اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پنج انیمیشنی که کودک درونتان را قلقلک خواهد داد!

انیمیشن ها بخش بزرگی از دنیای فیلم های سینمایی می باشد که سالانه افراد زیادی در سینماها به تماشای آن می نشینند. در این مطلب می خواهیم پنج فیلم انیمیشن فوق العاده را معرفی کنیم که می توانید با دیدن آن ها بخندید، گریه کنید و حتی چیز های زیادی را یاد بگیرید که حتی انتظارش را نداشته اید.

پنج انیمیشنی که کودک درونتان را قلقلک خواهد داد!



انیمیشن ها بخش بزرگی از دنیای فیلم های سینمایی می باشد که سالانه افراد زیادی در سینماها به تماشای آن می نشینند.
همه از کوچک گرفته تا بزرگ هنوز هم هنگامی که پلنگ صورتی یا تام و جری از تلویزیون پخش می شود با ذوق بسیاری شروع به تماشای آن ها می کنند. بسیاری از بزرگسالان انیمیشن ها را به اندازه فیلم ها دوست دارند و آن ها را تماشا می کنند. در این مطلب می خواهیم پنج فیلم انیمیشن فوق العاده را معرفی کنیم که می توانید با دیدن آن ها بخندید، گریه کنید و حتی چیز های زیادی را یاد بگیرید که حتی انتظارش را نداشته اید.
1. بالا(Up 2009): داستان پیرمرد بادکنک فروشی را تعریف می کند دلش می خواهد با بستن بادکنک ها به کلبه اش پرواز کند و در این جریان با پسر بچه ای آشنا می شود.


2. کابوس پیش از کریسمس(The Nightmare Before Christmas 1993): داستان پادشاه هیولاهای ترسناک هالووین است که می خواهد کریسمس برگذار کند. دخترکی که عاشق اوست می خواهد مانع او شود اما پادشاه حواسش به او نیست... .


3. هتل ترانسیلوانیا(Hotel Transylvania 2012): یک مجموعه سه تایی می باشد که از نظر من اولینش بهترینشان می باشد. داستان هیولاهایی است که از دست انسان ها فرار کرده و به یک هتل بزرگ به نام ترانسیلوانیا پناه برده اند که صاحب آن هتل خون آشام می باشد. در این میان یک پسرجوان به طور ناگهانی وارد هتل شده و به دختر دراکولا(خون آشام) علاقه مند می شود.


4. دلیر(Brave 2012): داستان دختر شاهزاده ای با موهای قرمز و فر را تعریف می کند که علاقه اش تیر اندازی است. قرار است برای شاهزاده خواستگار بیاید اما او نمی خواهد ازدواج کند. پس شروع به طرح یک نقشه می کند... .


5. کوکو(Coco 2017): پسر کوچکی که عاشق گیتار زدن است در خانواده ای به دنیا آمده که از موسیقی متنفر هستند. در همین حال او کشف می کند خواننده و گیتاریست مورد علاقه اش در واقع پدر پدربزرگ او بوده است و... .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد