اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ایرباد Honor Magic با قیمتی بی نظیر

برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی با نام آنر پس از مورد تحریم قرار گرفتن توسط ایالات متحده که آن را متهم به روش های درآمدی جانبی برای جبران افت فروش بین المللی تلفن‌هایش کرده است، به صورت گسترده در حال تولید اکسسوری در سرتاسر جهان می باشد.


13 خرداد 1399

ایرباد Honor Magic با قیمتی بی نظیر

برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی با نام آنر پس از مورد تحریم قرار گرفتن توسط ایالات متحده که آن را متهم به روش های درآمدی جانبی برای جبران افت فروش بین المللی تلفن‌هایش کرده است، به صورت گسترده در حال تولید اکسسوری در سرتاسر جهان می باشد.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
آخرین گجت که توسط آنر معرفی شده است ایرباد مجیک است که ابتدا در کشور چین با نام فلای پادز ۳ شناخته می‌شد و همچنین در برخی بازارها آن را با نام فری بادز تری آی می شناسند.
پس از دسترسی به این محصول سعی کردیم آن را تا حد امکان بررسی نموده و نتیجه آن را در اختیار شما قرار دهیم.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
ایرباد آنر مجیک به رنگ آبی بسیار چشمگیر است. چرا که از فاصله بسیار دور نیز جلب توجه می کند. بر روی آنها یک لوگوی بزرگ با نام آنر درج شده است تا با دیگر مدلهای ارائه شده از کمپانی های دیگر اشتباه نشود. جعبه ای که در آن به فروش می رسد به مانند یک قرص است، با طراحی بی نظیر مانند کمپانی سامسونگ و همچنین مگنت های قوی در این جعبه به کار رفته است تا قطعات به خوبی در جای خود بنشینند.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
آن چیزی که ممکن است کمی آزار دهنده باشد جهت جایگیری ایرباد ها می ‌باشد که در واقع نسبت به جایی که در جعبه قرار گرفته اند و جهت چپ و راست برای استفاده بر روی گوشی های شما جابجا است که کمی نیاز به دقت و همچنین اخت گرفتن دارد.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیرایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیرایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیرایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
محفظه شارژ آن دارای دو چراغ ال ای دی می باشد که یکی بر روی آن و دیگری در کنار آن جای گرفته است. همچنین یک پورت usb-c در پشت آن جای گرفته تا توسط آن عملیات شارژ انجام شود. این شارژر تا سرعت ۵ وات را نیز پشتیبانی می نماید. درست در کنار آن یک دکمه کوچک قرار گرفته که برای عملیات اتصال ایرباد ها به گوشی از آن استفاده می شود و تنها زمانی که جعبه باز است کار می کند و بعد از سه ثانیه ایر باد ها به صورت کاملاً حیرت انگیز به گوشی های هواوی یا آنر و همچنین توسط بلوتوث با هر دستگاه دیگری ارتباط برقرار می‌کنند.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
طراحی و ظاهر آن بسیار جالب توجه است. آنچه بیش از همه مهم است میزان صدای آن است. آنر یک درایور۱۰ میلیمتری درون هر یک از ایربادها قرار داده تا صدایی بسیار واضح را تضمین نماید. صدا در طول تمامی فرکانس ها بسیار یکنواخت است ولی به معنای آن نیست که بسیار خارق العاده باشد و مسئله اینجاست که باس در ولوم های بسیار بالا مشاهده نمی شود و حتی برخی ترک های خاص با اختلالاتی همراه می‌شوند. تا اینجای کار از حیث میزان صدا ایر باد ها مخصوص کسانی هستند که توقع زیادی از این وسیله نداشته و تنها می‌خواهند از دست سیم هدفون خلاص شوند و مسئله میزان بازدهی و قدرت صدا زمانی که ویدیو می بینید یا به پادکست ها گوش می دهید و یا تماس های تلفنی برقرار می کنید چندان اهمیتی ندارد. مسئله مهم دیگر در استفاده بی سیم از ایرباد ها این است که نیازی به استفاده از گوشی خود ندارید. یک سنسور لمسی بر روی هر دو دستگاه قرار گرفته اند که با دوبار زدن بر روی آن موزیک قطع یا وصل می شود اگر دستتان را روی آن نگهدارید قابلیت حذف نویز قطع و وصل می شود و وقتی که درحال صحبت می باشید این قابلیت به صورت خودکار فعال می شود.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
مسئله مهم دیگر عملکرد ایر بادهای مجیک آنر در طول تماس می باشد. هر دو ایرباد دارای میکروفون های خارجی می باشند که همراه با یک میکروفون داخلی در کنار یکدیگر فعالیت می کنند. در واقع وظیفه شان این است که ببینند صدای شما از کجا می آید و هر گونه صدای پس زمینه را حذف نمایند.
در عمل اگر به صورت مناسب جایی گیری نشده باشند میکروفون ها صدای افراد دیگر را می گیرند و بر روی آنها تمرکز می‌کنند. در نتیجه ابزار مناسبی برای برقراری تماس های تلفنی در محیط های شلوغ نمی باشند همچنین قسمت کشیده این گوشی ها می تواند در زمانی که شما از ماسک های صورت استفاده می کنید برایتان باعث دردسر شود.

ایرباد Honor Magic  با قیمتی بی نظیر
کمپانی آنر ادعا می‌کند که ایرباد های مجیک با یک بار شارژ شدن می توانند تا سه ساعت فعالیت نمایند و اگر قابلیت حذف نویز را کنسل کنید ۳۰ دقیقه به این میزان افزوده می‌شود. البته این میزان زمان با ۵۰% ولوم در نظر گرفته شده است و البته بسیار کم پیش می آید که کسی با ماکسیمم حجم صدا به موسیقی گوش کند.
شارژر این دستگاه یک باتری ۴۱۵ میلی آمپری دارد و تا ۱۴ ساعت و 30 دقیقه به شما امکان استفاده می دهد. یعنی ۴ بار دستگاه شما را از صفر تا صد شارژ می‌کند.
تقاضا برای داشتن هدفون های بیسیم روز به روز در حال افزایش است و آنر نیز به بازار تولیدکنندگان این اکسسوری پیوسته است. در واقع بیش از یک سال قبل ورودی جک هدفون را از روی گوشی‌های هوشمند شان حذف کردند و به تولید هدفون های بی سیم روی آوردند. قیمت این ایربادها تقریبا زیر ۱۰۰ یورو می باشد ولی برخی بازارهای اروپایی آن را با قیمت ۸۰ یورو نیز ارائه می نمایند و حتی اگر گوشی‌های هوشمند خاصی را بخرید می توانید آن را به عنوان اشانتیون دریافت نمایید. حتی اگر صاحب یکی از گوشی های کمپانی هواوی نباشید ایر باد مجیک آنر یک انتخاب مطمئن برای شما خواهد بود.
کسانی که از هدفون های بی سیم برای گوش دادن به پادکست ها و نگاه کردن به ویدیو استفاده می کنند از این هدفون بی سیم نیز لذت خواهند برد ولی اگر بیشتر به دنبال گوش دادن به موسیقی با کیفیت های بالا هستید این ایرباد زیاد مناسب شما نمی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد