اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نوسان در بازار طلا/وضعیت طلا در هفته پیش رو

هفته گذشته طلا دچار نوسانات زیادی شد و باعث شد قیمت آن تا 1760 دلار بالا برود و سپس به 1684 دلار در هر انس سقوط کند اما امروز و با شروع هفته میبینیم که نمودار قیمت طلا مثبت شده است.

نوسان در بازار طلا/وضعیت طلا در هفته پیش رو


هفته گذشته طلا دچار نوسانات زیادی شد و باععث شد قیمت آن تا 1760 دلار بالا برود و سپس به 1684 دلار در هر انس سقوط کند اما امروز و با شروع هفته میبینیم که نمودار قیمت طلا مثبت شده است.

در حالی که این متن نوشته می شود هر انس طلا 1690 دلار قیمت دارد که نسبت به چند روز گذشته 0.3 درصد یعنی 5 دلار رشد داشته است.

با توجه به این رشد قیمت در شروع هفته می توان این انتظار را داشت که طلا تا پایان هفته یک رشد نسبی را از خود نشان دهد چرا که میبینیم با وجود اتفاقاتی که باعث کاهش قیمت طلا شد سرمایه گذاران هنوز علاقه خود را برای خرید این فلز گرانبها حفظ کرده اند.

قیمت طلا طبق پیش بینی های بسیاری از اقتصاد دانان به بالای 1700 دلار خواهد رفت. آن ها دلایل مختلفی را از جمله تورم برای این موضوع می آورند. اقتصاددانان انتظار دارند که به دلیل تزریق پول توسط دولت به مردم و بازار تورم ایجاد خواهد شد و این موضوع باعث گرانی طلا می شود.

ما با پیش بینی های دیگری نیز رو به رو هستیم که البته طرفداران کمتری دارد. در نمودار های فصلی طلا به طورمعمول در فصر تابستان قیمت طلا کاهش یافته و این کاهش تا اواسط پاییز ادامه می یابد. با توجه به شرایط حاکم بر بازار که به دلیل بیماری کووید-19 به وجود آمد بسیاری بر این اعتقاد بودند که امسال شاهد این کاهش قیمت فصلی نخواهیم بود اما با توجه به چند روز اخیر ممکن است تا حدی تاثیر خود را بگذارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد