اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلایل اصلی مرگ و میر در جهان چیست؟(سال 2020)

سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان به دلایل مختلف از دنیا می روند و خانواده و نزدیکانشان را داغدار می کنند.

دلایل اصلی مرگ و میر در جهان چیست؟(سال 2020)



سالانه میلیون ها نفر در سراسر جهان به دلایل مختلف از دنیا می روند و خانواده و نزدیکانشان را داغدار می کنند.
مرگ در انسان ها دلایل مختلفی دارد که از کهولت سن و بیماری تا جنگ را در بر می گیرد و البته با یکسری مراقبت های بیشتر می توان آن را به تعویق انداخت.
در ادامه دلایل اصلی مرگ میر و تعداد افراد فوت شده به آن دلیل را به شما خواهیم گفت. شاید برایتان جالب باشد که بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی کووید-19 در میان ده دلیل اصلی مرگ و میر انسان ها نمی باشد و با وجود خطرناک بودن آن هنوز هم دلایل خطر ناک تری وجود دارد. البته لازم به ذکر است که بیماری های عفونی ریوی مانند همین بیماری کووید-19، آنفولانزا و... در این لیست حضور دارند. به گفته پزشکان دلیل اصلی خطر این بیماری نه نرخ مرگ و میر بالا بلکه نرخ شیوع و همه گیری بسیار بالای آن است.


طبق داده های منتشر شده توسط سایت سازمان بهداشت جهانی در سال 2020 دلیل اصلی مرگ و میر بیماری های قلبی(با بیش از 9 میلیون مرگ) می باشد که طی 15 سال گذشته مقام اول را داشته است. سکته(نزدیک به 6 میلیون)، بیماری های عفونی ریه(بیش از 3 میلیون)، بیماری های مزمن انسداد ریه(حدود 3 میلیون)، بیماری های دستگاه گوارش(بیش از 2 میلیون)، سل(حدود 2 میلیون)، ایدز(کمی کمتر از دو میلیون)، زایمان زودرس(حدود 1.5 تا 2 میلیون)، سرطان(بین 1.5 تا 2 میلیون) و آسیب های جاده ای(بیش از 1 میلیون) نیز رتبه دوم تا دهم را از آن خود کرده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد