اونس طلا2380
مظنه16,601,000
18 گرم3,832,300
ارزش سکه37,402,053
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

راهنمای شروع سرمایه‌گذاری در طلا با سود مستمر

یک شرکت بین المللی راهنمای جدیدی منتشر کرده که در آن کمک هایی برای مبتدیان سرمایه گذاری در طلا ارائه شده است. در این راهنما، ‌پیشنهاد شده افراد برای شروع این کار، مقادیر اندکی از طلا را خریداری کرده تا بتوانند در طول زمان ثروت بدست آوردند.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب‌سایت نیوز وایر(newswire)، این شرکت با راه اندازی یک راهنما برای کاربران خود،‌تلاش می کند به مبتدیان‌ آموزش دهد که چگونه سرمایه گذاری در طلا را آغاز و از آن سودآوری کنند. در حالی که بسیاری از شرکت هایی که در زمنیه فروش طلا فعالیت می کنند بر خریداری واحدهای بزرگ طلا تاکید دارند، کاراتبارز(Karatbars ) مردم را تشویق به خرید واحدهای کوچکی از فلز زرد می نماید.

تازه ترین بیانیه این شرکت در واکنش به افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری های راهبردی و باکیفیت بالا با توجه به بحران مالی کنونی در سطح جهان،‌ منتشر گردیده است. این راهنمای جدید، با هدف آموزش مردم برای سرمایه گذاری در طلا راه اندازی شده است. تیم متخصص این شرکت بین المللی توصیه می کند که بسیاری از سرمایه گذاران تازه کار به بازار طلا و نقره روی آورده اند چرا که این بازار، در مقایسه با بازار سهام، خطر و نوسانات بسیار کمتری دارد.

علاوه بر این، ارزش طلا طی چند سال گذشته به طور پیوسته در حال افزایش بوده است؛ روندی که احتمالاً ادامه خواهد یافت. این تیم چندین راه حل منحصر به فرد را ابداع كرده كه به مردم این امکان را می دهد تا با پس انداز، تجارت و مدیریت اوراق خود ثروت‌سازی کنند. در این راهنما، همچنین اطلاعاتی از پلتفرم ارز دیجیتال قید شده که به افراد این امکان را می دهد با ارزهای نقدی خود طلا تجارت کنند.

پلتفرم مذکور که توسط شرکت بین المللی کاراتبارز ایجاد و توسعه یافته، کاملا رمزنگاری شده و ایمن است، بدین معنا که همه معاملات به صورت خصوصی باقی می ماند. سرمایه گذاری در کالا برخلاف بورس کالا،‌ بی ثباتی کمتری دارد و مردم را قادر به ثروت سازی می کند. این شرکت در بیانیه اعلام می کند که بسیاری از مردم به واسطه تغییر در عادات هزینه ای خود و همچنین افزایش تورم، پس انداز ندارند.

سرمایه گذاری روی طلا، مردم را از تغییرات بازار محافظت کرده و برای آنها امنیت ایجاد می کند. برای برخورداری از اقتصاد پایدار، سطح عمومی قیمت ها با گذشت زمان نباید تغییر کند. این در حالی است که در اقتصادهای جهانی در سرتاسر جهان - از جمله کشورهای در حال توسعه - با گذشت زمان تغییر قیمت کل در سطح عمومی وجود دارد. چنین اقتصادی نمی تواند ثبات را به سرمایه گذاران ارائه دهد.

این تیم معتقد است که قدرت خرید دلار در حال کاهش است و ممکن است این روند تا مدتها ادامه یابد. یک نماینده این شرکت در این زمینه گفت: "سرمایه گذاری روی طلا یکی از راههای محدود کسب ثروت است. به عنوان مثال ، ۱۰۰۰۰۰ دلار ذخیره شده در طلا در سال ۱۹۷۱ امروز بیش از ۴ میلیون دلار ارزش دارد. بسیاری از مردم این واقعیت را شگفت آور می دانند، به همین دلیل ما راهنمای جدید مبتدیان را برای ترغیب مردم به خرید طلا راه اندازی کرده ایم. با این کار، آنها پس انداز خواهند داشت. "

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد