اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اقدام بی‌سابقه ترامپ+ تصاویر

دونالد ترامپ پس از یک سخنرانی پیاده از کاخ سفید خارج شد و در حالی که محافظانش او را همراهی می کردند به کلیسای سنت جان رفت.

رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید سخنان کوتاهی را بیان کرد و سپس در یک اقدامی بی سابقه از کاخ سفید خارج شد.

دونالد ترامپ بدون اعلام قبلی در محل کلیسای تاریخی واشنگتن دی سی که دیشب مورد حمله قرار گرفته بود حاضر شد. این کلیسا در نزدیک کاخ سفید محلی است که روسای جمهوری ایالات متحده در آن حاضر شده بودند و اهمیت تاریخی بسیاری دارد.

ترامپ در سخنان خود به قانون شکنان و آشوب‌گران هشدار داد و گفت: آمریکا بر اساس حاکمیت قانون بنا شده است. این، شالوده رفاه، آزادی، و شیوه زندگی ما است. اما در جایی که قانون نباشد، فرصت وجود ندارد. وقتی عدالت نباشد، آزادی وجود ندارد. وقتی ایمنی نباشد، آینده‌ای وجود نخواهد داشت. ما هرگز نباید در برابر خشم یا نفرت سر فرود آوریم. اگر شر و خشونت حاکم شود، دیگر هیچ یک از ما آزاد نخواهیم بود.

وی گفت: من سوگند یاد کرده‌ام که از قوانین کشورمان پاسداری کنم و این دقیقا همان کاری است که انجام خواهم داد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: همه آمریکایی‌ها از مرگ بی‌رحمانه جورج فلوید مشمئز شده و علیه آن به پا خاسته‌اند. دولت من کاملا متعهد است که عدالت برای جرج و خانواده‌اش اجرا شود و خون او پایمال نخواهد شد. اما ما نمی‌توانیم اجازه دهیم که نداهای مشروع و معترضان مسالمت‌آمیز تحت‌الشعاع یک گروه خرابکار خشمگین قرار گیرند.

این‌ها اقدامات اعتراضات مسالمت‌‌آمیز نیستند. این‌ها اقدامات تروریست داخلی هستند. نابودی زندگی بیگناهان و ریختن خون بیگناهان جنایتی علیه بشریت و جنایتی علیه خداوند است. آمریکا نیازمند آفرینش و نه ویرانی، همکاری و نه بیزاری، امنیت و نه هرج‌ومرج، درمان و نه نفرت، عدالت و نه هرج‌ومرج است. این ماموریت ما است و ما پیروز خواهیم شد. ما صد درصد پیروز خواهیم شد.

وی افزود: ما به همه هشدار می‌دهیم که مقررات منع آمدوشد ما از ساعت ۷ شب قاطعانه اجرا خواهد شد. آنها که جان و مال بیگناهان را تهدید کنند، دستگیر، بازداشت، و به اشد مجازات تعیین شده در قانون محکوم خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد