اونس طلا2368.72
مظنه14,576,000
18 گرم3,364,800
ارزش سکه32,839,728
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

تاثیر شگرف پول زنان در صنعت مالی دنیا

صنعت مالی جهان با عدم جذب مخاطبان زن، سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار از دست می دهد.

به گزارش سایت طلا، پول هرگز منحر به آقایان نبوده است. گرچه بخشی زیادی از خدمات مالی دنیا توسط نیمی از جمعیت جهان تامین می شود، این بخش مورد اغفال واقع شده اند. حدود ۴۰ درصد از ثروت دنیا متعلق به خانم هاست. خانم ها کمتر تلاش می کنند تا پس اندازهای خود را افزایش دهند در حالی که آقایان ، برخلاف آنها، مصرف کننده اصلی خدمات ویژه سرمایه گذاری هستند. همین امر پدیده ای به نام «شکاف سرمایه گذاری» را ایجاد کرده است.

این هم برای زنان بد است هم برای صنعت مالی دنیا که با عدم جذب مخاطبان مونث خود،‌ سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار را از دست می دهد. گرچه وضعیت اندکی تغییر کرده و روزهای نادیده گرفتن امور مالی بانوان به پایان رسیده است. اکنون که بازیگران بزرگ دنیا دست و پا بسته شده اند،‌ عرصه برای شکوفایی زنان فراهم شده است.

اقتصاد با محوریت خانم‌ها
Digital Horizon به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری دیده‌بان و تحلیلگر روند خدمات مالی رد سراسر دنیاست. مشخص است که بهترین ارائه دهنده خدمات دیجیتال و فن آوری های پیشرفته برای زنان شرکت هایی هستند که دقیقا در این زمینه تلاش می کنند.

کاهش مقدار حداقل سرمایه گذاری هم به زنان و هم به مردان کمک می کند تا نخستین گام برای آغاز سرمایه گذاری را بردارند. به عنوان مثال، در آمریکا برخی اپلیکیشن های سرمایه گذاری مانند Acorns and Stash با هدف شروع سرمایه گذاری در سهام برای مبتدیان طراحی شده و استفاده از آن نیز آسان و سریع است. در این برنامه های کاربردی، با تنها چند دلار می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید.

اپلیکیشن Peaks نیز که در هلند، آلمان، اسپانیا و فرانسه قابل استفاده است به شما این امکان را می دهد که با حداقل ۱ یورو سرمایه گذاری خود را شروع کرده و این امکان ر در اختیار کاربران قرار داده که بطور خودکار مقادیر اندکی از پول روزانه یا ماهانه خود را پس‌انداز کنند. سپس این پول در سبد متنوعی از ابزارهای سرمایه گذاری در سطح جهانی نگهداری می شود.

سرمایه‌گذاری‌های غیراستاندارد
اگر تعداد بیشتری از خانم ها در تیم های توسعه محصولات در استارتاپ های خدمات مالی حضور داشته باشند بی شک شاهد تولید محصولاتی متناسب با خانم ها خواهیم بود. آنگاه واقعیت های مدرن منعکس خواهند شد. چه زنان مجرد و چه متاهل می توانند در موقعیت های مختلف حضور و نقش داشته باشند.

محصولات و خدمات دیجیتالی امروزی می توانند بی نهایت انعطاف پذیر باشند و شرکت هایی که این امر را درک کرده و راه حل های متناسب با آنها را ارائه می دهند، مشتریان مشتاق- از هر جنسی، چه زن چه مرد - را می خواهند؛ مشتریانی که قصد دارند امور مالی خود را بهتر مدیریت کرده و در موقعیت های برد / برد قرار بگیرند.

محصولات دیجیتال می تواند تصمیمات سرمایه گذاری را مقرون به صرفه تر و در عین حال فردی تر کرده و تجربه ای مشابه مشاوره خصوصی با یک مشاور مالی را به کاربران ارائه دهند. برای زنان ، چنین رویکرد هدفمندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زنان غالباً مشاغل اصلی خود را فدای مراقبت از كودكان و عزیزان خود کرده و در نتیجه، درآمد آنها كاهش می یابد یا كاملاً قطع می شود.

طراحی برنامه های کاربردی دیجیتال مخصوص سرمایه گذاری این قشر بزرگ و تاثیرگذار در کشورها،‌ می تواند رونق سرشاری را در اقتصاد ایجاد کرده و قدرت اقتصادی بانوان را نیز افزایش دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد