اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طرفدار تتلو در مترو تهران

امیر حسین مقصودلو یا تتلو خواننده ای است که شاید یکی از بیشترین حواشی را در تاریخ خوانندگی تولید کرده باشد اما همچنان طرفداران سرسختی دارد که آدم را به تعجب وا می دارد.

طرفدار تتلو در مترو تهران



امیر حسین مقصودلو یا تتلو خواننده ای است که شاید یکی از بیشترین حواشی را در تاریخ خوانندگی تولید کرده باشد اما همچنان طرفداران سرسختی دارد که آدم را به تعجب وا می دارد.
تتلو در این سال های اخیر شاید یکی از پرطرفدار ترین خواننده های ایران بود و هنوز هم بسیاری کار هایش را دنبال می کنند. اما نکته عجیب درباره او حواشی بسیارش مانند اتفاقاتی که در انتخابات سال 96 افتاد، فرارش از ایران، دستگیری توسط پلیش ترکیه و بسته شدن پیجش توسط اینستاگرام به دلیل نظرات مردسالارانه و ضدزن او است. نکته عجیب دیگری که درباره این خواننده بهتر است بگوییم نه چندان خوشنام وجود دارد بعضی از طرفداران سرسخت اوست که انگار هیچ چیزی نمی تواند علاقه آن ها به تتلو را از بین ببرد. در ادامه درباره یکی از این طرفدار ها حرف خواهیم زد.
شب ها بین ساعت 8 تا 10 اگر به ایستگاه مترو سرسبز رفته باشید با موضوع جالب توجهی برخورد خواهید کرد. یک جوان بیست تا بیست و پنج ساله که با اسپیکر و صدای بلند در حال راه رفتن و گوش کردن آهنگ های مختلف این خواننده است.
وقتی به تیپ و قیافه این فرد نگاهی بیاندازیم می بینیم که شبیه به تیپ رایج میان جوانان امروزی است، البته با کمی اغراق بیشتر. یکی تیشرت سفید با عکس چاپ شده تتلو روی آن، کفش و جوراب کوتاه و موهای رنگ شده که توجه اکثر افرادی که داخل ایستگاه مترو می آیند را به خود جلب می کند.
موضوع دیگری که باعث تعجب می شود این است که انگار این موضوع هیچ کدام از شهروندان را آزار نمی دهد چرا که این فرد هر شب به این ایستگاه مترو می آید و مورد اعتراض واقع نمی شود. همچنین کارکنان مترو نیز واکنشی به این موضوع نشان نمی دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد