اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایران خواستار اقدام سریع رومانی برای روشن شدن علت مرگ تبعه ایرانی شد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دعوت از سفیر رومانی در تهران و اعطای یادداشتی خواستار اقدام سریع مقامات ذیربط رومانی برای روشن شدن علت مرگ غلامرضا منصوری تبعه ایرانی شد.

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با دعوت از سفیر رومانی در تهران و اعطای یادداشت رسمی وزارت امور خارجه به وی خواستار تسریع در اقدام مقامات ذی‌ربط کشور رومانی برای بررسی و اعلام علت مرگ غلامرضا منصوری، تبعه ایرانی شد.

مدیرکل کنسولی ضمن تاکید بر وظیفه دولت رومانی در تامین امنیت جانی غلامرضا منصوری که تحت نظارت پلیس آن کشور قرار داشته، با اشاره به درخواست خانواده متوفی و اهمیت این پرونده برای افکار عمومی بر لزوم سرعت بخشیدن به روند انجام تحقیقات پزشکی و قانونی، شفاف سازی در خصوص علت فوت غلامرضا منصوری و انتقال جسد متوفی به کشور تاکید کرد.

سفیر رومانی نیز در این ملاقات تصریح کرد که بعد از اخذ نظر مقامات کشورش در این زمینه نتیجه اقدامات صورت گرفته را در اختیار مقامات جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد داد.

غلامرضا منصوری متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری و ٢١ متهم دیگر است که از کشور متواری و به دریافت رشوه بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو متهم بود.

روزنامه ملی جورنالول رومانی روز جمعه با انتشار خبر فوت غلامرضا منصوری اعلام کرد: مردی که امروز به علت پرت شدن از اتاق هتل خود واقع در پایتخت رومانی جان خود را از دست داد، غلامرضا منصوری قاضی ایرانی تحت کنترل قضایی است که منتظر تصمیم استرداد بود.

براساس این گزارش، تحت کنترل قضایی در پرونده های ایستگاه اول پلیس رومانی بود.

سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین الملل نیروی انتظامی هم در خصوص اقدامات انجام شده در پرونده منصوری اظهار داشت: پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به پلیس اینترپل رومانی ضمن درخواست جسد متوفی، از این پلیس تقاضا کرد تا اطلاعات تکمیلی در خصوص وقوع این حادثه را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور بررسی وضعیت صحنه حادثه و علت دقیق آن، تیمی از پلیس ایران تشکیل و در صورت پاسخ مثبت از سوی کشور رومانی، به آن کشور اعزام خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد