اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونمایی از محبوب ترین شاسی بلند جهان+ عکس

این گزارش به معرفی جدیدترین نسخه از شاسی بلند هیوندای سانتافه مدل ۲۰۲۱ می پردازد.بزرگ‌ترین تغییر در خودرو سانتافه۲۰۲۱، بازطراحی کامل چراغ‌های دوقسمتی آن است که حالا به دی‌لایت‌های T شکل مجهز شده تا از نسخهٔ قبلی و همین‌طور دیگر کراس‌اوور‌های هیوندای متمایز شود.

به گزارش سایت طلا ، هیوندای سانتافه که یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند و کراس اوور در جهان به شمار می رود و با جلب نظر و رضایت مشتریان، توانسته سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد، در فیس لیفت و مدل جدید خود قابلیت و امکانات جدیدی را در اختیار طرفداران خود قرار داده است که در این گزارش به مروری بر مهم ترین مشخصات ظاهری و فنی آن خواهیم پرداخت.

شرکت کره‌ای هیوندای موتورز به تازگی از مدل ۲۰۲۱ شاسی بلند هیوندای سانتافه رونمایی و پرده برداری کرده است که بر اساس پلت‌فرم جدید و طراحی مدرن و متفاوتی به تولید رسیده است.

نسل کنونی هیوندای سانتافه که در فوریه ۲۰۱۸ میلادی رونمایی شد، حالا به نظر می رسد که به روزرسانی شده و امکانات جدیدی را برای مشتریان و علاقمندانش به ارمغان آورده است.

  Hyundai Santa Fe 2021

چند وقتی است که هیوندای در حال کار روی فیس‌لیفت سانتافه است و در ماه‌های اخیر پرتوتایپ‌های آن در حال آزمایش دیده شده‌اند.

بزرگ‌ترین تغییر در دماغهٔ سانتافه، بازطراحی کامل چراغ‌های دوقسمتی آن است که حالا به دی‌لایت‌های T شکل مجهز شده تا از نسخهٔ قبلی و همین‌طور دیگر کراس‌اوور‌های هیوندای متمایز شود. علاوه بر این، در این تصویر جلوپنجرهٔ جدیدی هم به چشم می‌خورد که با عرض بیشتر و الگوی داخلی متفاوت، شخصیت جدید و جسورانه‌ای به خودرو داده است. این جلوپنجره در نسخه‌های استاندارد و لوکس، با دو تریم مختلف ارائه می‌شود.

Hyundai Santa Fe 2021

از مهمترین مشخصات فنی این خود را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی متفاوت چراغهای جلو و عقب خودرو
قدرت موتور ۱۸۵ و ۱۹۰ اسب بخار
چرخ های تایر ۲۰ اینچی
صفحه نمایش ۱۰.۲۵ این چی در وسط کنسول مرکزی
بهره مندی از فضای بیشتر در کابین داخلی
ارائه نسخه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای طرفداران محیط زیست

طبق گزارش های منتشر شده در وبسایتmotor1 ، مدل جدید هیوندای سانتافه از سپتامبر ۲۰۲۰ در بازار کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.

 Hyundai Santa Fe 2021

هرچند سانتافه مدل ۲۰۲۱ با دماغهٔ جدید به‌وضوح از نسخهٔ کنونی متمایز شده، اما این مهم‌ترین تغییر کراس‌اوور میان سایز هیوندای نیست، زیرا به گفتهٔ این شرکت، فیس‌لیفت سانتافه روی نسل سوم پلت‌فرم کاملاً جدید خودروساز کره‌ای ساخته شده که سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر خواهد بود. البته این اولین باری نیست که گروه هیوندای-کیا در فیس‌لیفت یک محصول از پلت‌فرم جدیدی استفاده می‌کند، زیرا این گروه در سال ۲۰۱۲ همین کار را با کیا سورنتو هم انجام داد.

 Hyundai Santa Fe 2021

به گفته هیوندای، سانتافه جدید اولین محصول این شرکت در اروپا و اولین کراس‌اوور آن در سطح جهان خواهد بود که از معماری جدید هیوندای که سال گذشته در سوناتا معرفی شد استفاده می‌کند.

Hyundai Santa Fe 2021

 Hyundai Santa Fe  2021

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد