه. هر زنداني بايد هفته‌اي يه پاكت سيگار بده بابت مزد شهردار. خرج ماهانه زنداني، بايد از پولي كه خانواده‌اش براش واريز مي‌كنه تامين بشه.
حداقل ماهي يه تومن اينجا خرج داري خانواده اينا، هيچ تواني نداره كه براشون پول واريز كنه.
هزينه
پست نامه توي واحد خدمات و اشتغال، 8هزار و 300تومن، توي واحد 1
15هزار قرص ب2 (بوپرونورفين) 50هزار
هر گرم شيشه، 120هزار
هر گرم حشيش 220هزار
هر گرم هرويين 250هزار
هر گرم ترياك 200هزار
يك پاكت سيگار وينستون، 20هزار ، كنت 10هزار ، بهمن 7هزار
توپ فوتبال 100هزار،واليبال 50هزار، تور ورزشي 250هزار تومن...
تورم در زندان، هيچ شاخصي ندارد. شاخص نرخ هر امكان و هر خدمت در زندان را، اتاق فكر هر واحد تعيين مي‌كند
اتاق فكري دور از چشم مسوولان زندان، پركار و با جلسات مستمر كه مثل شوراي يك شهر، براي نفس كشيدن هر زنداني، براي خلوت و استقلال 1.5متري هر زنداني، براي زنده ماندن هر زنداني در اين وسعت 110هكتاري فراموش شده كنج شهر تهران، تصميم مي‌گيرد
فساد و زورمداري و گردن كلفتي در زندان هم در همين اتاق فكر مجوز مي‌گيرد.
هر واحد، روزي يه ميليون تومن خرج داره
معروفه به خرج زير 8. وكيل بند، براي جور كردن اين رقم، علاوه بر اينكه از هر زنداني سهم مي‌گيره، بايد توي سالن مواد بفروشه تا روزي يه ميليون تومن جمع بشه...
ولي مي‌دوني؟ واسه همه ما
چه اون حسين هدايتي، چه اون جاعل و اون كيف قاپ، واسه همه مون، زندان، يه معني داره... زندانه.»

4 4

كاربر جديد ٣ : یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 08:33
درس‌هايى وجود دارند كه فقط مى‌توانى آن‌ها را در فضاهاى تاريك زندگى‌ات بياموزى.
از گله كردن به خاطر شرايطى كه الان دارى پشت سر مى‌گذارى، دست بردار؛ از اينكه چقدر شرايطت غيرمنصفانه است و اينكه چه كسى در حقت بدى كرده است، شكايت نكن.
هر چند ممكن است اين شرايط بسيار ناخوشايند باشد اما به خير توست. قوى‌تر مى‌شوى؛ چيزى در درونت پرورش داده مى‌شود كه فقط در تاريكى‌هاى زندگى مى‌توانى به آن برسى. اگر هميشه در نور باشى، هرگز نمى‌توانى به تمام توانايى‌هاى بالقوه‌ات دست پيدا كنى. اينكه با هيچ مخالفتى روبرو نشوى، هيچ مشكلى نداشته باشى و هيچ‌كس خلاف ميلت رفتار نكند شايد خوب به نظر برسند اما مانع رشدت مى‌شوند....

3 4

اوستا نی نی اعظم یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 08:22
خب!!!!!

6 2

د وازده یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 06:56
صبحی دیگر با استاد دو

7 22

کاربر جدید 3 2051 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 01:39
به نظرم بازار کاملا شانتاژ شده
فردا صبح احتمالا دوباره می خوان روی 10700 مردمو مالدار کنند.
من هنوز روی نظر خودم هستم
خرید سکه را مناسب نمی دانم
حتی اگر سکه فردا بالا هم بره فقط فروش داره نه خرید

9 10

کاربر جدید 3 2051 سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 02:47
دوست گرامی سکه الان حدود یک میلیون تومان حباب دارد و انگار شما داری با اونس 1800 و دلار 25000 سکه می خری
ممکن است اونس تا 1750 دوباره اصلاح کند و دلار هم دوباره تا 22500 و حتی پایین تر اصلاح قیمت دهد و سکه مجبور به کاهش شود
همه چیز بستگی به سیاست‌های بانک مرکزی دارد.. دولت اگر بخواهد قیمت‌ها را پایین بیاورد توانش را دارد ولی فعلا تمایلی به کاهش ندارد چون هر چقدر قیمت دلار بالاتر باشد درآمد دولت بیشتر می شود ولی به هر حال افزایش قیمت های بیش از حد حاکمیت را زیر سوال می برد و همینطور اقتصاد را به طور کامل وارد رکود می کند و به صلاح حکومت نیست
به هر حال قیمت سکه برای خرید به نظر من مناسب نیست.
بنده سقف سکه را همین 10700 و یا نهایتا 200 تومن بالاتر می بینم...

4 3

سااج یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 02:35
گرامی
به نظر شما امکان داره برگرده به ۹۸۰۰ تا ۱۰۲۰۰ و بعد ادامه بده؟

13 5

شیمی‌دان شکاک یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 01:10
سلام مجدد
باورتون میشه یکی اومده بهم گفت دارم وام می‌گیرم اونم رقمی درشت و تپل که باهاش مجدد سکه بگیره
حالا من این آقا رو می‌شناسم و میدونم انبار سکه‌اس خونشون اما رضایت نمیده و رفته وام گرفته تا مجدد خرید کنه!
منم فقط نشستم دارم روند رو نگاه میکنم ببینم تا کجا میخواد بره بالا؟!
نظرم اینه بخرید که وضعیت خیلی متغیر شده و طبیعتا دیر بجنبی دیگه به قطار سر ساعت نمیرسی.
الانم دلم به حال اونایی میسوزه که نقد امروز رو ول کردن منتظر کاهش کذایی هستن
خانگی عزیز بدون تو هر قیمتی بخری اگه سه ماه بیشتر دندون بذاری رو جیگر سودت تضمینه
حالا ممکنه یکی از بورس خوشش بیاد بیشتر بره اون سمتی که دیگه با خودتونه

10 3

ساسان شش سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:55
سلام/
انس امشب با گپ مثبت باز میشه هدفش۱۸۴۳/

11 4

فلاحتی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:48
قرارداد چین با ایران در آینده در قیمت دلار و سکه تاثیر داره.

4 7

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:53
عــــه وااااا نمـــیدونستیـــم...

0 5

پر پرواز یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:10
جان شیفته، همزمان نوشتیم

1 4

جان شیفته یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:16
اکی متوجه شدم

5 0

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:09
شب همگی خوش...
فرداهم روز خداست...

2 12

خانم مریلا. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:08
محصل جان
چـــرااا شمااا طلا گــرامتون رو چــک نمیکنید
حالا خوبه محصلے دانشگاه نرفتے دکـــترا ندارے .. استاد.
آقااااااا چــــک کن.....خخخخخخخ

4 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:06
این حرکت امشب فقط یک معنی می ده . اونهم چیزی نیست جز جاگذاشتن...

3 3

جان شیفته یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:11
دلار کردستان 23 دلار بانه فردایی 2340 سفره های مردم کوچک کوچکتر

7 3

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:08
وقتی شبانه ۲۰۰ تا سکه بالامی ره مطمین باشید یعنی درتایم روزانه صعود قطعی خواهد بود.

6 5

اس محمد زرگر یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:06
#طلا : این فلز زرد با مقاومت 983 هزار تومان در میدلاین کانال دوم درگیر بوده و تابعی از نرخ دلار و نرخ جهانی طلاست ک هر دو مستعد رشد هستند ( خصوصا در ایران ) بنابراین به زودی شاهد افزایش طلا به گرمی در 1200000 در هر گرم خواهیم بود 99/4/22

9 25

پر پرواز یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:05
از فردا روند ریزشی شروع میشه
حالا منفی بده، مهم نیست، مهم اینه منطق من میگه روند ریزشی از فردا شروع میشه به سمت کانال هفت میلیونی، یه پل بک میده بعدش میره به سمت کانال شش!!!!

3 0

aet دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:22
ایشالا

0 3

پر پرواز یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:09
پول بک منظورم بود، کیبورد پل نوشت

1 4

جان شیفته یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:09
منظورت پولبک?

5 4

مهندس رضا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:04
سلام و عرض ارادت
بازار طلا همیشه در طول تاریخ، بالا و پایین داشته و فراز و نشیب.
الان متاسفانه شرایط طوریست که چشم انداز مثبتی از بهبود شرایط اقتصادی دیده نمیشه. روند صعودی طلا ادامه خواهد داشت.
خانگی مواظب باشه به هوای زود خریدن و پیش افتادن در بازار یا احساس زرنگی، دچار استرس و هیجان نشه. از هول حلیم توی دیگ نیفتید.
وضعیت نوسانات بازار برای خانگی و آدم ناآشنا با حال و هوای بازار، اصلا مساعد نیست و میتونه خطرناک باشه. مواظب سرمایه کوچک خانواده که حاصل سالها دسترنج و پس اندازهای شماست باشید.
...
* تأکید می‌کنم مطالب بنده صرفاً "احتمالات" و نظر شخصیه و هیچ توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش یا نگهداری ندارم.
برقرار باشید

19 2

محصل شش سال میگه :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:01
با سلام خدمت همه عزیزان!!
اگر خاطر مبارک دوستان باشد حدود یک هفته پیش برای سکه امامی سقف کوتاه مدت 10700 را ترسیم کردیم که تا کنون به وظیفه خود به بهترین نحو عمل کرده است!! از طرفی از تثبیت سکه در کانال 10 سخن گفتیم که با تداوم حضور اونس در کانال 1800 این سناریو اکنون شکل واقعی به خود گرفته است!! و اما در مورد اونس عرض کردیم که تارگت 1838 دلاری نشانه روی اولیه اونس میباشد!! با توجه به جمیع جهات یحتمل سقف کوتاه مدت سکه امامی از 10700 به نقطه امن دیگری نقل مکان خواهد کرد!! از نظر بنده سقف میان مدت سکه امامی 11500 ترسیم گردیده است!! نوسانات اونس حتماً در گشایش یا عدم همراهی با نظرات و تحلیلهای ما تاثیر گذار خواهد بود!!
شب آرامی داشته باشید!!
موفق باشید!!

9 1

معمار زیبا یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:04
احسنت ومرحبا

13 3

آینده بین سه سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:57
میدونید چی جالبه اینکه تا ۱۰۰تومن اصلاح میده اونایی که میگفتن میریزه همچین هجوم میارن که دیدید گفتیم نخرید قرار بود بریزه حالا یک میلیون رفته بالا صد اصلاح داده امیدوارم امروز اون دوستانی که پول داشتن هم توی این اصلاح خرید زده بوده باشن تا روند اینجوری هست هم به فروش و نوسانگیری فکر نکنید بهترین خرید فعلا آبشده و نهایت قدیم هست البته امامی کمی حباب کم کرد ولی هنوزم حباب داره

7 22

خانم مریلا. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:49
وب سایت اسراییل تودی
از آمادگے ارتش اسراییل براے حمله به ایران خبر زده...

1 0

سیدجون نه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 08:04
اسراییل از اسم ایران هم خودشو خراب میکنه

2 1

ابو عباس ده سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 03:38
اسرائیل گوه خورده . تامام

5 1

mansour1 پنج سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:19
عذر می خوام عذر می خوام.... گه خورده

1 12

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/23 ساعت 00:04
اینقدر منفے بکوبید تا جونتون در بیاد.خخخخخخخخخخخخخخخخخ

7 5

مریلا جان یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:57
منفی برای خبرت نبود برای حرف مفتی که زدن وارزش بازگو کردن نداره اسرائیل به هیچ عنوان به تنهایی حمله نمیکنه معمولا کشورهای دیگه رو تحریک میکنه وخودش رو پشت مادر....(. بوووووووق) که آمریکا باشه قایم میکنه

3 11

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:54
هــرکے منفے زده بره تو سایت ببینه ...

5 1

مترصد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:49
پیشبینی حمله به کانال بعدی از ظهر فردا دور از انتظار نبود. ولی ظاهرا زودتر از پیشبینی شروع شده

4 1

مترصد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:47
فردایی 10710

4 1

مترصد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:47
شبانه 11 نشه صلوات

2 1

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:46
بازار اینجوری اونایی که رو ریال هستن جا می زاره .
شبانه ۲۰۰ سکه حالا خدامی دونه فردا تاساعت ۱۱ که معاملات طلا شروع می شه چقد دیگه بالا بره .

7 1

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:52
معمولا همینجوری این روزها.
روزهایی ک افزایشیه صبح ریت صعودی بالایی داره

8 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:42
چه شود آخرهفته بشینیدوتماشاکنید...

6 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:41
امروزچندبارکامنت گذاشتم دلاربزودی واردکانال۲۳ می شود....

18 2

حجره دار با تجربه چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:34
سلام کاربران گرامی
موضوع ارز های صادر کنندگان یک فریب بزرگ برای وقت خریدن است چون بیشتر شرکت های صادرکننده دولتی یا خصولتی است پس آن ها با دولت و بانک مرکزی هما‌هنگ‌ اند این بنده خدا همتی از دلار ۱۴ هزار تومان به مردم فهیم هشدار می دهد که بازار ارز ریسک دارد! هموطنان عزیز که این هشدار ها را جدی گرفتند ۸۰ در صد از ارزش پول شان از دست رفت ! آیا میتوانند جبران کنند ؟ معلوم است که نه خدا از سر تقصیر چنین مسئولینی نخواهد گذشت عزیزان گرامی از سرمایه تان در مقابل دسیسه وفریب مواظبت کنید و فریب این وعده های پوچ را نخورید
در پناه خدای بزرگ باشید

10 0

Golden gold یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:32
ب قول برنده خدایی:
عجب شبی بشه امشب!!!!!!!

8 0

خانم مریلا. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:28
۲۰۰ سکه افزایش
۲۰۰ دلار شبانه رفت بالا

5 2

مترصد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:20
فردا صعودی با شیب ملایم و احتمال 80 درصد از بعد از ظهر یا پسفردا صبح استارت حمله به کانال بعدی. نظر شخصی بنده بوده و هست. اصلا ملاک معامله نیست.

3 3

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:35
خخخخخخخخخخخحخحخح باحال بود....

4 0

مترصد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:29
اگر انسان علم غیب داشت که حال و روزمون این نبود

9 0

شب خیز چهار سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:26
افرین ای کاش محمدی هم از عید تا حالا همین جور حرف میزد و اینقدر با اطمینان مردم رو بدبخت نمیکرد

5 1

مترصد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:17

آبشده الان 4240 و سکه 10660

2 0

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:38
جناب فردایے رو زدن ۱۰۷۰۰ سکـه

3 1

مترصد یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:17
فردایی البته

12 2

دروازه بان یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:06
كاربر جديد ٣ ؛
عايا به مجيد اردبيلي و استاد اعظم ٢ ايمان نمي آوريد ؟؟؟؟

3 3

شب خیز چهار سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:02
بله خانم مریلا

3 7

Solisss یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 23:01
آخرین رکب بازارساز شروع شد

6 3

ارزونی رو لولو برد دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:59
بهترین گزینه داشتن مال است به جای پول چنانچه احساس خطر ریزش بشه میشه زود خارج شد به دروغ ها هیچ توجهی نباید کرد چون عادی شده از بس دروغ به مردم گفتن

0 4

Solisss یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:26
سخن گوی امنیت ملی مجلس گفته فروش جزیره کیش منتفی است
به نظرم مثل مسکن مهر اجاره دادند

6 2

Agha_ali یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:23
پررررررپرررررر

7 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:14
یه دوستی پرسیده بود معنی اینکه دلار بالای چهارساعت بالای ۲۲۷۰۰ تثبیت داده یعنی چی؟
منظوراین است احتمال ورود دلاربه کانال ۲۳ قوت بیشتری گرفته است .

1 2

خانم مریلا. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:59
الان دلار رو زده۲۲/۸۱۰

5 0

شهیر یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:10
عجب تابستانی که نقره داغ کردن تیرهم تمام شد

10 6

M. Ozil دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:07
فروش حرام است، اينو آويزه گوشتون كنيد و مال تون رو مفت از دست نديد.
" استاد مجيد اردبيلي "

6 1

آقای امااتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:06
گوه توحلق خودتو وپدرومادرت وجد وابادت ریده با اون اسم نجست ،نجس زاده وبقول جناب استاد اعظم زنازاده که میگن نمونه بارزش خودتویی ،ای حیوون نجس وکثافت

6 4

ابو عباس ده سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 22:00

تا پایان مهلت رفع تعهد ارزی صادرکنندگان، دلار رو به بالا خواهد بود
عضو هییت رییسه صادرکنندگان کالاهای معدنی :‏بخشي از گراني رو به رشد ‎#دلار مربوط به صادراتي است كه ماه ها قبل ريالي صادر كننده پول گرفته و اكنون بايد از كف بازار دلار بخرد و رفع تعهد ارزي كند. تا پايان مهلت بانك مركزي همچنان تقاضاي خريد دلار در حجم بالا براي رفع تعهد ارزي خواهيم داشت كه بازار را رو به بالا خواهد برد.

11 1

Golden gold یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:45
شب دوستان گرامی و گرانقدرم بخیر.
آخرین تحقیقات میدانی بازار طلا(کرج)
منتظر افزایش قیمت‌ها در این هفته باشید

0 4

ریده یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:57
ولی ی کم تو عشقت تجدید نظر کن

7 0

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:55
ولی خوب وارد شدیم.
ببین بنظرم بیا ب تازه وارد ها مشاوره بده.یا اصن شراکت.سرمایه از طرف سیاست کاری از شما
چطوره؟؟

3 2

ریده یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:53
ای ژووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

4 1

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:51
ن عشقم ۳۱۰۰

4 3

ریده یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:48
تو سقف خرید زدی؟خخخخ

10 3

استاد اعظم 2 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:34
تا انتخابات آمریکا ارزهای صادراتی میاد بعد اونم ترامپ میبازه شتر در خواب بیند پنبه دانه گه لپ لپ خورد گه دانه دانه.بازارساز یا همکارای تاثیر گذار در بازار ترامپ انتخابات رو میبره چه شما تا برج ۸ تحمل کنید چه نکنید.

8 3

استاد اعظم 2 دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:34
همتی بعد اون به جای ۴ ماه ۱۰ ماه تمدیدش کن.

7 1

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:05
دلارنزدیک ۴ ساعت بالای ۲۲۷۰۰ تثبیت داده

2 9

ریده یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:44
نشانه اینه که خیلی منو خوردی آقای امااتور

1 3

آقای امااتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 21:13
خب این نشانه چیه که 4ساعت ،بالای این عددتثبیت داده ؟میشه توضیح بدین جناب معمارزیبا

7 3

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:52
چشم می بایست حسابی به سکه ۱۰ عادت کنه .
قشنگ وتمیز که عدد۱۰ جا افتاد به سرعت واردکانال ۱۱ می شود

9 2

اوستا دادا اعظم یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:50
لوچک یک سال میگه :
تاریخ: 1399/04/22 ساعت 14:03
دوستان عزیز
این قیمت ها از نظر من به هیچ عنوان خرید ندارد بازار ساز رکب اش را با یک فاند از پیش طراحی شده به خریدارن خواهد زدحالا سند توافق با چین باشد یا برگشت ارز ها صادر کنندکان و یا موضوع دیگری در کل دولت نقدینگی زیادی را در بورس و بازارهای دیگر آتش خواهد زد
*************************************
لوچک با همین تفکر خیلی پول توی بازار طلا و سکه باخته ولی به نظرم این بار درست بگه باز هم نظر اول ونهایی را خودتون بگیرید وعمل کنید

4 0

آقای امااتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:50
فلاحتی از اشخاصیه که دایما فاز کاهشیه وریزشی داره،ایولا داداچ

4 5

فلاحتی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:25
امروز هرات زیاد را برد زیر خودش من یه لحظه شک کردم
ولی ریزش هم باشه نم نم ریزش داریم چون ریزش یک دفعه شدنی نیست

3 4

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:34
فلاحتی تحلیل و عدد و زمان دقیق بگو برامون . دمت گرم

5 2

فلاحتی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:22
رکب زد به خالی فروشا
باید دیروز ریزش میکرد
ولی من تعجب کردم
امروز افزایش داد
البته امروز هم سخنرانی در مجلس خیلی تاثیر در روحیه دولت داشت

11 4

dariush! یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:02
همتی اگه پایین بیار بود که نمیزاشت بره بالا...حرفهای ایشون اندازه پشیزی ارزش نداره

8 3

فلاحتی یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:53
سلام منم شنیدم
ولی ۹ هزار تومان چطور میخواد بیار پایین
خیلی که ریزش کنه ۲ هزار تومن
دلار تا ۱۹ بیشتر ریزش نمیکنه
فک نکنم بتونه
این حرفش نمیشه باور کرد

3 0

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:03
فلاحتی حس میکنم منظورت از شنبه شنبه آینده بود؟

2 1

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:02
فلاحتی سه ماه میگه :
تاریخ: 1399/04/19 ساعت 20:31
شنبه سکه ۹۶۵۰
دلار ۲۱۱۰۰
نظر شخص حقیر

3 0

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:01
فلاحتی عدد جدید چی داری؟

1 15

هیئت عزاداری طلا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:40

جهت شادی روح تازه درگذشته بانوی مکرمه ی مغفوره حاجیه خانم (( توران یگانگلی)) صلواتی بلند ختم بفرمایید ؛
*اللهم صل علی محمد و آل محمد
دومین صلوات جهت شادی همه ی گذشتگان ؛
**اللهم صل علی محمد و آل محمد
سومین صلوات جهت شادی روح همه ی شهدای صدر اسلام؛
***اللهم صل علی محمد و آل محمد
خداوند روح پاک ایشان را با حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) محشور بفرماید، انشالله.
با آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان آن مرحومه مغفوره
روحش شاد و یادش گرامی
همچنین تشکر ویژه جهت حضور { داچچ وحیدمحمدی }سلطان سبزه بازار ...بلنننننننننننننننننننننند صلوات.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

0 11

هیئت عزاداری طلا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:40

جهت شادی روح تازه درگذشته بانوی مکرمه ی مغفوره حاجیه خانم (( توران یگانگلی)) صلواتی بلند ختم بفرمایید ؛
*اللهم صل علی محمد و آل محمد
دومین صلوات جهت شادی همه ی گذشتگان ؛
**اللهم صل علی محمد و آل محمد
سومین صلوات جهت شادی روح همه ی شهدای صدر اسلام؛
***اللهم صل علی محمد و آل محمد
خداوند روح پاک ایشان را با حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) محشور بفرماید، انشالله.
با آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان آن مرحومه مغفوره
روحش شاد و یادش گرامی
همچنین تشکر ویژه جهت حضور { داچچ وحیدمحمدی }سلطان سبزه بازار ...بلنننننننننننننننننننننند صلوات.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

14 1

آینده بین سه سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:07
دوست عزیز این پیامت اصلا درست نیست لطفا دیگه نگذار با این کارت واقعا باعث ناراحتی فرزندش میشی با هر چیزی نمیشه شوخی کرد

0 10

هیئت عزاداری طلا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:39

جهت شادی روح تازه درگذشته بانوی مکرمه ی مغفوره حاجیه خانم (( توران یگانگلی)) صلواتی بلند ختم بفرمایید ؛
*اللهم صل علی محمد و آل محمد
دومین صلوات جهت شادی همه ی گذشتگان ؛
**اللهم صل علی محمد و آل محمد
سومین صلوات جهت شادی روح همه ی شهدای صدر اسلام؛
***اللهم صل علی محمد و آل محمد
خداوند روح پاک ایشان را با حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) محشور بفرماید، انشالله.
با آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان آن مرحومه مغفوره
روحش شاد و یادش گرامی
همچنین تشکر ویژه جهت حضور { داچچ وحیدمحمدی }سلطان سبزه بازار ...بلنننننننننننننننننننننند صلوات.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

4 5

شاشا سه سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:36
دوستان بازاررنج شده روبه پایین میزنه.فعلا مغازه دارخرید نمیکنه.

0 0

دوازده یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:09
راستی نفکشا چیشد

3 4

امریکا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:07
بازار واقعا گیج میزنه
یا صعودی بزرگ هست یا نزول بزرگ
منتظر یک خبر
فردا صد در صد مشخص میشه

1 0

Solisss یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 20:33
کاربر Ali
بیا بگو مرگ بر امریکا

3 1

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:38
اگر مشخص نشد چی؟

8 13

پر پرواز یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 18:21
به نظرم سکه دو ماه دیگه شش میلیون میشه، میگی نه نگاه کن، اواسط آبان هم میشه چهار میلیون، البته این نظر من است، بعدا نگی به خاطر حذف تو ضرر کردم

1 6

پر پرواز یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 18:21
حذف نه، حرف

0 1

ریحانه بانو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 18:09
لطف میکنین چجوری گفتگوها پاک میشن جناب گلدن گلد ممنونم

2 0

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:05
اما گفتگو در تاریخچه اون میمونه.و بار دیگ اگر وارد گفتگو شوید گفتگو های قبلی را خواهید دید

2 0

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 19:02
وقتی وارد گفتگو میشین،بالا سمت چپ و راست دوتا فِلِش میبینید.
فلش سمت چپ رو بزنید میپرسم آیا می‌خواهید پاک کنید گفتگو را؟
حذف رو بزنید پاک میشه

0 2

پر پرواز یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 18:19
پاک نمیشه، خودشون حدودا هر ماه یک بار گفتگویی که بیشترین نظر رو داره پاک می‌کنن

7 4

بختک کومار یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:50
بخت بد با که بوداهه!!
آمیتا چاخان هم کرونا گرفتاهه!!!

8 1

مهندس الکترونیک دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:49
کاربر جدید 3
شما انسان خوب و با وجدانی هستید. دلسوزید. یک نکته به نظرم می آید و اینکه امروز بازار تحلیل بردار نیست. چه در بازار طلا و چه سرمایه فرصتهای طلایی این ایام پدید می آیند که عمرا طی دو یا سه سال پیاپی هم در گذشته وجود نداشتند.
امروز ریسک ها بالاست اما در عوض سودآوری ها چشم گیر است. بتوانیم طمع را کنترل کنیم با آرامش و سود خوبی به لطف خدا عبور خواهیم کرد .

9 0

مهندس الکترونیک دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:44
دوستان اصلا به فکر نوسان گیری نباشید فعلا.ممکنه جا بمونید

11 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:23
اینو برای چندمین بارمی گم دلارانتهای هفته درکانال ۲۳

29 1

شماعي زاده یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:22
میگن‌‌‌ ملانصرالدین ، برای اینکه بفهمه چقدر از رمضون گذشته و چقدر مونده ، از روز اول ۳۰ تا کشمش میذاره تو جیب عباش و هر بار وقت افطار یه دونه کشمش میخورده .
زن ملا یه روز اتفاقی دستش به جیب عبای ملا میره و کشمش‌هارو میبینه .
میگه : بمیرم برات نمیدونستم اینقد کشمش دوست داری !
پس میره دو مشت حسابی کشمش میریزه تو جیبش !
بعد از چند روز تو مسجد مردم از ملانصرالدین میپرسن
ملا ، چقدر مونده به عید فطر؟
اونم دست میکنه تو جیبش و بعد از کمی مکث و تعجب میگه :
والا اگه حساب با حساب کشمش‌ها باشه
امسال عیدی در کار نیست !
حالا وضعیت ما ملت ایران هم همینه ، معلوم نیست !
کی کرونا از بین میره
کی اختلاس تموم میشه
کی آب و برق مجانی میشه
کی آمریکا نابود میشه
کی اسرائیل محو میشه
کی قیمت خودرو پایین میاد
کی قیمت ارز و دلار پایین میاد
کی قیمت سکه پایین میاد
کی میتونیم نفت بفروشیم
کی برجام به سرانجام میرسه
کی حضرات دست از دزدی برمیدارن
یا اصلاً قدس کی آزاد میشه
تنها چیزی که معلومه اینکه عمر منو شماست که داره هر روز به آخر نزدیک میشه ولی رنگ آرامش واقعی و خوشی تو این عمر........ ندیدیم !
میگن وضع کشمشیه همینه!!!

6 0

بختک کومار یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:49
تو اگر با من قهر بوداهه!
من که آشتیاهه!!
گل گل هر شهراهه!!!
عمری کاشتیاهه!!!

5 2

مريلا خانم. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:45
خيلے دوست داشتــــم...........
لااااااايك..............

3 3

نيما اديب یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:42
اصلا يه وضعيه !!

0 3

ریحانه بانو یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:59
سلام لطفا میشه راهنمایی کنید پیامهای طلا گرام و چجوری میشه پاک‌کرد

4 1

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:15
با سلام.
گفتگو ها پاک میشند،اما متن گفتگو ها ب نظرم خیر.
اگر هم گفتگویی رو پاک کنید،در صورت شروع گفتگوی مجدد پیام های قبلی قابل روئیت می‌باشند

8 2

معمار زیبا یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:48
دلارانتهای هفته واردکانال۲۳ می شود

7 3

ال/نا/ز Gold. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:42
كارت هوشمند ملي
دوسال ثبتنام كرديم هنوز نيومده ميگن پوكه كارت نيست بعد با چه عقلي ملت انتظار كاهش دلارو دارن اونم تو اوضاعي كه مملكت ما يه كارت ملي نميتونه صادر كنه
كاهش دلار توليد ميخواد ارتباط با ساير كشور ها ميخواد و مسئولين كاربلد سياسي اقتصادي الان ما كدومشو داريم؟

2 6

بابک راد یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:19
سلام، تا ۲ روز دیگه همتی باید برود مجلس، سعی میشه قیمت سکه و ارز بالا نره ،بنظرم فردا روز خریده . البته این نظر خودم هستش.

8 6

ال/نا/ز Gold. یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:01
به خدا الان بخرم ١٠/٥٠٠ فردا بشه ٧ نه نتها نميفروشم بازم ميخرم با تمام قدرت
سكه ده روز ديگه ١٢ رو رد ميكنه باخيال راحت بخريد

3 0

ال/نا/ز Gold. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:43
تا حالا كه درست در اومده

9 3

آقای امااتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:16
اینقدر مطمعن حرف نزن شاید اتفاقی افتاد این وسط حرفت درست از اب درنیومد اونوقت ممگنه یه عده رو ضرری کنی جناب الناز گلد

3 4

اس گلاب یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:49
چرا ؟؟؟؟؟؟؟ مگه مرض داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منهای هزاردرجه

13 2

کاربر جدید 3 2051 سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:39
از تمام دوستانی که آنها را بوقچی خطاب کردم عذر می خوام
اگر هم با شما با تندی سخن گفتم مرا ببخشید
همه ما تو یک کشتی نشسته ایم..
یا با هم غرق میشیم یا با هم نجات پیدا می کنیم
خدا همه ما را عاقبت به خیر کنه

9 0

آقای امااتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:40
چه انسان با وجدانی هستی دمت گرررم خداخیرت بده

6 5

mansour1 پنج سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:29
۲۲۰ گرم را بنا به تحلیل های آقای اونس ۱۳۰۰ دلاری تو عید فروختم... تا الان حدود ۸۰میلیون ضررم زده...
بعد دوباره اومده میگه من می دونم سکه میشه ۹ تومن!!!
شما تخصصتون ضرر زدن به ملته

2 0

طلافروش. یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 18:21

جناب منصور عزیز ،، توی ایام عید بنده و شما داشتیم با محمدی و کاربرجدید۳ بحث میکردیم که سکه ۶ تومنی مفتهههه ولی دوستان پاشونو کرده بودن توی یه کفش که نههه ملت بفروشین سکه ۴۷۰۰ میشه ...

4 4

حسین کوچولو یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:05
سلام عزیز شما عید فروختی من ماه رمضان امسال خرید زدم با نظر کاربر جدید 3کلی هم سود کردم چرا شما ضرر کردی خب فروختی مثل من میخریدی دباره

10 5

استاد اعظم 2 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:27
ممنون از آقا علی عزیز /دوستان واقعیتش زمان تعیین نمیکنم ولی خیلی نزدیکه و با اطمینان میگم زیر این اعداد که تو سایت زدم نیست قبل برج ۸ هم اتفاق می افته حداکثر خوبه خدا پشتیبان هممون امیدوارم از این بلای خانمان سوز کرونا خلاص شیم.

8 3

Golden gold یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:30
انشاءالله.
سپاس از شما.استاد اعظم ۲

3 5

آقای امااتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:25
آقای امااتور یک ماه پاسخ می دهد :
تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:19
سلام جناب استاد،بنظرتون این اعدادی که میفرمایید تا چند وقت دیگه رویت میشن،یماه یا دوماه یا بیشترطول میکشه ،ممنون میشم نظرتونو بفرمایید،سپاااس

11 50

وحیدمحمدی شش سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:17
وحید محمدی کابوس خریداره
خودم خریدارو با تمام اساتیدش پرپر میکنم نیازی به همتی نیست
درپناه حق

15 0

دور اندیش یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 17:01
اللهم شافي كل مريض.

17 2

اس محمد زرگر یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:12
کلا رد دادی

13 1

dariush! یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 16:03
بروسلی وارد میشود

9 3

اس گلاب یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:54
چرا ؟؟؟؟
مگه مرض داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منهای هزار درجه

21 9

☆ایران بانو☆ یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:24
دوستانتون که به حرفهای شما گوش میکردند آلان متاسفانه همه پرررپررر شدند و عن قریب که به خاک سیاه بنشینند.
مگ اینکه استاد اعظم2 به دادشون برسه.

13 8

آقای امااتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:24
میدونم عقده ای شدی طفلک،میخای چندرقاز سودی که به مردم دادیو با سیگنالای اشتباه بسوزونی،چون بدجوری سوزش، گرفتت

13 7

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:20
نکشیمون بچه زرنگ

18 12

استاد اعظم 2 دو سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:12
همتی خیلی گیج تر از این حرفاست که ماهارو خنگ فرض کرده ابشده ۴۸۰۰ سکه ۱۲۴۰۰ هدف تعیین شده خانگی و همکار .زیر پله .دلال .همتون با آدرس برین جلو با جنم وارد شید نوسان نگیرید یه لحظه جامیمونی آدم الان برا ۱۰ میلیارد تومن هم نوسان نمی گیره چه برسه ۵۰۰ ۶۰۰ میلیون خدا شاهده ۱ دونه سکه خالی نکردم میخوام با ۱۰۰ درصد مالم بمونم تا ببینم همتی یا بازارساز میخوان چیکار کنن.

8 7

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:21
سلطان فقط خودت. استاد فروشنده لفظ لاتی میاد . داغش کنیم؟

2 6

آقای امااتور یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:19
سلام جناب استاد،بنظرتون این اعدادی که میفرمایید تا چند وقت دیگه رویت میشن،یماه یا دوماه یا بیشترطول میکشه ،ممنون میشم نظرتونو بفرمایید،سپاااس

4 6

استاد اعظم 2 دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:18
از مناظر لذت ببر شما سلطان بازاری

3 6

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:18
زیر سایت استاد . غلط کردن . ولشون کن لایق خودشون بود. مرام خودتو عشقه

6 6

استاد اعظم 2 دو سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:16
حاج علی کجا بودی دیروز هرچی دوست داشتن نثارم کردن کجا بودی با مرام

4 6

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:14
استاد میفرمایید از مناظر توی مسیر لذت نبریم؟

2 0

آقای امااتور یک سال میگه :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 14:58
نه اقا علی ،ازین به بعد میخام سرمایه گذاری بلندمدت کنم حداقل 4،5ماه میخام صبرکنم ببینم چی میشه یا ضرری میشم یا کلی سودمیکنم،هرچی باداباد،هرچی قسمت باشه،ددارم فکرمیکنم اگه 6ماه پیش که مظنه1800بودم تازه کرونا هم نبود ،خریده بودمو گذاشته بودم کنار الان چه سودی برده بودم ،ولی ماهی روهروقت ازاب بگیری تازست.

1 0

Agha_ali یک سال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1399/04/22 ساعت 15:01
۴ یا۵ ماه دیگه تحویل میدی؟

5 0

آقای امااتور یک سال میگه :